خبر خوش برای استقلال : این پرسپولیس امتیاز از دست می‌دهد | وقایع روز
کد خبر: ۴۵۶۶۰
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - 24 January 2023
مهدی فنونی زاده مدافع اسبق استقلال گفت: حرکتی که سیاوش یزدانی در دیدار با سپاهان انجام داد یک رفتار دیوانه‌وار از سوی یک مدافع بود که قطعاً باید با آن برخورد می‌شد.

خبر خوش برای استقلال :  این پرسپولیس امتیاز از دست می‌دهد

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

مهدی فنونی زاده، مدافع و پیشکسوت باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت این تیم و اخراج سیاوش یزدانی از تمرینات استقلال همچنین بازی مقابل ملوان اظهاراتی را مطرح کرد.

ساپیتو بطور رسمی اعلام کرد سیاوش یزدانی را نمی‌خواهد! به نظر شما این چه مفهومی دارد؟

این یعنی اینکه هرکس در یک تیم بزرگ مثل استقلال خطای نابخشودنی انجام بدهد مستحق تنبیه است. البته اتفاقاتی که در ارتباط با سیاوش یزدانی و ساپینتو افتاده بود به این بازی برنمی‌گردد، ولی به طور کلی خود من وقتی داشتم بازی را نگاه می‌کردم از حرکتی که یزدانی انجام داد واقعا تعجب کردم.

منظورتان همان صحنه پنالتی روی شهریار مغانلو است؟

بله! خیلی عجیب بود. وقتی یک مهاجم بین چند بازیکن آبی رو به بیرون از محوطه ۱۸ قدم در حال حرکت است واقعاً یک مدافع باید یک تصمیم دیوانه‌وار بگیرد که در آن لحظه برای بازیکن حریف پشت پا بیاندازد! این حرکت واقعا غیر قابل بخشش است. البته می‌شد سیاوش یزدانی را با یک جریمه سنگین در تیم نگه داشت.

پس چرا سرمربی استقلال این کار را نکرد؟

نمی‌دانم! شاید ساپینتو خواسته از همه زهره‎چشم بگیرد. کاری که خیلی از مربیان برای شوک وارد کردن به تیم انجام می دهند. حالا هم شاید سیاوش یزدانی فدای شوک وارد شده به تیم استقلال شده است. شاید ساپینتو سر یزدانی را برید تا حساب کار دست بقیه بیاید. به هرحال، یزدانی در این چند بازی هم نشان داد که در سطح همیشگی‌اش نیست و نیاز داشت که کمی به خودش بیاید.

فکر می‌کنید در نبود او خط دفاعی استقلال لطمه‌ای نمیخورد؟

شنیدم عارف غلامی به تمرینات برگشته و این خبر خوبی است. امیدوارم تا پنجشنبه در شرایط بازی قرار بگیرد. ولی تیم ملوان تیمی است که استقلال نباید خیلی بابت حملات این تیم نگرانی خاصی داشته باشد چون آنها تا اینجای فصل ۱۲ گل زده اند و خط حمله خطرناکی ندارند. با این همه فکر می‌کنم زوج سیلوا و عارف غلامی از ابتدای فصل بهترین زوج خط دفاعی استقلال بود.

بازی با ملوان را چطور پیش بینی میکنید؟

ملوان یک تیم خستگی‌ناپذیر، دونده، جنگنده و با روحیه است. به طور کلی هر تیمی روبروی استقلال بازی می‌کند انگیزه دارد ولی این تیم، تیمی است که همیشه به گربه سیاه استقلال و پرسپولیس معروف بوده! اگر استقلال بخواهد شُل بازی کند قطعاً امتیاز از دست می‌دهد.

با توجه به دو شکست اخیر، وضعیت استقلال را در جدول چطور می‌بینید؟

استقلال دیگر حق اشتباه کردن ندارد! استقلال محکوم به برد است. استقلال باید برنده شود تا فاصله اش از پرسپولیس بیش از این نشود. فاصله الان ۸ امتیاز است و استقلال می‌تواند با سه پیروزی خودش را به امتیاز پرسپولیس برساند. قطعاً آنها هم بیکار نیستند ولی امتیاز از دست می‌دهند. این پرسپولیسی که من دیدم تیمی است که راحت امتیاز از دست میدهد.

به نظر شما پنجره نقل و انتقالاتی استقلال تا پنج شنبه باز می‌شود؟

خدا کند باز شود! اگر باز نشود استقلال باز هم یک ضربه دیگر می‌خورد.

نظرات کاربران
احمد لوکارلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۱
لطف داور باعث این اشتباه مرگ بار شد ده بار بافن اشکل گربه بروی مغانلو خطا کرد که فقط دو بارش باعث گل شد اگرداور کارت زرد داده حواسش جمع می‌کرد
ََA-R
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶
شتر در خواب ( ای وای اشتباه شد گرگدن در خواب) بیند پنبه دانه
ستا
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹
خخخخ شتر در خواب بیند پنبه دانه
تاج
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴
بازیکن نا آماده و افت کرده وقتی از لحاظ فنی ما توان میشود اجباراً روی به خطا کردن می آورد و یزدانی نمونه بارز این مقوله است ، در تیم پیروزی هم از این دست بازیکنان وجود دارد امثال وحید امیری ، کامیابی نیا ،
یک نصیحتی هم به فتح الله زاده دارم این ساپینتو خودش مرکز حاشیه و استرس تیم است با ایشون آخر فصل در رده پنجم خواهیم بود تا بیشتر از این اوضاع خراب نشده حاجی یک فکر اساسی بکنید ،
از من گفتن خود دانید
مختار
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
اول تو فقط در مورد تیم خودت استقلال نظر بده ، حق صحبت در مورد تیمای دیگه نداری ، دوم اینکه سهمیه معیشتی و پنالتی این فصل ندارین و براتون محدوش کردند حالا به چه کنم چه کنم افتادین!
و شما هم تیمی نیستین که بدون این سهمیه ها بتونین بیاین بالا و مدعی باشین!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
آقا سرت به لاک خودتت باشه به استقلال برس با تیم دیگه صحبت نکن
نصیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
خخخخخخ پرسپولیس یعنی ۳ تا باخت بده ... برسن بهش خخخخخخ
مهدی عشقپولیسی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
هه
بشین تاپرسپولیس امتیازازدست بده
۸ امتیازاختلاف پرسپولیس باید۳بازی ببازه کیسه هم۳بازی ببره تاکیسه بیادبالاتازه ازاونطرف سپاهانم بایدببازه
میخواین ی کاری کنیم؟
درخواست بدین چندامتیازمعیشتی بحسابتون واریزکنن وازهمون پنالتیهای سهمیه ای هم چندتائی براتون ردیف کنن شایدبتونین قهرمان بشین
خخ
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
فشارت رفته بالا داری هذیون میگی دادا ؟! حالا که از غار اومدی بیرون باید بگم که سیاووش یزدانی همون آشی هستش که بخورید و نخورید پاتونه آره دادا
سلام برحسین شهید
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
وقتی تیم شمازوربردن نداره منتظرنباش تیم دیگری ببازی اگربردیدبازورداوروهوچی گری بردیدبرادرهروقت به اتحادتیمی رسیدیدبیاصحبت کن.آقای سنبل آبادی
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
به همین خیال باش
سیدمحمدعلی نجفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
تازه کمی از حال و روز ما رو که مرتب پنجره باز وبسته میشد رو میفهمید
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
خوب پرسپولیس به فرض که امتیاز از دست بده استقلال نمیده شک نکن که آخر فصل اختلاف امتیاز بیشتر از هشت هستش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
این مهدی که همه می بیند هیچ از فوتبال حالیش نیست بهتره برود گردو بازی کند
۰۰۰۰۰۰۰
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
به نظر من ساپینتو رو اخراج ی سرمربی دیگه بیارید تا اوضاع بدتر نشده
محید
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
باز این فنوتی ... الان پرسپولیس هیچ حتما باید سپاهان گل گهر هم همگی ببازن تا سگلهی حکمتی بالا بیاید جم کن عمو حالت حالت خیلی خرابه
امانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷
البته پرسپولیس هم مثل همه تیم ها دربازی های آینده ممکن هست امتیاز از دست بده اما اینه این پروفسور اینطور با قاطعیت میگوید جای بسی درنگ و تامل هست خوب استقلال هم ممکن هست دربازی های آینده امتیاز از دست بده این طبیعی هست بهرصورت متاسفانه بازیکنان قبلی تیم ها در مقام کارشناسی نباید از این چرندیات بگویند بله از تیم محبوبشان دفاع کنند اما اینگونه تفسیرها جز از یک مغز معیوب از کس دیگری تراوش نمی کنه
نوری فرخی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳
خواب و رویا هم خوبه از خواب بیدارش نکنید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷
غلط اضافی شما اگه علم غیب داری بدادکیسه خودتان برس که امتیاز دیگری از دست نده رسیدن به پرسپولیس پیشکش
پسر پرسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۷
فنونی حالا داری به فکر پارسال که بهتون معیشتی دادند و ۲بازی ۳امتازی و ۳بازی با پنالتی رفتین بالا جانم نورافکن و بچه های پرسپولیسی سپاهان که جرتون دادند
ss asiayy
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۵
خب میبینم که بولینگی ها بعد از 1 سال اومدن بیرون دارن ویز ویز میکنن
ناصر
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲
شعور و ادب هم چیز خوبیه برو دنبالش بگرد شاید گیرت اومد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۸
مهدی فنونی زاده اگه خوابیده هستی بیدارشو ک عقاب اسیا ۳ تا بازی شکست بخوره تا تیم استقلال سوارخ بیادسر جایی عقاب اسیا.
تازه هم اینو بدون بالای سر شما دودیگه تیم هستن ک بشما اجازه بالاتر امدن رو نمیدن تا اینجا کار با پنالتی امدین بالا وگرنه توی ربته ۷یا۸ بودین شایدهم پایینتر تموم تیم توی ۱۸ خوردشون زمین میزنند تا الکی پنالتی بگیرندیکی از اونا قایدی با محبی هستن خاک توی سرشما کردن با این تیم.استقلال سوارخ.سوارخ
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
جناب فنونی زاده، یادت نره دومدافعتون بایه سرتوپ زدن عبدی کامل محوشدن،مبارکی مبارک شالا مبارکتون،خخخخ
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۵
فوتبال واسه شماحیفه آقای فونی زاده خخخخ
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: