وریا غفوری غریبانه از فوتبال خداحافظی می کند؟ | وقایع روز
کد خبر: ۴۵۷۴۹
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - 25 January 2023
شاید یکی از سخت‌ترین تصمیمات برای هر فوتبالیست یا ورزشکاری خداحافظی به موقع و در اوج از فوتبال یا رشته تخصصی‌اش باشد.

وریا غفوری غریبانه از فوتبال خداحافظی می کند؟

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

بنا بر اخبار واصله وریا غفوری کاپیتان فصل گذشته استقلال که همراه با این تیم و فرهاد مجیدی به عنوان قهرمانی لیگ برتر رسید، حالا در لیست مازاد فولاد خوزستان قرار گرفته است.

غفوری پس از جدایی از استقلال به فولاد خوزستان پیوست تا فوتبالش را در این تیم جنوبی ادامه دهد اما ره به جایی نبرد و...

از گوشه و کنار شنیدیم با توجه به قیمت کاپیتان سابق استقلال، مدافع راست سابق تیم ملی مشتری خوب و گرانقیمتی ندارد و این احتمال وجود دارد که برای همیشه کفش‌هایش را آویزان کرده و از دنیای بازی در فوتبال خداحافظی کند.

نظرات کاربران
مرتضی@
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳
کاری به آبی وقرمزبودنت ندارم که هردو محترمند کاری به ترک لر ویاکرد بودنت ندارم که همه بنده ی خداییم وانسانیم ویک انسان آزاداست درمقابل چیزی که میبیند اشتباه است قدالم کند اصل مردانگی یعنی همین یعنی مقابل ظلم وظالم ایستادن اما آقای وریا غفوری اول باید برای مقابله باظلم ظالم رابشناسی بعد به قلب ظالم حمله کنی آیاتوظالم راشناختی که به قلبش حمله کردی تاآنراازتپش بیندازی ؟؟؟؟نه وریا جان توظالم رانشناختی وچون اگر میشناختی به قلب نداشته اش حمله نمیکردی .....توشکست خوردی به ظاهر ولی به خاطر اشتباه درستی که کردی توتبدیل به تختی فوتبال ایران خواهی شد انشاالله
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳
مهم این است که برای ابد وهمیشه نام وریا در قلب وجان یک ملت جاودانه وابدی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
وریا غفوری فرد هم می‌توانست مثل خیلی های دیگه عافیت طلب باشه و الان هم کاپیتان استقلال ولی شرافت رو انتخاب کرد و تاوانش رو داد همیشه در قلب ایرانیها هستی کاپیتان
وطن پرست
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸
وریا جان افسوس که کاری از دستم برنمیاد .
شرمنده ام .
بزودی نور بر ظلمت پیروز میشود .
خیلی مردی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
کاری لازم نیست دوست گرامی وریا نامش وبادش در دل ملت ماندگارشده دیگه چی بهتر ازاین اون کاری که شما میگی مطمئن باش نه خیلی دور بلکه درآینده ای نزدیک میشود حداقل گفت ازظلمهایی که به وریا روا شد واو کنارنکشید ومحکم وحوانمردانه ایستاد هرچند تاوان داد ولی درعوض جایگاه ونامش را درقلب ملت ابدی کرد.❤
ناشناس
United States of America
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰
وریا غفوری نامی ماندگار در فوتبال ایران
امیر باقری
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۷
هر کسی که در امورات زندگیش با چشم های بسته حرکت بکند و تصمیم گیری میکند اخر و عاقبتش میشود این آقا مهندس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷
آجرلو چون سپاهی بود ودراستقلال بود او رااخراج کرد ودرفولاد هم مجددآ قراره اجرلو مدیرعامل بشه لذا گفته اونا نمیخوادبگیرید. آجرلو اگردراستقلال موفق بود جرا برکنارشد اگرموفق نبود که مشخصه که باشگاه را نابود کرده قراردادهای بدون پشتوانه و.... جقد بدهی به این باشگاه تحمیل کرد الانم میخوادبره فولادحتما بخاطر تخصص وتوانایی وسابقه درخشانشه نه وقتی سیاست وارد فوتبال بشه نتیجه میشه این تاج سپاهی وبا اون سابقه وعملکرددرخشان تآییدورآی میاره ومیشه رئیس فدراسیون واونم رئیس هیت فوتبال تهران وآقازادش که میگه بخاطر نخبه بودنش چندتاَشغل داره وتوانایی بالایی داره، کشورشده نظامی. وریا درقلب ملت جا داره وهمیشه نامش ماندگار شد. درود به شرفش دوستت داریم وریا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶
وریای عزیز شاید با ناراحتی ازفوتبال بری وبا دلی شکسته ولی بدان ومطمئن باش کاری کردی کارستون فوتبالیست زیادداریم وداشتیم ولی شاید حتی الان نامش را هم ازذهنمان رفته باشه ولی تونه تنها بخاطر فوتبالیست شدنت وکاپیتان بودنت بلکه بخاطر شجاعت وشهامت وحقانیت هرچند شاید تاوانش راداده باشی ولی خوشحال باش که نامت وجایگاهت درقلب ملت برای همیشه جاودان خواهدماندوحتی نسلهای بعدی که توراندیدند بعنوان قهرمان مردمی نامت رامیبرند شاید دیگرحتی درصدا وسیما ورسانه ها بعنوان پیشکسوت وکارشناس دیده نشوی ولی نامت ویادت مطمئن باش با منش پهلوانی وجوانمردی ماندگارشد.ازشهری کوچک ویک بازنشسته این راگفتم که بدانی حتی نه فوتبالی ها وحوانان بلکه درقلب ودل ملت نامت جاودانه شده وخواهدماند.ولی مطمئن باش دورنیست که وامثال شما دررسانه هایی بعنوان قهرمان وپهلوان با ملت صبحت کنی وازدل شکستگی ها ونامردی های روزگاربگویی وآنها بشود افتخارات تو. مطمئن باش❤❤
ع ق
Qatar
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲
هیچی نبود اصولا جریان کوموله برای همیشه در تاریخ به زباله دان فرستاده شده
واقعا برای بعضی ها متاسفم که امثال این را پر رو کردند
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
شما متعصبین کوته بین از هر فرصتِ با ربط و بی ربط استفاده کنید برای حمله به احزاب کُرد.
M
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
قابل احترام هستی وخواهی موند
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
وریا اسطوره قلب مردمه.فوتبال که چیزی نیست.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
مرگ براین غفوری انگل ضدانقلاب وطن فروش کومله ومرگ بردایی وکریمی وتمام مزدوران بیگانه دلاروویزامیگیرن وطن فروشی میکنن خداخوارشون کنه
شاهین سلیمی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
متاسفم برای تو وامثال تو. این چه ادبیاتیست؟؟؟!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
اشک‌هام دراومد حرفی ندارم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: