زنان یگان ویژه، آماده هر گونه نبرد هستند!/ حرکات نمایشی یگان ویژه + فیلم | وقایع روز
کد خبر: ۴۵۷۷۲
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - 25 January 2023
فیلم حیرت آور از زنان یگان ویژه پلیس را تماشا کنید.

زنان یگان ویژه، آماده هر گونه نبرد هستند!/ حرکات نمایشی یگان ویژه + فیلم

وقایع روزـ سرویس اجتماعی؛

فیلمی از حرکات نمایشی جالب زنان یگان ویژه پلیس مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت.


بیشتر بخوانید:فرمانده زنان یگان ویژه کیست؟ / مقتدر و جدی هستیم نه خشن


زنان یگان ویژه، آماده هر گونه نبرد هستند!/ حرکات نمایشی یگان ویژه + فیلم
تعداد بازدید : 0
 
منبع: رکنا
نظرات کاربران
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
قدم نهادن در راه باطل همیشه وجود داشته است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
درست مثل الان تو که توشی ولی خبر نداری
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹
یگان ویژه آماده چی هستند ... اگه راست میگن برن اسرائیل را نابود کنند
0000
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
اسرائیل رو که قرار نیست یگان ویژه نابود کنه .
اولا یگان ویژه مسئولیت های خیلی سخت تر داده
دوما نگران نباشید تا چند سال اینده دیگه نه اسرائیل و نه امریکا وجود نداره
سوما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
هرچیزی درضمن اسرائیل الان درحال نابودیه لازم نیست ما کاری کنیم
مرتضی@
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۶
زدن وگرفتن دختران ۱۵ یا۱۶ ساله که این همه نمایش نمیخواد حتما میخواین بگین اونایی که دخترهارومیزدن زن بودن تولباس مرد وگرنه شمابه نامحرم که دست نمیزنین .......آرم وقتی به آخرخط میرسه واحساس میکنه دیگه کارش تمومه شروع به رجز خوانی میکنه ونمایش اجرامیکنه ...بالاترازجان آدمی که چیزی نیست که بالاترین ووالاترین داده یرخدا به انسان راشما ازش به راحتی میگیرین حالاآیا فکرمیکنین دیگه ترسی باقی خواهد ماند ؟نه مردم جانشان به لبشان رسیده ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
اره ولی کشتن جون ۲۱و۲۷ ساله کلی نمایش داشت چون اونا بسیجی هستن آدم وقتی به آخر خط میرسه به جهل طرف روبه رو رو میزنه وشروع به دورغ گفتن میکنه مابه جون مردم کشورمون اهمیت میدیم همون طور که به امنیت وآرامششون اهمیت میدیم وبراش جون مونم میدیم همه ما از مرگ هم وطنامون ناراحت هستیم ولی شما از مرگ خیلیا شون خوشحال شدین مثل آرمان و روح الله جالبه ما حتی تو انسانیت هم مثل هم نیستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
مگه عصر جدیده
عباط
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
ای کاش گرانی فقر بیکاری فرار مقزها افا واقازادها وووووومردم یگان ویژه نمی خواد
نرگس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
زر بیخود نزن.... توی شاهچراغ اگر یکی از عزیزات ترور میشد میوفتادی ب پاشون ک اره شما تمرکزتون رو روی اینجور کارام بیشتر کنین.... اگر کشور اینارو نمیخاد ی دوتا خود تحقیر مثل شما میخاد حرفای خنده دار میزنی...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
برای مردم در گرانی وفقر مانده چه کردید فقط برای سرکوب گرسنگان گرفتاران مانور میدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
چقدر ترسناک وووووووای ،چقدر مقدر.
جمع کنین بابا تا دیروز نماز و روزه الآنم فاز لاک پشت های نینجا برداشتین بریم همون شوهر داریتونو بکنید نامحرمارو تحریک نکنید الکی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
اره خیلی ترسناک خیلی خیلی مقتدرن خیلیییی چون قدرت زیادی دارن واین واقعاباعث ترس آدم های ترسووضعیف میشه باعث ترس اون هایی میشه که مخالف جمهوری اسلامی هستن وکه خوب ماهم همینومیخوام وازقرارمعلوم خوب جواب داده چون خیلیاترسیدن ونمونه بارزش خودتو
سپاه
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳
عالی کور بشود هر ان که نتوان دید. کاسه لیس های انگلیس لذت ببرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
دمتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
بجای این خرجا کسی بزور به بهشت نمیشه برد فکر اقتصاد مملکت باشید حجاب ول کنید مردم آزاری نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳
سامورایی بازی در میارن
سیروس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷
با الهی ازت می‌خوام یکی از این عزیزان بیاد منو بگیره....
اسلام
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹
مردم دارن از گرسنگی میمیرن تن فروشی میکنن کلیه هاشونو میفروشن بعد میان تو روی مردم حرکات نمایشی اجرا میکنن بابا من با دلار چهل تومن پراید سی صد تومن خونه ده میلیاردی حرکات نمایشی میخام چیکار به چه درد من میخوره
رزمنده دوران دفاع مقدس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱
احسن آفرین درودبیکران بر دلاور مردان یگان ویژه وهمچنین درود بر خواهران گرامی دریگان ویژه وهمه ی عرصه ها مخصوصا درراه امنییت کشوراسلامی ایران
hasan
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰
خخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶
اره خب اموزش میبینن تا چطور مردم بیگناهو شتک پتک کنند .
به مردم خودشون چه صغیر چه کبیر رحم نمیکنن ،اونوقت میگن انرژی هسته ای واسه استفاده صلح امیز میخایم
کاربر
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳
اگه راست میگین دزدهای مملکتو بگیری نه که ملت خودتونو ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۳
خدا حفظشون کنه عزیزان جانم مادر فداتون کاش دختر منهم از یگان شما بود آرزوی من همینه
اذين
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۸
دو متر پارچه اگه باعث تطهير و پاكي بود الان اينقدر فساد بالا نرفته بود و افغانستان پاكترين كشور دنيا بود در حاليكه افغانستان هم فساد و تجاوز و بي حرمتي به زنان بالاترين مقام رو در دنيا داره و در ايران مشهد و همه شهرها شهر فساد شدن قبلا يه جا بود الان سراسري شده
كشور به لجن كشيده شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۶
هوتاااااا با افسانه ی پاندای کونگ‌فوکاریم...بقیش یادم نمیاد..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۹
آماده نبرد با مردمی که دنبال رفاه و ارزونی و ازادی پوشش و یک زندگی معمولی بدون قیم هستند!!!!!!!
اینها از مردم نیستند؟؟؟؟؟؟
انقلاب مستضعفین تبدیل شده به حکومت مستبدین و مستکبرین؟؟؟؟؟؟
خون شهدای انقلاب و جنگ پایمال شد؟؟؟؟؟؟
این نیز بگذرد و روسیاهی برای کسانیکه مقابل مردم هستند، باقی می ماند.
خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۶
خیلی تاثیر گذاربود
یک ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۵
... فقط برای سرکوب حقایق ودر امان بودن از ملت دور خودتون نیرو های خود فروخته پر کنید تا کی ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۶
خذا نگهداز شما باشد
هرکسی اگر در جایگاه مسئولیت خود به وظیفه اش عمل کند دنیا گلستان میشود
بعضی شیرین عقلها هرچه نشانشان دهی فقط گویند اقتصاد
هر کاری خبره دارد و باید از مدیران آن حیطه انتظار داشت نه از هر کسی!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۲
برای مبارزه با مردمی که در رنج وگرانی کمرشان شکسته نیاز به اینجور کارها نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۳
خدا قوت...
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹
این حرکات نمایشی جلوی گلوله رو که نمیگیره خانمای رزمی کار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
خیلی خوب بود ممنون که این قدر تلاش می کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵
وای اینا نیجا بودن من که از ترس مردم. ....
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برچسب منتخب