زمان دقیق واریز یارانه جدید 120 هزار تومانی + جزئیات
کد خبر: ۵۵۶۳
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - 28 October 2020
یارانه جدید 120 هزار تومانی به زودی به حساب سرپرست خانوار واریز می شود. یارانه 120 هزار تومانی برای کمک به اقشار کم درآمد در دستور کار مجلس و دولت قرار گرفت.

وقایع روز -یارانه 120 هزار تومانی قرار است در همین ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شود. یارانه 120 هزار تومانی در کارت اعتباری خرید شارژ می شود تا سرپرست خانوار با مراجعه به فروشگاه ها بتواند کالاهای اساسی را خریداری کند. اینکه یارانه جدید 120 هزارتومانی به چه کسانی تعلق می گیرد؟ و جزئیات بیشتر از زمان و نحوه واریز یارانه 120 هزار تومانی را در خبر زیر بخوانید.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختلاف با دولت بر سر تأمین منابع طرح کالاهای اساسی گفت: طرح تأمین کالاهای اساسی چهار شنبه همین هفته در دستور کار مجلس برای تصویب نهایی قرار دارد. حمیدرضا حاجی‌بابایی از لزوم توافق دولت و مجلس شورای اسلامی برای تأمین منابع کالا‌های اساسی، اجرای کامل همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری، تأمین اجتماعی و تکمیل طرح‌های ناتمام خبر داد و افزود: طرح تأمین کالاهای اساسی چهارشنبه همین هفته در دستور کار مجلس برای تصویب نهایی قرار دارد.


بیشتر بخوانید: یارانه معیشتی امشب واریز می شود + ساعت واریز


یارانه 120 هزار تومانی


بیشتر بخوانید: خلاصه داستان یارانه 120 هزار تومنی


رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: اختلاف با دولت بر سر تأمین منابع است. وی افزود: منابع تأمین کالا‌های اساسی با رعایت مصوبه کمیسیون برنامه و بودجه برای تأمین کالا‌های اساسی برمبنای ۱۲۰ هزار تومان برای سه دهک پایین و ۶۰هزار تومان برای ۴دهک بعدی به کارت اعتباری آنها واریز می‌شود. حاجی‌بابایی به لزوم تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در مناطق محروم اشاره کرد و گفت: ۲۰هزار میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و مناطق محروم، همچنین تکمیل همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری، کشوری و تأمین اجتماعی پیش‌بینی شده است.

مبلغ یارانه کالایی جدید آبان ماه

وی افزود: مبلغ شارژشده این کارت اعتباری صرف کالا‌های اساسی مشخص خواهد شد و وزارت صمت مکلف به تهیه کالا‌های مناسب است. رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: در مذاکرات امروز (دوشنبه) پرداخت ۳۰هزار میلیارد تومان از مطالبات سازمان تأمین اجتماعی برای کمک به این سازمان و همچنین اختصاص ۱۰هزار میلیارد تومان برای تکمیل همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری و بازنشستگان غیر هیات علمی دانشگاههاست، که علاوه بر بند (و)، به سقف تبصره ۲ افزوده شده است.

وی افزود: به دولت اجازه دادیم برای تأمین اعتبار و منابع مالی از جداول بودجه ۱۰ درصد از اموال خود را جابه‌جا کند، به این شکل برای دولت بار مالی‌ای نخواهد داشت. عبدالرضا مصری عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس هم با اشاره به طرح تأمین کالا‌های اساسی مردم در مجلس گفت: تمام وزارت‌خانه‌های مرتبط در تهیه این سبد کالا و اقلام اساسی آن نقش دارند؛ و وزارت صمت تا بعداز تصویب نهایی مجلس در دو هفته به معرفی و تأمین کالا‌های اساسی بپردازد.

یارانه 120 هزار تومانی

جزئیات پرداخت یارانه 120 هزارتومانی

وی هم به بیان جزییات این طرح پرداخت و با بیان اینکه در زمان حاضر عمده مردم در شرایط سخت معیشتی به‌سر می‌برند گفت: وقتی تورم بالا می‌رود اقشاری که حقوق حداقلی را دریافت می‌کنند بیش از پیش متضرر خواهند شد لذا توجه مجلس باید به اقشار کم‌درآمد و اقشاری که درآمد ثابت دارند باشد. عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: برای سه دهک پایین درآمدی (حدود ۲۴ میلیون نفر) که مجموع درآمد ماهانه آنها کمتر از یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است به هر عضو خانوار تا ۵ نفر ماهانه ۱۲۰ هزار تومان پرداخت می‌شود. وی گفت: برای ۴ و نیم دهک دیگر (حدود ۳۶ میلیون نفر) به هر عضو خانوار تا ۵ نفر ماهانه ۶۰ هزار تومان پرداخت می‌شود. در مجموع ۳۰هزار میلیارد تومان از ابتدای مهر تا اسفند (۶ دوره) پرداخت می‌شود.


بیشتر بخوانید: پرداخت یارانه 120 هزار تومانی + جزئیات


عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اضافه کرد: ۳۰ میلیون نفر از این ۶۰میلیون نفر کسانی هستند که دریافتی حداقلی دارند، این افراد که شامل خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی می‌باشند، سرانه دریافتی‌شان ۱۲۰هزار تومان در هر مرحله از اجرای این طرح خواهد بود که برای یک خانوار ۵نفره ۶۰۰هزار تومان محاسبه می‌شود و این طرح تا پایان سال در ۳ مرحله انجام خواهد شد.

وی گفت: نظر قطعی دولت درباره تأمین منابع کالا‌های اساسی با قیمت ثابت فردا سه‌شنبه اعلام می‌شود.

سیدمحمدهادی سبحانیان کارشناس اقتصادی هم در ارتباط تلفنی با برنامه به افزایش قیمت‌ های کالا‌های اساسی پرداخت و گفت: افزایش قیمت کالا‌های اساسی قدرت خرید اقشار کم‌درآمد را پایین آورده است.

وی افزود: برای کمک به مردم کم‌درآمد باید از منابعی استفاده کرد که به افزایش قیمت‌ها منجر نشود.

نظرات کاربران
رضا بایرامی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
من نمی‌دونم این چه قانونی هست میارن میدن کمیته امداد و بهزیستی ما ملت این ملمکت نیسیتم من الان خودم 10ماه کار ندارم خانه نشین هستم به هر کجا مراجعه میکنیم میگن کار نیست چکار کنیم بریم دذدی کنیم بررسی کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷
سلام. ببخشید من هم مثل شما هستم ولی الحمدلله خدا را شکر ،مشغول هستم . شما که ولی باز هم شما خدا را شکر کنید که آن سلامتی را به شما داده است ، یکروز بروید بهزیستی تمام مریض ها و معلولین را نگاه کنید آن وقت میدانید چرا که باید به آنها ٱولویت بدهند .
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
واقعا تعجب میکنم بعد از این که حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری امسال دو بار هم افزایش پیدا کرد و کلی حقوقشون بالا رفته و حقوق کمتر از چهار میلیون ندارن هنوز صحبت از همسان سازی حقوق اونا میکنید اما حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با افزایش جزیی که امسال داشته و هنوز حقوق اکثر ما زیر سه میلیون هست همش میگین همسان سازی شده آخه این چه همسان سازی هست که هنوز حقوق این قشر مظلوم زحمت کشیده به سه میلیون نرسیده خدا ازتون نگذره یه کمی انصاف داشته باشید ضعیف کش های ظالم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
عجب وضعیتی شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
پول چهار تا دونه تن ماهی واقعا چه خاکی تو سرمون بریزیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
من که یه زن بی سرپرست با۳تابچه چی بگم باماهی۱۳۰۰۰۰۰ت مستمری خسته شدیم ازاین دنیای پرازکثافت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
خیلی سخته با این همه گرونی مستاجر هم باشی با سه تا بچه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸
عامو تو هم بااين خبرت هرسري اين ماه اون ماه ميکني ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴
ای بابا عجب دوره بدی شده میخوان درآمد مملکت خودمون رو به خود ما بدن زورشون میاد الهی که خورده هیچ کدومشون نره به حق پنج تن ،الهی امیننننننننننن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲
بنده خدا رو شکر به لطف دولتمون نه بازنشستگی نه کمیته نه بهزیزیستی نه کار دارم... من باید چکار کنم؟
کیوان
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
منم همینطور
نازوک
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
شماها.دیونه.هستید.من.که.بیکارم.شغلم.بنا.بود.الان.۳ساله.کمرم.شکسته.خانه.نشین.هستم.خودم.هم.۴نفر.هستم.با.یارانه.زندگی.میکنم..خودتان.قزاوت.کنید.۴۵.تومان.می بینه.
ناشناس
Germany
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
توی حقوق لشگری وکشوری هم تبعیض هست بعضی ۲ سه میلیون اضافه شد بعضی ها به ۵۰۰ تومن هم نرسید که اضافه کردن
ناشناس
Germany
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
توی حقوق لشگری وکشوری هم تبعیض هست بعضی ۲ سه میلیون اضافه شد بعضی ها به ۵۰۰ تومن هم نرسید که اضافه کردن
ناشناس
Germany
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
توی حقوق لشگری وکشوری هم تبعیض هست بعضی ۲ سه میلیون اضافه شد بعضی ها به ۵۰۰ تومن هم نرسید که اضافه کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
این چه وضعشه.با صدو بیست تومن من یدونه پوشک با یه دونه شیر برتی بچم نمیتونم بگیرم.
عاطفه
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹
تازه میگن بچه دار شین جمعیت کم شده مردمو احمق فرض کردن
غلامعلی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷
خداروشکر کنید خیلی خوبه که همین 120تومن هم می ن دستشون درد نکنه ممنون از همه شون خدا حفظشون کنه دیگه ناشکری نکنید ای بابا ما لنگ ی کیلو گوشت هستیم هیچی تو خونه نداریم خدا خیرشون بده خدا روشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
کمیته امدادوبهزیستی کم نیارن بعدوقتی جنس گرونه شدیدوهیچ نظارتی روبازارنیست وقتی هندزاین حرکت انجام نشده خداتومن گرونی شده چه دردی ازمردم دوامیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
کمیته امدادوبهزیستی کم نیارن بعدوقتی جنس گرونه شدیدوهیچ نظارتی روبازارنیست وقتی هندزاین حرکت انجام نشده خداتومن گرونی شده چه دردی ازمردم دوامیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
خواهشمندیم در خصوص پاداش بازنشستگان لشگری سال ۹۸ خبری بدین به قران دیگه خسته شدیم بدختی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
واقعا
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
این ماه رو هم بخورین تا تاریخ دقیقش معلوم بشه کی واریز میشه
آزیناحدادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
من حدود ۱۲ساله که سرپرست بچهام هستم نه کمیته نه بهزیستی کاردر خانه ای پیدا کردم که باید خودموبکشم ماهی دویست دربیارم ماهی ۵۰۰هم کرایه میدم من زن چطور با این وضع زندگیمو بگذرونم به ولاه چند ساله گوشت نگرفتیم پس تکلیف ما زنانی با این شرایط چی میشه
صدیقه
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
ایشالا به شما تعلق میگیره کالای120تومنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۰
امثال ما زیادن تو مملکت عزیزمون .یک زمانی ترکیه درمقابل ایران هیچی نبود ایرانی تو ترکیه میرفت دنبال ماشینش می دویدن الان همون ک پرت نمیکنن بیرون خیلی جای تشکر داره کار بلدای مملکت ما کاری دستشان نیست و یا فرار کردن آونای ک کار دستشون کار بلد نیستن
ناشناس
United States of America
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶
اول بگو صدقه.دوم حاجی بابایی از همه دروغگو تر و دو رو تره چرا چون خبر داره آمار بهزیستی کذبه و هیچی به معلولین نمیدن و به دروغ خبر از ۵ برابری مستمری شون میدن برای دولت در کل ۶۰ هزار تومان صدقه به معلولین ذهنی میدهند که ی بهانه باشه برای دولت و سازمان بهزیستی تا باهاش بچاپند.برای حقوق پرسنل ...بدون ذره ای خدمت به معلولین.اصلا معلولین جسمی حرکتی جز معلولین نیستند و به دروغ میگند کلیه ی معلولین.شاید منظورشون دو کلیه ی معلولین ذهنی باشه ولی چرا درب بهزیستی بی صاحب را لجن نمیرنند خجالت نمیکشید آقای شریعتمداری و روحانی و حاجی بابایی
مسعود
Netherlands
۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
کلإ این دهک بذارید کنار
الان اکثریت جزء سه دهک هستن با این وضع داغون اقتصاد و تورم
اگر میخواهید کمک کنید پول یه اختلاس هزار میلیاردیتون رو به حساب سرپرست خانوارها واریز کنید
با تشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰
باید تحمل کنی
موس
Germany
۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۷
من نظرم کی بگم حرفی نمونده این وظیت ما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۶
به خدا من هم یه کارگر روزمزد هستم شما فقط حقوق کارمندها را هی بالا میبرید پس ما باید بریم بمیریم
کیوان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳
بدبختیم بدبخت منم بیکارم 2بچه چکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
شما مشکل گرونی رو حل کنید این یه کمک خیلی بزرگه
ن
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱
سلام من چهارسال که سرپرست بچه‌ها م هستم من با دو بچه که درآمدی ندار م چه کار کنم شما بگین
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
خیلی سخته یه کارگر با خانواده پر جمعیت مستاجر هم باشه ماهی دو میلیون هم اجاره بده واقعا باید چیکار کنه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۳
بابا یه تاریخ بگین بدونیم کی واریز میشه
غلام
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۲
سلام من بیکار هستم 6 سر کلفت 2 بچه مدرسه بچه هام کوچک خودم کارگر ساده بیکار پول نان به سختی جورمیکنم چه خاکی به سر بریزم روزی هزار بارارزوی مرگ دارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
سلام نظر من درمورد مسعولین بی نظم خود خواه این جور مسعولاروبایدبه پشت پیشرفته ترین موشک سپاه انقلاب اسلامی بست و فرستاد جایی که کفار درآنجا هستن بویی از انسانیت نبردن قطره خون این جور مسعولین کثیف نباید تو خاک مقدس ایران اسلامی ریخته شود و انشاالله آن روز دور نیست منتظر باشید مسولین بی احساس
Halimkhan tatary
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۲
از ترکمن صحرا هستم. ،،گنبدکاووس ، شهرما سه نفر متکدی داشت ، ،یزی نمیددادی چیزی ازت نمیی خواستتتند ، متأهل و سه دختر دارم نمی توانم پول پیش خداتومنی ببرای یک اتاق 3در6 در بدترین محله شهرم جمع وجور کنم ، نزدیک یک سال میشه دختر ام با مادرشان توی اتاق پدرش که اونهم اجاره‌ایه زندگگی میکنه ومن در خونه پدری[فقط واسه خاطر دخترام تمومش نکردم این ناگفته هایی که دیگر بوی گندش همه جارا گرفته به مشام تیز آقایان بالا نشین نرسسیده یا اینکه این مملکت یه قووووق رفته و کسی عین خیالش نیست ، مردم دیگه چهه جور حیوانی واسه ااون حاج آقای مثلآ ..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵
طور خدا یکم ب فکر ما مستاجرا با یه حقوق کارگری اونم کارگر ستختمان ا روز هست ا هفته بیکار با ماهی شیصد کرایه دردمونو بی کی بگیم داریم له میشیم زیر بار غم وغصه از این گرونیا
م,شامحمدی مارلیک
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۳:۵۵
بخدا قسم من یه جوان بیکار هستم بدون هیچ درآمد ماهانه ای ,حتی ماهی صدهزار تومنم درآمد ندارم بخدا قسم بجان عزیزم خودتون برید استعلام بگیرید که باور کنید راست میگم تورو خدا حمایت کنید با مادرم زندگی میکنم بیکاری بی پولی خیلی داره عذابم میده زندگی کردن برام سخت شده بعضی وقتا به سرم میزنه که خودکشی کنم راحت شم از این زندگی,تورو خدا حمایت کنید با تشکر م۰شامحمدی هستم از مارلیک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
عزیز شما پول بسته اینترنت رو از کجا میاری؟
غلامعلی از یزد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴
ایشالا خدا کمکت کنه ماهم همین شرایط واریم خدا بزرگه کمکمون میکنه
غلامعلی از یزد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴
ایشالا خدا کمکت کنه ماهم همین شرایط واریم خدا بزرگه کمکمون میکنه
حسام الدین
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
به خدا خیلی خیلی سخت هست من کارگر ساده هستم الان دو ماه بیکار هست هر کجا رفتم کاری پیدا نکردم کار بکنم ما یک خانواده شیش نفره هستم چهار تا فرزند دارم خودم کرایه نشین هستم خونه ندارم ماشین ندارم پول ندارم خدا به داد ما برسه خودم خجالت می کشم بروم خونه پیش زن بچه ایم اگر شما به جای من بودی چه کار میکردی تو را به خدا تو را به جان هر کی دوست داری آقای ریس جمهور به دادن ما برسین به خدا به قرآن دیگه واقعن خسته شدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹
خدایاخودت بدادمون برس، بین ۱۲۰توننوبه هیچکس نتیدن، فقط به تهت پوسشهای بهزیستیوکمیته امدادتیدن، به بقیه 50تومن میدن، اخه اقای مسئول وقتی شما سوادو توانائیه کنترل قیمتهارونداری کاروبده به ناردان، مملکتمون شده تثله کشورهای حنگ زدت، بیچارمون کردین بابا، مارو بدبختو صدقه بگیرکردین، خدایا خودت جواب اینهمه نابرابریو نا عدالتیروبده،
سونیا
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۱
سلام تازه وقتی کمیته امداد میری تا پارتی نداشته باشی هیچ کارنمیکنن برات خیلی هستن وظعشون خوبه اما عضو هستن هم شوهر صیغه دارن ک خرجشان میده هم ماشین دارن بی حساب کتاب زیاد وقتی گوجه فرنگی ک داخل مملکت میکارند برداشت میشه وخیلی کالاهایی دیگ اینا چه ربطی به تحریم داره چرا همه چی تقصیر همسایه میندازن هم خودش بحث سو مدیریت وبحران مدیریت مشکلات داخلی وغیر قابل حل متاسفانه ک هرروز باعث شه وظع امثال من بدتر شه در صورتی که من تنها به عنوان فقط ایرانی باید زندگی حداقلی رو داشته باشم ک همون خونه وماشین و زندگی عادی متاسفانه هرروز بدتر شده وظع امثال من درست بشوهم نیس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۲
خخخخ چه ربطی داشت پول اینترنت به زندگی و خرجها آخه مثلا من مامانم میده بهم خوب این به دردت خورد هرکی بسته اینترنت داره وظعش خوب از نظر تو ؟؟؟حالا مثال اینک نون خشکم نمیبینن مردم همین ها الان صد سال پیش اروپا هستیم صد سال دیگ باید به دنیا میومدیم دست شما بود ... ده قرن پیش ،میگفتی آب حموم میخوای چه کار والا
نظرپور.هستم.
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
خدا.کمکمون.کنه.
بیاتی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۹
سلام خواهشن به همه فشرپایین رسیدگی کنید ،انقدمرداروشرمنده زن بچه نکنید،خواهشا رسیدگی کنید ،ب همه این یارانه وام بدیدن ،انقدتفسیم نکنید،اخه با این چندلغارم چیزی نمیشه خرید،خودتون بذاربدجای ما با همبن پول بریدخرید،متوجه میشیدما چی میگیم
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
اقایون تا حالا با زن و بچه شون خرید رفتن خرید کردن برای زنده موندن بچه هاشون میدونن یک خرید جزی چقدر میشه..دیگه مردا پدرا با مشتم نمیتونن صورتشون سرخ نگه دارن چه برسه با سیلی اگر خانواده دارین اگر پدرین اگر عیرت دارین به فکر مردم باسید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
کلا بچه دارنشین تاهمین مسئولین خودشون بمونن کوفت کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
متاسف باید باشید برای این مسئولین بی لیاقت که هیچ وقت عدالت حالیشون نبوده نیست من توی مغازه ای کار میکنم برای هفته ۳۵۰هزار چون بیمه دارم هیچ کدوم از این وام صد هزار اینا تعلق نگرفته مستاجرم دوتا هم بچه دارم صاحب مغازه بیمه نداره ولی خونه قولنامه ای داره درآمدش هفته ۷میلیون بهش وام یک میلیونی تعلق گرفته
سام
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۸
توروبه خدا رحم کنید نه حقوق بگیریم تو روستا زندگی میکنم شوهرم بیکار به دوتا بچه هیچ به قران یک ریال درامد نداریم لاقل با این وام ۱۰۰هزاری دلمون خوش کردیم که اونم ندادید چکار کنیم به کی بگم دردمو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: