فرار ارمنی ها از منطقه شوشا + ویدئو
کد خبر: ۵۸۲۵
نویسنده: پوریا فروتن
تاریخ انتشار: جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - 06 November 2020
در این ویدیو درگیری شدید نیروهای ارمنستان و آذربایجان را در منطقه نشان می‌دهد که بر اساس شواهد ارمنستانی ها از نیروهای آذربایجانی در حال فرار هستند.
وقایع روز - نیروهای ارمنستان در نتیجه درگیری مستقیم با واحدهای نیروهای آذربایجان در حوالی شوشا عقب نشینی کردند. این تصاویر نشان میدهد که ارامنه در حال فرار از منطقه ای هستند که برای آنها اهمیت استراتژیک دارد و آنها بدون هیچ پوششی در این تصاویر قره باغ به نظر می رسند و به نظر میرسد تلفات زیادی را تا به الان داده اند.

تنش های جنگ قره باغ پس از درگیری‌های خونین در دهه 70 پس از سالها در این منطقه بالا گرفته است و پس از آتش بس های پیاپی هنوز در این منطقه آرامش پایدار برقرار نشده است.
 
 
;name
[nām]
اسمنام; اسم; تسمیه; نام خودمانی; نام و شهرت; خوشنامی; اب رو
فعلنامیدن; نام دادن; بنام صدا کردن; خواندن
 
 
 
 
نظرات کاربران
ناشناس
Germany
۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۸
ارمنی‌ها در مقابل سربازان ترک آذربایجانی عددی نیستند. مگه کسی می‌تونه جلوی ترکها دوام بیاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
مسئله رو اینقدر نژادیش نکنید لطفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲
قاراباغ اذربایجان دیر اونا جانیمیز قورباندیر اذربایجان تورکیه بیر اوره کدی بیر جاندیر
ناشناس
| United States of America
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
فعلا که سی ساله دوام آوردن.تازه اگه اینا سرباز به درد بخوری بودن که مزدور سوری استخدام نمی کردن
ناشناس
| Singapore
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
با تکیه برقدرت خدای متعال و ائمه اطهار ان شالله مسلمانها در همه جا پیروزند اینجا هم به امید خدا و شجاعت و غیرت سربازان آذربایجانی انتقام قتل عام مردم بی دفاع آذربایجانی بدست ارامنه وحشی در ۳۰ سال پیش فقط ار نظامیان ارمنی گرفته میشه ما مثل ارمنی ها با غیرنظامیان کاری نداریم اما سربازانشونو رحم نمیکنیم چون اشغالگر و وحشین
رامین
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
سلام
یاشاسین آذربایجان شوشا آزاد شد
شوشا را خدا آزاد کرد.
آندرانیک اوزانیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
اولا ویدئو چیزی هز فرهر نشان نمی دهد.
دوم این که یک مجروح رو به پشت منطقه منتقل می کنند
سوم این که نیروهای ارتشی آذربایجان و مزدوران سوری همراه آنها در شوشی شکست سختی رو متحمل شده و با به جا گذاشتن تجهیزات ، جنازه ها و زخمی ها عقب نشینی کردندد و به گزارش وزارت دفاع ارمنستان نظامیان آرتساخ در شوشی در حال جستجو و یافتن گروهک های کوچکی که در شوشی تنهااو بدون پشتیبانی باقی مانده اند بوده و تا این لحظه تعدادی از آنها که تسلیم نشده اند محاصره و کشته شده اند.
وزارت دفاع آرتساخ از عبارت گور به گور برای کشته شدن مزدوران سوری استفاده کرده است.
و در نهایت روزی که با وقایع روز آغاز شود چه روزی شود
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
وای اگر خامنه‌ای عزیز فرمانده کل قوا حکم جهادم دهد ارتش ارمنستان اشغالگر نتواند که جوابم دهد همه سرزمین آذربایجان باید آزاد شود رهبر انقلاب فرمانده کل قوا
آندرانیک اوزانیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱
با سلام و احترام
میخواستم بدونم چرا نظر بنده در مورد این خبر را نمایس نمی دهید؟
آیدین تورک زنگان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۷
مثل سگ فراریتان خواهیم داد!!
یاشاسین تورک ارتشی!
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۳:۵۳
آره داعش و ترکیه و اسرائیل آذربایجان ریختن سر ۲ میلیون ارمنی مظلوم.
ناشناس
| Netherlands
۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
مظلوم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!یه مطالعه ای توی منابع ۳۰ سال پیش بفرما. هرچند که از فاشیست جماعت انتظار انصاف غلطه.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
حق به حق دار رسید زنده باد ارتش اسلام الله اکبر
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
حق به حق دار رسید زنده باد ارتش اسلام الله اکبر
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲
مگه کسی میتونه جلویه ترک ها دوم بیاره مرگ بر ارمنی
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲
مگه کسی میتونه جلویه ترک ها دوم بیاره ...
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲
مگه کسی میتونه جلویه ترک ها دوم بیاره مرگ بر ارمنی
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲
مگه کسی میتونه جلویه ترک ها دوم بیاره مرگ بر ارمنی
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲
مگه کسی میتونه جلویه ترک ها دوم بیاره مرگ بر ارمنی
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲
مگه کسی میتونه جلویه ترک ها دوم بیاره مرگ بر ارمنی
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲
مگه کسی میتونه جلویه ترک ها دوم بیاره مرگ بر ارمنی
آراز
Turkey
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳
یاشاسین آزربایجان اوردوسو.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۵
چقدر جالبه كه روسها اينجا هم حضور مستقيم دارن و به زبان روس صحبت ميكنه و پرچم روسيه هم روي جليفه ضد گلوله اون است و با خوشحالي در حال سلفي گرفتن با سرباز متجازو و اشغالگر ارمني است
رامین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
با سلام و احترام
امروز 16 آبان 1399 شمسی روز آزادی قلب قره باغ شهر تاریخ و تمدن شرق شهر شوشا است من از صمیم قلب این روز را به همه آذربایجانی های جهان اعم از ایران ترکیه قبرس روسیه و آمریکا اروپا کل جهان تبریک عرض میکنم
این شادی و شعف مبارکتان باد اشغال قره باغ رو به پایان است انشاالله
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: