وقتی به هایپر استار می روید مراقب باشید سرتان کلاه نرود! | وقایع روز
کد خبر: ۶۰۳۹
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۰ - 24 June 2021
اتفاق عجیب در فروشگاه زنجیره ای
«لطفا وقتی از هایپر استار خرید می‌کنید مراقب باشید قیمت کالا‌ها درست باشد، چون ممکن است دچار آلزایمر شوید و بعدا هایپر استار نمی‌تواند مسئول آلزایمر و حواس پرتی شما باشد و ضررتان را جبران کند!» داستانی در خصوص قیمت های عوض شونده و مشتریان آلزایمری و متضرر هایپر استار

وقایع روز-سرویس اقتصادی؛

در اتفاقی عجیب در حوالی ساعت 8 و نیم غروب چهارشنبه 25 تیر 1399 وقتی یکی از خبرنگاران وقایع روز در هایپر استار دیدار (شعبه سعادت آباد فروشگاه های زنجیره ای هایپر استار) مشغول خرید بود، قیمت یک ماهی توجه وی را جلب کرد. بر روی ماهی شیر نیزه ای، تابلوی قیمتی بود که عدد 31 هزار تومن را نشان می داد که نسبت به قیمت این ماهی، مناسب به نظر می رسید. وی ماهی را سفارش می دهد و پس از اتمام خرید و خارج شدن از فروشگاه، متوجه قیمت بالا و عجیب فاکتور می شود. با بررسی آن متوجه می شود قیمت ماهی 66 هزار تومان محاسبه شده است.

وی به فروشگاه باز می گردد و از مسئول مربوطه درخواست می کند این اشتباه اصلاح شود. اما با کمال تعجب متوجه می شود از این خبرها نیست و قرار نیست نه ماهی پس گرفته شود و نه تفاوت قیمت باز گردانده شود.

مسئولین هایپر استار با آسوده خاطری بیان می کنند: ما نمی توانیم ماهی را پس بگیریم. شاید فروشنده ماهی فلانی بوده که الان هم رفته. شاید او اشتباه کرده! ولی قیمت ماهی همین است و شما ضرر نکرده اید»

و مشتری مغبون حیران می ماند که به همین سادگی و در روز روشن اشتباهی به این بزرگی صورت گرفته و هیچ کسی هم پاسخ گو نیست. مشتری در این حالت اول به چشم های خودش شک می کند که شاید قیمت را اشتباه دیده. اما مطمئن است که هم درست دیده و هم با پرسش از متصدی نسبت به قیمت ماهی مطمئن بوده. حتی این را هم به یاد دارد که متصدی گفته قیمت این ماهی 47 هزار تومن بوده اما الان آف خورده و حدود سی و یک هزار تومن می باشد. مشتری باز هم فکر می کند شاید عقلش دچار مشکل شده و آلزایمری چیزی گرفته است.

شاید مثل فیلم «جزیره شاتر» شده و مثل دکاپریو او اشتباه می کند و مسئولین هایپر استار درست می گویند.

البته احتمال هم می دهد که متصدی فروش ماهی در جریان قیمت نبوده و وقتی هم فاکتور آن را صادر می کرده چشمانش قیمت جدید را ندیده. و به همان زودی هم از هایپر رفته و در زمان بازگشت مشتری نبوده تا توضیح دهد چه مشکلی پیش آمده. همه این ها احتمالات جدی ای هستند که احتمال دارد واقعیت باشند.

اما مشتری در یک چیز مطمئن است، و آن توصیه خریداران و مشتری های فروشگاه های زنجیره ای هایپر استار به حواس جمعی موقع خرید است: «لطفا وقتی از هایپر استار خرید می کنید مراقب باشید قیمت کالاها درست باشد، چون ممکن است دچار آلزایمر شوید و بعدا هایپر استار نمی تواند مسئول آلزایمر و حواس پرتی شما باشد و ضررتان را جبران کند!»

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
این اتفاق برای کالاهای دیگر هم هست وکسی پاسخگو نیست
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
آقا ابن دزدی علتی همه جاست
تو هایپر جنس اتیکت خوده بود ۲۲ تومن موقع فاکتور متوجه شدم زده ۳۷ تومن
میگم چرا این قیمت زدین
میگه ما فرصت نکردیم اتیکت ها رو بروز کنیم!!!!؟
اگر برگردونی وقتت حروم شده و کسی جوابگو نیست
اگه پول رو بدی معلوم نیست بابت چی این گرونی رو‌باید پرداخت کنی
ماشالا مسئولای ما مشغول حل مشکلات مردمن و وقت نندارن به این کارا رسیدگی کننا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
اصلاً اینجور نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۱
کاملا درسته قیمت‌ها رو چندین برابر گران کردن بعد اندکی تخفیف گذاشتن که اونم واقعی نیست!! امروز بطری اسپری کوچک که همه جا ۳هزارتومنه رو گذاشته بود ۱۶هزارتومن، لیوان ۱۲تومنی رو ۲۸تومن، مشکل ۱۵ تومنی رو ۳۱۰هزارتومن!!! چه خبره؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵
سلام.تو فروشگاه های که هرشب و روز در رلدیو و تلویزیون تبلیغ ارزونی میکند و کاسبهای جژء را بیچاره کرده اند حتما موقع خارج شدن فاکتور را با اجناس ببینید بله جنسی بوده که برنداشتی اما در فاکتور آورده شده ولی از فروشگاه خارج شدی و قابل اعتراض نخواهد بود این هم یک نوع ارزونی........
اح
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
خلاصه بگم که اگه حواست نباشه همه چی تو این مملکت تو پاچته
اشکان
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
حکومت الهی دست تو جیب تون کرده و مال و سرمایه اتون و آینده اتون رو هم ازتون گرفته حالا هایپراستار که دیگه جای خود داره... از فردا مثل ... ها برید تو صف رای دادن و یارانه گرفتن
فریبا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
برای من دو مورد پیش اومد که یه بار 120 هزار تومن بابت جنسی که نخریده بودم برام فاکتور کردن که البته فرداش رفتم و اعتراض کردم و با بازبینی دوربین، پولم رو بهم برگردوندن (البته آشنا داشتم) و یه بار دیگه مجددا همین کارو کردن که مبلغش 14 هزار تومان بود و منم دیدم ارزش رفتن و وقت گذاشتن نداره. بعد از اون، کلا خرید از هایپر رو تحریم کردم برای همیشه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹
من بودم چنان علم شنجه ای بپا می کردم که بیا ببین آبرو برایشان نمی زاشتم فرهنگ اعتراض در ما ایرانیها متاسفانه نیست واین باعث می شه ما رو گوسفند فرض کنند.یک پیشنهاد هنگام خرید از جنسها باگوشی از اتیکت قیمتها عکس بگیرید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۹
اگه من بودم فروشگاه رو سر مدیر دزدش خراب میکردم یعنی چی جنسی که 31 تومن قیمت خورده 66تومن میفروشند من تو فروشگاه نجم رشت یکبار مرغ خریدم روز بعد مهمون داشتیم باز کردم دیدم مرغش بو میده بردم پس گرفتند الانم مشتریشونم چون آدمای درستیند یکبار هم مایع لباسشویی رو اشتباه نرم کننده خریده بودم تعویض کردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۲
به فروشگا های جامبو هم اگه سر زده باشید دقیقا همینطوره، همه اتیکتها قیمتهای خیلی پایینی داره ولی پای صندوق نرخهاشو بالا میبرن،با اصرار شماره موبایل میگیرن اما بازم بی فایدس،فقط هردفعه پیام و زنگ های الکی و مزاحمت
امینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸
همه جا دزدی واز همه جا بدتر پست هوایی از ۵کیلو ۳کیلو دزدی کردن ،مردم حواستون باشه به پست اعتماد نکنید اون وقت باید برید دنبال نخودسیا پست لشکر و پست شریعتی ۴ تیکه لباس بچه که کادویی فرستاده بابا بزرگشونو باز کردن و همه رو دزیدن آب از آب هم تکون نمیخوره
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
در کل فروشگاهها برای دزدی از جیب مردم تاسیس شده و اصلا تخفیفی در کار نیست و خود صندوقدار و کارگر فروشگاه دزدند من که دیگه هیچ وقت فروشگاه نمیرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
اگه این سه چهارتا فروشگاه باصتلاح معتبرهم نباشن این مغازهاوفروشگاههای کوچک سرمردم رامی برن وای وای
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
در فروشگاه های رفاه هم یک بررسی کنید. متوجه می شود که چه کلاهی سر مردم می گذارند. جالبه که چندی قبل هم تعزیرات حکومتی به یکی از شعب اصلی رفاه مراجعه کرده بود و متوجه تخلف آنها در اتیکت گذاری شد. فیلمش هم بدون اشاره به نام فروشگاه 20:30 پخش کرد. چون خودم بعضا از این فروشگاه با بند اداره خرید می کردم سریع متوجه شدم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
تو جانبو کارت منو کشید جوابی نیومد دوباره کشید من اعتراض کردم گفتم بذار جواب اولی بیاد بعد دوباره بکش گفتن اگه دو بار بکشه برمیگردونه ولی دوبار ازم کم شد اعتراض کردم گفتن بعدا اصلاح میشه..نشد که نشد بعد از یه هفته با دعوا و داد بیداد پولمو از مسئولش گرفتم.حواستونو جمع کنین
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: