دلار در بازار امروز / قیمت سکه، قیمت طلا و قیمت ارز | وقایع روز
کد خبر: ۶۱۱۸
تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - 06 February 2023
قیمت دلار و سکه و طلای ۱۸ عیار، امروز دوشنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۱

قیمت سکه، قیمت طلا و قیمت دلار

وقایع روز ـ سرویس اقتصادی؛

 

نوع قیمت (تومان)
دلار 43.557
یورو 48.299
پوند 53.913
سکه امامی 24,093,000
سکه بهار آزادی 22,596,000
نیم سکه 14,150,000
ربع سکه 9,200,000
سکه گرمی 4,900,000
گرم طلای 18 عیار 1,361,000
 
 
نظرات کاربران
حسین پورزاد پرسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵
سلام به ماشین ایران خودرو تارا خانم عزیز باید بگم لطفا این مسخره بازی ها رو بزارید کنار ۴۸ ماه وهر کد ملی یکی این خودرو اگه ملی پس همه بنویسن اگه نیست بگید نیست بسم الله
ختم
| Iran (Islamic Republic of)
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰
ای شیطون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰
آقا جلوی فروش سهام آزاد کنید شما وصع مالی خوبی داری ما گرسنه‌اند باید بفروشیم ریس سهام عدالت تورا به مرگ بچت آزاد کنید بفروشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
باعرض‌سلام‌لطفا‌سهام‌آزاد‌کنید‌
رضانقوی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
چراسهام دولت ازادنمیش
بروین
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
سهام عدالت سرکاریه
احمد دهمرده
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
سهام آزاد کنید بفروشیم پول نون نداریم
محمدرضاخلفبرنماه
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷
برنامهبسیارخوبیاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
فقط این چند سال مردم را در بدبختی گذاشتن تموم هم نمیکنند گور بابا تون با این مملکت داری فقط برای آقا زاده هاشون پول میفرستن اون ور آب و خوش گذرونی میکنند اون وقت جوانهای ما ن کار دارن ن زندگی بیکاری جوانهای ما باعث سکته یا خودکشی شدن الهی خیر نبینی همتون چ کردی مردم با چ دلخوشی زندگی کنند تو گرونی حقوق نا چیز که نمیشه زندگی کرد بعد خوتون اختلاس کنید از مال کی پول نفت ت جیب شماست دیگه بسته بردید هر کس بیاد باز از شما بهتره متاسفم برای خودم و مردم سرزمین ایران واقعا به گند کشیدی ایران را تف به این زندگی که شما درست کردید لعنت خدا بهتون ؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
هر چه سریعتر اینترنت و مثل اولش کنین ما اصلا نمیتونیم کار کنیم . من با ۲۵ سال سابقه کار با این ابزار الان تو شرکت واردات کالا گیر کردم . وای بحال مبتدیها . کاربران الان متوجه نیستن هنوز با مشکلات روبرو نشدن که حرفی بزنن . تا دیر نشده اینترنت و مشکلشو برطرف کنین . ناز نکنین .موضوع جدیه و اگر تغییری ندادین بهم ثابت میشه خودتون میخواین کشور به هرج و مرج کشیده بشه و اقتصادمون به بن بست. کدوم عاقلی میگه اصول کارکرد میلیونها کاربر در ۲۵ سال میتونه در عرض ۱ ماه تغییر کنه و اب از اب تکون نخوره . باید کتابها منتشر بشه اموزشها داده بشه محاله غیر مستقیم بتونی بفهمونی مردم از چه جایگزینی استفاده کنن اونم در یک ماه بدون چالش . از من گفتن بود و وظیفه .
صادق
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲
چشم استاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۴:۲۴
بدبخت شدیم الان نمی‌تونیم برای ازدواج حتی یک حلقه هم بخریم مملکت نگهدارمون کجاست خاک توسرتون
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۹
با سلام
واقعا مسئولین اقتصادی این کشور چگونه با پررویی تمام هنوز پشت میز نشسته اند. مرگ برای آنها بهتراست. چرا باید ارزش پول ملی این کشور به پایین ترین ارزش در بین تمام پولها برسد. خجالت آور است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
خیلی جالبه توی این گرونی و بدبختی چه دل و دماغی میمونه برای یلدا و جشن. خاک برسر اونایی که راس یه کارند و زیر دستی هاشون گشنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
پول اینترنت رو مخابرات سروقت میگیره چهار ماهه بیست هزار تومن هم گرون کرده ولی اینترنت نمیده خیر نبینن
ق
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
ریسی‌توی‌این‌جنگ‌زده‌زندگی‌نمی‌کنید‌‌خدا‌باعث‌این‌همه‌این‌بد‌بختی‌را‌بهوجود‌اورده‌لنعت‌کند‌که‌شما‌هستید‌اقای‌...
شاپور
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۸
این چه دولتی ست که ما مردم بیچاره ایران داریم خداوکیل خجالت نمیکشید کشور ایران بزرگترین سرمایه ها را دارد ولی مردمشان گرسنن ما برای مردم خودمن کار نیست این همه افغانی ریختن تو ایران جوانان عزیز و رشید ایرانی از بیکاری همه معتاد شدن خانواده‌های ایرانی خونه کرایه ای گیرشان نمیاد همه آواره کوچه خیابان شدن چرا چون مرزهای ایران باز گذاشتن همه افغانستان ریختن تو ایران ۲۵میلیون افغانی تو ایرانه کار دست افغانیه خونه دست افغانیه نان آرد بانک مغازه ماشین مدرسه خونه که حق من شما راه محصولین دادن به افغانیها ۲۵میلیون مگه که این‌همه افغانی برن ایران گلستان میشه همه خونه خریدن همه ماشین خریدن ایران شده افغانستان چرا آقای دولت چرا چرا جواب بدین چرا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۹
اقا چرا کسی چیزی نميگه تو مجلس چکار میکنید دو روز دیگه دوباره میان التماس مي کنيد که به شما ری بدیم ماشینی که هفت صد برای کارخونه تموم میشه چرا باید بره تو بورس کالا یک میلیارد و دویست بدن به مردم دزدی مگه اونی هست که از ديوار مردم بری بالا واقعا برای این دولت ومردم که میرن سرو کله می‌شکنند متاسفم بابا مردم خسته شدن کمی وجدان داشته باشید واز صبح تا آخر جلسه مجلس نخوابید ی فکری برای این دزدی ها بکنید شرم بر شما باد که همه مردم را شرمنده زن و بچه‌ها شون کردید
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
لعنت به هرچی مسول بی لیاقت و بی کفایته...واقعا راست میگن که سیر از گرسنه خبری نداره....من که دیگه به هیچی اعتقاد ندارم....
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۴:۴۴
توافق کنیدو مردمو خودتونو از این شرایط نجات بدین مگه نمیبینید حداکثر ۳ ماه دیگه ابرتورم ایجاد میشه اونوقت برنج میشه کیلویی دو ۳ ملیون تومن کاری کنید بابا که آدم شک نکنه بهتون که انگار همتون درحاله پول جمع کردن برای فرارین نکنید اینکارهارو دارید شیعرو نابود میکنید دائمم میگید مردم نمیفهمن اما بلعکسه به خودتون بیاید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۴:۲۷
والا ما الان برنج نداریم بخوریم از بدتر بشه چه خاکی تو سرمون بریزیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
فقط حررررررف میزززززنید!!!!!!!!!!!!!
بدبخت گرسنه
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۶
۸ ساله بچه هام میگن.بابا کی ماشین میخری‌.میگم سالی دیگه.
اصغر،
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲
خداازتون نگذره خدانابودتون کنه که جوونیمونوگرفتین خداجوناتونوازتون بگیره سوختیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸
من مربی شنای سازمان ورزش هستم.دستمزدمون رو که کامل نمیدن .الان ۴ ماه نه حقوق دادن نه بیمه رد کردن.یک زن تنها مستاجر چجوری با این گرانی زندگی کنه. از دیوار مردم برم. بالا شب ها شده گرسنه خوابیدم.خدا هم ما رو دیگه نمیبینه.شاگرد ثبت نام میکنه سازمان ورزش خودش میخوره از پولا بعد میده پیمانکار .پیمانکار نگه میداره تو بانک سود کنه .هر ماه میگن این هفته واریز میکنیم .حتما تا انقلاب مهدی عج میخوان حقِ مربی ها رو بدهند.به شهر دار هم شکایت کردیم میگن ۲۰ روز تا یکماه تو نوبت هستید. ۴ ماهه تماس میگیریم یعنی هنوز ۲۰ روز نشده.نمیدونم حساب کتاب ما مربی ها خرابه یا زمان کند میگذره
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
سلام اقا تو این ایام جهنمی که حقوق کفاف ۱۰ روز زوری میده بانک پارسیان 10 ملیون وام گرفتم سال ۱۴ سال پیش 5 سال زودتر از موعد تسویه کردم ولی بانک با اشتباه فاحش و تقلب و مامذدز و با وقتها تمام اپارتمان 60 متری که تو رهن بانک بوده را در یک مزاییده سوری میفروشن به یک چهارم قیمت ۱۲۰ ملیون وبعد ۱۰ ملیون پوت ورداشته ۱۱۰ ملیون بانک ورداشته و بعدا زن و بچه واثاث منم ریختن تو خیابون اخ یکی نیست بگه نامرد بی شرف برای ۱۵ ملیون وام که ۵ سال زودتر از سر رسید تسویه کردم اونم با مصوبه مدیر عامل بانک چطور ۱۱۰ ملیون منو بده کار کردی بعد ما را اواره خیابون توف به شرف این شهبه بانگ شما قضاوت کنید ولی تازه دادگاه بدوی و تجدید نظر را خریدن و رای به تنها دادن خیلی خنده داره ولی ولی ولی اما اما تو دیوان عالی کشور چنان تو دهنی به تنها زد که انگاری از ته جهنم رفتم بهشت حالا اگه دیوان نبود من چه میکردم هنوز نگرفتم تازه نظر داده که حکم غیر شرع داده شده ببینید تا چه اندازه نامردی کردن ضمن این که من جانباز ۶۰ درصد نیز هستم که اگر نبودم واویلا باید خودکشی میکردم‌تا این روزگارم نبین حالا ببینید تو این اوضاعم از خانه کاشانه ات بیرونوکن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶
حجاب برای مردم لختی وخارج رفتن برای شما وبچه هاتون پول مال شما فقر مال مردم جیب پر پول برای شما تکه نان خالی برای مردم خانه خوب برای شما بی خانمانی برای مردم سفر وگردش برای شما دوشیفت کار کردن ومستاجر بودن برای مردم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: