پیش بینی ترور با نیسان آبی حتی در سریال پایتخت! + ویدئو / مسئولان پاسخ بدهند | وقایع روز
کد خبر: ۶۸۳۰
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - 03 December 2020
ترور شهید فخری زاده دانشمند هستی کشورمان اتفاقی بسیار تلخ و غمبار بود برای همه ایرانیان. جدای از جنایت دشمنان و شقاوت ایشان، خبرهایی مبنی بر پیش بینی دقیق این ترور به گوش می رسد که باید مسئولان پاسخگو باشند.

پیش بینی ترور با نیسان آبی حتی در سریال پایتخت! + ویدئو / مسئولان پاسخ بدهند

وقایع روز ـ سرویس سیاسی؛

شهید فخری زاده تنها دانشمند هستی کشورمان بود که نتانیاهو از وی نام برده بود. وی در لیست شخصیت های استراتژیک موساد قرار داشت و اسرائیل همواره به دنبال ترور این شخصیت اثر گذار بود. مضاف بر این، پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و در پی پیروزی جو بایدن، تحلیل گران اعتقاد داشتند لابی اسرائیل، دولت های عربی متخاصم و تندروهای آمریکا تلاش دارند قبل از پایان ریاست جمهوری ترامپ کار کنند تا دولت بایدن نتواند به برجام باز گردد.

بنابر این طبیعی بود که احتمال خطر در همه سطوح بالا برود. در نهایت دانشمند عزیز کشوران در اقدامی ناجوانمردانه ترور شد. سوال این است که این اقدام قابل پیش بینی نبود؟ و مسئولان نمی توانستند از این حادثه پیشگیری کنند؟

جالب تر آن است که پس از این اتفاق، برخی مسئولان امنیتی و دولتی نیز خبر از پیش بینی این اتفاق داده اند. امیر دریادار شمعخانی در این مورد چنین گفت: "دستگاه های اطلاعاتی به این اطلاعات رسیده بودند که وی[شهید فخری زاده] مورد هدف اقدام تروریستی قرار می گیرد و در کدام محل نیز قرار است این عملیات انجام شود، دقیقاً محلی که او به شهادت رسید. آنها می دانستند در این محل قرار است یک عملیات علیه این شهید انجام بگیرد."

نکته ای که سنخگوی دولت نیز آن را بیان کرد. حال سوال مردم ایران از مسئولان این است که با وجود پیش بینی نسبت به این اتفاق، چرا اهمال کاری صورت گرفته و چطور نتوانسته اند مانع این اقدام شوند؟ مسئولین باید در این زمینه پاسخگوی مردم باشند.


بیشتر بخوانید: ظریف: این تبعیض نفرت‌انگیز کرونایی را متوقف کنید! / اوّل خودتان ... !

زمان و مکان واکنش ایران به ترور محسن فخری‌زاده مشخص شد؟


جالب آن است که در سریال محبوب پایتخت، در سکانسی در مورد احتمال اقدام تروریستی توسط نیسان آبی سخن به میان می آید. سخنی که طنز می نماید، اما در حال حاضر تبدیل شده به طنز تلخی که غم ما را دو چندان می کند.

جا داشت مسئولان ما حد اقل سریال پایتخت را مشاهده می کردند و نکات فنی نقی معمولی که محافظ یک شخصیت بود را رعایت می کردند تا چنین اتفاق تلخی رخ ندهد.

در زیر این سکانس را مشاهده می فرمایید:

تعداد بازدید : 13975
نظرات کاربران
میلاد یوسفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
کارتون سیمپسون ها چیه.ما خودمون پایتخت داربم دقیق پیش بینی میکنه
عباس قلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱
این دولت با وزیر اطلاعاتش و رییس امنیت ملی باید جوابگوی این طور اتفاقات باشند ..
حالا که ما دانشمند به این مهمی را از دست دادیم دیگر چه فایده داره اگر مسسببینش هم پیدا کنند ایا دیگر فخری زاده بر میگردد.
امان از این دولت اصلاحات که کشور را فلج کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲
واقعا شما دیگه کی هستید. وقتی صحبت از امنیت کشور میشه میگید کار سپاهه. وقتی یه ترور میشه که مسئولیت حفاظتش هم با سپاه بوده میگید تقصیر دولته. هرچی خوبی تو کشوره به خاطر شماست و هرچی بدیه به خاطر دولت و اصلاح طلباست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
ما می گیم تقصیر دولت می تونه چون اطلاعات حدس می زنیم دانشمندانونو به دشمن چه مستقیم چه غیر مستقیم چه عمدی چه سهوی داده اسرائیل تا چند سال پیش مسوؤلین اسرائیلی گفتند ما حتی عکس از فخری زاده نداشتند چطوری تو این مدت کوتاه ترور شد!!!
پروتکل الحاقی برای همه ی کشورا سودمنده به جز ایران!
م.انتظار
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
کی گفته این دولت اصلاح طلبه؟
خود شما و امثال شما اینا رو به اصلاحات میچسبانید
اصلاح‌طلبان چاره ای جز انتخاب اجباری و از سر ناچاری نداشتند
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴
والا ما که غمی نداریم حتی نمیدونیم این دانشمند چه کاری برای مردم کرده
والا خراب کردن خونه مردم جلو چشمشون و خودکشی بچه‌های یازده ساله و انواع اقسام این خبرها بیشتر ما رو غمگین میکنه تا مرگ کسی که نه میشناسیمش نه میدونیم تا قبل مرگش چی کاره بوده و زندگیش رو هم کرده و مثل جوونهای الان ما تحصیل کرده بیکار و مجرد نبوده که روزی هزار بار تف لعنت به این زندگی میفرستن
یه بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۳
هیچ وقت این اشتباهو نکن شهید فخری زاده یکی از بزرگان فعالیت های هسته ای بوده حتی در زمینه کرونا هم تلاش های زیادی داشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
کاملا درست گفتید عالی
mahdi
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۶
متاسفانه ما یک دولت داریم که ...تشریف داره متاسفانه دبیر شور عالی امنیت ملی ما پخمه تشریف داره با اینکه نظامی هستند ایشون وزیر اطلاعات ما ... نمی فهمه هیچ سبقه اطلاعاتی ندارند یعنی اگر به یک کسی که ...تشریف داره وزارت اطلاعات رو می سپردیم خیلی بهتر بود تا ایشون اصلا قد یک ...نمی فهمه باید دونست چرا شهید سلیمانی ترور شد پیگیری نکردند وزارت اطلاعات و حالا یک هفته از ترور فخری زاده می گذره این ... داره چه کار میکنه چرا در یک شهر به این کوچکی همچین ترور پیچیده ای انجام می گیره چطور میشه یک تیم گسترده در این شهر میان یک نفر رو می کشند خیلی راحت بعد فرار میکنند چطور میشه اسلحه های اتوماتیک کنترل از راه دور استفاده میکنند در این ترور چطور میشه بمب به این سنگینی وارد شهری به این کوچکی میشه هیچکس هم نمی فهمه مقصر چندتن هستند اول دولت هست که چشم بسته به آژانس اعتماد کردند همین آژانس اطلاعات تمام دانشمندان ما رو بعلاوه تمام اطلاعات مراکز امنیتی و نظامی مارو به امریکا و اسرائیل دادند دوم وزیر اطلاعات که مثل کبک سرشون تو برف کردند این شخص ...نمیفهمه به معنای واقعی کلمه سوم اداره اطلاعات شهرستان دماوند در این وضع مقصره و فرمانده انتظامی شهرستان دماوند مقصره فرمانده سپاه دماوند مقصره دادستانی شهرستان مقصره تمام عوامل اطلاعاتی و امنیتی و نظامی و قضایی در شهرستان دماوند مقصرند علاوه بر اونها دولت و وزارت اطلاعات و قوه قضائیه بخاطر این کوتاهی مقصرند
mat
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
من اینو به عنوان جوک شنیده بودم واقعا خندم میگیره که آدمای نادانی مثل شما ربطش میدن واقعا جای تاسف داره آقا چه ربطی داره روزانه صد تا اتفاق میوفته یکی میمیره تو یه فیلمم یکی اینجوری مرده باید ربطش داد؟ واقعا براتون متاسفم
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
تو خودت یکاره دولت هستی
javad
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
ارزشی
ناشناس
United States of America
۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
کار دشمناس، من خودم فهمیدم
تقی
Germany
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷
شاید تروریستها از فیلم ایده گرفتن
م
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴
علم هسته ای...اگربین جوونای متعهد و نجیب دانشگاهی دررده بالا..نشرپیدا کرده باشه...دشمنان ایران و ایرانی..اگردهها نفرازدانشمندان راترور و شهید بکنند..هیچ اثری ندارد...بجای پرداختن به گذشته..بفکرپیشگیری..و حفاظت های شدید ترازمابقی دانشمندان این سرزمین باشید.
عبداله
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
لابد سبک ترور از داستان فیلم پایتخت اقتباس کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶
گاهی به خاطر فلج کردن یه ارگان حیاطی یا حتی یه مملکت کافیه رعیس بی تجربه ای رو در اون قسمت قرار بدند،به این روش میگن استسمار جدید،تو مملکت ما و وزارتخانه های ما هم همین داستان اجرا شده، اگر سریع تر این وزیرهای کم توان رو عوض نکنیم،باید شاهد ترورهای جدیدتر باشیم
حسین خبیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۹
تاخدانخواهدبرگی ازدرخت نمیافتدامثال حاج قاسم وفخرایی باشهادت خودمزدسالهاخدمت به دین وکشورراازخداگرفتندواززمان پیامبردرخت اسلام باخون همین شهیدان بارور گشته است ولی دشمنان کوردل خیال میکنندباترورشخصیتهای نظامی وعلمی میتوانندمسلمانان رابه زانودرآورندولی نمی دانندکه ثمره خون این شهیدان به وجودآورنده دههاوصدهانفردیگرمثل حاج قاسم وشهیدفخرایی است تامسلمانان وایران رابه قله عظمت برسانندچراکه اگرخون این شهیدان نبوداسلام هم نبود
م ح
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۱
این انقلاب مخملی بازیگران تلویزیونی وسینما که ارمانشهر کفار هست سینمای ما را از یک سینمای قهرمان پرور تبدیل به خاکستر خاله زنکی کرد با برنامه بود واین میتونه ایده هم بدهد اقا ترور کنید نه با ابزار تابلو اسراییلی با ابزار پیش پا افتاده داخلی که تابلو نباشه بودجه مملکت بخورین نمکدونش را هم بشکنید کی به کیه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برچسب منتخب