راز حذف عادل فردوسی پور از شبکه سه بعد از یک سال | وقایع روز
کد خبر: ۶۸۶۲
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - 03 December 2020
به تازگی ویدئویی از علی فروغی مدیر شبکه سه در فضای مجازی پخش شد که در یک قسمت کوتاهی درباره حذف برنامه نود و چرایی قطع همکاری با فردوسی‌پور و تمامی حواشی آن صحبت کرده است. 

وقایع روز ـ سرویس ورزشی:

به تازگی ویدئویی از علی فروغی مدیر شبکه سه در فضای مجازی پخش شد که در یک قسمت کوتاهی درباره حذف برنامه نود و چرایی قطع همکاری با فردوسی‌پور و تمامی حواشی آن صحبت کرده است. فروغی در این ویدئوی کوتاه درباره حذف برنامه نود می‌گوید: دیگه نمی‌شد اینطور ادامه داد. ما نه محبوبیت ایشون برامون پنهان بود، نه تخصص ایشون برامون پنهان بود. وقتی دروازه‌بانی را می‌بینید که مدام در یک خط دیگری دارد کار می‌کند، دیگر نمی‌توانید و باید یکی دیگر را درون دروازه بگذارید.

درباره ایشون مهم‌ترین بحث این بود که کار از مدارش داشت خارج می‌شد و بقیه هم داشتند نگاه می‌کردند که عه اگر کسی می‌تواند به خاطر محبوبیتش از مدار خارج شود و کسی هم بهش چیزی نگوید، خب ما هم همین کارها را بکنیم. اصلا صدا و سیما از هم می‌پاشید اینطوری. 

 عادل فردوسی پور و علی فروغی

علی فروغی در ادامه گفت: دیگه ناگزیر بودیم همچین تصمیمی بگیریم. راه هم برای ایشون بازه. به شما بگم بر خلاف مظلوم‌نمایی که می‌کنند، در همین یک سال اخیر؛ ایشون بالاخره کارمند رسمی صدا و سیما است؛ ما نزدیک یک میلیارد تومان از مطالباتش را بهش دادیم. ترفیع شغلی‌اش نوبتش رسیده بود با امضای بنده ترفیع شغلی‌اش را گرفتند. شبکه ورزش بالاخره زیر شبکه سه است.


بیشتر بخوانید: فردوسی پور از یک برنامه دیگر هم کنار گذاشته شد


ایشون یک عدد خیلی درشتی از فوتبال ۱۲۰ گرفت. بهش گفتیم بیا گزارش کن خب خودش قبول نکرد. در همان دوره که می‌گفت من مهاجرت نمی‌کنم نامه دستی درخواست فوتبال ۱۲۰ را ارائه داده بود. منتهی بلدند و رسانه دارند و رسانه‌هاشون هم به صورت زنجیره‌ای کار می‌کنند. فضای مجازی دست ما نیست و یک کار پرحجمی کردند و یک ادراکی در جامعه درست کردند. ما راستش خیلی کارهای زیادی داریم و نمی‌رسیم به این چیزا رسیدگی کنیم. ما از هفت صبح تا یک و نیم شب که فوتبال خارجی تمام می‌شود همش گرفتاریه.

منبع: سلام نو
نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
این مدیر حقیفت را گفته. چون محدویت دارد. چون صداوسیما خط مشی جدا دارد هرکسی می‌خواهد داخل این دایره فعالیت کند باید خط مشی صداوسیما را رعایت کند. واز خود استقلالی ندارد. هرچه نوشتند جلویت گذاشتن همان را بخون بابا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
مرد... دروغگو تو کجا و مدیریت شبکه سه کجا
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
جناب آقای علی اصغری رئیس سازمان متاسفم که آقای فروغی را مدیر شبکه 3 قرار دادین مدیر بی تدبر، ما به مسائل مالی و چی شد چی بود چیکار داریم، چرا حاشیه سازی میکنین،چیکار داریم به قرارداد این بنده خدا چی گرفته چقدر گرفته، بما چه!!! ، شما یک کلام پاسخ قانع کننده، شما جواب خودتون رو میدید، مگر نه اینکه شما میگید این برنامه طرفدارهای زیاد و بسیار پر مخاطب،پس معنای جمهوری اسلامی چیه، مردم سالاری، یهو بگید ی عده نماینده و افراد خاص داشت آبروشون میرفت به ما فشار آوردن، اگر شما هم مسلمان هستید که هستید باید مردم سالاری و صداقت و سرلوحه کار قرار بدید و از حقیقت کلام افرادی چون فردوسی پور حمایت کنید، نه اینکه چون یک عده خوششون نمیاد حکایت رو تغییر بدید، سازمان صدا و سیما شخصی نیست افرادی مثل ایشون که نخبه هستند در کار خودشون باید اجازه حرکت بدید و حمایت کنید و اگه افرادی نمی‌پسندند چون منافعشون در خطره
بله فردوسی پور این اواخر نمایندگان مجلس و خیلی از رئیس روسا رو داشت به چالش می‌کشید چون تو حوزه غیر تخصصی ورود کرده بودن و داشتند ورزش و فوتبال رو خراب می‌کردند نتیجش چی شد می‌بینید که، کجاست نماینده مردم همدان!!!! تیم پاس تهران، چی شد راه آهن، چی شد صبا باطری و... فساد تو فوتبال داره تازه رو میشه، خوب ایشون هم همینا رو میگفت تازه به شکل بهتر که به اینجا نرسیم
راد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷
خب اگر به ایشان حدود یک میلیارد دادید حتما مطالباتش بوده که میبایست طبق قانون پرداخت میشد ! از جیب شخصی که پرداخت نکردید!
ضمنا یادتان باشد تعریف مدار در دنیای امروز یعنی رای بیش از نیمی از مردم . اینکه چون صداو سیما یک نهاد حاکمیتی است و کارمندان این نهاد لزوما میبایست در این مدار حرکت کنند ،زمانی درست است که بیش از نیمی از مردم مدار صداوسیما را بر مدار عادل ترجیح دهند که البته بعید است . لذا طبق عقل و حتی شرع مدار عادل حق است و گروهی که به عزل عادل رای داده اند قطعا ناحق!!
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۳:۵۵
فروغی از روی حسادت دست به جنایتی زدهر کسی دیگر جای فروغی بود نه بخاطر فردوسی پور حدعقل بخاطر مردم این کار نمیکر هر آدمی یک بار اسم فردوسی پور شنیده باشد می‌داند عادل خان چقدر تو کارش صادق بی ریا بوده ولی این فروغی به زور پارتی شده مدیر از روی حسادت نتوانست تحمل کند مجبورشده به کمک چندتا گردن گلفت که اصلامردم براشون محم نیستن برانه نود را حذف کنه خدا باعث بانی لعنت کنه به اذاب الاهی گرفتار کنه تا دیگر سرشو توحساب کتاب وزندگی مردم نکنه ادمین جان خواهسن
ناصر صارمی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
با سلام وخسته نباشی تا زمانی بچه هارو بیارین بذارین سر کا چون سفارش فعلانی بوده اوضاع از این هم بدتر میشه کجا بو د این آقا پسر زمانی که جنگ بود من پست میدادم الان اومده تعیین تکلیف میکنه بر مردم کشور من جمع کنید با با تورو خدا بسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۴
با این کار آقای فروغی چند میلیون بیننده جوان و حتی میانسال رابه سمت برنامه های ورزشی ماهواره ها سوق دادند و آنها بدون هیچ زحمتی کلی مشتری گیریشان آمد.چه آبی تو آسیاب دشمن ریخت
مونا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹
آقای فروغی در کارش متخصص هست. نباید با ایشون خرده بگیریم منتهی در پست اصلیش قرار داده نشده.. ایشون باید مسوول.. نظافت.و حفظ پاکیزگی صدا سیما میشد..
موری
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
تو رو کی مدیر کرده اخه یه ادم بی لیاقت وبی سواد یه روز مدیریتت تموم میشه همیشه منفوری عادل فردوسی پور همیشه محبوب دل مردم بوده وهست
باقری
United States of America