توهین های تتلو به انصاریان کار دستش داد | وقایع روز
کد خبر: ۹۳۹۷
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - 04 February 2021
کاربران فضای مجازی برای بسته شدن کانال امیر حسین مقصودلو درپی اهانت به دو چهره ورزشی ایران، در تلگرام با یکدیگر متحد شدند.

توهین های تتلو به انصاریان

وقایع روز ـ سرویس اجتماعی؛

امیرحسین مقصودلو یکی از رپر‌ها و خوانندگان زیرزمینی ایرانی بود که از سال‌ها پیش در بین نسل جوان و نوجوان شهرت یافت، اما پس از مدتی با حاشیه سازی‌های فراوان در داخل کشور، به فکر مهاجرت افتاده و به آن طرف آبی‌ها پیوست.

مقصودلو که با نام «تتلو» قطعات موسیقی خود را تولید می‌کند، اخیرا با انتشار موزیک‌های خود با محتوا‌های مستهجن و غیراخلاقی اذهان جوانان و نوجوانان را به چالش‌های جدی کشانده و خانواده‌ها را در زمینه تربیت فرزند با مشکل مواجه کرده است. او همچنین در تبلیغ سایت‌های شرط بندی و اخاذی از مخاطبان خود نیز ورود کرده است.
پس از اینکه مهرداد میناوند و علی انصاریان دو پیشکسوت تیم پرسپولیس به ویروس کرونا مبتلا شده و درگذشتند، مقصودلو با انتشار کلمات ناسزا در کانال تلگرامی خود، به این دو چهره معروف و طرفداران تیم پرسپولیس توهین کرد. مقصودلو دلیل فوت این دو ورزشکار مطرح را درگیر شدن طرفداران سرخپوش فوتبال کشور با خودش عنوان کرد و تیم پرسپولیس را هدف واژه های اهانت آمیز خود قرار داد.

توهین های تتلو به انصاریان

در پی این اهانت، کاربران فضای مجازی در تلگرام با برگزاری نظرسنجی تصمیم گرفتند با یکدیگر متحد شوند و کانال مقصودلو را ریپورت کنند تا شبکه اجتماعی تلگرام، این بستر را نیز برای انتشار محتوا‌های مستهجن بر روی تتلو ببندد.

بیشتر بخوانید: آخرین پست علی انصاریان در اینستاگرام که دلمان را آتش می زند/ سرشار از امید و دنیای بی وفا

گفتنی است، این اولین بار نیست که تتلو به دیگران اهانت کرده و خودخواهانه و خوسرانه به موضوعات اطرافش نگاه می‌کند، بلکه پیش از این نیز کاربران به دلیل انتشار محتوا‌های غیراخلاقی، صفحه مجازی مقصودلو را با فالوور‌های میلیونی ریپورت کردند. پس از اینکه او اقدام به ساخت صفحه جدیدی کرد باز هم صفحه‌اش بسته شد و با نام مستعار دیگری در فضای مجازی حضور یافت.

تصویری از اتحاد کاربران در این نظرسنجی برای ریپورت کانال تلگرام تتلو:

نظرسنجی تلگرامی ها برای بستن کانال تتلو

نظرات کاربران
شاپور . تبریز
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
اون فکر کرده میتونه به عزیزان تازه از دست داده ی ما توهین کنه . الاغ . تو اگه عرضه داشتی خودتو به این ریخت نمینداختی .
عرضه شو داری اول برو خودتو جمع و جور کن و بعدش راجع دیگرون حرف بزن . بیشرف
تو ... اینا هم نمیشی چه برسه که بخوای در مورد شون حرف بزنی
بیاد مرحومین میناوند و انصاریان . فاتحه من الصلوات .
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
تتلو دمت
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
سلام تو کی هستی بیشرف ... که به مرحرم عزیزمان میناوند و انصاریان توهین میکنی ها بی ناموس عوضی اشغال
امیرعلی
| United States of America
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۱
فاطمه خانم دمت گرم با اون غیرتت...
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
عوضی دلقک نقاشی شده تو حتی صلاحیت گفتن نام انصاریانو نداری ..مرد بودی تو ایران میموندی ..حتی تو ترکیه هم حال بهم زنی ..فقط گمشو دلقک دهن گشاد فقط اگه مردی برگرد ایران تا درسی بهت بدیم که سه روز دور قبر انصاریان بگردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲
اسکول انتر جلو آینه وایستادی راجبه مردم حرف میزنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶
ازیک جانوروحشی وبی خانواده وبی نام ونشان جوابش خفه شوشیطان صفت بی شخصییت وزاده...زنجیری اگرمردی بیو ایران بیشعور نانت دادن ولی تربییت ندادنند سگ ولگرد واق واق دربیابان یک روزی زنجیرت می کنندوبه سزای شکل رنگییت میرسی کثافت
علی اکبر
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
حیف سگ که به این جونور بگی
majjid
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳
تقصیر اون بی شرف نیست چون حیوونی مثل اون اصلا عقل و منطقی نداره که بخاد به این چیزا فکر کنه اشکال از مردمی هست که بدون هیچ تفکری دنباله رو اشغالی مثل این میشن و همچین نجاستی رو بزرگ میکنند که به خودش اجازه میده به اسطوره های این کشور توهین کنه
ازماست ه برماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶
دقیقا همین طوره که میگی..
عباس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
دوستان دیگه لطفاً چرت نگید چیز بدی نگفته حقیقتا ما ملت مرده پرستیم اینو خودتونم ببینید بنده خدا تا موقعی که زنده بود ممنوع التصویر شد گفتش حالا که مرده بجمبید استوری بزارید عقب نمانید خودتون ببینید و لطفاً به من توهین نکنید من نظرمو گفتم
فرشاد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
به نظرم کسی عقل نداره ارزش بردن اسم نفسش رو نباید بیاریم و بهترین تنبیه اینه که به هیچ جانمان حسابش نکنیم
لهنام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
تو تتلیتی نیستی تو چاقالیتی بچه زوار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
تتلو چیز خاصتی نگفت شما ... نخورین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
بله چیز خاصی نگفتن فقط یه ده تا فحش داده و یه حرمت آدم بیمارو نگه نداشته و حرمت مادر پیرشم نگه نداشته و ... اینا چیز خاصی نیست آخه اون بیشعور در حدی نیست بخواد حرف بزنه چه برسه که نقد کنه اگه بخواد انتقاد کنه که دیگه هیچی
شهناز
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
به حرف سگ دریا نجس نمیشه
Rojan
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
...نخور ... خور دهنتو ببند اسکول بی شرف بی ناموس بی حیا شرفتو نخوردیش قورت دادی انتر یابو علفی، دنیارو به فساد کشیدی...
یعنی اینقدر ما بی غیرتیم تو هر .... بخوای بخوری نهههههه سخت در اشتباهی ... .... دفتر نقاشی.....
اا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶
تتلو خیلی بی ادبی الاغ.
انشاءالله عزیزتا نتو از دست بدی بفهمی ... فحش نمیدم بهت
بی شعور بی فهم ******
عباس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
داریم میبینیم شما که ادعاتون میشه آرزوی مرگ بقیه رو دارید دیگه چی میگید پاشید جمع کنید شما یه مشت دروغگوی کثیف هستید که آرزوی مرگ بقیه رو دارید پس تا خودتون رو درست نکردید نظر ندید
آرتمیس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵
آشغال عوضی کثافت خیلی بی شرفی
نوشین
Poland
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
وقتی هنرپیشه های آشغال مثل ... کوتوله و ... عقده ای ازش طرفداری کنه همین میشه هار میشه ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲
این بی شعور مگر خانواده هم داره فکر کنم از آشغالهایی هست که با فحش وبی آبرویی برای خودش می خواد شهرت واعتبار درست کنه از سگ جز واق واق کردن چیزی بر نمیاد
فرید
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۸
خانوادش همونیه که خودش میگفت ... مادرش حیف این لجنا اسلا ما بیخود وقت تلف کردیم برا تایپ کرد ننگ بر این وطن فروشا

عشق است ایران عزیر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸
تتلوخیلیادم اشغالی هست دهان ترو آب بکش بعد اسم علی انصاریان روبیار
ارش
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹
مردیکه عوضی هفت رنگ ... تو آهنگهایی که تو میخونی دهن تو آب بکش اسم انصاریان و بیار ... تو قیافت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸
دمت گرم تتلو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۳
خاک بر سر تو اون تتلو کردن دو تا بیشعور مثل تو که باشن به این حیوون بگن دمت گردم اونم فکرمیکنه چه غلطی داره میکنه بیشعورید دیگه از بیشعور بیشتر ازاین توقع نمیره
عباس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
حداقل ما سر و وضعمون یکیه یه رو هستیم نه ده رنگ و حریف تو که نوشتی بیشعور برو ببین شما علافید تا یه سایت علاف تر از شما میاد یه چیز در مورد تتلو می‌زاره سریع حمله میکنید شما تتلو رو تتلو کردید به خاطر مجوز خیلیا رو نابود کردید از جمله ... وکلی دیگه
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸
حیف آدم که بخاد اسم این آشغال ... رو به زبون بیاره مارمولک هزار رنگ.
فریو
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۵
ارزش تایپ کردن نداشتی تتلو واقعا قیافت خیلی بدفرمه تا امروز ندیدمت کنجکاو شدم بینم کیه این تتلو با این اسم بدون معناش فقط میخوام بگم قیافه تورو داشتم خودمو میسوزندم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶
واقعا هرکاری دلش میخاد میکنه به استاد شجریان هم که فوت کرده بودند همینجوری اهانت کرد ایشون انگار از صفات بارزشونه موقع مرگ مسخره میکنن واقعا بیشعور و بی غیرتی حیف اسم انسان که رو امثال تو باشه دوستان نزارید از زیر این ماجرا در بره از شجریان که گذشت اینو نذارید
******
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
یک نفر رو دیدم داشت از تتلو دفاع میکرد اخه احمق تو از این جانور دفاع میکنی که چی بشه تتلو از هر موجودی بد تره شباهت به همه چیز میده به جز ادم اخه ادم اینقدر بیشور،هرچیزی حدی داره تو دیه از گذراندی واقعا که با اینکه یه دختر استقلالیم ولی اجازه نمیدم یکی به پیشکسوت فوتبال ایران توهین کنه و اینکه علی انصاریان تو استقلال هم بازی کرده پس بهت اجازه نمیدیم هر غلطی دوست داشته باشی بکنی
عباس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
اول همه چیو ببینید بعد بگید من نظرمو گذاشتم سایت سانسور کرد ولی میگم تا اینم سانسور کنه شما ‌ و ما مرده پرستیم چون بنده خدا تا موقعی که زنده بود ممنوع التصویر شد و وقتی فوت کرد تتلو نوشت بجنبید از استوری و وضعیت عقب نمانید خودتون ببینید دروغه آیا ما مرده پرست نیستیم که فقط وقتی میمیرن ازشون یا میکنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برچسب منتخب