انتقام سخت بازیگر زن از سینمای ایران / ریحانه پارسا زهر خودش را ریخت! | وقایع روز
کد خبر: ۹۶۹۱
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - 09 February 2021
ریحانه پارسا که این روزها در ترکیه به سر میبرد، در اقدامی عجیب دست به انتشار رایگان نسخه کامل یکی از فیلم های سینمایی که دیروز اکرانش از سر گرفته شده بود زد.

انتقام سخت ریحانه پارسا از سینمای ایران

وقایع روز ـ سرویس اجتماعی؛

ریحانه پارسا که به ترکیه مهاجرت کرده است و از آن دسته بازیگرانی است که برای دیده شدن دست به هر کار سخیفی زده است، امروز در یک اقدام عجیب و غیر منتظره نسخه غیرقانونی و کامل فیلم "شنای پروانه" را در کانال تلگرامی خود قرار داد.

این بازیگر سابق سینما و تلویزیون تا به این لحظه از انگیزه خود برای این کار صحبتی با کاربران نکرده است ولی اینطور که به نظر می رسد، ریحانه پارسا با این اقدام، گام اول خود را در انتقام از سینمایی که از آن خیری عاید این بازیگر نشد، برداشته است.

باید دید واکنش مسئولان سینمایی و دست اندرکاران این فیلم و همچنین کاربران فضای مجازی به این اقدام چه خواهد بود؟

انتقام سخت بازیگر زن از سینمای ایران / ریحانه پارسا زهر خودش را ریخت!

انتقام سخت بازیگر زن از سینمای ایران / ریحانه پارسا زهر خودش را ریخت!

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
آخه چرارفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
حالم ازش بهم میخوره. ابروی ایرانی رو برده
امیر
| Iran (Islamic Republic of)
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
سلام وقعا حال هممون از تتلو قیافش عین یه ... میمونه وهرکی هم طرفداری ازتتلومیکنه ... تتلو حیونه ریحانه پارسا هم یه ادم کمبوددارکه به درد هم میخوره اخه بگو بی شرف توچی داری که گفتی میخوام واسه ریاست جمهوری بنویسم توتوهم حرفی نیزته بعضی ها هم ازاونها بی شرف تر این حرفش مینویسن لعنت به... تتلو
ریحون
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
دمش گرم... مگه ایشون بیاد و توی این اوضاع برای مردم کاری بکنه و دلشون رو شاد کنه... البته که هدف وسیله رو توجیه نمیکنه و نباید این کار رو میکرد...
سام
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
خوب کردی
H.m
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
باو ول کنید
از ی بازیگر پیزوری چ انتظاری دارید
کار درستی کردن که اینو از بُعد هنر انداختن بیرون چون هیچ استعدادی نداشت همون بهتر رفت به درک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
از یک سلبریتی بیسواد...توقعی نیست ووطن و... فروش اشغال برو گمشو برای همیشه و... برای همیشه
حالا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
لطفا در مورد مردم ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
چه آدم بی شخصیتیه آخه از راه نرسیده هرکسیو مسخره می‌کنه ایراد میگیره یه فیلم بازی کرده گم کرده خودشو اول یه نگا به خودت بکن بعد دیگران و باهام یکسان کن عقده داره هر مدلی میشه
رها
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
برای دیده شدن هر کاری می کنه به هر قیمتی
خسرو
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
این دیگه کیه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
ازش تنفر دارم تو خرکی باشی که علی انصاریان وعلی کریمی مسخره کن برو تو آیینه قدی اول نگاهی بخودت بگن ...برو گم شو بی شخصیت یه جو شخصیت نداری ...ایششششششش
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
از هرز گرد ماشین هم ...
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
نیش عقرب نه از ره کین است
اقتضای طبیعتش این است!
...
حمید رضا
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
به به گل گفتی
نانا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
اشغالی بیش نیست
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
ازیه دختر... انتظاری جزاین نیست چشم شون کور وقتی بجای بازیگر واقعی میرید یه کسی روبرای بازی انتخاب میکنید که هیچی از بازی گری نمیدونه سرفا بخاطر چیزای دیگه که همه میدونن چیه بازیگر انتخاب میکنید باید منتظر چنین کارهایی هم باشید
شکوفه
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
آبروی خودشو برد ریحانه پارسا یکی از آدم های عقده ای که تا حالا من دیدم متنفرم ازش برو گم شو تازه به دوران رسیده ...
reza
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
سلام
او که بازیگر فیلم نبوده،این فیلم رو از کجا اورده بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
خاک توی سر پویان مختاری که با ریحانه پارسا میگرده و خاک توی سر ریحانه پارسا که با پویان مختاری میگرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹
و خاک تو سره تو که داری ... اخه به تو چه ...
٭٭٭
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
وای انقد از این آدم بدم میاد،یه فیلم بازی کرده فک کرده چی شده حالا ،سلبریتی های ما ک بیستا فیلم بازی کردن مثل این خودشونو نمیگیرن ک این هنوز از تخم بیرون نیومده فک کرده دیگ بازیگر حرفه ای شده ک میتونه به همه یه چیز بگه ،کسی نیست بهش بگه جوجه برو به خاله بازیت برس این کارا واس گردن کلفتاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
خاک توسرت با این قیافت
پدرام سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
به نظرم باید ازبازیگران هم هنگام ورود به حرفه بازیگری تست روانشناسی بگیرند تا بیمارانی مثل این خانم نتونند وارد این حرفه بشوند واز رسانه ها برای مشهور شدن خودشون استفاده کنند.اون بار هم که با یه بازیگر سخیف دیگه در افتاده بود.اصلا موندم این ادم عددی نیست که هر سایتی را بازمیکنی در موردش نوشته وهر روز هم که یه دسته گلی به اب میده...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷
دمت گرم اگه میشه فیلم بانوی بهشتم بزار قربون دستت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
اخه شماها چرا ... به اون میگید بی فرهنگ و بی شخصیت ولی بدترین فوشهارو میدید و این نشون میده که شماها خیلی از اون بدتر هستید...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
ددیگه از کسی که تو بغل پویان مختاری قمارباز عکس و لایو میفرسته انتظار بیشتر از این نمیره،این یه عقده یی به تمام معناست
ف
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
ایشون... رو برای شهرت صلاح دونستن....
چون از ...بیشتر از این انتظار نیست....
برای خنک کردن دلش دست به هر غلطی حتی غلطای بزرگتر از اینم خواهد زد...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵
این بدبخت دلش خیلی پره از سینما انگار ...
السا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷
اصلا اینها حیا ندارن فقط بلدن یا موهاشون رو بزارن بیرون یا اینکه با غریبه ها برن گردش ازشون متنفرم اونایی که حیا ندارن و اینجوری هستن واقعا که براتون متاسفم البته بازم حرف توی ذهنم هست که بگم ولی نمیگم
سودا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳
عزیزان من ایشون شخصیت واقعی رو تو فیلم پدر نشون داد البته اون تیپی که اول سریال بازی میکرد.تو دانشگاه و اون جلف بازیا اون تیپ خود خودش بود بعدش و فیلم بازی کرد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰
متاسفم برای خودم و وطنم
خخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۳
خدایی یا رفته تورکیه از خودش در اومده واقعا که به این آدم ها من نمیدونم چی بگم یه فیلم بازی کرده ۱ یا ۲میلیارد بهش پول دادن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۵
تو غلط املایی هاتو درست کن بیسواد توی دو خط ده تا غلط داری بعد بیا اینجا کامنت بزار
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲
این اشغالها را باید در هر کجا باشند باید دستگیرشان کرد وتحویل کفتار داد ریحانه پارسا یعنی معزل جهانی
ایرانی
France
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳
جواب ابلهان خاموشی ست البته اونایی هم که به این بی ظرفیت میدون دادن همون اندازه مقصرم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۷
خاک تو سرش کنن،دختره ی بیشعور و بی ریشه،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۹
خدا وکیلی عقده ای تر این ندیدم به عمرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۵
مرده‌شور‌اون‌کارگردان‌واون‌تهیه‌کننده‌ببره‌که‌به‌هر‌ادم‌درپیتی‌نقش
ندن....از‌طرف.اخه‌این‌آشغال‌ارزشش‌رو‌داشت
چقدر‌شما‌ها‌کثیفید.بعد‌وقتی‌میگن‌سینمای‌ما‌رو‌فساد‌گرفته
بهشون‌بر‌میخوره
نسرین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۵
وا
Gött
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۱
یک هفته پیش این فیلم رو دیدم ازیک کانال تلگرام دانلود کردم چطوری این پخش کرده تازه ..!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۲
انصافا اگر سینما جربزه داره بره این خانم رو شکایت کنه و آبروی رفته اش رو ببره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۲
این همه سر و صدا به خاطر ریحانه پارسا ول کنین بابا این همه آدم فاتحه خوندن به مملکت اینم روش
اول خودتو نگاه کن چجوری هستی بعد قضاوت باقیه رو
Mey
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۳
واقعا فیلمش قشنگه ب نظر من سینمای ایران باید از این جور فیلما بزنه بیرون و نباید واسه اینجور سبکا مجوز پخشو نده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
انتقام سخت!!!!!!
عجب تیتر مزخرفی...
انتقام سخت بازیگر زن...
این همه فیلم غبر مجاز پخش شدن.....
حالا ریحانه پارسا انتقام سخت گرفته...
چی رو داری مسخره می کنی آقای رسانه؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
تازه ب دوران رسیده س اون‌هنوز ی بچه ای بیش نیس خواهشا پستونکو بزارین دهنش
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
ای ول حال کردم دمت گرم
..
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
قصد توهین ندارم .
ولی کار خیلی بدی کرده عوامل اون فیلم برای فیلم زحمت کشیدند بعد ایشون نسخه غیر قانونی رو داخل کانالشون قرار دادند.
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
خدا ... پدر رو مادر شو،، با این دختر بزرگ کردن شون،، بی نا،،،،،واقعا،، برید ،...د،،،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰
خاک تو سرت
لاللل
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۹
در حدی نیست که بخوام در موردش حرف بزنم جننبه هن خوب چیزیه یه فیلم بازی کرد جو گیر شد از قدیم گفتن سگ بگیره جو نگیره
مهسا محسنی جان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰
اول اینکه برا چی اعصابتو خورد میکنی رف بدرک بره برنگرده
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۷
واقعا آدم چقد میتونه بی‌جنبه و بی شخصیت باشه
این دیگه از حد گذرونده
یه فیلم بازی کرد خودشو گم کرد
مگه کی هستی توووووو
خاک تو سر بیشعورت واقعا
به آدمایی مث این الکی ارزش دادن وگرنه مفت نمی‌ارزن
برو خودتو جمع کن آبروی هرچی دختر بود بردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۳
ریحانه خانم حداقل ایرانن احترامن ساخلاواقعاکی چوخ اوزدیسن آدامن بیازحیاسی اولاراوتان خجالت چک عاغلون اولسون فکرالیسن انتقام آلدون خیراوزآبروتوکدون دیسن چوخ دیل دیلی دیسن
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۰
میشه اینقدر قضاوت نکنین قضاوت کار خداس فحش ندین
تا کی میخوایم این بی فرهنگیو واسه خودمون قالب کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۲
سلام ببینید دست ازسرش بردارید خودشو به گناه الوده کرده حالا چند نفر از شما روهم هرکس توقبر خودش میزارن به جاش دعا کنید خداوند متعال ومهربان به همه توفیق هدایت بده
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: