مجری برنامه زندگی پس از زندگی کیست؟ | وقایع روز
کد خبر: ۱۱۵۸۱
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - 15 April 2021
دکتر عباس موزون گفت: تاکنون ده ها نفر، به ما اعلام کرده اند که با دیدن برنامه «زندگی پس از زندگی»، دچار تحوّل شده اند و به عالم غیب اعتقاد پیدا کرده اند.

مجری برنامه زندگی پس از زندگی کیست؟

وقایع روز ـ سرویس هنر و ادبیات؛

دکتر عباس موزون مجری برنامه زندگی پس از زندگی که علاوه بر مجریگری تهیه کننده، پژوهشگر، نویسنده، تهیه کننده کارگردان خوب کشور است، برخی آثار وی عبارت اند از : زندگی پس از زندگی، هنددوستان، ایرانگرد(مدیر تحقیق)

برنامه زندگی پس از زندگی در نشست علمی نقد و بررسی برنامه تلویزیونی« زندگی پس از زندگی»، از سری برنامه های ویژه ماه رمضان امسال، در روز پنجشنبه 12 تیرماه، که در مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیّه قم برگزار گردید،بیان داشت: هرچه دامنه ی پرسش و پاسخ در مورد یک موضوع کوچکتر باشد، بهتر می توان به پاسخ گویی درباره ی  آن پرداخت.

تهیه کننده و مجری برنامه زندگی پس از زندگی، گفت: در قرآن کریم گفته شده است کسی که به عالم غیب اعتقاد داشته باشد، می تواند معارف اسلام را درک کند. فاصله بین معارف حقّه ی ادیان الهی با تفکرات تجربه گرا، همین اعتقاد به عالم غیب، یا عدم اعتقاد به آن است.

موزون، با اشاره به گروه های هدف این برنامه، بیان داشت: مخاطب اوّل این برنامه ی مستند، کسانی اند که به عالم غیب اعتقادی ندارند و آن را رد می کنند. مخاطب دوم آن، افراد مردّدی هستند که تردید خود را به زبان می آورند و آن را مطرح می کنند. سومین گروه مخاطب، افراد مردّدی هستند که تردید خود را بیان نمی کنند. و چهارمین قشر مخاطب این برنامه نیز افرادی اند که هم قلباً و هم زباناً به عالم غیب اعتقاد دارند.

وی اعلام کرد: تاکنون ده ها نفر، به ما اعلام کرده اند که با دیدن این برنامه، دچار تحوّل شده اند و به عالم غیب اعتقاد پیدا کرده اند.

تهیه کننده و مجری برنامه زندگی پس از زندگی، اظهار داشت: برای کارشناسی این برنامه از محضر اساتید توانمندی در زمینه های مختلف، همچون فلسفه و حکمت اسلامی، پزشکی، بیهوشی و سایر علوم مرتبط با این موضوع استفاده شده است. تیم کارشناسان و مشاوران این برنامه به 12 نفر رسیده بود و با نظارت و راهنمایی ایشان تهیه و پخش شده است.

وی افزود: به طور میانگین، از هر نفر میهمان این برنامه در حدود سه و نیم ساعت مصاحبه گرفته و ضبط شده است، امّا از آنجا که مدت زمان پخش آن در حدود چهل و پنج دقیقه بود، مجاب به حذف قسمت های زیادی از مصاحبه میهمان های برنامه بودیم. لذا فرصت برای پخش نظرات کارشناسان دینی هم نداشتیم.

در پایان، موزون گفت: تولید این برنامه، حاصل 4 الی 5 سال مصاحبه و تحقیق و پژوهش است. در طول این مدّت با بیش از 100 نفر که مدعی تجربه ی مرگ بودند، مصاحبه شده است. امّا از بین این افراد، حرف های حدوداً 70 نفر از آن ها، از سوی کارشناسان برنامه تأیید شد


بیشتر بخوانید:

برنامه زندگی پس از زندگی از شبکه ۴ در ماه مبارک رمضان + زمان پخش و تکرار

ماجرای مواجهه بهروز عظیمی با موجودی وحشتناک در مرگ موقت / بهروز عظیمی در برنامه زندگی پس از زندگی + فیلم

 


زندگی پس از زندگی

تعداد بازدید : 2247

روایتی از تجربه های پس از مرگ در «زندگی پس از زندگی»- هرشب ساعت 18:15 و ساعت 1بامداد و 11:30 ظهر بازپخش
«زندگی پس از زندگی» برنامه ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء

شبکه چهارسیما برای لحظات عرفانی افطار، ویژه برنامه تلویزیونی «زندگی پس از زندگی » را هرروز ساعت 18:15روی آنتن می برد.

«زندگی پس از زندگی»  روایت افرادی که در تجربه ی مرگ تقریبی ، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان ، مخاطبان برنامه مهمان روایت های شگفت انگیز تجربه گران مرگ تقریبی از عالم غیب می‌شوند.

این برنامه در 33 قسمت 90 دقیقه ای به تهیه کنندگی  و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید می شود.

«زندگی پس از زندگی» در ایام ماه مبارک از شنبه تا جمعه ساعت 18:15 پخش و  ساعت 1  بامداد و 11:30 ظهر روز بعد بازپخش می شود.

مستند هندوستان کاری از : عباس موزون

مجری برنامه زندگی پس از زندگی کیست؟

مجری برنامه زندگی پس از زندگی کیست؟مجموعه مستند ایرانگرد برترین‌ مستند کشور شد

مستند ایرانگری به کارگردانی عباس موزون به عنوان برترین مستند کشور در سال ۱۳۹۷ از نگاه مردم  انتخاب شد

پست عباس موزون در مورد مادر 

با مادر همین جهان بهشت توست.
همین خانه ی پدری بهشت توست
کاش گلبرگی باشیم زیر پای مادر
و کفش او تاج سرمان باشد
اما به گمانم بسیاری از ما مردان غم و شرمی پنهان داریم
که چرا بیش از مادر قد کشیده ایم
« حضرت عشق »
و همسر ...
که سایه سار آرامش‌ افزای سقف عاشقانه ی ما است
سایه ای گسترده بر خانه ی دل ، جان و فرزندان.
و غم دیگرم آنکه:
فرداروز فرزندانمان بیش از او‌ قد خواهند کشید.

و این است حدیث بی پایان زن
که مادری می کند آفرینش انسان را


عید مادری ، روز زن ، روز مادر بر همگان مبارک.

پی نوشت:
از دیروز صبح تا ساعت دوی امروز صبح مشغول کارهای برنامه بودیم و فرصت نشد پستی بهنگام ، درباره ی مادر تقدیم کنم.

 

 

 

 

 

نظرات کاربران
سید حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۲
سلام من جواب مرگ موقتی زا تا حدودی میدانم و خیلی به این موضوع فکر کردم و خودم هم تجربه گوناگون در این موضوع بصورت مشابه داشتم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۱
سلام برنامتون خیلی قشنگه هرروزنگاه میکنم تشکرازبرنامه خوبتون ممنونم
**
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶
سلام من میتونم یه نفرو که از کما برگشترو به شما معرفی کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۳
سلام خیلی ممنون از برنامه خوب زندگی پس از زندگی من قبلا وقتی راجع به این مسائل صحبت می‌شد می گفتم کی از اونور اومده که خبر داشته باشه چی میگذره ولی وقتی برنامه شما رو دیدم ایمان آوردم واقعآ از صمیم قلبم از شما تشکر می کنم آرزوی بهترینها رو برای شما وخانواده دارم
سید کریم آقاداودی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۳
سلام جناب موزون من حدود 20 سال پیش به فکر نوشتن کتابی در این رابطه و همچنین تهیه و تدوین اینگونه مصاحبه ها افتادم و مقداری هم فیلمهای متعددی در این زمینه - البته از تجربه گران خارجی - جمع آوری کرده ام که متاسفانه تعداد زیادی از آنها حذف شد و اکنون مقداری دیگر باقی مانده ( هرچند یقینا شما این فیلمها را دارید) اما اگر احتمال میدهید به کار شما میآید دستور بدهید تا برای شما ارسال کنم. و در پایان بسیار از این برنامه زیبا و تاثیر گذار شما ممنون و سپاسگزارم و برای شما و همکارانتان آرزوی موفقیت دارم ارادتمند شما سید کریم آقاداودی
در ضمن اگر قرار شد اون فیلمها را تقدیم کنم از طریق وتساپ با بنده تماس برقرار فرمایید شماره بنده :
09138027221
حسن رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱
ه نظر من این افراد به عالم برزخ نرفتن حد بین عالم برزخ و دنیا بوده
ع.ع
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
درسته . اگه به عالم برزخ رفته بودند دیگه برگشتی تو کار نبود
ناشناس
| France
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۵
دوست عزیز !برزخ همون بین مرگ و زندگیه!!! شما برزخو با قیامت اشتباه گرفتی .!برزخ با دوزخ هم فرق داره .خب اول مطمئن بشید بعد بنویسید تادودقیه پیامتونوخوندم تعجب کردم !
ghasem ghalandari
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴
با سلام خدمت استاد ارجمند جناب آقای موزون

از آنجایی که به کار پژوهشی در خصوص زندگی پس از زندگی مشغول هستید بنده 25 سال قبل یک تجربه در خصوص خروج روح از بدن داشتم که یک سری وقایع ( گمان میکنم خیلی خیلی به کار پژوهی تان کمک خواهد نمود برای روشن شدن مسائل) را تجربه کردم .
که پس از تلاش زیاد برای پیوستن به جسم واقعیت تلقین در قبر و ... که نشد برگردم به جسم ناگاه روحم به جسمم برگشت.
من برنامه شما را نگاه میکنم برخی از تجربه گران مسایلی که بیان میکن اشتراکات زیادی با آنها دارن ولی یک سری از مطالب را کسی مطرح نکرده و خیلی به نوبه ی خود مفید و با ارزش هستند دلیل اصلی همکاری بنده با شما همین مسایل هستند.
فاطمه سلیم
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴
باعرض سلام و باآرزوی قبولی طاعات و عبادات شما و با تشکر و قدردانی از برنامه بسیار خوب و متذکرتون جناب آقای موزون
من برنامه شما رو خیلی دوست دارم ولی متاسفانه نتوانسته ام همه قسمت ها رو ببینم. ولی یک مطلبی ذهن مرا درگیر کرده است. همه این تجربیاتی که تجربه گرها بیان کردند، قبل از جدا شدن کامل روح از بدن است. هیچ کدام به معنای واقعی قبض روح نشده اند. یعنی در واقع سکرات موت را نچشیده اند. چون تا جایی که من شنیده ام و حتی در برخی اقوام نزدیک هنگام احتزارشان حضور داشتم زمان جداشدن روح از بدن بسیار دردناک و سخت است و روح در جسم حضور دارد.در روایات هم این سکرات و لحظه آمده است. ولی بنظرم اکثر تجربه گرهای برنامه هیچ دردی را حس نکرده اند. و هیچ کدام شب اول قبر را که بسیار میگویند سخت و وحشتناک است را درک نکرده اند. این مطلب برای من سوال برانگیز است و ذهنم بسیار درگیر شده است. بخاطر اینکه من کسی را دیده ام که در حالت مرگ بود و به گفته خودش روحش تا نوک انگشتان پایش از بدنش جدا شده بود با دردهای بسیار بسیار شدید ولی در آخر برگشته بود. لطفا اگر پژوهش یا اطلاعاتی هم در این مورد دارین مطرح بفرمایید.
رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
سلام آقای موزون من 5 ساله از فوت پدرم میگذرد و ازاون تاریخ به بعداز نظر اعتقادی خیلی تغییر کردم. برنامه شما خیلی جذابه خیلی ذهنم را درگیر کرده.. فقط میتوانم بگم خدا قوت.ممنونم از شما و عوامل ساخت این برنامه
ناشناس
Denmark
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵
با سلام خدمت شما
به پرسشها پاسخ داده میشود؟
لادن نظری
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲
سلام وخسته نباشید
با تشکر از برنامه خوب شما
یک سری تجربه هایی داشتم
با توجه به صحبت های برنامه دیروز
شما
دوست داشتم در اختیار شما بگذارم
با تشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
بادرود برنامه شما خیلی زیباست بسیار آموزنده است ممنون از زحمات شما
یعقوبیبا سلام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲
با سلام تقاضا دارم آقای موزون شاعران اشعاری که در پایان برنامه می‌ خوانند را معرفی نمایند
زهراجیریایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
عالیه این برنامه ممنونم.
پروین غایبیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳
سلام عرض میکنم خدمت آقای موزون و با قبولی طاعات و تشکر ویزه از برنامه بسیار تاثیر گدارتون و اینکه بنده از بعد از دیدن برنامه شما اعتقاداتم چندین برابر و همچنین ترسم از مرگ خیلی کمتر بلکه به یه ارامش و عشق زیاد به خداوند منان رسیدم و بیشتر از قبل مراقب اعمالم هستم و امیدوارم خداوند شما را در این راه پر خیر همراهی بهمراه سلامتی و عزت عطا بفرماید آمین یا رب العالمین
میثم اقایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶
سلام و ادب ویژه خدمت استاد دکتر موزون
انصافا کار عظیمی از نظر علمی و مقدسی از نظر ارزشی تولید کرده اند.

واقعا جای چنین برنامه هایی خالی است
صمیمانه تشکر میکنم
راستگو
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۹
سلام علیکم
ایرانی جماعت نوعا اهل تحقیق نیستند و یک نشان و نمونه اش همین است، زیرا این موهومات و در واقع کفریات را که در تضاد با کلام وحی است در "برنامه زندگی پس از زندگی" که تنها و تنها زاییده افکار و نوع تربیت هر کس در دوران زندگی اش می باشد، بعنوان سند آیین خود قلمداد می کنند.
بعضا این ملت، لحظه ای با خود فکر نمی کنند که:
اولا این آقا و یا آن خانم، حقیقتا نمرده بودند و تنها در اغماء بسر می بردند وگرنه به تصریح قرآن کریم برگشتی در کار نمی بود.
ثانیا چطور می شود که این (به اصطلاح) تجربه گران مرگ، در برنامه زندگی پس از زندگی، در سیمای تمام کشورهای جهان:
اگر شیعه اند با عقاید باطله و شرک آمیز و خرافی شیعه مواجه می شوند!
اگر سنی اند به پندار غلط خویش مثلا: ابوبکر (به اصطلاح) صدیق و عمر فاروق را زیارت کرده و یا از دیگر افکار بی اساس و بی معنای مذهب تسنن سخن گفته و همه را با آب و تاب تعریف می کنند.
اگر مسیحی و یهودی و بودایی اند همینطور....
و حتی اگر بت پرست می باشند، با بت هایی چون: لات و عزی برخورد می کنند، در حالی که همه شاد و خوشحال اند.!
حتی تک به تک افراد هر فرقه، به نسبت نوع تربیت شان،گزارشات آنها با دیگری متفاوت می باشد.
مثلا آقایی به قرینه تیپ و ریش مذهبی و فرقه ای خود، امام (به اصطلاح) معصوم‌ را می بیند! و آن خانم مانتویی و احیانا ای بسا زلف درانداخته که دنبال هیئت و روضه و آخوند و خرافات مذهب و فرقه نبوده است، از دیدن فرشته ای که مانند مرد جوان خوش چهره در حدود ۳۵ سال بوده است حرف می زند!
و این همان سوتی فاحش است برای اهل دقت، آری چون حاج خانم، ذهنش نسبت به شمایل فرشته واقعی تهی است، اینجاست که آن را یک انسان خوش تیپ توصیف می کند.
در نتیجه این برنامه زندگی پس از مرگ هیچ سند شناخت آیین خدا نمی باشد و بلکه در حقیقت از همان خرافات و حقه های ایشان است.
خوب بود یک مصاحبه ای از یک غار نشین و لر بیابانی در مناطق دور افتاده و محروم که هیچ یک از این ذهنیات را ندارد می گرفتند تا ببیند ارمغان وی برای برنامه شان چه می باشد؟
این ملت، خیلی ساده تشریف دارند.
وسلام علی المرسلین و الحمدلله رب العالمین.
....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۴:۵۳
جرم سخن حق و خلاف عقائد موروثی گفتن همین است که باید این نظر کاملا علمی و مستند به قرآن خدا نمره های بسیار منفی بخورد.!
الهه
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
چقدر هجویات گفتین!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۴:۵۱
نمرات منفی به این نظر نشان می دهد که تاثیر عالی خودش را در مغز متعصبین و معاندین حق و حقیقت گذاشته است.
مجید
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵
باسلام واحترام ، دوست عزیز نظر شما هم همانند نظرات سایرین محترم و متین . اما بهتره که ادب را رعایت کنی و به قومیت ها توهین نفرمایید .
عبدالله
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
سلام بنظرم به قومیت ها هیچ اهانت نکرده و بلکه این یک اصطلاح است مانند: عرب بادیه نشین یا لر بیابانی یا غارنشین ووو که منظور خالی الذهن بودن کسی نسبت به پیش فرض هاست.
محمد از تبریز
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
جناب راستگو
با سلام
اتفاقاً به نظر بنده ، همین نشانه صداقت گویندگان و برنامه زندگی پس از زندگی است .
برای مثال :
در همین دنیا اگر پنچ نفر با ملیتهای مختلف و زبانهای مختلف وجود داشته باشه و برای یک مصاحبه شغلی دعوت شده باشند. همه مصاحبه شوندگان با زبان مصاحبه کننده به سوالات جواب خواهند داد. مسلماً نه .
از ترک با زبان ترکی سوال خواهد شد
با فارس با زبان فارسی
و ......
در تجربیات نزدیک به مرگ هم با هر کس ، نسبت به ویژگیهای همان فرد تجربه کننده ، سوال و جواب می شه .
با تشکر از سایت وقایع روز
Aba
| United Arab Emirates
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵
کاملا مبرهنه شما چقدر تحقیق کردید و این پیامو نوشتید مخصوصا قسمت اخر که به قوم لر توهین کردید فقر فرهنگی در نوشته های شما موج میزنه و باور کردن یا نکردن به خودتون مربوطه چون مرگ شما هم میرسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۲
آقا یا خانم aba شما هم دلخوش فرقه و خرافات و کفریات تان باشید تا با همین حال بزودی در قبرتان وارد شده و بی درنگ به جهنم سرازیر شوید.
وماذا بعد الحق الا الضلال.
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
سلام یکی ازدوستام تصادف کرد وحقایق اونور رادید وبعد ازچندماه کما ،ایشون زنده شد اگه خواستی اونو به شما برای برنامه تلویزیونی معرفی کنم
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸
قسمت های اول، مذهبی نبود من باور کردم .ولی سه قسمت را پشت سرهم دیدم( ۱۷ ۱۸ ۱۹ام ماه رمضان ) تبلیغ دین و مذهب بود . تبلیغ شیعه بودن ، تبلیغ نماز ، حجاب، شفا گرفتن و امثال آن .
و دیگه به واقعی بودنش ایمان ندارم .
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
سلام
شما باور نکن(خودتو گول بزن)
به همون گناهات ادامه بده.
پیغمبران الهی نمی توانستند همه رو مجاب کنند اینو قرات کریم هم فرموده.
آره به همون گناهات ادامه بده. اینا تبلیغ اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸
خب باشه مگه چه اشکالی داره مگه اگر تبلیغ اینا باشه مگه گناه خب بی حجابی هم گناهه.
خداوند کافیست
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۷
خواهشا حتی اگر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵
خدابیش راستگو و مریم بیجا حرف نزدند چون تهش برمیگرده به تبلیغ مذهب شیعه ... باور من اینه مجری و کارشناسان اگه مثلا سنی بودد باز آدمای خودشونو پیدا و باهاشون مصاحبه می کردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
اگر تبلیغ بود مصاحبه افرادی که در خارج زندگی مکینندومعلوم نیست دین انها چیست راپخش نمیکردند
شیدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵
برنامه عالی عالی خدا خیر بده عباس موزون عزیز
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
باسلام
توفیق حاصل شد
چند قسمت برنامه رادیدم
برنامه بسیار زیبا و کاربردی برای همه است
دارم ادامه قسمت های جدید رادنبال می کنم
در طول زندگی به شکی که عنوان می گردد
از تجربه گران شنیده و مطالعه کرده بودم
این برنامه سبب افزایش ایمان و یقین
معتقدین به معاد و عالم غیب می شود
و ان شاءالله سبب ایمان آوردن تعداد قابل توجهی از بینندگان خواهد شد
و بدون شک سبب اصلاح و بهبود رفتارهای فردی و اجتماعی بسیاری از افراد جامعه خواهد شد
الحمدلله این برنامه توانسته واقعیت های هستی رابه نوعی به تصویر کشیده
از عوامل تولید بویژه مجری و محقق توانا
جناب آقای دکتر موزون تشکر می‌کنم
جناب موزون با تمرکز دقیق روی صحبت های تجربه گران همراه با آرامش و سئوالات بجا و بیان شیوا وموجز گویی یک زیبایی
خاصی به برنامه داده است
دستمریزاد به ایشان و عوامل تولید
در آخر بفرمایید چگونه می شود با مجری ارتباط برقرار و مطالبی به ایشان برای پیشنهاد منتقل کرد
سپاس
بهمن ذوالقدری،رودسر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳
دست مریزاد جناب دکتر،کاش این برنامه تمام سال پخش بشه،
لادن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲
سلام و عرض ادب
برنامه زندگی پس از زندگی خیلی عالیه. خدا خیرتون بده. ای کاش همیشه بیدار و آگاه باشیم.
راستگو
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷
‌‌سلام علیکم
در خصوص شب قدر
اولا شب قدر را احدی جز خداوند متعال نمی داند که چه وقت و کدام لحظه و زمان است؟
و حتی خود پیامبر خاتم علیه السلام نیز از وقت و زمان آن هیچ اطلاع نداشته است، چه رسد به دیگران.
قرآن کریم می فرماید: *وَمَا أَدْرَاكَ مَا لَيْلَةُ الْقَدْرِ.*(۲/قدر)
یعنی: و تو چه دانى كه شب قدر چيست؟
لذا دقیقا به همین خاطر که گذشتگان، وقت و زمانش را هرگز خبر نداشته اند، برخی خودشان من عندی و بدون هیچ دلیل متقن قرآنی، گمانه زنی کرده اند که: آری شاید ۱۹ یا ۲۱ یا ۲۳ یا ۲۷ و یا از این قبیل ایام از ماه رمضان باشد، و حتی در اینکه ماه رمضان، همین ماه باشد هیچ معلوم نیست و مورد اختلاف است، چراکه عده ای از محققین معتقدند که:
به مرور، ماه رمضان جابجا شده است و رمضان اصلی، این ماه کنونی و رایج قمری نمی باشد.
ثانیا فضیلت شب قدر، فقط و فقط مربوط و منحصر به خودش بوده و هیچ ربطی به بالا و پایین رفتن اعمال خوب و یا بد بندگان ندارد.
خداوند دانا بابت ثواب و عقاب بندگان، بدون هیچ قید و بندی در خصوص کردار آنان در هر زمان و مکان، و شب و روز و ماه و سال می فرماید: *مَنْ جَاءَ بِالْحَسَنَةِ فَلَهُ عَشْرُ أَمْثَالِهَا ۖ وَمَنْ جَاءَ بِالسَّيِّئَةِ فَلَا يُجْزَىٰ إِلَّا مِثْلَهَا وَهُمْ لَا يُظْلَمُونَ.*(۱۶۰/انعام)
یعنی: هركه نيكى آورد، پس براى او پاداشى ده برابر آن است، و هركه بدى آورد، جز مانند آن كيفر نخواهد ديد و به آنان هرگز ستم نخواهد شد.
...
مهند
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۲
کاش مذهبی یش نمیکردید
احساس میکنم برنامه افت شدیدی کرد
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۶
سلام و عرض ادب
بنظرم نیازی نیست براساس برداشت های ذهنی خودمان یک نظر قطعی در مورد این برنامه صادر نماییم تمام این واقعیت های پس از مرگ با ظرافت تمام در قرآن کریم آمده است البته محسوسات قابل درک برای انسانی که در دنیا میتواند از کمترین تا بالاترین مراتب را طی کند لذا دوستان من قرآن تبیین کننده تمامی این مسائل است اشکال اصلی ما دوری از قرآن است و بشر بدبخت شد چرا که جواب سوال های خود نگرفت و تمام جواب ها برای معارف و بینات قرآنی موجود است ولی حیف که قران در بین ما مهجور و غریب است
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۶
سلام و عرض ادب
بنظرم نیازی نیست براساس برداشت های ذهنی خودمان یک نظر قطعی در مورد این برنامه صادر نماییم تمام این واقعیت های پس از مرگ با ظرافت تمام در قرآن کریم آمده است البته محسوسات قابل درک برای انسانی که در دنیا میتواند از کمترین تا بالاترین مراتب را طی کند لذا دوستان من قرآن تبیین کننده تمامی این مسائل است اشکال اصلی ما دوری از قرآن است و بشر بدبخت شد چرا که جواب سوال های خود نگرفت و تمام جواب ها برای معارف و بینات قرآنی موجود است ولی حیف که قران در بین ما مهجور و غریب است
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
به عزیزانی که از مذهبی شدن برنامه ناراحت اند عرض میکنم:
آینه چون شکل تو ننمود راست * خود شکن آیینه شکستن خطاست
این تجربیات رو یا قبول دارید یا ندارید ، نمیشه بین مذهبی و غیر مذهبی هاش جدا کرد.
این حرف دوستان لجاجت در برابر حق است.
الهه
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
افرین
حق جو
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
درپاسخ به جناب راستگو
فمن یعمل مثقال ذره خیر یره
به شیعه بودن سنی بودن مسیحی بودن نیست
خوبی همه جا ونزد همه کس خوبیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
بسیار عالی است این برنامه
در اول سوره بقره است که متقین به عالم غیب ایمان دارند
شیعه ودین اسلام مثل سایر ادیان اعتقاد به معاد دارند
منتها شیاطین تلاش می کنند مردم را از یاد مرگ باز دارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
خیلی ممنونم از برنامه خوبتون ومجری توانمندمن هرموقع این برنامه رامیبینم آرامش میگیرم وبه فرزندانم توصیه میکنم ببینند .اول ماه رمضان اطلاع رسانی میکردم به فامیل وبستگانم نظرهمسرمن اینه که برنامه خیلی خوبیه ولی پخشش زیاده باعث میشه عادی بشه .ویکی اینکه من دوست نداشتم این بود که مهماناتونابه واقعیتی که دیده بودند به صورت فیلم در می آوردیدجالب نبودبه واقعیت موضوع لطمه واردمیشدوکلا شبکه چهار برنامه هاش علمیه وخوب شبکه ا ی را انتخاب کردید...امضاء امام زمان پای آرزوهاتون.انشاالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
خیلی ممنونم از برنامه خوبتون ومجری توانمندمن هرموقع این برنامه رامیبینم آرامش میگیرم وبه فرزندانم توصیه میکنم ببینند .اول ماه رمضان اطلاع رسانی میکردم به فامیل وبستگانم نظرهمسرمن اینه که برنامه خیلی خوبیه ولی پخشش زیاده باعث میشه عادی بشه .ویکی اینکه من دوست نداشتم این بود که مهماناتونابه واقعیتی که دیده بودند به صورت فیلم در می آوردیدجالب نبودبه واقعیت موضوع لطمه واردمیشدوکلا شبکه چهار برنامه هاش علمیه وخوب شبکه ا ی را انتخاب کردید...امضاء امام زمان پای آرزوهاتون.انشاالله
فریبا ابراهیمی حور
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
سلام.ضمن ارزوی قبولی طاعات و عباداتتون و ارزوی توفیق روز افزون از خداوند متعال برای شما استاد عزیزو همکارانتون، از برنامه زیبایتان که نمایش تصویر ایات الهی ست و اثبات سخنان وحی است بسیار تشکر میکنم.خدا اجرون بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳
برنامه ی خیلی جالب ومفیدیه باعث میشه که انسان امیدوارانه ترزندگی کنه وبدونه بی هدف بوجودنیامده
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
سلام. اقای موزون شما کار بسیار ارزشمندی به نام زندگی پس از زندگی رو ساختید که به علاوه موضوعات معنوی یک پیام دیگه هم داشت اینکه میشه از ابزار رسانه استفاده بهینه در جهت ابادی دنیا و اخرت مردم کرد بر خلاف خیلی از اثاری که جز اتلاف پول و وقت مردم چیز دیگه ای ندارن. ممنونم از اینکه در دنیایی که خیلیا دنبال زرق و برق کاری هستن که دارن توی رسانه در موردش فعالیت میکنن شما پای سختیای کار یا حتی تهمتهایی که قطعا ساخت این کار براتون به همراه داشته ایستادید و به جای ساخت برنامه پول ساز یک برنامه ادم ساز ساختید. ممنونم از این ایده و کار فاخر و شرافتمندتون. امیدوارم در دنیا و اخرت از غم و اندوه مبرا و دور باشید
علیرضا کریمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲
من هم دردوران نوجوانی چنین موردی رو تجربه کردم

با ی روحانی درمیان گذاشتم
گفتند حالت تجرد است
مائده
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴
سلام باتشکر ازبرنامه خوبتون ای کاش با افرادی که در تجربه هاشون عالم قبر یا شب اول قبر رادیده اند هم گفتگو میکردین مثلا وقتی به ان دنیا رفته اند شب اول قبر یا عالم قبر دیگری را که دیده اند رابازگو کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۱
فقط افرادی که مرگ قطعی برایشان رخ می دهد شب اول قبر دارند و زنده نیستند که بیان کنند. تجربه گران مرگ موقت را تجربه کرده اند، لذا شب اول قبر برایشان وجود نداشته. کل نفس ذایقه الموت. هر نفسی فقط یکبار مرگ واقعی دارد.
زهرا محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۳
سلام ممنون از برنامه تون، واقعا میشه معنای بعضی از ایات تا حدودی فهمید، از همه مهمان ها به ویژه دکتر موزون سپاسگزاریم برنامه شما در مقابل بقیه برنامه های دینی، اجتماعی مثل ماه عسل.....بیشتر تاثیر گذار است یا حداقل تا مدتی آدم به فکر فرو میره ولی بقیه برنامه همان لحظه است
صدرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۴
عالیه...ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
باسلام وعرض تشکر احترام خدمت جناب آقای موزون .شمامسایلی روآشکارفرمودیدکه روحانیون مادرصدسال اخیرنتوانستندمردم روازوجوداین حقایق آگاه کنند.ازشماممنون وسپاسگزارم. فقط یک مساله بنده روکه درخواب حقایق خشم خداوند ودیدم کمی دلگیرکردبه مساله خواب دراین برنامه توجه نشد.درخواب حقایقی رادیدم که دیدنش کم ازدیدن عالم غیب نداشت ای کاش میشدپرده هارادریدوسخن گفت ای کاش...
ليلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱
با عرض سلام
آقای موزون برنامه شما واقعا عالیه
برادر گرامی دست مریزاد
تاثیرمثبت خیلی زیادی در بنده ودر خانواده ام ایجاد کرده است.
اجرکم عندلله
عبداله
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶
سلام
تاثیر این برنامه در زندگی بنده از دهها مجلس وعظ و موعظه فراتر بوده است.
بنده آدم مذهبی و معتقدی هستم .لیکن هرچه تا کنون آموخته ام از مجالس موعظه و احادیث و قرآن خواندن و برداشت سطحی از معانی قرآن یوده است .اما وقتی این تجارب را از زبان کسانیکه اندکی از عالم ماورا ارایه میکنند را می‌شنوم و مشاهدات آنها را با آیات قرآنی مقایسه میکنم ایمانم به یقین تبدیل می شود.
خدا عاقبت همه ی ما را ختم به خیر فرماید انشاالله.
در پایان از دست اندرکاران تهیه ی این برنامه کمال تشکر را دارم ودعاگوشان هستم.
سجادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۹
همسر منم چند ماه پیش فوت کرد یعنی جاش خوبه اون سید بود مرد خوبی هم بود از مهربانی لنگه نداشت دلم میخاد بدونم الان داره چکار میکنه
راستگو
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۸
دیدگاه اهل القرآن در خصوص فشار قبر
یکی از اختلاف نظرات اهل القرآن با علمای مذاهب خمسه، موضوع فراگیر و رایج «فشار قبر» یا برعکس آن، «متنعّم شدن به انواع لذت‌ها» در مورد اموات و گذشتگان است که شیعه و سنی بر اساس روایات بسیاری معتقد به وجود اینچنین رویداد و ماجرا در شب اول قبر و پس از آن (قبل از قیامت) می‌باشند و در مقابل، قرآن محوران شدیداً آنرا مردود می‌دانند البته با توضیح و استثنائی که ذکر خواهد شد. اهل القرآن می‌گویند: «قرآن کریم بارها تصریح کرده ‌است که خوشی‌ها و نعمتهای بهشتی، همچنین عذاب و سختی‌های جهنم، تماماً شروع آن از قیامت به بعد است نه شب اول قبر! و طبق آیات شریفه، خداوند متعال بهشت و جهنم اُخروی و حتی خزنة و ملائکه آن را خلق نکرده تا مگر اینکه قیامت برپا شود. در نتیجه بنا به روایات باطلة، حضور مار و عقرب و انواع جانوران وحشی در شب اول قبر بر بالین یک گناهکارِ تازه درگذشته، دروغ محض است، چراکه خداوند بزرگ، فقط قیامت را ویژه جزای اعمال خلائق قرار داده ‌است و در این خصوص ده‌ها آیه شریفه قرآن بدین مطلب تصریح دارد که برای نمونه چند مورد آن ذکر می‌شود.

مورد اول، قرآن کریم می‌فرماید: «وَیَوْمَ تَقُومُ السَّاعَةُ یُقْسِمُ الْمُجْرِمُونَ مَا لَبِثُوا غَیْرَ سَاعَةٍ کَذَلِکَ کَانُوا یُؤْفَکُونَ»(۵۵/روم) یعنی: وقتی روز قیامت برپا می‌شود (نه زودتر از آن) گناهکاران قسم می‌خورند که فقط چند لحظه ای درنگ نموده و در خواب بسر می‌برده‌اند. - پس این وسط، چیزی از فشار شب اول قبر و عذاب برزخ، در سخن و یاد و خاطره مجرمان نیست.

مورد دوم، خداوند متعال تصریح می‌کند: «یُنَبَّأُ الْإِنسَانُ یَوْمَئِذٍ بِمَا قَدَّمَ وَأَخَّرَ»(۳۱/قیامة) یعنی: انسان، فقط درآن روز قیامت، (و نه شب اول قبر!) از نتیجه اعمالی که مرتکب شده ‌است باخبر می‌شود. - پس دقت شود در اینجا هم سخنی از فشار قبر و برزخ متحرّک و گرز آهنین و آتشین و امثال ذالک در کار نمی‌باشد. همینگونه است داستان عُزیر پیامبر علیه السلام که خداوند متعال او را به مدت صد سال می‌راند و سپس او را زنده کرد ولی وقتی باذن الله زنده شد، خداوند از او سؤال کرد چه مدت درنگ نمودی؟ در پاسخ گفت: یک یا نصف روز درنگ نموده و در خواب بودم. باز اینجا نیز معلوم می‌شود عُزیر پیامبر علیه السلام در این مدتِ صد ساله ای که خداوند متعال او را می‌رانده بود، هیچ چیز از برزخ و نعمتهای آن را ندیده و درک نکرده بود؛ و بالأخره این نمونه آیات شریفه، خرافات عذاب و فشار قبر را صریحاً نفی و انکار می‌کنند.

اهل القرآن می‌گویند: بنظر می‌رسد روایات محتوی بر فشار و عذاب قبر برای ارعاب و ترس و وحشت مردم، جعل شده ‌است بی آنکه هیچ تأثیر مثبت در آنها باشد و قطعاً در دروغ بستن بر خدا و رسولش هیچ اثر مثبتی وجود ندارد مگر وبال و گناه کبیره برای بافنده آن. البته این نکته نیز مغفول نماند که خداوند متعال تنها سه گروه، نه بیشتر و نه کمتر، آری فقط سه گروه را از قانون و قاعده ای که خودش بدان تصریح نموده مورد استثناء قرار داده ‌است و یک معتقد و مؤمن به خدا و کلام وحی، حق ندارد پا را فراتر نهاده و آیات الهی را بدون دلیل دائره اش تنگ یا توسعه دهد که در این صورت بی شک گرفتار حرمت بزرگ تحریف و کفر به قرآن کریم خواهد شد. و اما آن سه گروه کیانند؟

گروه اول: کسانی اند که در راه خدا به قتل رسیده و کشته شده‌اند. دقت شود، قرآن کریم هیچ‌کجا مقتولین فی سبیل الله را بعنوان شهید و شاهد و شهداء یاد نمی‌کند، بلکه در قاموس قرآنی، واژه شهید و شاهد و شهداء و أشهاد به تمام کسانی اطلاق می‌شود که قوم خود را بسوی حق دعوت نمایند، حال، این دعوت کنندگان، چه از انبیاء الهی علیهم السلام باشند و چه از افراد معمول و عادی، آری طبق تصریح کلام وحی، مقتولین فی سبیل الله، أحیاءٌ عند ربهم بوده و متنعّم در نعمت‌های بزرخ الهی خواهند بود؛ لذا طبق سند وحی که می‌فرماید: «إنّکَ مَیِّتٌ وإنّهم مَیِّتون» یعنی: ای پیامبر تو می‌میری و ایشان (مجرمان و دشمنان و متخاصمان تو) نیز خواهند مرد – چون آیه در سیاق متخاصمان و دشمنان پیامبر است – ثابت می‌شود که: پیامبر گرامی اسلام علیه السلام جزو اموات بوده و در زمره مقتولین فی سبیل الله نمی‌باشد و صد البته طبق مدرک و سند قرآن کریم ملاک برتری و مقام و فضیلت نزد خداوند متعال، هرگز صِرفا قتل فی سبیل الله نمی‌باشد بلکه ملاکِ فضیلت و برتری، همان تقوای الهی می‌باشد و لاغیر؛ لذا ای بسا افرادی که به مرگ طبیعی از دنیا می‌روند ولی بخاطر علوّ تقوای شان، نزد خداوند بزرگ از مقتولین فی سیل الله برترند و البته اینکه چه کسی مرتبه تقوایش نسبت به سایر بالاتر یا پائین‌تر است باز این نیز در حیطه علم الهی می‌باشد، چراکه فقط او علاّم الغیوب و علیمٌ بذات الصدور است؛ لذا در مورد عُزیر پیامبر هم دقت شود با اینکه عُزیر نبی علیه السلام از پیامبران بزرگ خدا بود ولی چون به مرگ طبیعی از دنیا رفته بود و مقتول فی سبیل الله نشده بود، بعد از زنده شدن، نفرمود که در این مدت. زنده بوده و غرق در نعمتهای الهی بوده ‌است بلکه (عیناً به مانند دیگران) در بزرخ سکوت و خواب محض بوده ‌است نه برزخ زنده و متحرک همراه با بهره‌مندی از رزق و روزی خداوند که ویژه مقتولین فی سبیل الله است.

گروه دوم و سومی که از قاعده فوق مُستثنی می‌باشند و در عذاب برزخ بسر می‌برند و قرآن کریم به آن تصریح دارد، فرعون و قوم او و قوم نوح پیامبر علیه السلام می‌باشند. آنجا که می‌فرماید: «النَّارُ یُعْرَضُونَ عَلَیْهَا غُدُوًّا وَعَشِیًّا وَیَوْمَ تَقُومُ السَّاعَةُ أَدْخِلُوا آلَ فِرْعَوْنَ أَشَدَّ الْعَذَابِ»(۴۶/غافر) یعنی: (اینک که آل فرعون در عالم برزخ اند) آنها صبح و شام بر آتش دوزخ عرضه می‌شوند و چون روز قیامت بر پا شود (خطاب آید که) فرعونیان را به سخت‌ترین عذاب وارد کنید. باز قرآن می‌فرماید: «مِمَّا خَطِیئَاتِهِمْ أُغْرِقُوا فَأُدْخِلُوا نَارًا فَلَمْ یَجِدُوا لَهُمْ مِنْ دُونِ اللَّهِ أَنْصَارًا»(۲۵/نوح) یعنی: قوم نوح از کثرت کفر و گناه و معصیت، عاقبت به آب دریا غرق شدند و (بلافاصله) به آتش دوزخ (در برزخز) درافتادند و جز خدا بر خود، هیچ یار و یاری نیافتند.»
....
مائده
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۶
باسلام وتشکر منظور من شب اول قبر یاعالم قبر خود تجربه گرها نیست مثلا اگر در ان تجربه شب اول قبر یاعالم قبر دیگری رادیده اند رابازگو کنندبازهم از برنامه خوبتون تشکر میکنم امیدوارم ادامه داشته باشد
سید امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
با سلام و احترام
حقیقتا اگر با این چشم مادی که داریم و تا الان با این پیشرفت علمی موجود به پیرامون خودمون نگاه کنیم با توجه به کشف محدوده ای از کائنات چه دلیلی داره که برخی هنوز دارید منکر دنیای پس از مرگ میشوید
برای هر کدام از ما انسانها با توجه به اعمالی که انجام دادیم راه های مختلف برای زندگی پس از مرگ وجود دارد
بیگ محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
سلام اقای موزون
واقعا خسته نباشید
من وقتی یه نوجوون بودم خیلی به این مطالب اهمیت میدادم حتی چندین کتاب خارجی با ترجمه ایرانی خوندم یا احادیث و روایات در این باب رو خیلی میخوندم و پیگیر بودم حتی کتابهایی با چاپ لاهور پاکستان ولی واقعا هیچ مطلب یا فیلم ایرانی در این مورد ندیده بودم خیلی جای یه چنین موضوعی تو کشور ما خالی بود ممنون که مردم رو با حقایقی از این دست روبرو میکنید ان شاالله همیشه در زنگیتون موفق باشید و گره های پیشروتون همه به کمک امام زمان به خوبی باز بشه
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
باسلام خدمت اقای موزون واقعاخسته نباشید میگم بهتون وخداقوت برنامتون واقعاااااااعالیه من ازوقتی که برنامتونودیدم واقعا دیدم نسبت به مرگ عوض شده وخییییییلی خوشحالم که مرگ وجودداره واون کسانی هم که بامذهبی بودن برنامه احساسه نارضایتی کردن ایناازاون دسته ادمهایی هستن که اون دنیا مواخذه میشوند وعذاب میبینند زیراخداوند مهربان آنهارامیبیند وهمینکارسون درپروندا ی اعمالشون ثبت میشود
رحمانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
سلام و خدا قوت به همه عزیزان این برنامه از همه نظر عالیست و یک تلنگر به همه مخصوصا در مورد حق الناس امیدوارم ادامه داشته باشد از مجری توانمند جناب موزون که با آرامش این برنامه رو هدایت میکننند کنال تشکر رادارم اجرتون با صاحب خوبیها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
با سلام هیچ نطری ندارم فقط گیجم وتوکار دین و دنیام
واقعا واقعا موندم
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
اقای موزون خیلی باحالی توی ماه خدا حالمون رو خوب کردی خدا خیرت بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
سلام . احساس وظیفه کردم از جناب آقای دکتر موزون وعوامل این برنامه کمال تقدیر و تشکررابنمایم . عالی است برنامه تان .به کارارزشمند پژوهشی تان ادامه دهید که یقینأ پاداش سنگینی نزدخدا در انتظارتان است . شما حقایق محتوم مکنون مکتوب را ملموس ومحسوس وعینی کردیدو این کار بسیار مقدسی است آنهم در این دوره آخرالزمانی . غبطه میخورم . ادامه دهید . خوب شیوه ای را انتخاب کرده اید . ابدأ فریب خناسان و یا افراد نادان را نخورید . آقاامام زمان (عج) موید شما باشد ان شاءالله .
بهار
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۵
سلام آقای موزون واقعاخسته نباشیدمن قبلاازمرگ خیلی میترسیدم ولی بادیدن این فیلم ترسم خیلی کم شده احساس میکنم خداروخوب بهمون نشناسوندن خداخیلی مهربونه ومن فکرمیکنم مابایدبیشترازخودمون وکارهامون بترسیم تاازخدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۸
با سلام، از تمام دست اندرکاران ومخصوصا از مجری خوب برنامه آقای موزون، صمیمانه سپاسگزارم .امیدوارم این برنامه های زیبا ادامه دار باشند شاید کسانی که دوست دارند از خواب بیدار بشوند رابیدارکند.واقعا نمی توانم حد رضایت خودم از برنامه را بیان کنم .بی نهایت سپاسگزارم
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
آیااگر یک تجربه گر اهل تسنن، به فرض، عمر یا ابوبکر را در تجربیاتش می دید،باز هم به برنامه زندگی پس از زندگی ، دعوت می شد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲
آفرین بر شما ....
دو آتیشه ها بیان پاسخ بدهند....
سید جواد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰
چرا باید چیزی را که نیست اثبات کنند؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹
اقای موزون از تجربه گرهای اروپایی وامریکایی برنامه نشون داده
فکر نمیکنم ابایی داشته باشن از بقیه هم نشون بدن
حدیث
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴
باسلام وخداقوت خدمت آقای موزون.میخواستم‌ازبرنامه خوبتون تشکرکنم.دیدمنوبه زندگی‌بازکردوکلادیگاه گرفتم ازبرنامتون.خداخیرتون بده انشاالله.
کوثر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۵
برنامه بسیار عالی و تاثیر گذار
رضازاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۲
سلام.ای کاش از اهل تسنن یه نفر دعوت می کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۱
بعضیا انگار مریض اند، خب پدر بیامرز این نظر خوب که گفته: ای کاش اهل تسنن هم دعوت می کردند، دیگه نمره منفی داره.!
واقعاکه...!
نکنه کار خود مدیر هست!
نمی دانم، الله اعلم.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۴:۵۶
سلام من هم تجربه مرگ رو داشتم بعد از اینکه حضرت عزرایل رو دیدم روح از بدنم جدا شد صحنه های خیلی عجیبی دیدم که تا الان از یادم نرفته.دوست دارم این تجربه رو در اختیار دوستاران این بحث ها بگذارم
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۲
باسلام ، ضمن تشکر از عوامل برنامه و جناب دکتر موزون با لحن و بیان آرام و دلنشین شان ، میخواستم بدونم تجربه گرهایی که صحبت از تاثیر نماز در آن دنیا گاهاصحبت داشتند . تاثیر این آیین دینی (نماز ) وبه نوعی تشکر از پروردگار و یقینا تاثیر گذار در اعتقادات و رفتارها. برای افرادی که در آیین دینی یشان نماز ندارند ، برنامه چگونه است ؟ و آیا نماز برای مسلمانان یه امتیاز محسوب میشود ؟ برای بقیه خیر ؟ خب این تبعیض در سنجش اعمال در آن دنیا نیست ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳
باسلام وخسته نباشید وتشکر از برنامه خوبتون برنامتون خیلی خوبه عالیه فقط این سوالات مردم مارا گیج کرده لطفا اقای موزون جواب بدین یک جواب محکم وقانع کننده خیلی ممنون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۲
مگر چه سوالی را آقای موزون باید پاسخ بدهند؟ !!!
خب برخی تجربه گرها گعتند که، آخرت همه کاره حسین و عباس و ام کلثوم اند و خدا هم نعوذبالله فقط نظاره گر!!!
سبحان الله.
واقعا کفر و شرک، همه زندگی ما را گرفته و یک عده هم بیخود هی تشکر می کنند!!!
راستگو
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۲
از محاسن مُردگان گفتن، فرمان دین اسلام نیست و بنده شناس، فقط خداوند است
از احمد صبحی منصور، دانشمند بزرگ اهل القرآن سوال می شود: «اینکه (بنا به روایات شیعه و سنی آمده است) همواره از نیکی مردگان خود سخن گفته و یاد نمایید، خواسته دین اسلام است یا خیر؟» وی در جواب می گوید: «این موضوع از دستورات دین اسلام نمی باشد و بلکه در حقیقت از افسانه های مذاهب شیعه و سنی است. خداوند متعال از اینکه کسی خودش و یا دیگری را پاک شمرده و درنتیجه، تعریف و تمجید نماید، نهی کرده کرده است، چراکه تنها اوست که اهل تقوا را می شناسد، و این مطلب در سوره نجم آمده است.» - آنجاکه می فرماید: «فَلَا تُزَكُّوا أَنْفُسَكُمْ هُوَ أَعْلَمُ بِمَنِ اتَّقَىٰ»(32/نجم) یعنی: پس شما خودتان یکدیگر را پاک و بى‌عيب نشماريد كه او به آنکه اهل تقوا می باشد، داناتر است.
...
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: