چرا میلگرد گران شده است؟ / هر کیلو میلگرد 1200 تومان گران تر شد | وقایع روز
کد خبر: ۱۲۸۵۶
تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - 31 May 2021
رئیس اتحادیه فروشندگان آهن با اشاره به دلایل گران شدن میلگرد ، گفت که هر کیلو میلگرد 1200 تومان گران تر شده است.

چرا میلگرد گران شده است؟

وقایع روزـ سرویس اقتصادی؛

حمید رستگار با اشاره به افزایش قیمت آهن و میلگرد در بازار گفت: آثار تورمی بازار و رشد قیمت های جهانی فولاد در این افزایش قیمت ها بی تأثیر نیستند.

وی با بیان اینکه در چندین ماه گذشته، شاهد نابسامانی های بسیاری در بازار آهن و فولاد بوده ایم، گفت: عوامل بسیاری بر این بی نظمی ها تاثیر گذار بوده است که بارها از سوی فعالان این صنعت در رابطه با آن ها موضوعات مختلفی عنوان شده است.

وی تصریح کرد: سرمایه های سرگردان و بدون پشتوانه ای که در کشور به وجود آمده هر چند وقت یکبار یکی از بازارها را هدف قرار می دهد و همین مسئله موجب افزایش غیرقابل انتظار قیمت ها در آن بازار می شود. همین شرایط به وجود آورنده گرانی کاذب و برهم ریختگی نظم بازار می شود.


بیشتر بخوانید:      شروع طوفانی قیمت دلار


رئیس اتحادیه فروشندگان آهن اضافه کرد: دولت مسئول چنین بی نظمی هایی در بازار می باشد و می بایست در جهت بهبود شرایط موجود تصمیمات مهمی اتخاذ کند. در غیر این صورت وضعیت موجود موجب متضرر شدن مردم و همچنین فعالان واقعی بازار خواهد شد.

معاملات بورس کالا و افزایش قیمت پایه شمش نیز در افزایش قیمت ها در بازار آهن بی تاثیر نبوده است. البته لازم به ذکر است که روند افزایشی قیمت ها که در بازار آهن با آن مواجه هستیم با تقاضای موجود در بازار تناسبی ندارد.

رستگار تصریح کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلو میلگرد از 13 هزار و 800 تومان به 15 هزار تومان رسیده است.

منبع: تسنیم
نظرات کاربران
محمدعلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
خدا لعنتشون کنه، دارند کاری میکنند که دیگه مردم عادی نتونند خونه بسازند، فقط خودشون سازنده و تعیین کننده نرخ مسکن و اجاره باشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
پس ملک چطور ارزان میشود وقتی مصالح ساختمانی گرانتر شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
مگه شما منتظر هستی که ملک ارزان بشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸
از این ستون ب اون ستون فرجیه مال زمان پادشاهان قدیم بود
الان تو ایران از این ستون ب میلیونها ستون هیچ فرجی نیست
با این مسعولین که ما ملت انتخاب می کنیم هیچ ......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
چون مملکت...تو... و الان همه چیز دست کفتارها ست اینجور شده
سیینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
جلو صادرات بگیرید مردم ببچاره کردین... بر دلال و...بر ...بی کفایت
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
یک روز نزدیک همه چی بهم میریزه اون روز زیاد دورنیست...کاریکه این دولت ودولت های قبلی بامردم کردن زلزله ایی به راه خواهدانداخت که موج پس لرزه هاش تاسالهای سال باقی خواهدموند
ایرانی بدبخت
United States of America
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
قیمت خونه عمرا بیاد پیایین وقتی قیمت مصالح ساختمانی اینقدر بالاست روزه به روز هم داره گرون تر میشه خدا لعنتشون کنه این مسئولین بی لیاقتو که ارزوی خونه و ماشینو از ملت گرفتن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
به امین خیال باش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶
دیگه هیچ امیدی و دلخوشی به زندگی نداریم
ایلقار
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶
۱۲۰۰گران نشده ادمین جان باید بنویسی از ۱۲۰۰رفت تا۱۵۰۰۰ امابه قول ایت الله خمینی وای به روزی که ملت بفهمند مسئولین چکارهاکه نمیکنن اونوقت فاتحه همه تون خانده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴
تو نمیدونی چرا گران شد.؟
چون هر فروشنده ای خودش قیمت تعین می کنه این مملکته منه
کی ب کیه
فشار روز افزون ب قشر ضعیف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۵
خدا لعنتشون کنه سقف خونه ما داره میاد روسرمون نه پول داریم نه خونه دیگه تورا خدا کمک بکنید ما هم یه خونه درست کنیم این هم شمار حساب من۵۰۵۸۰۱۱۳۰۲۳۱۳۸۴۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۴:۴۶
بعد چه انتظاری دارین بیایم رای بدیم.اصلا بیایم به کی رای بدیم همه مثل همن.وقتی دولت اینقدر تو در تو شده هر کسم بیاد بخواد یکیرو محاکمه کنه صد تا دیگم میبینه پشتش هست مجبوره حرفی نزنه بشینه یک گوشه نگاه کمه مثل روحانی
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۱
جلو صادرات بگیرید وقتی کشور نیارمند هست از هزینه بی رویه تولید کم کنید دولت هم مالیات و سایر چیزها را از تولید گنندگان نگیره تولید زیاد بشه تا تعادل ایجاد بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۶
این دنیا بهر حال با همه سختی‌هاش میگذره همونطور که پیامبر عزیزمون گفته دنیا بهشت کافر و زندان مومن است.
اما اون دنیا منتظرم ببینم چطور میخوان قسر در برن و اونجا هم پولاشون بهشون چه کمکی میکنه.
اللع عالمه حق چند نفر رو اینا پایمال کردن برای هر قشر باید عذاب متفاوتی رو بچشن.
من ببخشمم همه نمیبخشن پس امروز رو به خیال اینکه ما رو دور زدن خوش باشن. خدای من برای هممون جبران میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹
خدا لعنتشون کنه مگه میشه دیگه خونه ساخت..ملتم تکلیفشون با خودشون معلوم نیست کلا مخالف ...هستند ولی سنگ رییسی رو به سینه میزنن تو هفتا نامزد ....
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: