حمله یحیی گل محمدی به استقلالی‌ها / اقدام جدی سرمربی پرسپولیس | وقایع روز
کد خبر: ۱۴۳۳۵
تاریخ انتشار: يکشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۰ - 11 July 2021
یحیی گل محمدی پیش از این که نشست خبری بازی آغاز شود اعلام کرد دوربین های تلویزیونی بیرون بروند تا صحبت هایش را آغاز کند.

حمله یحیی گل محمدی به استقلالی‌ها

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

یحیی گل محمدی پیش از این که نشست خبری بازی آغاز شود اعلام کرد دوربین های تلویزیونی بیرون بروند تا صحبت هایش را آغاز کند و بعد از اینکه دوربین های صداوسیما از سالن نشست خارج شدند علیرضا اشرف مدیر رسانه ای تیم پرسپولیس اظهار داشت: همیشه برای رسانه‌ها احترام قائل هستیم، اما رفتاری که در مدت اخیر از سوی صداوسیما با باشگاه پرسپولیس شد دور از احترام بود.

پرسپولیس و هواداران و اعضای تیم ناراحت شدند و این حق گل‌محمدی بود که بخواهد بدون حضوردوربین‌های تلویزیونی مصاحبه کند.

سپس یحیی گل محمدی پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: بازی حساسی را بردیم. هر بازی که برنده می‌شویم فینال‌گونه است.


بیشتر بخوانید: ادعای بیرانوند در مورد کمک به پرسپولیس


به همه بازی‌های به چشم فینال نگاه می‌کنیم و در فینال باید برنده باشیم. خوشبختانه امروز ۳ امتیاز را کسب کردیم. فوتبال هجومی ارائه کردیم و می‌توانستیم بیشتر از دو گل بزنیم.

یحیی گل محمدی ادامه داد: فوتبال شناور و مسلطی انجام دادیم. ای کاش هواداران هم حضور داشتند و بازی را تماشا می‌کردند. در نیمه دوم عقب نشینی کردیم چون تیم حریف فشار آورد و واکنش ما طبیعی بود.

در نیمه دوم هم می‌توانستیم گل سوم را هم بزنیم، اما کار برای ما سخت شد. در ادامه بازی را کنترل کردیم و با نتیجه خوبی برنده شدیم. این پیروزی را به همه هوداران تقدیم می‌کنیم. درست است که آنها کنار ما نیستند، اما همیشه انرژی آنها را حس می‌کنیم.

امیدوارم در سه بازی آینده هم برنده باشیم و ۹ امتیاز را به دست بیاوریم. بازی زیبایی بود و نیمه دو تیم حریف نمایش خوبی داشت و موقعیت‌هایی را هم خلق کرد. نگاه‌مان به آینده مثبت تر و امیدوارانه‌تر می‌شود. امیدوارم در نهایت بتوانیم قهرمانی را به هواداران تقدیم کنیم.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دربی پیش رو، عنوان کرد: دربی همیشه حساسیت‌های خاص خود را دارد و این مسابقه برای هواداران هر دو تیم مهم است. امیدوارم ابتدا بازی جذابی باشد.

با توجه به بازیکنان خوبی که هر دو تیم دارند امیدوارم شاهد بازی بدون استرس، جوانمردانه و فنی باشیم. تمرکز ما در روزهای آینده روی ریکاوری بدنی بازیکنان خواهد بود، اما فکر می‌کنم دربی بازی جذابی باشد.

یحیی گل محمدی درخصوص دلیل اعتراضش به حضور دوربین‌های تلویزیونی در نشست خبری، تصریح کرد: توضیحات کلی را مدیر رسانه‌ای تیم اعلام کرد. رابطه‌ای که بین صداوسیما و باشگاه ما وجود داشت خوب نبوده، اما نمی‌خواهم دلیل آن را گفته و وارد جزئیات شوم.

در سال‌های گذشته ما همیشه با رسانه‌ها و صداوسیما تعامل خوبی داشتیم، اما امسال اتفاقاتی برای ما رخ داد که نمی‌شد تحمل کرد. همیشه می‌خواستند تیم ما را به گونه دیگری معرفی کنند که به دور از واقعیت بود و ما هم چنین تصمیمی گرفتیم.

یحیی گل محمدی در خصوص اینکه در مصاحبه‌های قبلی‌اش از لفظ هوچی‌گری استفاده کرده بود، اما خودش باید در چند بازی کارت زرد یا قرمز دریافت می‌کرد، خاطرنشان کرد: هوچی‌گری فقط به معنی اعتراض نیست؛ هوچی‌گری یعنی مدیرعامل حریف روزی دو مصاحبه انجام دهد و جایگاه از دست رفته خودش را با بی‌احترامی به تیم ما به دست بیاورد. هوچی‌گری یعنی اینکه قبل از دربی بخواهند روی تیم ما و داور فشار بگذارند.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: این مصاحبه‌ها در شرایطی انجام می‌شود که آنها امسال ۹۸ میلیارد از اسپانسر گرفتند و حدود ۵۰-۶۰ میلیارد هم متمول‌هایی که در هیأت مدیره آن تیم حضور داشتند، پول آوردند.

در مجموع آنها حدود ۱۵۰ -۶۰ میلیارد پول گرفتند و بیشترین هزینه را کردند، اما همیشه فشار روی تیم ما بوده است.

یحیی گل محمدی با بیان اینکه برای ما سقف قرارداد تعیین می‌کنند، خاطرنشان کرد: چرا تا حرف از انتشار قراردادها می‌شود آنها پا پس می‌کشند؟ دلیلش این است که قرارداد آنها دو سه برابر قراردادهای ما است. جای تاسف دارد که بجای اینکه تمرکزشان روی تیم خودشان باشد در مورد تیم ما حرف می‌زنند، اما متاسفانه این اتفاقات از طرف تیم رقیب رخ داده است.

نظرات کاربران
شخص
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷
حرف مفت نزن بابا. شرایط استقلالو داشتی اونوقت میدیدیم کی هوچیگره.بااین شرایط تیمتم هنوزم ک هنوز هر بازی بغل زمین هوچیگری میکنی بعدم دم از منطق و احترام ب داور میزنی وقتی خودت هر بازی باید اخراج بشی از زمین؟ تو ک 40 میلیارد میگیری از تیمت دیگه حرف نزن
آنتی کیسه
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
چقدر این کیسه ها حقیر شدن... من خداشاهده دیگه حالم بهم میخوره از بحث با این اشخاص که کلاس فوتبالشون زیر خط فقره... کیسه یعنی عدم منطق و پذیرش واقعیت. کیسه یعنی وقتی برد میگه تلاش تیم من. و وقتی میبازه میگه اشتباه داوری. و وقتی هم قهرمان نمیشه میگه وزیر و وکیل و فلان.... کیسه یعنی عدم تمرکز روی تیم خودش، ولی تمرکز مطلق یا بهتر بگم فضولی و سرک کشیدن توی تیمهای دیگه... بهانه هاتون حتی در فوتبال 40 سال پیش اروپایی ها هم دیده نمیشد. بهرحال در آستانه پنجمین قهرمانی کیسه سوز شدید. جنبه تون افتضاحه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵
دیگع تو این مدت همه ی پرسپولیسیا فهمیدن که با ی استقلالی نباید بحث کرد چراش رو هم خوده پرسپولیسیا میدونن لازم به گفتن نیست
شهاب
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱
خیلی خیلی رو دارین مظلوم نمایی بسه دیگه دست پیش رو گرفتین که پس نیافتین . یحیی کلاه گیس
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳
... تر از این شلممدی خودشه ، این بی... با فرار رو به جلو داره ... رو جور دیگه ائی تعریف میکنه ، اصلا ... با این یارو معنی پیدا میکنه ، اونقدر اینها بی... که کلا" مرز بی... رو همراه با باباهاشون تا میلیونها کیلومتر جابجا کردن ، این یارو رو همچین باید تو مسابقه ...
ارباب
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
شازده نظر دادن عیب نیست ولی با اطلاعات دقیق و مستند و گرنه میشه مثل معروف ...عوعو میکند و کاروان میگذرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴
چه جالب!!! خودش راجع به چیزایی که بهش مربوط نیست و در مورد تیم حریفه و سند هم نداره صحبت میکنه و دیگرانو به هوچیگری متهم میکنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹
بهش میگن دفاع از خود خیلی پیچیده نیست
و
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
شما استقلالیا اگه فرق دفاع از خود در مقابل هوچیگری میفهمیدید الان یه زیرابزنی مثه مجیدی اسطورتون نبود، کسی که تیمتونو تو اسیا ول کرد، الانم اومده میخواد با هوچیگری کارشو پیش ببره،براش حکم پودراشو داره
علی ترابی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
مرد.....بیش از ۵ ساله که تمام انرژی و سرمایه ورزش این مملکت یکجا توی دست باشگاهته......بس کن این فرافکنی ها رو.....
Amir
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
هوچی گری یعنی اینکه قرارداد مو مصنوعی چهل میلیارده غیر از درصدی که از دلالیه بازیکنا گرفته ولی میاد مظلوم نمایی میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
دولت زمان زمین فاسد ومفسدو هرکی که یه دور اختلاس کرده به پرسپولیس پول داده وصل بود دیگه از وزیر وزرا که علنی و پول بیت المال به یحیی مو مصنوعی و لنگ داده و حالا ...بخورند بگن به ما ندادن یروز حق واقعا حق باشه ثابت میشه که کی چقدر ازاین پول ملت خوردند فعلا ... سواری می گیرید یه موقع میشه که سواری بدید و کاملا خدمتتون مشخص بشود فعلا مردم خر حساب کرداید.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
آخه تو مربی نیستی که، همش اشتباه داوری بابامسعود
ارباب
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
خوش به حالمون بدون مربی اربابتون هستیم
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
دمش گرم بهترین جواب بود به تلویزیون و مجریان جیره خوارش
عارف تاجی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۰
بچه ها میبینند،،،بچه ها یاد میگرن،،،وریا تک ب شیش ،ی چیزی هم یاد گلمخملی داد،
تاجی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
یحیی ... ورزش فوتبال,چندسال ازحمایت سلطانی ..ر امتیازگرفت,تمام وزارت ورزش,هییت فوتبال,هییت داوری به نفع ... پولیس سوت زدن حالایه قورت ونیمش هم باقیه؟اگروزیر ورزش ... مثل سلطانی ..ر نبود ...پولیس محال بود در طول این چندسال حتی یه قهرمانی درخواب ببیند,ایشالاروزی تشت رسوایی وزیر... مثل سلطانی... ازبام بیفتدو تمام کثافتکاری هاش برملا بشه چرااینکه داد تمام تیمهای فوتبال لیگ برتر رو درآورده.
به امیداون روز
لنگی سوززز
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴
دمت گرررم خوب ر.... به این لنگیهای ... ایشالله رسواییشون هم میاد درراههه آممممین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲
آره شما ناظر غیب هستید
ارباب
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
از وزیر ورزش تشکر میکنیم که تمام گل‌های پرسپولیس را زده ¡!!!!! رویی که شما استقلالی ها دارین میشه باهاش کفش دوخت و دور دنیا سفر کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
قرارداد 25میلیاردی که یحیی بسته به قول مدیر عامل سابق پرسپولیس. تیم پرسپولیس بیشتر از دوبرابر استقلال فقط به کالدرون. برانکو. استوکس و رادو شویچ داده. وهنوز هم باید به اونا پول بده. دروازه بان نیمکت نشین رو با قرار داد 4ساله گرفتن ودرحالی که بهش التماس میکنن بیا پولتومیدم با میلیچ که یکسال بدون دریافتی در کنار استقلال بود مقایسه کنید
البته که اینا هوچی‌گری یاد ندارن. فقط دروغگو هستند. فتحه وضمه تغییر می‌کند. کل ورزش ایران دچار پسرفت شد وتنها تیمی که پیشرفت کرد یک تیم فوتبال بود که تمام هم و غم وزیر ودار ودسته اش شده بود حمایت از این تیم خاص
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
لنگی ... تو مثلا تمرکزت روی تیم خودت است یا ...؟
M.M
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
آفرین کادر فنی پرسپولیس. تحریم صدا و سیما غیر از برنامه های ورزشی هم باید انجام بشه. مثل تحریم اخبار صدا و سیما. سالهاست حق پخش باشگاه ها رو نمیدن. ورزش رو هم سیاسی کردن.
Rayan
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۶
ارع با میثاقی و احمدی و چن تا نوچه پرسپولیسی دیگع دوبار با
آرتبن
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
مرسی آقا یحیی تو دهنی قشنگی زدی به این هوچیگرای ... ایشالله همین فرمون دوباره فینال آسیا به کوری چشم اونایی که نگاهشون تو باغچه همسایه ای که یه سرو گردن از بقیه همسایه ها بالاتره❤❤❤❤❤❤
Rayan
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۴
دوست عزیز شما اگع عرضش رو داشتین دو بار رفتین فینال قهرمان می شدین اینجا نیا تعصبی ح نزن بع قول کاپیتان خودتون تو زمین ح بزن بعدش هم همع تیم ها وایسادن شما برید فینال؟ اصن برید قهرمان شید چی بع ما می رسع؟
رحمانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
آقا یحیی گل کاشتی . رادیو و تلویزیون ایران هیچوقت دلش با پرسپولیس نبوده . یک عده طرفدار تیم رقیبند . امسال هم قهرمانی پرسپولیس ای جانم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
برو کمتر ... لنگی .اینهمه که ۸سال همه وهمه از فرماندار تا وزیر کمک‌کردن تا تیم ... حکومتی شما تو همه چی از تیمهای دیگر امتیاز گرفتن دیگه بسه .خیال میکنی قهرمانی شما تو لیگ برتر تاکتیک فوتبالیتون بوده ؟نه جانم اینا همش به یمن کمک وزیر ورزش ویار دوازدهمتون داور بوده .خودتونم میدونین...
Rayan
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۸
داش انشاالله تو این سال ها یا امسال بریم فینال آسیا قهرمان شیم نشون بدیم غیرت و قهرمانی و ستاره سوم ینی چی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
انقدر فحش میدید
بزارید رقم قراردادهای واقعی مشخص بشه ببینیم
در ضمن چرا همه مخالف خصوصی سازین
چون استقلالی ها ضرر میبینند
ناشناس
United States of America
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
اخه این دلال چی میگه از دربی میترسه معلومه از الان حسابی خودشو خیس کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱
زیاد کری نخون مارمولک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷
کیسه بی منطق خخخخخخ
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵
حرف چرت نزن لنگی کلا مملکت پنچ سال دارن بهتون حال میدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
استقلالی ها خفه




تمام.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
دمت گرم یحیی خودتو درگیر این عقده ای ها نکن حق دارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹
جون خودت یحیی راست میگی
علی رضا منصوریان
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴
آخ آخ آخ ... یعنی ژاوی و گابی و همه گنده‌های فوتبال تو آسیا هم از وزیر استقلالی ورزش دارن تاثیر می‌گیرن که به پرسپولیس بیازن ... شمایی که بلد نیستی ضعف تیمت رو ببینی اصن لازم نیس راجب فوتبال نظر بدی .... حتی فوتبال دستی ... یه مشت ناقص العقل ...مثل همونایی که می‌گفتن تیممون بالای صد درصد طرفدار داره ...یه مشت خنگ و حسود که تحمل دیدن بازیه خوب پرسپولیس رو ندارن ... اسگلای محترم ... شما حتی سیستم های فوتبال رو ‌نمیشناسیین ... و لیاقت طرفداری هیچ تیمی رو ندارین ... عزیزان دل بهتره ورزش مورد علاقه تون رو عوض کنین و مار پله بازی کنین ...‌
Rayan
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۷
هر وقت تونستی الااهلی الهلال و العین رو ببری بیا اینجا نطق بگو
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸
زمان شاه یه تیم حمایت میشد تاج همجوره تاج حمایت میشد واقعا دم پرسپولیس های اون مان گرم یبار نگفتن تیم تاج ماله شاه بود بعد از رفتن شاه این تیم منحل شد یه تیم دیگه درست کردن که رقیب پرسپولیس بشه این استقلال هیچ ربطی به اون تاج نداره این استقلال بی عرضه ترین تیم حالا حاضر فوتبال ایرانه میخوان لاش با کنن سپاهان ببرشون پرسپولیس قهرمان نشه ... کیسه کشا چقدر حقیرشدین بافرهاد پو...
حسین 021
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۵
حرف مفت که میگن دقیقا همینجا مصداق... یه مشت ادم بی هویت که حتی تاریخ ... باشگاه خودشون هم نمیدونن میان تلاوت مفت... کافیه به عمر برابر سوگلی قبل و بعد انقلاب توجه کنبم و تصاحب جامهایی قبل و بعد انقلاب توسط لنگ رو قیاس کنیم، لنگ قبل انقلاب جام بیشتری رو برده و وقتی پای صحبت‌های قدیمی ها که میشینی هیچوقت از نگاه ویژه به تاج حتی اشاره هم نمیشه که... رطب خور که منع... تو که لالایی بلدی چرا خوابت نمی‌بره؟؟؟ اولا زیپ دهنتو ببند و در. مورد تیم ما نحرف، دوما تو فعلا به مناظره رسول پناه لبیک بگو تا قضیه درصد گرفتن هات مشخص بشه، تمام سوزشت ازاینکه تو تی وی مستقیما از طرف رسول پناه به مناظره دعوت شدی و... خوشم میاد انقد هواداران لنگ گ... تشریف دارن که یه بار هم نمیپرسند چرا شجاع و علیپور و بشار و نادری و انصاری و... تیم و ترک کردن؟؟؟ کی از حضور تو فینال اسیا بدش میاد؟؟؟؟؟؟ پس چرا؟؟؟هوچی گری یعنی اینکه مدیرعامل تیمت رئیس فدراسیون باشه و تو همین دوران 13 تا جام بیاری، هوچیگری یعنی اینکه سرمربی تیمت و از باشگاه رقیب بیارن، انگار بگی مظلومی بیاد سرمربی لنگ بشه، این یعنی نفوووووذ، هوچیگیری یعنی اینکه از لیگ سراسری کشورت کنار بکشی به بهانه اسیا اونم وقتی از 16تیم تو جدول 14 امی بعد بزی از الهلال 4 تا بخوری و برگردی و گند بزنی تو...،هوچیگری یعنی اینکه بعد از حذف تو خذفی بدست فرهاد بجای اذعان به اشتباه اسفناکت تو ارتج تیم و بعدم تو زدن پنالتی ها بیای شعر تلاوت کنی، هوچیگیری یعنی اینکه شب دربی رئیس هیئت مدیره تیم رقیبت و بازداشت کنن همونی کع هوادار 4 ساله فریاد میزنه هشتگ میذاره فراخوان میده و... که خلیل زاده خائن باید بزه ولی مردک ماموریت داره تا تیم ابی پایتخت و نابود کته رفیق فاب وزیر از امتیاز کرم ابریشم تو رشت رانت مدیریت گرفت،هوچیگری یعنی اینکه بزای اولین بار تو تاریخ جهان سرمربی تیم مدیرعامل اخراج کنه، پس چرا فتحی نرفت تا استرا بمونه؟؟؟؟؟ پس چرا افتخاری....؟ پس چرا سعادتمند نرفت تا فرهاد فینال حذفی و... گرچه از بازی ... تراختور نمیشه گذشت،جرا سعادتمند تمام قد لنگی نرفت تا تیم با فراغ بال و سرمربی اصلیش بره اسیا؟؟ چرا تیم باید اسیا بره با پنجره بسته؟؟؟؟ با کمک مربی؟؟؟ بعد لنگ با 6 تا خرید جدیدش بره؟؟ چرا واعظ اشتیانی نرفت تا تیم قهرمان امیرخان تداوم داشته باشه؟؟ چنتا مدیرعامل لنگی و چنتا خیانت دیگه باید بکنن تا باورتون شه همه مدیران 40 سال اخیر استقلال حز خیانت هیچ کاری نکردند و اگر امثال منصور خان و ناصر خان و فرهاد ها نبودند این تیم تابجال 40 بار منحل شده بود،نمیبینید فرهاد داره از جیب خرج میکنه؟؟ هر وقت یحیی یا هر مربی لنگی وجود کرد از جیب مایه بذاره بزای تیم اونوقت.... کلا این ماهیت جهان سومی هاست که قهرمان جام ولایت بزای قهرمان اسیا کری میخواند...
حسین 021
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۰
شما اجالتا دعوت به مناظره رسول پناه و لبیک بگو بعد... از این میسوزید که تو قضیه اصفهان ابروتون با افشین ...رفت؟؟؟؟ از این میسوزید که کع اپیدمی شده مخالفت با تیم خاص؟؟؟ هاشمی نصب قهوه ایی ت کرد بس نبود؟؟؟ فقط و فقط و فقط از داوری تا اینجای لیگ. از 17 تا 21 امتیاز به لنگ هبه شده، نصف کل امتیازات لنگ،شما اجالتا بفرما چرا اسپانسر استقلال باید به شما پول بده بری نیم فصل بازیکن بخری ولی همین پول و برای خرید یه قاسمی نژاد نده؟؟؟چرا شما میتونید از پدیده بازیکن بگیرید ولی اس اس نه؟؟؟ چطور شما تو نیم فصل دو تا بازیکن ارزی میخرید ولی استقلال فقط یه بازیکن لیست مازاد لنگ و... که اوونم ارمان بد رقم قهوه اییت کرد،میخوای بگم این جام هم با اسنپ بفرستن تو جوش نزن ... خشک میشه اقای دلا...
Rayan
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۲
ارع یع سوال کدوم مربی جای باشگاه چک بازیکنشو پاس می کنع و بهشون قبل بازی پاداش می دع؟بلع درستع مجیدی چون اگع پولی بود باشگاه می داد ن سرمربی ک وظیفش فقط راهنمایی و نشون دادن استراتژی و سب بازی هستش پس پولی هست ولی برای ما نیست
ابی دلان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۵
اخه گل ممدی...! انگاری تازه از بیمارستان ترخیص شدی ...! حالا شدی ادمی در مورد استقلال حرف بزنی حیف که ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۸
... بابا هوچی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۴:۳۸
خوده یحیی چندباردربی به داش فرهاد باخته ...مومصنوعی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
دهنتو ببند و بیشتر از این درباره جناب یحیی گل‌محمدی یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی و پرسپولیس حرف نزن...البته درکتون میکنم چندین ساله ک زیر ..ولی متاسفانه اونقدر کند ذهنیت و عقب مانده ک مدام میگین وزیر..وزیر..وزیر...شما تو مستطیل سبز زورتون نمی‌رسه وزیر چ گناهی داره اوسگلا..وقتی یک جوان ازسرجلسه امتحان میاد و دربی بهتون گل میزنم وزیر بدبخت چیکار کنه آخه..کمی فک کن کیسه سوزی تا چقدر
amir
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
این ۶ساله پدرتیماایران رو در اوردی یحیی خواهشن ...
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: