حمله تند مجری صداوسیما به کیمیا علیزاده + فیلم | وقایع روز
کد خبر: ۱۴۹۴۶
تاریخ انتشار: دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - 26 July 2021
حمله شدیداللحن بهزاد کاویانی، مجری برنامه المپیک به کیمیا علیزاده قبل از مسابقه‌اش با ایران سوژه کاربران فضای مجازی شد.

حمله تند مجری صداوسیما به کیمیا علیزاده

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

بهزاد کاویانی مجری صدا و سیما:
با خرج کشور عزیزمان و پول کسانی که با سختی زندگی می‌کنند برای ورزشکاری خرج می‌کنند که به موفقیت برسد و باعث خوشحالی مردم شود، ولی این ورزشکار آلت دست افراد بیگانه می‌شود و سیاسی کاری دامنش را می‌گیرد.
متاسفانه به جایی می‌رسد که بزرگترین اتفاق بد که برای یک آدم می‌تواند بیفتد و آن کشور نداشتن است برایش رخ دهد.

تعداد بازدید : 10381
نظرات کاربران
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹
چرا دروغ می نویسید کدام حمله تندی
مجری واقعیتی را بیان کرد.
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱
عقده ای
یه نفر
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸
کاویانی و امثال اون هر روز مرزهای ب‌‌...ی رو جابجا میکنن بی ...چیزا شما بودجه ملت رو حیف و میل میکنین و خزعبلات تحویل ما میدین
سالار
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۹
خوو این جناب کاویانی که نه .جناب ... داره چرت میگه .این ورزشکار به هرجاکه رسیده بلاخره زحمت کشیده .شما که بجاش رژیم نگرفتی تمرین نکردی .بجاش که لگد نزدبعدشم کدوم خرج؟ وظیفه شون بوده که حمایتش کنن .مگه براشون قبلا مدال نگرفته جبران کرده .الان دوسداره ازادباشه هرجای که دوسداره زندگی کنه.
وطن پرست
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
واقعا گل گفتی جناب کاویانی
اونقدر از پول مردم بهش طلا و خونه جایزه دادن که سوءهاضمه گرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹
ننگ بر اونهایی که باعث شدن دختر بیچاره بره تو غربت که پله های طرقی رو طی کنه
ننگ بر کاویانی که حرفهایی رو میگه که خودشم بهش اعتقاد نداره
ودیکته میخونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲
دمت گرم آقای کاویانی که حرف حق و بجا زدی
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
ورزشکار خودش زحمت میکشه از پول مردم نیست کاویانی ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴
به مجری وگزارش گر بگویید شما یک داعشی احمق در لباس مجری وگزارش گر هستید چوب دوسر ....هستید سال قبل چه به به وچهچه می کردید حالا همان را بیرون ریخته جور دیگر نو شخوار می کنید ننگ بر شما باد
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
کسانی که حرف زشت به مجری میزنند بسیار نادان تشریف دارند و همه حرفهایشان از روی عقده و سیاسی هست نه منطق این کمترین حرفی هست که به یک وطن فروش گفته کسی که با پول بیت المال خیانت کند چه یک ریال جه هزارمیلیارد ریال آدم کثیفی هست. تمام
علی ختیاری
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹
سلام دقیقا از پول مردم بد بخت هستش،من منکر تلاش های ایشون نیستم ولی تا ورزش کار حمایت مالی و امکانات نشه رشدی در پیش نخواهد بود
مستاجر
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
تازه داره برامون معنی وطن پرست و وطن فروش قابل فهم میشه!!! همون طور که معنی جلاد و شهید معلوم شد! چند وقت دیگه هم داعش و داعشی میشن دلسوز و مطالبه گر!! این از بی سوادی آنهاست که تاریخ رو زود فراموش میکنن!
Siyamak Gashtasbi
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱
اگر ...داری از اونا که غنی ترین و ثروتمندترین کشور خاور میانه رو به فلاکت کشوندن انتقاد کن ، جناب ... مال، فقط خودت منفور کردی .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴
خاک بر سر دختره ...
امجد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۹
خاک بر سر خانوادت با این تربیتشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵
داداش شما فقط کیمیا علیزاده رو دیدی که تکواندو کار کرده ، اون جوان هایی که لیسانس و فوق لس‌آنجلس و دکتری اینجا گرفتن و فوج فوج دارن میرن بدون اینکه دیده بشن رو ندیدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸
آقای کاویانی تو نادانترینی تو باید حداقل فهم ا داشته باشی و کر کن تو داری
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۳
حرف راست را زد
مشكلات را همه قبول داريم ولي باعث تأسف هست كه با پرچم پناهجويان بازي كني با همه سختي ها حداقل امكانات براي شماها بود ولي
A.M
| United States of America
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
اینکه یه قهرمان تکواندو کار بره مسافرکشی کنه تا بزور پول نون شب بچش دراد حداقل امکاناته ؟ برو حیا کن
پارسا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۵۸
کدوم امکانات اون امکانات ک ی ورزش کار برای در آوردن پول زندگیش باید شغل دیگه داشته باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۷
بزرگ ترین خیانت رو صدا و سیما در حق این مردم میکنه، از پول ملت ایران هزینه میکنن تا بهشون دروغ بگن و از حقیقت اونا رو دور کنن، یک تار موی کیمیا ارزش هزاران جیره خوار مردم فریب صداو سیما رو داره، انتشار بده ادمین خواهشا.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
یک وطن فروش که مقابل وطن خ اش گسسته تد پر چم ایران بکش پایین همان خودش...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۷
یعنی دمت گرم، نمیدونم چرا بعضی از مردم خودشون رو میزنن به سادگی و نفهمی، یعنی صدا و سیما، بزرگترین دروغگو مملکت ایران هست، که روزانه پول بیت المال رو خرج میکنن تا جفنگیات تحویل مردم بدن، مردم ساده و خوش باور هم فکر میکنن اینا حرف راست میزنن، ولی دریغ از یه خبر راست و حق
ناشناس
Germany
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۹
دمش گرم خوب گفت، سکه و طلا و خونه و حمایت از صدر تا ذیل مملکت رو‌داشت ولی پشت کرد به کشورش،یه هم وطن پرست باشید فقط دم از کوروش و ملی گرایی نزنید عملا نشون بدید، کسی که میتونست برای کشورش افتخار بیاره رفت شد آدم بیگانه حالا اگه بی توجهی بهش شده بود یه چیزی آخه این همه چی بهش داده بودن، بقول کاویانی گول یه عده وطن فروش رو خورد
مهدی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
دوست عزیزتاحالا ورزش حرفه ای انجام دادی یاحتابایک ورزش کارحرف زدی اکثراوناتوبدترین شرایت تمرین میکنن تمام حزینه هاروازجیب میدن کدوم حمایت تووامسال توهمین که برق خونتون به جای ۲ باریک باربره خوشید خوش باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۶
بدتر از کشور نداشتن، دلسوز نداشتنه که نخبه‌هارو دسته دسته فراری میدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۰
مرحبا بر غیرت کاویانی
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
ننگ بر...نداشته کاویانی و همه مفت خورهایی که با پول این مردم،خزعبلات و تراوش های ذهنی عده ای مزدور را از رسانه ملی قرقره می کنند
ناشناس
United States of America
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۸
خدا رو شکر که پرده ها دارن کنار میرم وی مشت آدم بی سواد و خود فروخته که همه جا رو قبضه کردن به جای اینکه بیان با افتخار بگن دختر ایران دارن توسرش میزنن ننگتان باد
شیدرخ
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۲
ببینید این خانم مقابل یک ایرانی ایستاده وشکستش داده. همه دنیا این بازی رودیدن.امادکترومهندس و... که ندیدن. ایشون به نظرم به کشورش خیانت کرد. منافق مگه شاخ ودم داره
ما شناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۱
راست گفت دیگه...دروغ که نگفت بنده خدا.....حالا باید دید علت این پدیده اجتماعی منفی چیه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۹
وطن فروشان با نام ایران با پول ایران
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۰
دوستانی ک حق رو می‌دین برکاویانی و کاویانی ها شما خودت فک کنین کیمیا رفت ولی چقد نخبه دیگه نرفت ب کدومشون اونطور ک باید ارج گذاشته شد این کشور کشوری نیست ک قدر سرمایه هاشو بدونه و عادت کرده در همه چیز خام فروشی کنه و الا چرا باید عابدزاده در آمریکا آکادمی بازیکن ساز در اختیارش قرار بگیره ولی در ایران رستوران دار یا علی دایی چی همه جهان ب اون افتخار میکردن ولی ما از کدوم وجهه و تواناییش استفاده کردیم ما کشوری هستیم ک علی کریمی بازیکن بین المللی اش کاندید ریاست فدراسیون شد فقط ۹ رای آورد عادل فردوسی پور پر بیننده ترین برنامه تلویزیون داشت برای خودش برند بود خیلی راحت کنار گذاشتنش ب بی رحمانه ترین وضع و حالا خیلی ها خواهان دیدن برنامه اش هستن کی ب این مطالبه مردمی جواب میدههمه اینا سرمایه بودن هم علی دایی هم عادل هم کریمی ولی ما سوزوندیمشون حالا فک کن کیمیا هم میموند و مثل اینا می‌سوخت اینم برا یه کنار هزاران هزار جوانی ک رفتن اونور مرزها همگی نخبه
رادان
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
دمت گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۸
بسیار درست گفتند
احسنت
دمت‌گرم
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۲
ورزشکار جایی میره که واسه اون‌ارزش قائل بشند آینده وزندگیش تامین بشه اون‌مدتی که کشور داشت چه گلی بسرش زدین اینا که الان هستند .
محب وطن
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۹
افرین آقای کاویانی که حرف حق و بجا زدی وخاک برسر حامیان اون دختروطن فروش
حسین
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
خاک برسر خودت بی...، نظرتو بده گمشو برو چرا به نظرات دیگران توهین میکنی.نکنه خوفروخته ای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۲
خیلی تعطیلی تو اگه لیاقت داشتی به درجات کیمیا رسیدی اونوقت بمون و جونتون برای وطن پاره کن
امجد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۵۱
خیلی بعدی از شما من فکر میکردم مجری خیلی خوبی هستی ولی واقعا خیلی نفهمی، خب بیشرف چرا از سران مملکت انتقاد نمیکنی بی غیرت؟؟ مملکت رو به ...کشیدن اونوقت داری به این دختر میگی بی وطن؟؟... سوخته تو خیلی بی... آقای کاویانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۴:۵۹
شدید اللحن نبود.بسیار محترمانه حرف حق را بیان نمود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۴
مگر تا کنون ورزش کاری از ایران نرفته است ۸یچ کس به آنها کاری نداشته فقط دو نفری که فکر کردند با فعالیت سیاسی به نفع دشمنان نظام و کشور می توانند آینده ای برای خود رقم بزنند آهن و نفرین میشوند شماها چرا از اینها هواداری می کنید بیو
آره نظام جمهوری اسلامی که رسانه آن باید در مقابل خیانت به آن سکون کند تا مشتی وطن فروش خودفروخته خوشحال شوند
م. شریف
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۲
کسانی که به آقای کاویانی توهین کردند بجای توهین منطقی و با دلیل صحبت بفرمایند.
کاری که کیمیا علیزاده کرد متاسفانه کار خوبی نبود مصاحبه ایشون بعد رفتن از ایران رو بخونین حتی به آقای ساعی که قهرمان المپیک کشور هست و همه ورزشکارانی موفق کشور تهمت میزنن
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۱
صدا وسیما یه مشت ادم عقدهای توی اون هستندومسئولین نادانی داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۳
حاجی جان اولابگو چرا مردم یکی از غنی ترین کشورهای دنیا باید در سختی زندگی کنن ۰دوما چرا به معلول میپردازی به علت بپرداز این ورزشکاره و توچشم این همه نخبه در زمینه های مختلف رفتند تو دلیلش رو بگو .
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۴
تو حرف نزنی سنگین تری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۹
دمش گرم
خیلیم خوب کاری کرد
وقتی قدر زحمتایی ک کشیده رو نمیدونن..
شماهم از سوزشتون این حرفارو میزنین
حقشه همون طلای المپیک روبرای تیم پناهندگان کسب کنه تا مملکت و مسئولین قدرا نایی که زحمت میکشن و موفق میشن رو بیشتر بدونه
اشکو
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۲
بنظرم مجری کارش درست است گذشته و حال طرف را رشنگریکند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۹
آقای کاویانی ... از طرف خودت زر بزن مردم اصلا همچین نظری ندارن
داود
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۲
اقای کاویانی شجاعت داشته باش ودرباره اونایی که الان درهمین مملکت وبا پول همین مردم که شما اشاره میکنیدشدن آقازاده.شدن مولتی میلیاردر.چرا ازاونا نمیگی؟
کاوه
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۷
آقای مجری دو رو سیاست رو با ورزش قهرمانی مخلوط نکن
اصلا شما خودتان چقدر با مشقت توی این مملکت زندگی کردی که اینو میگی؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۷
این عمل فی نفسه بد است اما چه کرده ایم با این مردم که غالب افکار عمومی حق را به کمیا علیزاده و علیزاده ها میدهند و مجریکه به ظاهر حرف درستی زده است به یک باره به چهره منفور و نان به نرخ روز خور نزد مردم معرفی میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
داداش صدا وسیما از زمانی که من یاد میدم دروغ تحویل مردم میدن بیکباره منفور نشدن و تا زمانی که مردم را به گمراهی سوق بدن هر روز منفورتر میشن
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲
کاویانی و امثالش ملیجکی بیش نیستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
بدترین انتخاب، ترک زادگاه و وطن است.پاسخ بدهید که چرا جوانان این سرمایه های گرانقیمت کشور به دنبال ترک کشور هستند.نقش حاکمیت در این موضوع چیست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸
آقای کاویانی شما فکر نکن
شما میخواهی حرف های خاص بزنی موضوع و مورد بسیار هولناک تر هم هست.
میتونی گزینه های دیگه انتخاب کنی .حالا برا یه دختر خدا زده کری میخونی . مرد بودید برای فدراسیون فوتبال و سایر ورزش‌ها و خاوری ها و زنگنه ها و و و سینه سپر می‌کردید. نکنه می‌ترسید.
این بدبخت آواره شده رفت .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷
آقای کاویانی این نظر شماست.مردم نظر خودشونو دارن.در ضمن هر کس هر کجا و هر جور و با هر عقیده ای که دوست داشته باشه زندگی میکنه
احمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
درد اینجا نیس .میدونید کارشناسان گفتن ومیتونید پیگیری کنیدکه فرار مغزها هرسال ۳۰۰برابرجنگ داره به ایران ضربه میزنه خدا لعنت کنه اناییکه بامدیریت اشتباه وبیسوادیشون ومدارک افتخاریشون .وکسانی که حب قدرت دارن فسیل شدن اما قدرت وجایگاهشونو به کسی نمیدن .باعث فراراین نخبه ها میشن.این آقا آیا درباره مزدک میرزایی همکارشم همین نظر ودارن.فک نکنم.مقصر کسان دیگری هستن .نه کیمیاها.نه ملایی ها.ونه میرزایی ها
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
کسانی که ازکیمیاانتقادمیکنید تاحالاورزش کردین توورزش کوچکترین حمایتی ازکسی نمیشه تمام نیازاشون ازجیب خودشونه اگرنماینده یافرمانداری بیادتواردو سکه یامبلغی بده به بهانه های مختلف ازبچه ها می گیرن آقای کاویانی شماوامسال شماعیدکه ستم پابرجاست
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
بیشتر از خاوری خرج برداشت
بیشتر از زنجانی خرج داست
بیشتر از آقازاده های مفت خور خرج داشت
چند آقا زاده در خارج هستند
چند نماینده و وزیر در خارج هستن
چقدر پولهای داروهای سرطانی رفت و برنگشت
کل مخارج کیمیا بیش از ۵۰۰ ملیون شده برای همان یکبار که اسم ایران را بر سر زبانها انداخت بس است
شطرنج با ها هم برایشان خرج کردید لابد اینها هم فردا مورد شماتت شما قرار مبگیرند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
پاچه خواری کاویانی تو این مملکت برای هیچکسی پوشیده نبست کسی که برای در اختیار گرفتن آنتن و تریبون صدا و سیمای میلی حاضره ب هر خفتی تن بده تا بگه بله منم هستم یکی نیست که ب این فرد بگه این تو هستی ک از پول بیت المال داری میخوری و ی مشت دروغ تحویل همین ملتی میدی که از صدقه سری پول های اونا داری زندگی نکبت بارتو میگذرونی
کاویانی مصداق بارز ... ب تمام معناست
انسان ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
اولا یاد بگیریم به نظر دیگران احترام بزاریم و اونارو قضاوت نکنیم.درست یا غلط بودن تصمیم خانم علیزاده که ۴ سال پیش مایه مباهات هممون بود( البته هنوزم هست) ییشتر از همه برای خودش مهمه و اگه اشتباه کرده باشه حتما سعی در جبران اشتباهش خواهد کرد چون زندکی شخصیشه.ثانیا اگه نوشته های سه رنگ کمر بندشو توحه میکردیم شاید در زدن انگ وطن فروش و خائن و...کمی تردید میکردیم.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
تروخدا تو یکی دهن ...تو ببند چرا نمیگی کیا باعث شدن همچین قهرمانی از کشورش فراری بشه
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
خو ...تو با این تریبونت و خرج صداسیما میلی دوهزاریت که بیننده نداره پولش از کجا میاد که این چرندیات میدی دست مردم

کیمیا ...
نشون داد مردم ایران راضی نیستن از اون چیزی ک صداوسیما و دولتش با قانوناش تعیین کرد
خیلیا گذاشتن رفتن
پس مشکل از خودتون هست
امیدوارم روزی برسه که ایران از این حالت دیکتاتوری در بیاد
مطمئن باشید که به اخر رسیده بوده که گذاشته رفته
Hojjat
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
بی وجود
کسانی اند که اوضاع نا بسامان کشور رو میبینن ، تبعیض ها رو میبینن، اونوقت بخاطر چندرغاز جلو دوربین دم از کشورداری و وطن پرستی میزنن، خودت واسه کشورت چکار کردی آقای کاویانی، امیدوارم کیمیای عزیز به کوری چشم دشمناش همیشه سربلند باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
ننگ بر کیمیا و امثالهم که روبرو هموطنش می ایسته. لعنت بر او.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۵
توی عوضی خودت داری با حرفت جلوی هم وطن می ایستی که
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
دم کاویانی گرم حرف حق گفت لامذهباباپول مردم ایران بزرگ‌شدن الان دارن براغربیادم تکون میدن
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
حرف این بنده خدا رو جدی نگیرید، اولا آگه این حرفها رو نزنه یک لقمه نون سر برج نمیندازن جلوش. دوما جایی راش نمیدن باید از روی حسادت این مزخرف رو بگه.. موافق های حرف های این نادان هم به همین شکل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
نادان تویی و امثال تو که قدرت تشخیص یک بی وطن خائن رو نداری
هاشم
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
فقط کیمیا علیزا د رو دیدی. بعدشم ورزشکار خودش زحمت میکشه
ناشناس
Romania
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
صداوسیمادروغگوترین پاچه خارترین... به مردم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
کاویانی... از تو انتظار نمیرفت

تو رفتی یزد دستمال... بیشعور

بی...این پولی که تو از حرف میزنی فقط در اینخصوص هدر رفته ؟ تو اصلا لایق حقوق گرفتنی؟ بی ... ملت ایران بدبخت شدند؟ چرا امثال کیمیا علیزاده ها از کشور فرار میکنن؟ الان شرایط طوری شده همه باید فرار کنیم چون کشوری بنام ایران فقط اسمش ازش باقی مونده کشور مال روسیه و چین و ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
کاویانی درست و بجا گفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
آقای کاویانی حرف حق زدند حرف حق هم تلخ است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
اگه اون وری ها هم براش ارزش قائل بودن چرا بهش تابعیت ندیدن، چرا هیچ کشوری بهش تابعیت نداد و در تیم پناهندگان اومد به میدان؟ پس نتیجه می گیریم اونجا هم همچین گلی بسرش نزدن، فقط آبروی خودشو کشورش رو برد، همه می دونن به قهرمانان جهان و المپیک چقدر رسیدن و بهش چه جوایزی دادن، از یکه و تونه بگیر تا....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
چون کار آنها حساب و کتاب داره . نه اینکه این خانم یا آقا دختر خاله اینو پسر خاله اونه سریع و بدون برنامه قبولش کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
به نظر من کار درستی کرده که رفته چون ورزشکارها خودشون زحمت میکشن و به اینجا میرسن تو ایران تا زمانی مدال میاره حمایت میشه بعد از اون ولش میکنن به امان خدا نمون‌ش هم زیاده که الان دست فروشی یا کارگری میکنن که مدال المپیک دارن یکم تحقیق کنید راجع به بچه های کشتی آزاد و فرنگی یا بچه های کیوکوشین
.
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
خدا گذاشت تو کاسه اش .
تو ایران بود با افتخار مردم بود برنز گرفت و حجابشون رو خوب رعایت میکردند .
الان برا ایران مدال نمیگیره شما برا چی هنوز طرفدارشین ؟
بزارید با مثال بگم کیمیا علیزاده پناهنده آلمان است و اکثر شما الان اون رو ایرانی میدونید .
فرض کنید الان فوتبال ایران و آلمانه شما طرفدار کی هستید ؟ معلومه ایران اما در جدال کیمیا علیزاده و ناهیدکیانی طرفدارعلیزاده بودید این یعنی طرفدار پناهنده آلمان هستید . پس شما یک وطن فروش پست هستید اون الان تو آلمان میلیاردره وقتی که افتخارش برا ایران نیست شما دلتونو به چه خوش کردید . بعداز برد با حریف انگلیسی رفت مربی غریبه اش را بغل کرد این یعنی چی موافق فساد پس طرفداران کیمیا علیزاده شما هم موافق فساد هستید که از او طرفداری میکنید.

به خاطر همین ایران بود برنز گرفت
پناهنده بود چهارم شد و از کسب مدال باز ماند.

انشاالله خدا هدایتش کنه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴
واقعا ساده لوحی یا خودتو به حماقت زدی؟ میخوام بدونم با این منطقی که به موضوع نگاه کردی در مورد مدال نقره ی آقای ملایی جودوکار تیم مغولستان نظرت چیه؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
امثال کاویانی هاقیمتشون خیلی پایین تره کیمیاخوشبخت است که امثال کاویانی تعریفشون نمی کنندوالابایدازخودناامیدمی شدند
محمدی
France
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
این همه ورزشکار رفتن غلطی نکردن صداتون در نیومد اینم رو همه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
درود خدا بر شرف وغیرت مجری اقای کاویانی وقتی میبینه یک هموطن در بغل مربی بیگانه جر میخوره رگ غیرتش میجنبد وزورش دارد هر ایرانی زورش دارد باهزینه ملت کیمیا علیزاده شد او همه امکانات داشت درایان فقط کشف حجاب در ایران نداشت او بی حجابی وبی بند وباری را نشانه تمدن میدانست بقول امام اگر بی حجابی نشانه تمدن است پس خران گاوان وحیوانات از نظر عریانی وبی حجابی از انسانها متمدن ترند چون حجابی ندارند تف بر شرف نداشته کیمیا علیزاده وطن فروش وخود فروخته بی شرف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
وقتی تو این کشور داری مثل سگ جون میکنی کسی قدرتو نمیدونه وقتی ورزشکارامون دارن دست فروشی میکنن وقتی کشور هیچ ورزشکاری رو حمایت نمیکنه وقتی حتی هزینه رفت و آمد ورزشکار نمیده باید وقتی ی ورزشکار یا هنرمند یا هر هنری بلو باشی بری ی کشور دیگه خیلی بیشتر از ایران حمایتت میکنه و بهترین امکانات رو در اختیارت میزارن مطمئنن می ی ی کشور دیگه
ذهن نقاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
این یک نظر کاملا شخصی است:جناب آقای کاویانی من هم یک مالیات دهنده هستم و از پول من هم که درآمد ناچیزی هم دارم به حساب شما واریز شده من مشکلی با آن ورزشکاران ندارم اما چون شما هیچ خاصیتی برای من ندارید ببینید هی تاکید می کنم من من من راضی نیستم.شما به این امور برس
امید
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
کاویانی درست گفته اون با وجود ۳۰۰ تا سکه یه شمش طلا و یه آپارتمان و یه پژو پارس و صد میلیون پول اون زمان واقعا به کشورش خیانت کرد. آخه ما چند سال باید کار کنیم که این چیزا رو داشته باشیم .خوب هر کشوری قانون خودش رو داره. ورزشکار نباید سیاسی باشه
سالار
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۸
داخه جناب ... .این دختر زحمت کشیده اینارو گرفته .افتخارشم برا ایران بوده وثبت شده .تووم از ....پس اگه اینجوریه .شمام بیجا میکنید از کشورای دیگه فوتبالیست میارید که بعدش یه روزی در مقابل کشورشون بازی کنن .نمونه ش بختیار رحمانی بازیکن فولاد که بارها مقابل کشور عراق بازی کردو بهشون گل زد .در حالی که خودشم عراقیه
وصال
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
آقای گزارشگر. .تو خودت آلت دست مسئولین بی ‌.. و بی عرضه ایران نیستی؟.....هرچی بوده .توان و قدرت خود کیمیا بوده ..شما عرضه داشته باشید شرایط رو مهییا کنید تا نخبگان فراری نشن .از کشور .. یه مشت بی ... و ...شدن مسئول و صاحب قدرت. چنان عرصه رو بر نخبگان و قهرمانان تنگ میکنن تا مجبور ب مهاجرت بشن.....اینقد گزارشگر پیاز داغو زیاد کرد.ملت خدا زده ایرانو حقیر کرد تا ب بتونه حرفهاشو .قابل تائید کنه ..متاسفم برا اون دسته از افراد ک تائید میکنن حرفاشو .البته جای شک نیست .. نفس شون از جای گرمی در میاد .. انگار ایران چه آش دهن سوزیه ک بخان عمرشونو تو این کشور ک ن امیدی هست ن انگیزه ای تلف کنن
روزنامه نگار
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
واقعا تویک مجری بی عقلی هستی که نمیدونی بزرگ شدن و قدکشیدن یک شهروند در کشور خودش و سرزمین مادریش چیزی نیست که کسی مثل شما مجری کورفهم بخواد در موردش نظر بده
ما اینهمه فوتبالیست و ورزشکار شریف دیگر مثل این خانم داریم که در کشورهای دیگه مسابقه میدهند پس از نظر جنابعالی هر کدامشان قرار شد مقابل ایران مسابقه بدهند باید مثل یه خائن رفتار کنند و کاری کنند که در برابر ایران ببازند
واقعا که شما چقدر مزخرف هستید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
دختر نگران تحجر نباش تو خود ایرانی اینها که انجور دلت را شکستند بی وطن ترین آدمها هستند منتظر بمان روزی تو و ایران یکی خواهید شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
دختر نگران تحجر نباش تو خود ایرانی اینها که انجور دلت را شکستند بی وطن ترین آدمها هستند منتظر بمان روزی تو و ایران یکی خواهید شد
داود
France
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
سلام، مهم نیست کیمیا چه تصمیمی برای زندگی گرفته به خودش مربوطه اما وقتی بدون کسب سهمیه میارنش که با ایران مبارزه کنه و ایران رو شکست بده نباید قیافه وطن دوستارو به خودش بگیره ، از قدیم گفتن بچه کلاغ، کلاغ میشه ، بچه قو، قو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
آقا لطفا نخبه ها رو با کیمیا مقایسه نکنید نخبه ها هیچی بهشون نمیدن درست ولی ورزشکاران هر چی باشه از ما که تو این مملکت هستیم وضعشان بدتر نیست !!!الان این همه ورزشکار داریم از نظر شما همه باید بزارن برن یا برای ایران بجنگن؟؟؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵
حرفش حق بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱
مرز را ما آدمها بوجود اوردیم
هر جا که بهت بها دادند و ارزش قائل شدند زندگی کن.
وطن آن جایی که به دنیا آمده ای نیست وطن جایست که دلت خوشه. مبارزه کن خواهر گلم، زنده باد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸
اونایی که به کیمیای ایرانی اهانت می کنند خودشون اگر پیشنهادی از خارج کشور داشته باشند با کله می رند. این روزها خیلی ها هستند که برای آسایش و عاقبت بچه هاشون دنبال راهی هستند که در امنیت اجتماعی و روانی زندگی کنند. قمپز در نکنید
Tania
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶
درود ب شرفت خیلی خوب گفتی واقعا کارش اشتباهه این هول بودن ایرانی هارو نشون میده ک تا ب جایی میرسن جو میگیرتشون وطن فروشی میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰
پرچم ایران را نگا کنید کیمیا رنک سفیده هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸
کاویانی دمت گرم،لعنت بر وطن فروشان
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶
خواهشن بهتر هستش سیاسی برخورد نکنیم و واقعیت ها و حقایق را از دل بیان کنیم تا عذاب وجدان نداشته باشین.من خودم مستند خانم علیزاده را چند سال قبل دیدم از شبکه سه که داشت می نالید
صدیق
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۱
با سلام حقیقتی رو اقای کاویانی گفتن و به نظرم حرف بدی نزدن اینکه از ورزشکاری خواستن با تمام سختی ها بمونن و مردم کشورشون رو خوشحال کنن حرف بدی بود؟؟ حمله تندی بود؟؟ همه ما دارین با سختی هایی در این کشور زندگی می کنیم ولی زندگی می کنیم به امید بهتر شدن اینکه فرار کنیم بریم و بعد بگیم بد بود که نشد مار....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۶
حیاتی هم یه عمر دروغ گفت و رفت آخرش چی شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۹
مهم اینه که هر کجا که هستی به ایرانی بودنت افتخار کنی
این بانوی ورزشکار هم خیلی بیشتر از شما که او را وطن فروش میخوانید دوست داشت در ایران می بود ولی افسوس از ایران که ویران شد
هر کجا که هستی همیشه پیروز باشی
امید
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۴:۵۰
زیاد احساسی برخورد کردی آقای مجری شما فقط نیمه پرلیوان را میبینی از این خانم ورزشکار پرسیدی در مملکت خودش واقعا چه مشکلاتی در دنیای ورزش داشته که جلای وطن کرده البته پول این ملت خیلی جاها حیف ومیل میشه از فلسطین گرفته تا یمن سوریه حزب الله لبنان حشد الشعبی عراق۰۰۰وخیلی جاهای دیگه واختلاص های میلیاردی وخرج آقا زاده های خارج نشین خرج کیمیا علیزاده در برابر یک هزادم اینها هم قابل مقایسه نیست البته ایشان پشت به کشور وملیت خودش نکرده فقط از این قوانین دست پا گیر در رشته ورزشی بانوان بخصوص به ستوه آمده بود و از این همه بدبختی پناهنده غربت شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۳
موفق باشی کیمیا
آریوبرزن
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۰
خداوکیلی یکم فکر کنید یکم از مغزتون استفاده کنید،چرا چرت و پرت میگین،اصلا کاری به کاویانی ندارم،چون این آقا حرفایی که بهش دیکته شده رو میگه،شاید واقعا حرف دل خودش نباشه،ولی من فقط یک سوال دارم،اونایی که دم از خیانت به کشور و .... میزنن جواب بدن،چرا تو هیچ رسانه ای مثل تلویزیون،رادیو و غیره دیگه حرفی از امثال خاوری ها زده نمیشه،چرا هیچ کسی از قوه قضائیه نمیاد پیگیری هاشونو در این رابطه بگن،چطور یکی مثل ریگی رو تو هوا میارن زمین و دستگیر و اعدام میکنن ولی امثال خاوری که زندگی لاکچری از پول بیت المال مسلمین ساختن روهم نمیزنن،اول به این سوال جواب بدین بعد برید سراغ خانم علیزاده یا هرکسی دیگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹
اگه ازحق میگین وشماهاکه طرفدارمجری پاچه خوارهستین؟ چراا قای مجری از دزدی‌های تریلی دی وحیف ومیل اموال ملت ستمدیده حرف نمیزنی چراا اختلاسهااااودزدیهااومفتخوری های یه عده بیشرف حرف نمیزنی چون ... نداری مردک تووامثال توازحق مردم میگیری واراجیف میگی نفهم
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴
اقای مجری خودت خیانت کارترین آدمی ،هیچکدوم ازحرفات حرف حساب نبود،امثال توباعث شدن تامن تلوزیون نگانکنم
ب
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
خاک بر سر تو مجری بی ... و بی وجدان کنند اگه تو کشور برای ورزشکاران ارزش قائل میشوند اونها از کشور نمیرفتن مثل کیانی که موقع بازگشت از المپیک فقط پدرو مادرش به فرودگاه رفتن و هیچ کس برای قدر دانی از زحماتش در فرودگاه حاضر نشد
بی کشور و بی اصل و نسب تویی مجری بی اخلاق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
آن های که در صدا و سیما هستن خیانت کارند که خیلی گستاخانه میشینه و به مردم دروغ تحویل میده ؛من این را هم نمی‌دونم چرا اخبار ما اخبار خارج را فقط پوشش میده؟
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
مجری چرا از خوزستان حرفی نمی‌زنی چرا ازخاوری و،،،،،، خجالت بکش خیانت کار به میهن
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
چه فرقی داره با علم ت بری. جاهایی که روزی علیه کشورت بمب و موشک بسازی یا با رزمی کاری کشورتو شکست بدی یا حق مردم تو بی اجازه بدی کشورهای دیگه و از ترس ت در هر سه مورد کلمات خوشگل تحویل مردمت بدی .
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱
آره تو راست میگی ۳۰۰۰میلیارد هم کیمیا علیزاده برده
شما از صدا و سیما پول نمیخوری امثال کیمیا علیزاده خوردن
خیلی شاسکولی کاویانی
هخامنش
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹
کیمیا با استعداد و زحماتی که کشیده رفته و این خیلی بهتر از افرادی که با پول بیت المال و ثروت پدرانشان از ایران می رن آمریکا و کانادا و...(خودتون می دونید منظورم چه افرادیه) بعد به کیمیا می گیید وطن فروش؟؟؟؟
می موند اینجا که چی بشه؟می موند تا با حریف اسرائیلی و...انصراف بده و بازی نکنه؟
کدوم ورزشکاری رو دیدید که از آمریکا بیاد ایران و بازی کنه؟دلیل این تفاوت چیه؟خب لابد اینجا بهش اهمیت نمی دادن و امکانات رو فراهم نمی کردن که رفته اونور.
تازشم خود صدا و سیماست که پول مردم رو برای برنامه های چرت و پرتشون خرج می کنن.خود صدا و سیما پول مردم رو برای برنامه های چرت و پرت خرج می کنه که ...و افرادی مثل خود این آقا بیان حرف های احمقانه بزنن
برای ساخت فیلم معمای شاه این همه خرج بیخود کردن که بگن شاه بده
به خاطر کیمیاست که مردم خوزستان آب ندارن؟حالا بگین کی الکی پول مردم رو خورده کیمیا یا ...
Mamad
Hungary
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۸
عاخییی راس میگه ... بهزاد جوووون خب این بنده خدا باید شب نون و ماست بخوره کیمیا علیزاده اسپاگتی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: