خبری عجیب: مهسا امینی همسر ظریف است؟ بیوگرافی مهسا امینی و رابطه این دو چیست؟ | وقایع روز
کد خبر: ۳۶۰۱۲
تاریخ انتشار: جمعه ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - 16 September 2022
مهسا امینی که توسط گشت ارشاد بازداشت شده بود و در حال حاضر در کما به سر می‌رود، ایا همسر فرهاد ظریف والیبالیست معروف تیم ملی است؟ بیوگرافی کامل مهسا امینی

مهسا امینی عکس ظریف

وقایع روزـ سرویس سیاسی؛

خبر مهم این روزها، ماجرای دستگیری مهسا امینی توسط گشت ارشاد و حادثه تلخ پس از آن و انتقال وی به بیمارستان و کما است. در حالی که مردم با جدیت تمام اخبار مربوطه را دنبال می کنند و همه میخواهند مهسا امینی را بیشتر بشناسند، یک مطلب شوکه کننده مطرح می شود که آیا مهسا امینی همسر فرهاد ظریف والیبالیست معروف تیم ملی کشورمان است؟

مهسا امینی همسر فرهاد ظریف والیبالیست معروف

مهسا امینی همسر فرهاد ظریف

ریشه این مطلب در آن است که همسر فرهاد ظریف، مهسا امینی نام دارد، اما این یک تشابه اسمی ساده است و مهسا امینی ای که در ماجرای گشت ارشاد به کما رفته، فردی دیگر است.


بیشتر بخوانید: رسمی: فوت مهسا امینی تایید شد + جزئیات ماجرا


بیوگرافی مهسا امینی (ژینا امینی) دختر کرد ماجرای گشت ارشاد

مهسا امینی (ژینا امینی) دختر سنندجی اهل سقز کیست؟ بیوگرافی و ماجرای دستگیری گشت ارشاد و سکته قلبی و فوت و جزئیات را در این صفحه بخوانید.

مهسا امینی کیست؟

روز گذشته خبری در رسانه‌های معاند منتشر شد مبنی بر اینکه دختر جوانی به نام مهسا امینی اهل سنندج ۲۲ ساله توسط ماموران گشت ارشاد دستگیر شده است و بعد از انتقال به اداره اماکن دچار حمله قلبی شده و فوت کرده است.

در این باره خبر‌های جدیدی منتشر شده است خانم مهسا امینی برای سفر تفریحی از سنندج به تهران آمده است روز گذشته توسط نیرو‌های گشت ارشاد بازداشت میشود و به اماکن تهران منتقل می‌گردد، اما زمانی که در اماکن حضور داشته دچار سکته قلبی کرده و فوت می‌کند.

برادر مهسا، کیارش نام دارد در این باره می‌گوید مهسا زمانی که بازداشت شد دو ساعت بعد به کما رفت که دچار حمله قلبی شده بود و در نهایت بعد از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

پس از انتشار این خبر در روز چهارشنبه ۲۲ شهریور در شبکه‌های اجتماعی، جو بیمارستان «کسری» با حضور نیرو‌های انتظامی به شدت امنیتی شد .


بیشتر بخوانید: حال مقام معظم رهبری وخیم بوده و تحت عمل جراحی و مراقبت تیم پزشکی است؟ از گزارش نیویورک تایمز و ترور بیولوژیکی اسرائیل


به نوشته صبح ما؛ مهسا امینی در حال حاضر در کما به سر می‌برد؛ به تشخیص پزشکان مهسا دچار سکته قلبی و مغزی شده است. پزشکان خانواده او را از نجات جواب کرده‌اند.

مهسا امینی را در بزرگراه شهید حقانی تهران بازداشت کردند ماموران به برادر مهسا گفتند که یک ساعت کلاس توجیهی و آموزشی برای او توسط پلیس امنیت اخلاقی برگزار خواهند کرد و سپس آزاد میشود، اما بعد از دو ساعت آمبولانسی از ساختمان وزرا خارج می‌شود به گفته برادر مهسا سربازان می‌گویند یکی از پرسنل نیروی انتظامی حالش بد شده و با آمبولانس منتقل شده است، اما بعد از مدتی متوجه شدیم که مهسا را با آمبولانس به بیمارستان کسرا منتقل کردند پزشکان بیمارستان کسرا اعلام کردند که او سکته قلبی و مغزی کرده است قلب  مهسا نیمه فعال بوده و مغز او کاملاً هوشیاری اش را از دست داده است و به کما رفته است پزشکان خانواده او را جواب کردند و گفتند فقط برایش دعا کنید.

دایی مهسا امینی هم از حال مهسا  می‌گوید به بیمارستان کسرا مراجعه کردم و به حراست بیمارستان مشخصات مهسا را دادم، اما گفتند که در این بیمارستان چنین بیماری بستری نشده است و در نهایت نشانی مراقبت‌های ویژه را به من دادند وقتی که به بخش مراقبت‌های ویژه رفتم به من گفتند که خانم امینی ممنوع الملاقات است دایی مهسا می‌گوید مغز او کار افتاده است قلبش نیمه فعال شده و کلیه هایش دیگر کار نمی‌کنند و دکتر‌ها گفتند فقط دعا کنید

احمد زیدآبادی، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی، در یادداشتی در کانال تلگرامی‌اش نوشت: پلیس به جای آنکه در کوچه و خیابان مراقب مردم در برابر هجوم زورگیران باشد، در پی بازداشت دختران آن‌ها به دلیل نوع پوشش آنهاست!

مرگ مغزی ژینا امینی، دختر خانمِ جوان سنندجی، پس از بازداشت توسط گشت ارشاد در تهران، ادامه روندِ بی‌نهایت آسیب‌زایی است که کارشناسان امور اجتماعی بار‌ها نسبت به آن هشدار داده‌اند، اما کمترین اثری بر سیاست لج‌بازانه نهاد‌های تصمیم‌گیر نداشته است.

پلیس تهران گفته است که خانم امینی به قصد «هدایت» دستگیر شده، اما به طور ناگهانی دچار عارضه قلبی شده است. اگر این روایت را صد در صد هم معتبر بدانیم آیا پلیس نمی‌داند که صِرف دستگیری یک دختر مسافر شهرستانی در حضور خانواده‌اش چه شوک روانی به او وارد می‌کند؟

انتشار فیلم لحظه ی بیهوش شدن مهسا امینی 

تعداد بازدید : 48370

رئیس جمهور کشورمان به وزیر کشور دستور داد ماجرای مهسا امینی را پیگیری و گزارش کامل را ارائه کنند.

وزیر کشور در پی دستور رئیس‌جمهور خطاب به معاون امنیتی وزارت کشور اعلام کرد: با توجه به دستور رئیس‌جمهور، در خصوص حادثه پدید آمده برای خانم مهسا امینی، علت حادثه را با فوریت و دقت به صورت ویژه بررسی و نتیجه را به اینجانب گزارش کنید.

اسد امرایی، مترجم و رونامه‌نگار نوشت: دختر جوان زیبایی را که همراه خانواده‌اش نمی‌دانم برای درمان یا تفرج آمده یا به دیدار اقوام و نمی‌دانم چه بازداشت می‌کنند که حجابش را رعایت نکرده و به قول فارس هنجارشکنی کرده و به رغم اصرار همراهانش می‌برند تا توجیهش کنند ظاهرا چنان چهره‌ی رحمانی نشانش می‌دهند که از ترس نزدیک است قالب تهی کند و حالا که روی تخت بیمارستان با مرگ دست‌و‌پنجه نرم می‌کند می‌گویند دچار حمله قلبی شده. مهسا امینی جوان است امیدوارم زنده بماند، امیدوارم زبان بگشاید و به زندگی برگردد و امیدوارم امیدواری‌ام بیهوده نباشد. اما یقین دارم آن چهره‌ی رحمانی را که نشانش داده‌اند هرگز فراموش نخواهد کرد. یک سخن هم با مافوق آن ماموری که به خیال خودش آمده‌است این دختر هنجارشکن را توجیه کند و آموزش دهد و یقین دارم کلام منسوب به علی علیه‌السلام درباره کندن خلخال از پای دختر یهودی گوشش نخورده و اگر خورده سعادت مردن و شهادت نداشته. من خودم دو دختر دارم و ترجیح می‌دهم از شنیدن چنین خبری بمیرم.


بیشتر بخوانید: رنج و مرارت‌های دوچندان دینداران در جریانات اخیر!


نماینده مردم فارس در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به کما رفتن زنی جوان (مهسا امینی) پس از انتقال به یک مقر انتظامی از سوی گشت ارشاد، گفت: به عنوان نماینده مردم و به عنوان کسی که از مردم رأی گرفته، در چارچوب قانون حتماً این موضوع و موضوعات قبلی را پیگیری خواهم کرد.

جلال رشیدی کوچی در گفت وگویی که با ایسنا داشته درباره گزارش نیروی انتظامی در خصوص مهسا امینی گفت: گزارشی که نیروی محترم انتظامی داده‌اند این بوده که ایشان به جلسه کلاس‌های توجیهی دعوت شده بوده است، این یک گام قابل پیشرفت و قابل تحسین بوده که بخواهند در کلاس‌های توجیهی این کار را انجام دهند، ولی اتفاق رخ داده باید بررسی شود. اینکه ما به این راحتی یک دختر جوانی که می‌توانسته سال‌ها زندگی داشته باشد و خانواده‌اش را با این نوع رفتار آزار دهیم، قابل قبول نیست، حداقل برای من این موضوعات قابل هضم نیست. حتماً این موضوع را به صورت ویژه پیگیری خواهیم کرد و نتیجه‌اش را شفاف به مردم خواهم گفت.

نظرات کاربران
Miss.r
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
قضیه چیه؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۴
خدا رحمتش کنه
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
قضیه اینه وقتی تو و امثال تو خواب بودین بازم یه بی گناه رو کشتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
اول که میبرنش داخل اماکن که روز روشنه وقتی منتقلش میکنن بیمارستان شبه اونوقت میگن دقایقی بعد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
قضیه اینکه ک یکی یکی جونامونو جلو چشممون بکشن نتونیم حرفی بزنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
بیسواد ..... بیسواد ...بیسواد......حرفی ندارم
الی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
بجه های خودشون تو ....بیگانه ها ....میخورن انوقت برا داهل کشور غیرتی میشن.اول ازش میپرسیدید خانم محترم تو مشگل مالی داری با نداری بعد برا حجاب بهش گیر میدادید ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹
اونایی مامور گشت ارشاد شدن و مسئولی ک در تعیین این ارگان نظارت بالا دست نشسته و حکم میکنه کیه .و آیا خانواده اونها ارشاد شدن یعنی درست پوشش دارن .یا خارجی و ربطی ب پوشش ایرانی ندارن .و اون مامور خودش محرم نامحرم سرش میشه ک دختر مردم رو بغل میکنه .وبازداشت .. در این عصر چیرو میخوان ثابت کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳
لعنت خدا بر مامور گشت ارشاد که چنین جنایت هولناکی رو مرتکب شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳
وقتی جوانا میرفتن سوریه
میگفتن پول میگیرن
واقعا پول جای عزیز رو. میگیره ؟
خانواده مهسا حالا اگه بگن پول بگیر. داغش سبک میشه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸
ببین این خدا بیامرز اسمش مهسا یا ژینا امینی بوده با خانواده رفتن مسافرت این خدا بیامرز مانتوی بلند و شال داشت بعد بهش گیر الکی دادن که حجاب نداری اونجا چند بار موهاشو کشیدن زدن به سقف ون بعد تو بازداشت گاه این داشت از حق خودش دفاع میکرد پلیسه با مشت چند بار زد تو سرش بعد خون ریزی داخلی کرد بعد ۱یا۲ ساعت رگای سرش پاره شد و به خاک سپرده شد و الکی جوون مردمو کشت
شروین
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۹
عزیزان این چیزایی که دارید تو این چت ها میبینید
کار منافقین پیر و خرفت هستش
نه باور کنید و نه خودتون رو بزحمت بیندازید...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸
واقعا واسه شماها متأسفم حالا اون بی حجابه شما واسه چی غیرتی میشین
شماها نمیخواد جلوی یکی دیگرو بگیرین جلوی ناموس خودتونو بگیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
وقتی تو و امسال تو خواب بودین یه بدبخت بیرگناهو کشتن
دارابی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
این که میگن سکته قلبی کرد کاملا نادرسته
ما در خانواده ۵نفر کادر درمان و پزشک داریم
کسی که سکته قلبی کنه دستش به سمت سرش نمیبرد بلکه دست را باید قاعدتا روی قلبش بگذارد
شما در فیلم ملاحظه کنید ایشون دست را بلافاصله روی سرش می گذارد و سپس نقش زمین میشود
اینکه چه اتفاقی افتاده خدا داند
وقتی وارد سالن میشه روز هست اما وقتی این اتفاق افتاد کاملا پشت پنجره تاریک و شب هست .
محبوب باقری اصل
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۱
خیلی نوشتم و دیدم برای شما تاثیری ندارد و پاک کردم الا نفرین ووکالت خدا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
پلیس باید فکر میکرد این خانم دختر یا خواهر خودشه.
این دختر خانم یا مورد ضرب و شتم قرار گرفته یا فشار روحی شدید بهش وارد شده.
رویا
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۳
به نظرمن توماشین ون که بوده به سرش ضربه واردشده بعدهم که شوک. عصبی بهش واردشده بدترشده لعنت به گشت ارشادبلیدجمع بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
خانواده نیروهای پلیس با این تیپ بیرون نمیرن یعنی اینا غیرت دارن وخانواده خودشون رو به نمایش نمیزارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹
لعنتی بهشون.آخه چراگناهش چی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲
به نظر من اول این بالا مفامها جلوی خانواده های خودشون بگیرن که چکار تو کشورهای خارجی میکنن بعد پوشیدن لباس هر کس به خودشو شخصیت خانواده اش ربط داره از شماها چی کم میشه اول اقتصاد کشور و جمع کنید بعد فکر پوشش باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸
لطفا دعا کنید حالش خوب بشه
طفلک گناهی نداره، خدا به خانواده اش صبر بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶
**** نیروی انتظامی. باید زودتر از اینها فرمانده نیروی انتظامی عوض میشد تا این افتضاح رخ نده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲
این همه نیروهای ما تو مرزها تو خود شهرها کشته میشند.چقدر خانواده های نیروی انتظامی که بر اثر فشارهای روحی و روانی و خیلی مسائل دیگه می‌میرند کی اینقدر تو جامعه غوغا میشه؟واقعا متاسفم که به خاطر این بنده ی خدا اینقدر سروصدا بپا شده.فکر نمیکنم روح اون خدابیامرز هم راضی به این افکار پوچ شما باشه.خدا رحمتش کنه اما این فقط یه اتفاق بود و فکر نمی‌کنم تقصیر هیچ کس باشه
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱
ناشناس ۱۸:۵۲ مامورین نیروی انتظامی و خانواده هاشون پول میگیرند و این شغل رو قبول کردن حتی اگه شهید بشن هم خودخواسته هست . خیلی فرق داره با کشتن مردم عادی...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸
واقعا جای تاسف دارد.
آیا آمریکا و اسرائیل تا کنون توانسته اند این‌چنین ضرباتی به نظام و انقلاب بزنند ؟؟؟!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸
عزیز من ببین پشت پرده این قضیه چی هست؟کیا هستند؟بعد قضاوت کن.چند روز دیگه همه چی روشن میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
ناشناس 18:52
خیلی احمقی با این نوع تفسیرت
کاشکی عزیزت به درک فرستاده بشهفبعد ببینیم همینطوری راحت میگی یه اتفاق پیش اومده،
حیف خاک که روی امثال تو ریخته بشه
صبا
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹
چطور میتونن اینقد سنگدل باشن. راحت بچه مردمو ضرب و شتم کنن و سر راحت رو بالش بذارن. بچه خودشونو بجا اون بذارن باز هم همینکارو میکنن
اسماعیل
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۳:۵۹
چرا بدون مدرک قضاوت میکنید گشت ارشاد هیچ خشونتی نسبت به شخص بیحجاب انجام نمیدهد مگر در مواقعی که از بازداشت جهت شرکت درکلاسهای توجیهی امتناع ورزد ویا با اختار درهمان محل حجاب خود را سرو سامان ندهد فیلمهای زیادی دراین رابطه بوده که همگی یاشخص بدحجاب شروع به دادو بیداد میکند یا هنگام بازداشت مقاومت میکردند که در همگی گشت ارشاد نهایتا نه با کتک کاری بلکه با زور شخص خاطی را وارد ون میکند لطفا کمی انصاف داشته باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
آقای رییسی واقای اژه ای ومسولین وبرادران امنیتی گفتیم خانوم ها ودختران ک مادران وخواهران خودمان باشن حجاب شأن راراعایت کنند نگفتیم شوک بدین ک دور از جان بکشین جوان مردم را
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
اق اسماعیل:
با شخص به اصطلاح خاطی چطور باید رفتار کرد؟
مثلا اگر دختر و یا خواهر و یامادر خودت گیر گشت ارشاد بیوفتند،و به هردلیلی مقاومت کنند آیا یه نظامی مرد باید ناموس شمارو بغل کند یا به زور دستش را بگیرد و ...
والله شما غیرت نداری
ما هنوز یکم ناموس حالیمون میشه.
یه روزی همه اینها جبران میشه
چون حق از بین رفتنی نیست و ظالم موندی نیست
بهار
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸
...،اینم مثل سقوط هواپیمای اوکراینی وحادثه متروپل ابادان و...یه مدت سرزبانها میفته ،یه مدت به خبرهای داغ ایران وجهان تبدیل میشه وبعدش به فراموشی کامل سپرده میشه ،بدون اینکه مقصراصلی پیدابشه ومجازات بشه،طفلک خانوادش داغ دلشون یه طرف بی خیالی وتهدید از طرف عزیزان قاتل هم یه طرف، ساختمانی هم فرونریخته که بگن مقصراصلی حادثه زیر اوار مونده واجر ویاسنگ به طورخودکاربر اساس چندضربه پیاپی صورتش رو له کرده ولی مدارک داخل جیبش نشان دهنده اینکه مقصر اصلی حادثه مرده ،الهی بمیرم برای اون خانواده ای که هنوز بعدازحادثه متروپل اثری از عزیزشون پیدا نشده وخبرنداره که بایدبره سراغشو سرقبر مقصر حادثه بگیره ،خدایا بینهایت صبربده
S.nader
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹
حیف از جوونیش پر پر شد
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
بخدا که من خوووووووونم به جوش اومده میخام اونی که با مهسا اونجوری حرف زد پیدا کنم تیکه پارش کنم. فقط اون ملعون خدانشناس رو
S.nader
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱
اقوامش مرگش رو تایید کردند ، نسلیت به این خانواده داغدار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸
خدا رحمتش کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷
قزاوت نکنید از ترس شوهرس که اگر بفهمه طلاقش میده سکته کرده کلاس گذاستن برای حجاب فقط ازحجاب برایشان میگن پلیس الکی به کسی گیر نمیده حجاب حجاب چرا رعایت نمیکنی
داود
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
.... همون امثال شماهاهستید که شدین قاتل جوان مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
افرین دقیقا اینهایی که گشت میگیرن دیگه خیلی اوضاعشون افتضاحه اگرنه الان تو خیابونها دخترها وزنهای واقعا خیلی بیحیا ولختن وکسی ارشادشون نمیکنه چون یک بز نر بی غیرت پیششونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
لعنت بر تو وپلیس
نقد علی اینکا
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
اینکه حجاب داشت مردم ابرو دارند مثل شما که نیستد صاحبان پول وقدرت به قول آیت الله زنجانی اگر قدرت ماندگار بود به دست شما نمی رسید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
این خانم شوهر نداشت که هز ترس شوهرش سکته کنه در ضمن حجاب ایشون اگه فیلمش رو دیده بودین که نمیگفتن حجابش مشکل داشت
Tara
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
بیسواد قضاوت... حجابشم مشکلی نداشت
Saba
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
تو خیلی ....که حجاب حجاب میکنی
حجاب اختیاریه زروکی نیست
تو هم .... برو جایه دیگ کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
چیو شوهرش بفهمه
...
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
حجابش هیچ مشکلی نداشته شما نمیخاد کسی و توجیح کنی اون پوششی که ما دیدیم هیچ مشکلی نداشت خدا از سرشون نگذره ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
تو اگه سواد درستی داشتی قضاوت را درست می نوشتی اول سواد یاد بگیر بعد نظر بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
اول برو مکتب املا یاد بگیر بعد حرف ...بزن
H.P
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
... به تو و امثال تو نیومده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
اختلاس چیزای دیگه تموم شدمونده حجاب مملکت ایران روگندوکثافت برداشته کاش همه کاراشون روحساب کتاب بود عین این حجابی که میگن
ناشناس
| Sweden
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
اول باد بگیر املا کار کنی اشتباه ننویسی ودوم دوست دارم بدونم اگراین اتفاق برای نزدیکترین افراد شما بیافته توسط گشت ارشاد ببینم همچین نظری داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
درآمدن ازکجاست،برام سواله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
قضاوت
s
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
واقعا تو دیگه چه ....مگه چکار کرده بترسه ؟ اصلام بد حجاب نبوده .....
Ms
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
***
تو اول املا قضاوت رو یاد بگیر بعد نظر بده
خودم
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
چی میگی بابا بچه بیس و دو ساله شوهر نداشت با برادرش بود ک دستگیرش کردن فقد خدا میدونه چیکارش کردن ک انقد بهش فشار اومده سکته مغزی و قلبی زده حالا میگیم سکته قلبیش واسه ترس بوده چرا مغزی؟!
همیشه بی دلیل بر خورد میشه پوشش هرکسی ب خودش ربط داره کسیو تو قبر کسی قرار نیس بخابونن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
چرا چرت و پرت میگی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
اصلا مجرد بوده بعدم چه ربطی داره اینا به زور بردنش ترسیده دلیلی جز حجابم نداره حرف مفت نزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
اول سوادت کامل کن بعد نظر بده دوم ...
مهتاب
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
آخه ... تو اول انلای قضاوت رو یاد بگیر بعد برو بالای منبر.هرچند که امثال تو همه از بیمغزی و بیسوادی عقایدتون شده این...انشالله به حق خود خدا که همین بلا سر عزیزت بیاد ببینم همینجوری قضاوت(اِ نه راستی قزاوت
سمیه
| Singapore
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
تنها ارزویی که دارم اینه کسایی که از مرگ مهسا خوشحال هستن به بهانه حجاب و دلیل های چرت و پرت میارن که مرگ حقش بوده به سرنوشت مهسای عزیز دچار بشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
اتفاقا الکی گیر داده این همه فساد و فحشا می کنن فقط حجاب مهسا به چشم شون اومده اونی که از اونا طرفداری میکنه دسته کمی از قاتل نداره
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
... چقد فروختی؟البته بعید میدونم ک از اول داشتی
۰
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳
اولا مهسا مجرد بود دومن حجاب ما ب هیچ .... ربط نداره
اول ذهنتونو درست کنید بعد قضاوت کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
چرت نگو .... هر چه می کشیم از دست شماهاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
چرت نگو
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱
نوبت شما هم میرسه تو دست مردم تکه تکه شدن انشالله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
شرم کنید از این نظر تان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
ببین بی سواداول برو اکابر ویادبگیر کلمات روچطورمینوسن بعدبیا اظهارنظر کن آخه توچه میدونی نقل ونبات چیه؟ توفقط باید بری درآشپزخونه ات شام ناهار درست کنی ویه کلفت دست به سینه باشی و....زانو زده برای شوهرت باشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
سلام تو از حجاب حرف میزنی یا از کشتن مردم چیزی نمیدونی لطفا حرف نزن خدا لعنت کنه اونی که این کار کرده خدا لعنتش کنه امسدوارم همچین بلایی سر خودش بیاد
محبوبه ام
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴
برو قضاوتو اول درست کن . بعد هم اگر تو قاضی باشی که بره حجابشو ورست کنه . حجابش عالی بود . دختر جوان مشکلی ندیدم
. چون ناحق قاضی شدی . خونش گردن تو هم هست .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴
اولاً قضاوت اینطوری نوشته میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳
بیسواد تو قضاوت رو اشتباه نوشتی اصلا میدونی قضاوت چیه پس ***
زینب
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
یعنی خااااک خاااک خاااک تو سرت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹
خودت ببین اون مانتو بلند پوشیده بود حجابشم کامل بود مظلوم کشته شد خدا امثال تو رو و کسی که این بلا رو آورده از زمین پاک کنه انسانم آرزوست تسلیت میگم به خانواده اش
ناشناس
| United States of America
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹
... تو اصلا این دختر رو میشناسی ک قضاوتش میکنی بیسواد اول تو خودت برو دیکته یاد بگیر بعد بیا حرف ...بزن
بی نام
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵
برو ...دلم میخواست دختر یا خواهر خودت بود ببینم بازم همینو میگفتی و امیدوارم واسه خودت همین اتفاق بیفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴
... که قضاوت را هم بلد نیستی بنویسی بعد اظهار نظر هم میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۲
قضاوت ...
احمد
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۴:۲۰
باشه توخوبی.دیدی که خودت ازهمه بدترقضاوت کردیش وقضاوت باتمام توان بابیسوادی نوشتی ووقتی دیگران روقصاوت کنی قطعادیگران هم قضاوتت میکنند،ودیدی که حتی بخاطراین طرزصحبت کردنت آمدن ودعاکردن که همچین بلایی سریکی ازعزیزانت بیادتاببینیم اون موقع چه عکس‌العملی نشون میدی.1شوهرنداشته،2بخوان کلاسم بزارن بایداختیاری باشه نه اجباری3خودت خانوادت ودوربربات همه واقعاحجاب رورعایت میکنند,4واینکه این خدابیامرزحجابش درست بوده وشماحجابوچجوری میبینی .واقعاشماانسانیت داری.مسلمونی روتوچی میبینی.میدونی هرکسی بیخودیکدنفرروقضاوت کنه تااون جایگاه قرارنگیره ازدنیانمیره.چقدربایک جمله حرف زدنت قضاوت بیجاکردی واصلاکلمه قضاوتم درست ننوشتی وهم سوادت رونشون دادی وهم فرهنگت رووهم اخلاق وهم مسلمون بودنت روکه میگن قضاوت نکن.این بنده خدا دستش ازاین دنیاکوتاه هست وتوبایک جمله چندین بارقضاوتش کردی .هم وطن تفکر
مهیا امینی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۸
همین امثال شما نون ب نرخ روز خوره بیسواد تو ایرانمون زیاد شده ک جوانان با غیرتمونو دارن میکشن خدا ب سر عزیزانتون بیاره تا درد دل ی مادر داغ دیده رو بفهمید و زود روی کارهاشون ..پوشی نکنید ... من ایرانیم و از خون مهسا نمیگذرم
ناشناس
| Netherlands
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
قضاوت اولا نه قزاوت بیسواد.دوما حتما یا تو خودت قاتلی یا یکی از وابستگانت که سنگ قاتل رو به سینه میزنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
قانون هر کشوری باید رعایت باشه درود ب مجریان قانون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
تو برو نوشتن قضاوت رو یاد بگیر بعد اظهار نظر کن،تو مگه پیشش بودی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
قضاوتو شما میکنی با اینکه فیلمها دست کاری شدن بازم معلومه چه زجری کشیده در ضمن لباسش و خودش اصلا مشکلی نداشته
اونایی که اونجا کار میکنن و حقوق میگیرن به خاطر پول باید عده ای رو بگیرن والا حقوق بی حقوق که الهی دوای خانوادش بشه اون پول یه دختر بیگناه سر هیچی جونشو از دست داده آخ که چقدر حکومت عادلی داریم
بینام
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰
عزیز جان قزادت با ض هستش فرهیخته صاحب نظر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۶
قضاوت
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
چوپون بیسواد هم نظر داد دختر کردستانی شرف و آبرو غیرت داره و یه پا مرده مسئله حجاب نبوده گشت ارشاد شورشو درآورده لطفا بیسوادای بی مغز عقده ای نظر ندن تسلیت به خانواده مروحوم مهسا امینی عزیز خون پایمال نمیشه شک نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲
ببخشید کدوم شوهر بخاطر این موضوع طلاق میده خجالت بکشید چقدر خودتونو تحویل میگیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۲
اگرازترش شوهرش بودروپوش به اون بلندی شال دومتری سرش بودپلیس ازتیپ قیافش خوشش نیامده من خودم دیدم پلیس شماباخشنوت ضرب شتم متحم گرفته هول میدن میکوبن به ماشین دست طرف پیچ میدن حتاشده کتف زن زدبخت دررفته چی میگی واسه خودت برو ببین بعدقضاوت بکن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱
خداوند به خانواده این مظلوم صبرعطاکند.پلیس امنیت روی پلیس آمریکا را سفید کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
بروید چند کلیپ از برخوردپلیس آمریکا ویا دیگرکشورهابا مردم ببینید بعد نظر بدین
ولی شریفی
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹
فقط باید گفت متآسفم حرف دیگری نمیشه زد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷
لغنت به این ارشاد برن جلواختلاسشان روبگیرن زورشان به مردم عادی رسیده
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲
اول بجای بدحجاب ها سارقان و زورگیران را از خیابان ها جمع کنیم تا مردم در امنیت باشند ! من بنوبه خود با خانواده مهسا امینی اعلام همدردی میکنم و از این خانواده میخواهم این حادثه را به حساب حکومت نگذارد .
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
پس به حساب که بگذارند؟ اگرحکومت صالح وحکام سالم باشندکه مجال بیعدالتی برای هیچکس وهیچ دستگاهی نخواهدبود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴
چ جالب اگه الان همچی کاری متقابلا با فرد ارشاد کننده میشد طرف رو ب چوبه دار میکشوندن و انگ ضد ایرانی،ضد انقلابی،هزار تهمت دروغ میبافتن ک مردم بفهمن طرف میخواسته سرباز جان فدای اسلام رو بکشن،این مامور روانی رو باید اعدام کرد ک هیچ مامور گشت ارشادی همچی غلطی نکنه،اقای رییسی مگه قراره اینجوری زنان رو ب حجاب دعوت کرد؟ب این افراد روانی حیفِ سِمت گشتی،ارشادی داد چون ..و قاتل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶
بکشید مارا تا بیدار شویم ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶
بکشید مارا تا بیدار شویم ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴
ا... فکر نکنید با حجاب را آزار نمیده اونا جور دیگه آزار میده سری به ادارات این مملکت بزنید از پرسنل بخواهید محرمانه اوضاع راشرح بدن متوجه می شید خیر نبینند
این شخص دچار حمله عصبی شده فشار روحی بهش وارد شده
خیر نبینند سر عزیزانشون بیاد ....
ش
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶
فقط میتونم بگم متاسفم برا باعث و بانی این اتفاق
شما دختر مردم برندار ببر کلاس حجاب و اخلاق ببینم سکته مغزی و قلبی میکنه معلومه باعثش کیه و چیه
کاربر
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
خدا میدونه چیا بهش گفتن و چهدبرخوردی دیده که اینجور به سرش اومد گردن باعث و بانیشه آه خوانواده داغدارش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸
تسلیت به دولت ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
اسلیتذبه خانواده مرحومه ن دولت
مگر گشت ارشاد باعث مرگش نشد
یلدا
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹
متاسفم برای مملکتم که پر از گند و کثافت و خرابکاریه ولی هیچ کدومو نمی‌بینه و هنوز تمام مشکلش با دو تا تار موی دختراست
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳
مقصر پلیس و رییس جمهور و دادستان و ... نیستن
محفل نشینان در تاریکی و جریاناتی هستن که بچه های خودشون توی خارج زندگی میکنن و برای تبری خودشون همچین رهنمودهایی میدن و کل نظام رو تحت فشار قرار میون که گشت ارشادی به وجود بیاد و بدخوردهای قهرآمیز صورت بگیره.
بجای رییس پلیس و .... برین بگردین دنبال اونهایی که فتاوی برخورد میدن و تریبونهای نماز جمعه و برنامه های صدا و سیما رو کردن محل تقابل مردم با نظام.
اینها در واقع ادامه خط صهیونیست هستن که برای منافع خودشون همه مملکت رو به بازی گرفتن.
اینها اصلا پایبند به اصول اساسی نظام هم نیستن و حتی تا جایی که اعتقادی به رهبری هم ندارن.
چون حتی خود رهبر هم بارها تاکید کردن که با مردم مقابله نشه. حتی در میائل بزرگتر از این، چه برسه سر قضیه حجاب که ملاک و میعار سلیقه افراد هستش.
عمیقتر نگاه کنیم به این وقایع.
سیدمحسن هل اتایی
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱
بنده تصاویر پخش شده از شبکه خبر و بیست و سی را به دقت ملاحظه کردم.مرحومه مهسا امینی به دلیل سکته و بیهوشی ناشی از سکته نقش بر زمین شد.خداوند رحمتش کنه.انشاءالله. اما این حادثه دستاویزی شده برای دشمنان و معاندین و کینه ورزان محفلی و سیاسی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۸
ببخشید مگه شما کل فیلم و ملاحظه کردید که اینطور نظر میدید تا بوده همین بوده آقایون هر کاری بکنن خوب بلدن روشو بپوشونن،خدا ازشون نگذره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳
از حق نگذر، شاید مهسا اون روز به هر حال باید میمرد اما چرا توی اون مکان ترسناک؟؟؟؟ هر جایی غیر از اون محل هدایت اگه فوت کرده بود طبیعی بود. نه، ماها که از فوت مهسا ناراحتیم معاند و دشمن این کشور نیستیم ما فقط مردم فهیمی (لحن مسئولین در روزهای انتخابات) هستیم که هیچ حقی حتی در مسائل شخصی خودمون هم نداریم و به دلایل واهی باید کشته بشیم. آقایون ما مردمیم از ابتدای بشر زندگی کردیم و باز هم زنده ایم حتی اگه دونه دونه یا گروه گروه ما رو بکشید این شما هستین که باید بترسید از اون روزی که مردم از حکومت متنفر بشن اونوقت همه شما رو در مقام مهسا امینی و مثل مهسا قضاوت و هدایت و نابود خواهند کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷
بچه های خودتان هم می‌فرستید اون ور دنیا (خارج عشق و حال )
بچه‌ها های ما رو هم می فرستید اون دنیا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰
بعدا معلوم میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
تورا خدا ادای اسلام در میارید
یزید دختر امام حسین راترسیدن مرده
الان هم یزید زمانه بیچاره دختر ترسید در عرض چند ساعت مرده
برای مردم ایران باید گریست.چرا به کربلا رفتن بشینم به خودشون بگریند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰
بعدا معلوم میشه
ملت
Netherlands
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷
*فقط واسه مسیولین متاسفم و واسه خانواده داغدار تسلیت*
ملت
Netherlands
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹
*فقط واسه مسیولین متاسفم و واسه خانواده داغدار تسلیت*
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴
من ک نفمهیدم ای مهسا امینی کیه.. بهرحال روحش شاد
میلاد
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
سلام این دختر گشت ارشادگرفته و برده و تو راه کتک زده بعدم بردنش کلاس امنیت عفاف حجاب هزار کوفت زهر ماردیگه این خانومم اونجا بخاطر ضربات و شوکی که بهش وارد شد فوت کرد
محبوبه ام
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
برو تو گوگل سرچ کن ببین چه خاکی هر روز تو سر مردم ایران میریزن و جونهاشونو میکشن. بزن سرچ کن . مهسا امینی بشین بخون تا تو هم متوجه بشی یه کمی زحمت بخودتون بدید . هرروز بخونید گوگل را. نه چرتو پرت واتساپ را
ح
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۳
برو لالا کن شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴
کلاس برای مردا بذارین که به خانوما نگاه نکنن
مرد
| Russian Federation
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
شان مرد نیار پایین من تاحالا مرد ندیدم که سالم‌ باشه و بخواد کار خلاف شان بکنه بعضی از شما خانم ها فقط یاد گرفتید مرد بکوبید متاسفم که انقدر ...دارید
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
شهوت چیز طبیعیه تو مردا زنه با مانتو جلوباز و ساپورت پای لخت بیاد بیرون تو نمی تونی نگاش نکنی دو نفر نگا نکنه سه نفر پیدا میشه نگا کنه چیز طبیعیه مثه اینه کباب جلوی آدم گرسنه بگیری بگی نخور تو روشنفکری آقا والا هوس داریم زنا قشنگ بیان بیرون خودشونو لخت نشون ندن مشکلی پیش نمیاد تو نمی تونی به کل مردای شهر بفهمونی نگا نکنن ،ولی یه دختر بیاد بیرون با لباس مرتب همه چی حل میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
آقای مرد که فرمودید شهوت در شما طبیعیه منم از زنهای بزک کرده و تنگ پوش بدم میاد اما به شما قول میدم اگه همه خانوما رو از سرتا پاشون یه گونی سیاه بپوشونی و زیر چند لایه چادر ضخیم پنهانشون کنید باز شما مردا با دیدنشون منحرف میشید چون این میل در شما طبیعیه. همونطور که میل به زیبا بودن و زیباتر دیده شدن در ما زنها طبیعیه فقط اینکه چرا باید چوب گناه شما رو فقط ما بخوریم و میل های طبیعی ما به شدت سرکوب بشه؟؟؟ ای کاش همونطور که به ما یاد میدادن گره چارقدمون رو سفت تر کنیم به شما هم یاد میدادن که شیطون طبیعی دل بیمارتون رو رام تر کنید. ما توی تاریخ به خاطر شیاطین شما زنده به گور شدیم، سوزانده شدیم، سنگ سار شدیم و شما آزاد و آزاد تر شدید ای کاش به خاطر رو کم کنی تاریخ هم که میشد برای یک بار وقتی زنی از متلک پرانی و مزاحمت یک مرد حرف می‌زد و شاهد می‌آورد چند تا از شما چشم هرز ها رو در ملا عام ارشاد و کتک می‌زدند تا بالاخره شاید یه روز زن ببینه که هدایت و ارشاد و تنبیه فقط برای خودش نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱
شرم آوره که چهره دین را اینطوری تعریف کردید و آبروی مسلمانی را با این روش های غیر انسانی و.... ازبین بردید بالاخره خدا بزرگ هست و ناظر اعمال همه ما هرچند عوام فریبی شود و داستان سازی دیر یا زود همه در محضر پروردگار باید پاسخگو باشیم حیا کنید و بترسید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴
یک افریته از رو کره زمین کم شد.
مهسا
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
افریته مادرته که تورو به دنیا اورد شیطان سفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
تواز کجا به این باور رسیده‌اید از خدا بترس ....
کاربر
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
گناهه اینجور نگو مگه چقدر میشناسیش؟؟ الان خواهر یامادر و اطرافیان خودت خیلی حجاب دار هستن؟؟
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
اصلن این بی حجاب هم نبوده حتمن ندیدی ک‌این مدلی میحرفی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
واقعا متاسفم برای ادم .... مثل شما ک هنوز درست صحبت کردن رو هم بلد نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
توباچشمات دیدی گناه یکی دیگه رومیشوری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
انسانی واقعا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
توخوبی حتما
مهتاب
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
به امید خدا که یه ... مثل تو هم از روی کره زمین کم بشه تا خلق خدا در امان بماند....بگید آمیییییین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
... انشالله همین بلا سر خانواده خودت بیاد . ...
محمدی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
خیلی آدم باید بی شرم و حیا باشه که یه دختر مظلوم را عفریته خطاب کنه
فرض کن خواهر خودت
فرض کن مادر خودت
ایمقدر بی شرم و حیا نباش
نسرین
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹
تو آفرینه هستی....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
چقدر آدم باید بی وجدان باشه که از این حرفا به دخترای مردم نسبت بده تازه طرفم مرده باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
کاش زودتر یه ...مثل تو از روی زمین برداشته بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
دوستان این کاربر تفکرات داعشی داره نمی خواد چیزی بهش بگین
دو روز دیگه خودشو یه جا منفجر می کنه و از شرش راحت می شیم
بگید آمین
جعفر
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴
شرم بر تو باد ... عفریته خواهر مادرتععععععع . الهی خدا سرت بیاره خدا هست دیگه .. موقع تو هم میرسه ... عفریته مادرت خواهرته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴
آشغالایی مث توان که ایران و به ..کشیدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴
چطور جرات میکنی این حرفو بزنه افریته زن وخواهر مادرته...
ش ف
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴
افریته تویی وهفت پشتت ...
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۶
افریته .اون خواهر و مادر و ناموس توئه . که به دختر مردم فحش میدی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
غلط میکنی به دختر کرد توهین کنی ...دهنت وشکمتو پرمیکنی یا هنوز توخوابی نمیفهمی این جنایتها امروز یقه مهسا راگرفت فردا یقه تو وخواهر ومادرت وزن وناموست را
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
امثال شماها بی غیرت هستید فردا نوبت دختر خودتهایا همینا میگی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳
خوب حجابشون رو رعایت کنن.چرا شل وول می گردن
m
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
خوب ....فکرکن خواهر یا مادرخودته ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
لباسش هیچ موردی نداشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
حجاب ک اجباری نیس
کاربر
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
لخت که نبوده اونا اگر قیرت دارن برن جلو تولیدی های که روز به روز دارن پاچه شلوارهارو کوتاه تر میکنن روبگیرن تا دختران هم هوایی نشن... باعث و بانیش خدا لعنت کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
تو برو .... .کجای قرآن اومده به خاطر چند تار مو بایید بمیری . چکار به مردم داری .تو خوب باش برو بهشت .
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
دمت گرم قربان جمهوری اسلامی خودمون برم والا قدرتیم تو خاورمیانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
اگه مسلمانی ،کتاب قرآن میگه انسان آزاد خلق شده
افکارت طالبان صفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
دوست داره هر جوری میخواد بگرده به کسی چه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
... به تو نیومده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۹
تو یکی مونده نظر بدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۲
واقعا متاسفام یرای این که جامع خودمون یرای خواهران و مادرانمان با این چنین چیز ها مواجه میشن آقای رییسی واقعا نمی توانم واژه ی را بگویم ما گفتبم برادرانمان خانوم ها و دختران که مادران و خواهر انمان می شون را نه این که بهشون شوک و یا آزار و اذیت قرار بدهید

تسلیت میگویم به خانواده ی خانم امینی واقعا متاسف هستم خداوند به خانوادهشان صبر بدهد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۴
نیروی انتظامی چیکار کند برخورد با بی حجابی جزء آرمان های نظام است ما در کشوری زندگی میکنیم که باید به اصولی پایبند باشیم روزها صدها از این موردها داریم حالا یکی به عللی طبیعی فوت کرده خودا رحمت کند چرا الکی موضوع را سیاسی میکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۳:۵۵
... خدا اگه جای حق نشسته انشالله از همین اتفاق های طبیعی سر خانوادت بیاد تا ببینیم حالت چطور میشه....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵
خدایا الان پدر و مادرش از دست این ظالم ها که خودشون و به خواب و گیجی زده اند باید به کی شکایت کنند وقتی خود قاضی دزده از کی حق دختر یکی یدونش و بگیره ... تو رو به همون خدایی که بهش اعتقاد ندارید بس کنید بس کنید بس کنید مگه الان پدر و مادرهای ایرانی چندتا بچه دارن که بزرگ میشن اونم میزنن میکشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸
پلیس هابجای این *** دنبال گرونی مردم دارن ازگوشنگی میمیرن ***
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰
اره والا اگه پلیس ها دنبال دستگیری گران. فروشی ها بودن ما چه مشکلی داشتین
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۲
اره والا پلیس ها اگه عرضه دارن سراغ گران فروشی ها برن
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱
وقتی مملکت این قدر هر کی هر کی است .
شمس۴
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶
بدحجابیش یک طرف مهمان نوازی و ب زور بردن براب کلاس توجیهی جلوی چشم خانواده و غریبه بودن و استرس یک طرف
کاربر
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
بدحجابی چیه دیگه دوره دوره مانتو جلو باز هست بنده خدا هم مانتوش بلند بوده هم شال روسرش بوده دختران این دوره چادر پوش نمیشن.. و سر جلوی حاکمان ...خم نمیکنند.... گشت ...
خدا لعنتشون کنه... بیچاره از ترس سکته کرد.. اگر سیاست مندان میخان جلو فساد رو بگیرن برن جلو متجاوزای کثیفی رو بگیرن که حتی به دختر بچه ها هم رحم نمیکنند....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳
.....سردار نیروی انتظامی باید فورا برکنار شود
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳
کسانی که باعث مرگ جوون مردم شدن مادر آینده امشب راحت بخوابنن نونشون حلالش باشه کارشون درسته یعنی چی که پارچه ی نیم متری تو گرما سه سانتش عقب رفته بذار با وحشیگری بندازیمش تو ،ون حلش بدیم اگه در این میان سرش جایی خورد کسی ندیده بر سر خانواده هاتون به حق خودش بیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
سلام ،چه برسراین ملت خواهند آورد ،ازحق الناسشان به ملت احقاق حق حقوقشان لابدتقضیرازدولتهای قبل است الابرکت لا.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳
فقط لعنت بر قوم ظالمین و مسولین بی کفایت وبیشرف و اونهایی که از این اتفاق خوشحالند ودایه به ظاهر مومنی می کنند اینها بشر نیستن بلکه از جنس داعشن. اون ....که مهسا را عفریته خطاب کرده اگه ادمه قضاوت کنه به خاطر دو تار مو باید بمیره. فقط از ادم های ...ای امثال توبرمیاد
سالار
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
نیروی انتظامی برخوردبامردم عادی رانمیفهمد،فکرمیکنداگرکسی رادستگیرمیکندحتما مرتکب جرم بزرگی شده ونهایت رفتار.. را انجام میدهد،یکی بایدخودشنو توجیح کند،پوشیدن لباس خدمت به ملت لیاقت هر... نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
این شیوه ناثواب فقط باعث تنفر جامعه ازحاکمان‌میشه
ایران ایران زاده
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
اینا چرا یک بی دین یا یهودی یا مسیحی سیاه پوست کشته می شه واکنش نشان می دند و۱۰۰۰ بار تو تلویزیون نشان می دند ولی اینجا سکوت کرده اند
مرد
| Russian Federation
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
مگه غیر از این مسئولان ما با تمام حکام اسلامی مشکل دارند ولی با یهود و نصاری خوب طی می‌کنند نمونه اون آذربایجان و ترکیه و یونان و ارمنستان
ناشناس
| Bosnia and Herzegovina
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
خدابهشون صبربده گناه داشت دخترزیبا کورد
از زنجان
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
یکی باید اول گشت ارشاد رو توجیه و راهنمایی کنه . یکی باید اول پرسنل گشت ارشاد رو اول آموزش و توحیه کنه .
یه مشت ناقص العقل رو گزاشتن برای راهنمایی نخبه و استعداد های درخشان .
همینه که وضعیت کشور وارونه ست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
گشت ارشاد توجیه هست ناقص العقل اونایی هستن ک با بی حجابی دل جوونارو میلرزونن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
خدا لعنتشون کنه
قدرت اله جلالیخداگواه استمن
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
خداگواه است ازشنیدن این گونه حوادث بیمارشده ام۰
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
من تا حالا ندیدم که زن یا دختر کرد بی حجاب باشه غیرتی هستن وتاسف دارن. بنده خدا چی شد که فوت کرد. خواهشن کم به این ملت دورغ بگید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
سلام صرفا مدنظراونایی که میگن بدحجابه شماکورین تصویرروندیدین کجاش بی حجابه چشاتوبازکن بعددهنتوگشاد کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸
توکه چشات گشاده برو فیلم کاملشو ببین.. حتی به انگشت هم به مهساخانوم نخورده.. این اتفاق ممکن بود تو سالن کنفرانس. جلسه مصاحبه یا هرجای دیگه ایی بیوفته.. کسی که مشکل قلبی داره با کمترین استرسی ازپا درمیاد.. میخوایین تا هیچی نگن ازفردا با لباس زیر بیان بیرون برااینکه خدایی نکرده یک فرد بابیماری زمینه ایی همچین اتفاقی براش نیوفته.. بله اتفاق دردناکیه ولی شعورو درک رو بر خودتون محروم نکنید.. اوناییی که برا تماشای لختی و بی بندوباری زنهای ایرانی له له میزنند آتیش بیار معرکه شده اند.. لعنت خدابر شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
اینقدر زن ودختر بد حجاب وبیحجاب ریخته تو کوچههو خیابون ولا همشونم آزادن نمی دونم آزا ی چه جوریه کسیم باهاشون کاری نداره این خانم حتما یه کارای دیگیه هم داشته وگر نه پلیس بیخودی بهش گیر نمیداد پلیس مامور امنیت وناموس مردمه بیخودی به کسی گیر نمیدن بعضی ازین مر دم فقط دنبال یه بهونه میگر دن سرو صدا راه بندازن خدا را شکر برای امنیت مملکتمون مردم الکی سرو صدای طبل و دهل در نیارن این همه جوونای عزیز شهید شدن به خاطر ناموس
انقلابی
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
... دمه بچه های گشت ارشاد گرم
ساغر
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
اگه خواهر یا مادرت بود بازم اینو میگفتی عنتر کوچولو؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۳
گم شو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
اون مشتی که سید عباس حسینی ماموران قبل رفتن به کربلا تو سرش با اون انگشتر های زمختش کوبیده اونم نشون بدید
ادم
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
... رییسی تو خلخالی دومی با این عملکرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
این گشت ارشاد بره جلوی فساد علنی رو بگیره این بدبخت بیچاره لباس کاملا ساده تنش کرده حیف از جونیش که بخاطر دو تار مو پرپر شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
مرد که مرد به درک .
جعفر
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸
درک جای خودت باشه .. ... خدا به طریقی خاص سرت بیاره . سر خانواده ات
بیاره جهنمی تو انسانی ؟؟
حسین
| Netherlands
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴
تو انسان نیستی ...
ساغر
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
زر نزن ایشالا تو هم بمیری بعد ما هم بگیم به درک که مرد
ناشناس
Bosnia and Herzegovina
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
الهی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
روحش شاد.اونی که گفته یک افریته از روی زمین کم شده اگه خواهرخودتم باشه این حرفو میزنی؟ برات متاسفم.اسمتو گذاشتی مسلمان.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
کاش جایی غیر از ایران به دنیا میومدیم متاسفم برای این کشور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹
واقعا ای کاش باتو ایران رو تشکیل نمیدادیم.. حیف ایران که چون تویی جزوشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
هیچ وقت اینونگواین بنده خدااابه هردلیلی فوت کردن خدابیامرزتشون فقط اگرایران نبودهزاربلاکه سرامریکااسراعیل افغانستان فلسطین سوره وامثال اینادرمیادسرماهم درمیومد خداناظربه اعمال ماست هیچ کس حق قضاوت پشت سرهیچ پلیسی وخانواده این مرحومه نداره لطفابه جای این پیامک های الکی وتوهین به همدیگه براش فاتحه بخونین وبراش ازخداطلب مغفرت کنیم چون مرگ همه جاپیش میادخواهران وبرادران لطفادیگه چیزی نگید توهین نکنیدبه همدیگه اگردخترای عزیزایران حجاب داشته باشن واجب نیست چادربپوشن فقط حجاب موهاولباسشون خوب باشه هیچ پسری توجامعه جرات نمیکنه بهش توهین کنه یاتعرض کنه الانم خدارحمتش کنه این کلمه روواسه خواهرانی گفتم که الان توجامعه دارن راه میرن واون بنده خدایی که فوت کرده خدابهش صبربده لطفابه پلیس وامثال پلیس توهین نکنین چون خداقهرش میاد تمام بلاهایی هم که یرمامیاازخودماست خداروفراموش کردیم همین اگرهمین پلیس نبودبخداالان داعش وامثال داعش روسرمابودن همه چی درست میشه برای همدردی باخانواده اش لطفااین پیام های الکی رونفرستین توفضاهای مجازی
آتنا
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
اصلا میخایم حجاب نداشته باشیم برین زات تون درست کنید
خدا لعنتشون کنه انشالله سر بچه های خودشون بیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
افرین برو ذات تو درست کن با بی حجابی ک ذات ادم درست نمیشه
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
خدارحمت کن. ولی همه ما خانم ها باید حجابمون رو رعایت کنیم..، ماشین گشت اشتباست. باید جریمه بشن... باید به بدحجاب‌ها تذکر بدن با جریمه کنن. ولی سعادت میخواد روز اربعین فوت شدن. وبه خانوادشون صبر بده. خیلی سخت..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
من‌حجاب‌این‌دختر‌خانم‌را‌دیدم‌ایرادی‌نداشت‌قبلا‌هم‌نوشتم‌ما‌تعریف‌درستی‌از‌حجاب‌در‌کشور‌نداریم‌مامور‌هم‌بر‌اساس‌سلیقه‌شخصی‌خودش‌عمل‌میکند‌و‌در‌نتیجه‌بحث‌بین‌انها‌شدت‌عمل‌مامور‌برای‌ختم‌سریع‌ماجرا‌موضوع‌به‌جا‌کشیده‌میشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
خدا لعنت کن باعثش خدا صبر خانوادش بعده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
اگر همه را اینجوری هدایت کنند جامعه پاک پاک میشه چون کسی نمی مونه هدایت بشه خودشان هنوز هدایت نشدن دیگران را چگونه هدایت می کنن خدا می دونه با چوب وچماق خدا فرموده لا اکراه فی دین چون با زور کسی هدایت نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
عزیزم لا اکراه برا قبول دین هست حالا ک اسمتو گذاشتی مسلمون باید رعایت کنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
چه جالب،دختره روز روشن وارد اونجا میشه،موقع بردن آمبولانس هواتاریکه.گشت ارشاد نه قانونی است نه دینی
طالبان شرف داره به گشت ارشاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
پس برو افغانستان
اونجا اگه خوبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰
خوش اومدی.. برگرد به طالبان.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
فرزندان ایران میمیرندفرزندان آنان آقازادهامیروندبه کجا...آمریکا.کانادا.اروپا.تابدون هیچ گشت ارشاد وهیچ مزاحمتی درخیابان عریان دوربزنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
فرزندان ایران میمیرندفرزندان آنان آقازادهامیروندبه کجا...آمریکا.کانادا.اروپا.تابدون هیچ گشت ارشاد وهیچ مزاحمتی درخیابان عریان دوربزنند
ص _ ن
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
درود بر ستاد امر به معروف و نهی از منکر و گشت ارشاد اسلامی ایران / بد حجابی و بی حجابی ممنوع .
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
یک روزی تاوان خون این بیگناهان را خواهید داد شما و خانواده تان دور نیست پس بترس از آن روز
راضیه
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
دختران بیخیال و بی عفت ، که دیگه تمام بدن لخت میکنن با سر برهنه میان تو مترو و اتوبوس همون بهتر بمیرن و به درک برن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
نه بگو انشاالله که هدایت بشن و چشم حقیقت بینشون باز بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳
اره به خدا حقشون مردنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
خاک تو سر تو و امثال تو که شستشوی مغزی شدین
بلوچ
Finland
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
باسلام تسلیت به مردم کردستان مردم کردستان نیازبه کلاس شماندارن شمامواظب کلاه خودتان باشیدشمابریددختران خودتون تواروپااموزش بدین زنده بادکردستان انشالله حق رومیشه
امیرعلی
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
بنام دین کشتن دختر۲۲ساله
شرم اورترین و ننگ ترین حرکتی است ک انجام دادن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲
ببند دهنتو.. کثیف
نازی نور
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
خدا رحمتش کنه خدا صبر زیار به خانواده‌اش بده
مهتاب
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
.... برای تو و مسئولانت که بیشتر ازین حجاب رعایت کنیم.عیب نداره حاضریم کشته بشیم ولی زیر بار حجاب اجباری نمیریم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
متاسفم برای افکار مریض و پلیدتون دنیا داره کجا و چ عصری میچرخه شما هنور تو ۱۴۰۰سال قبل گیر کردید البته اونایی ک اومدن نوشتن یه آفریده کمتر مطمئن باشید ذهن مریض را خدا جواب خواهد داد و آن شالله بدترش سر ناموس تون دربیاد ک دل تون میاد ب همزبون خودتون سنگ دل باشید اونای ک دنبال حجاب هستن و میگن حقش بوده باید دید جیب تون از کجا پر میشه ک تا خرتناق سیرهستین و از مردم جداهستید.ب امید بدترین ها برای ناموس خودتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
خانمها حجاب رارعایت کنیدتااینجوربلاهابه سرتون نیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
فکر نکنم ناموس خودت این جور پوشش داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
به هیچ کس ربط نداره حجاب ما چجوریه مهسا خیلی هم حجابش خوب بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵
شمایی که میگید به کسی ربط نداره.. اتفاقا حجاب شما درجامعه به همه ربط داره. چراکه مکان عمومی هستش
شما توخونه خودت لخت بگرد ... والا هیچکس نمیاد بگه چرا.. انقدر راحت باش تابمیری..به کسی چه

ولی وقتی وارد جامعه میشی دیگه قضیه فرق میکنه.وبه همه مربوط میشه..حق نداری.وبابت تک تک اتفاقاتی که باعث وبانیش هستی زیر دینی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
سلام این دختر کجاش بی حجاب بود این که مانتو بلند تنش هست وای اون روز قیامت باید کی جواب بده
ایرانی بدبخت
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
اون دنیا رو کی دیده همه بهترین غذا خوراک میخرن اون پیچارع کشتن خدا ازشون نگذره واقعا دلم برا دختره سوخت تسلیت به خانواده امینی فردا روز وقتی رفتین بیرون ببین دختر مردم لخت بیرون می‌ره تاسف نمیخوره واقعا که یا همه رو بگیرین جمع کنین یا دیگه اینکار نکنین مردم گناه دارن توف به این دنیا بقیه جا هم کشور هست ایرانم کشور به راحتی مردم میکشن مردم هیچی نمیتونن بگن یه دسته ...هستن اینطور بحث کش میدن بسه خدا بیامرزه ولی واقعا حقش نبود ملت درست کنین آقای ریسی مردم پیچاره گناه دارن بخدا بعضی ها پول نون هم ندارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
خب حجابشون رعایت کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
جواب خری که که گفته آزترس شوهرش بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
فقط باید گفت متآسفم حرف دیگری نمیشه گفت
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
با سلام در هر کجای کشورهای اسلمی که بگردی چه عراق وچه لبنان ووچه فلسطین و قطر وچه بحرین وچه عربستان چیزی درباره حجاب وجود نداره در کجایی مذهب درباره حجاب زوری گفته شده درسته مذهب اسلام حجاب را برتراز هرچیز میدانت ولی لااکراف دین پس کجای مذهب ما هست ایا بچه های همین اقا زاده ای مسولین که در کشورهای اروپایی هستند حجاب تبلیغ میکنند یا همه چیزی برای مردمانه داخلی کشور است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
حجاب ایه ی صریح قران هست عزیزم لا اکراه ک میگی برای قبول دین هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴
به نطرم چون جایی ننوشته حجاب پس اختیار دارن شورت شون رو هم در بیارن!!! بعدا نگید شوهرامون از دست رفتن دیگه. بعضی زنان واقعا فاسد ن. ولشون کنی از حیوان لخت تر میان خو دنمایی کنن تو جامعه. لباسی عمدا میپوشن کل سینه شون بیرونه برای فساد.افسوس !!.صد رحمت به حیوان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
چرا میگید سکته کرده زمانی که ماموران آور میکشن میندازن داخل ماشین چی سکته که گوش ش خون نمیاد خدا حق همه زن دختر ها ازشون بگیر مگه خدا برمی‌داره یا رازی هس که با اولاد مردم اینجوری کنید خدا ازشون نگذره مردم با بدبختي یه بچه بزرگ میکنن آهای کسی که میگید از ترس شوهرش بوده از خدا بترس این دختر تازه امتحان دانشگاه داده که بره ارومیه دانشگاه خدا شناسی هم خوب چیزی هس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲
ملکه انگلیس مرد
اینقد مردمش نظر ندادن بعد ۹۶ سال
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
خدا لعنتشون کنه خودشون این طفل معصوم رو کشتند حالا میگن سکته قلبی کرده .وقتی سوار ماشینش کردن که او رو ببرن اماکن کتکتش زدند .خدا به خانواده اش صبر بده .چرا برای حجاب تعصب دارند ولی برای سفره های خالی مردم و شکم گرسنه ی مردم تعصب ندارند.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸
شما اونجا بودی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸
وقتی ازچیزی خبرنداری اظهارنظر هم نکن
نرگس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
به بهانه تحریک مردان دختران را نکشید مرد و با یه تار مو تحریک نمیشہ
اون مردے که بخواد با یہ تار مو تحریک بشه مرد نیست بیمار روانےهست بجاےکشتن دختران بےگناه براےتارمو
بیماران‌ رو جمع کنین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱
به جای حل مسئله چرا صورت مسئله رو پاک میکنید؟اگر دختران و زنان زمینه رو برای فساد و بی بند و باری فراهم نکنند چشمهای هوسران غذایی برای خود نخواهند یافت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
این حجابش خیلی هم بدبوده .درسته ک مانتوبلند داشته ولی به طرزفجیع موهاش بیرون بوده وجلوی مانتوش بازبوده .... وشلوار کوتاه بوده .چقدربگن حجابتون رعایت کنین تااینطوری نشه
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
تازه مردم ایران فهمیدن که چقدر بد بخت هستن،کل ایران برای این خانم عزادار هست،مرگ این خانوم مرگ خوشبختی و آزادی مردم ایران است
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
شمع کج آخر بسوزاند پر فانوس را
قوم بی غیرت چه داند قیمت ناموس را
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
اینکه خیلی بدتر شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
مطمئن باش اونی که افریته صدا ميزنه خودش افریته هس بعدش خودش از راه خلاف و حرام اومده که اینطور قضاوت میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
از شما بعیده این خبرهای زرد و مزخرف رو میزنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
ماشين کی ارزون میشه
محمدولایی بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
فورا ازصدر تاسطح نیروی مذکور استعفا دهند چرا دزدان وگرانفروشان واقازده های اختلاس ومافیای خودرو را ارشاد نکردید؟؟؟؟؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
خو اهشا یه فکری هم به حال زنان و بچه هایی که توسط سگها ی ولگرد تو خیابان تکه و پاره می شوند بکنید مهسا که یه فرد هنجارشکن است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
از دست اندرکارانی که قضاوت با فزاوت می نویسند دیگه بیشتر از این انتظار ی نیست چرا به مردم توهین می کنند که بهش فشار بیاد سکته کنه اگه این خانم آدم بی عاری بود فشار بهش نمی آمد که سکته کنه مثل بعضیا نیست که جیره خوارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
درسته آدم بی عاری نبوده ولی بیماری زمینه ایی داشته.. این فرد ممکن بود درجلسه مصاحبه باوارد شدن شوک این اتفاق براش بیوفته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
خوب شد شما گفتی خانوما حجاب را رعایت کنید وگرنه خانوما نمیدونستن باید حجاب را رعایت کنند بعدشم هیچکسو تو قبر اون یکی نمیزارن پس ملت و آزاد بزارید خودشون میدونن وخدای خودشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸
بر اساس منطق شما باید قانون جنگل حکم فرما باشه و هر هنجار شکنی و بی قانونی باید نادیده گرفته بشه اگر مثلا اموال شما دزدیده شد یا حقی از شما ضایع شد مسئولین مربوطه بگن به من چه؟(خاطی) خودش میدونه و خدای خودش بذار آزاد باشه و آزادانه هنجارشکنی کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
متاسفم ب این طرز فکر
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
برادران بسیجی و نیروی انتظامی تا کی میخواید خون هموطنان خودتونو بریزید شمایی ک به خدا و قرانو حضرت محمدو امام حسین معتقدید کجا دیدید اون امامانی ک شما میپرستید همچین کارهای گناه آلودی کرده باشن،مردم رو از دین متنفر کردید و در آتش جهنمتان خواهید سوخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
درود ب بسیجیان دلاور و غیور ک مثل همیشه برای وطن تلاش میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
چقدر جالب است که رسانه های داخلی و خارجی هر چیزی را علم عثمان می کنند، تا بتوانند نظام را بر زمین بزنند

و نام شهدای امنیت و ناهیان معروف را نادیده بگیرند و همصدا با گرگ صفتان بیگانه شوند

تا بتوانند گناه و فساد را در کشور رواج دهند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
این ک حجابش بد نبود مانتو بلند خیلیم خوب بود خدا لعنت کنه هرکی باعث مرگش بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
عزیز من وقتی خداوند متعال و معصومین علیهم‌السلام ما می‌فرمایند :ای مردان و زنان حدود خداوند را رعایت کنید و مراقب چشم ها یتان باشید و حلال و حرام و حجاب و شئونات اسلامی را رعایت کنید ، چرا قبول نمی‌کنیم و نمی‌گوییم چشم ؟خالق هستی بهتر از هر کس دیگر به روحیات آدمها آگاه هست . پس بگوییم چشم و اطاعت کنیم تا ازگزند حوادث و بلاهای این چنینی در امان باشیم . التماس دعا
مریم
Germany
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
... همچین مسئولی و مردم ایران چرا اجازه میدن که این جور گشت ارشاد ...باجون مردم بازی کنن فردا روز خودشون باید جواب بدن این مسئولین سپردم دست خدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
برای بازدید بیشتر هر چرتی بنویسین.
گمنام
Germany
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
آقا یادبگیریم هیچ وقت زود و یک طرفه قضاوت نکنیم بهتره تا اینکه ندانسته قضاوت کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
یک بار فیلم رو درست نگاه کنید بعد حرف مفت بزنید
اون بر اثر حمله قلبی مرده و اون یک کارشناس بوده و خود مهسا پیش کارشناس رفته اون که نرفته پیشش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲
بی حجابی و بدحجابی فقط تو مردم هست ؟ بازیگرای ...بدحجاب و بی حجاب ...که فقط بداموزی و انحطاط اخلاقی در فرهنگ و جامعه دارن و تو صفحات مجازی لحظه به لحظه با پوششها و رفتار نامتعارف عکس میذارن و عرض اندام میکنن، چی هستن ؟ گشت ارشاد برای این ...های خانه خراب کن نیست؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
لعنتی بیحجابها
ناصرصدری
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹
منو نیروی انتظامی اسلامشهر تهران زدن هفت ماه حافظه ام را ازدست دادم اینا ... هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
چیکار کردی ک زدنت
نا
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹
الان حافظه ات برگشت !! یادت اومد اونا زدنت !!! درغگو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲
به‌‌جهنم‌‌که.‌مرد‌‌به‌‌درک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳
همه جا پر شده مهسا امینی
اقااااااا به کی بگممممم
.....
بابا بسه ، ملکه الیزابت فوت کرد انقد شلوغش نکردن که شماها شلوغش میکنین ، .... اصن نمیمرد خودم میکشتمش اهه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
مهسا امینی الان خودش میاد میگه بسه بابا اونا منو نزدن من خودم سکته کردم
دلسوخته
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴
دبیر گشت ارشاد خود را فراتر از قانون دانسته وقوانین من درآوردی او منطبق با قانون اساسی ومدنی ایران نیست اگر بزرگان ایران دلسوز ایران وانقلاب ودین اسلام باشند سریعآ این ستاد واهداف آن دراین مقطع حساس توسط نیروهای امنیتی واکاوی وبرسی شوند این مسئله با اختلاس فرق فوکوله موفرفری
جعفر
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
هرکس شادی میکنه برا کشته شدن مهسا امینی امیدوارم به این روز عزای امام حسین به 40 روز دیگر نرسه که بلا سر خودش و خواهر مادرش بیاد. ننگتان باد به این نمیگن انسانیت . ذهن کثیف و دهن کثیف بوی گندیشونو ببندن ناحق نگید مهسا چه مشکلی داشتتتتت ؟ لباسش بلند شا لش بلند استیشن بلند . 1 دختر کورد هزار تا مرد میارزه. برابر با هزار تا مرد نه نامردای پستی مث شما که شادی میکنید. خاكه عالم بر سرو رویتان. خواهر خودت چجوریه؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲
چادری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲
چادی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
عزیزان خواهشا وقتی همچین اتفاق هایی میفته کمی صبوری کنین تا حقیقت کمی روشن بشه یک داستان رو هزار جور میشه روایتش کرد وقتی از حقیقت مطمئن نیستین قضاوت نکنین و همه چیزو به هم ربطش ندین...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹
تو این موضوع خیلی خیلی احتمالش پایینه که ضربه فیزیکی از طرف مامور نظامی علت مرگ بوده باشه چون اصلا اجازشو نداره و ثانیا اگه هم همچین موضوعی باشه اشتباه شخصه نه قانون و نظام و....و هیچ دلیلی بر این نمیشه که به صورت درست جلوی بی حجابی زنان که یک نقض قانونه و باعث بر هم زدن آرامش روانی جامعه و کلی مشکل دیگه میشه رو نگرفت!!
رها
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲
خدا میدونه حقیقت چی بوده....خواهشا تو دام این بازی های رسانه ای نیفتین...
هزاران وحشی گری دیگه هزاران برابر بدتر نسبت به زنان و ناموس مردم داره انجام میشه تو کشور های دیگه و جنگ هایی که خودشون بانی شن... خفه خون گرفته رسانه هاشون...حالا نمیدونم چیشد همه رگ غیرتشون گل کرد شدن دایه مهربون تر از مادر تا از آب گل آلود ماهی بگیرن به مقصود خودشون برسن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
حالا که دور دست شماست تا میتونید بتازید، ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱
حتمامسئولان کشور خانواده ندارند اگرداشتنددختران مردم را اینگونه مجازات نمیکردند متاسفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۱
خانواده دارن ولی همه خوبی ها و گشت و گذار ها را برا خود میخواهند.وبرا مدم جز بدبختی چیزی نمیخواهد ....
محمدرضاجعفری
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷
بااین وضعیت بدمعیشتی که نتیجه اختلاس مسئولان نظام است ،پلیس ایران بیجامی کندکه برای بچه معصوم مردم کلاس آموزشی وتوجیهی می گذارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
شما هایی که میگین گشت ارشاد بده
پاش برسه شما همین کارا رو هم با چادری ها میکردین
یعنی چی، قران میگه آقا محترم شما مواظب چشات باش
به خانم ها هم میگه که شما هم حجاب داشته باش تا در امان باشید. شما اگر برای خوب شدن کشور کار انجام میدین پس اسرائیل ، آمریکا و انگلیس چیکار میکنن خدا رحم کنه از دست بی حجاب ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
هرکس بدحجاب حقشه توهمین دنیاروسیاه میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
هرکس بدحجاب حقشه توهمین دنیاروسیاه میشه
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳
خدا رحمتش کنه ولی اون مامور زنی که برای توجیح خانوم مهسا امده صحبت کنه اول که باید جوری با هاش صحبت کنه که اصلا استرس نگیرش مهسا اولا جوری باهاش صحبت کرد که استرس گرفتش وفشارخون وقتی رفت بالا رگ مغزش پاره میشه سکته رو میزنه ولی هرچی بود حیف صدحیف ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷
سکوت ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳
زن کرد غیرت داره بد حجاب نیست لطفا قضاوت ممنوع
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵
جواب حقیقت کلوله هست
مردم ازاین گشت اجبار ناراضی هستند
....
ملت ازعدالت دروغین بیزارند
ملت از فاسدین بیزارند
قاتل مهسا امینی کسانی هستندکه گشت اجبار راه انداختند
ننگ برکسانی که خون مردم را مکیدند
شرم برکسانی که در روز روشن ظلم می‌کنند ومنکرش میشوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵
شمایکی ببند دهنتو که امثال تو باعث وبانی این بی بندوباریها هستید.. تروخشک همیشه باهم میسوزند..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲
..مامورگشت بامشت زدن توسرش
الهی دستش بشکنه
الهی مادرش به عزاش بشینه
الهی دخترخودشم مثل این دختر مظلوم پرپر بشه
چوب خداصدا نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷
الهی آمین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹
الهی آمین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴
چرا واقعا چرا
چرا باید این جوری بش
چرا اخبار دروغ میگه چرا
چرا باید ی دختر ۲۲ سال بمیر چرا باید بدنش کبود باش چرا
فقط دروغ پشت دروغ
واقعا خاک بر سر اونایی ک نمیتونن خودشون رو کنترل کنن و ممکلت رو ب ...میکشن
بخدا قسم تو حالت خراب رو رو دختر خالی نکن با ی دوش حالت اوکی میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹
به کدامین گناه
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱
بخدا شرف هم چیز خوبیه... دیدن سایتتون به چه قیمتی...
ب پ
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴
کسانی که میگن مهسا امینی بد حجاب بودا ...آخه دختر کرد و کی تا حالا ب بدحجابی بی غیرتی دیده و شنیده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳
فوت این دختر قلب همه را به درد آورد مشکلات خود مردم زیاد است این گشت ارشاد هم هر روز یک خبر فاجعه تولید می کند فرمانده گشت ارشاد بایداخراج شود که به مغز این دختر ضربه زدند گشت ارشاد باید منحل شود دختر مردم اصلا می ترسند که به این ماشینهای گشت ارشاد سوار شوندخانم های گشت ارشاد هم ترسناک هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷
خدا رحمتش کنه
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵
...برین اون دزدا و اختلاسگرا و ...رو بکشید نه یک دختر معصوم و بیگناه رو ملت از شما...
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
دزد و اختلاسگر خودشون هستن دیگه فقط نمیتونن خودشونو بکشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹
چندین میلیارد آدم تو دنیا همه نفهم هستند و اشتباه می کنند. فقط ما می فهمیم. متاسفم برای آن افرادی که فکر می کنند هر چه می گویند درست است و بجای خدا حکم صادر و اجرا می کنند و صد البته که منافعشان در گروی این گونه حرف زدن هاست.
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱
کشتن اش عمدا کشتن اش شاید بهش ...هم کرده باشن الکی که کسی سکته قلبی و مغزی با هم نمیکنه
شهروند ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵
باسلام خدمت خواهران و برادران
به نظرم یه کمی در مورد قضایایی که پیش میاد فکر کنیم فقط ظاهر بین نباشیم بله ظاهر این قضیه و این اتفاق و اتفاقاتی شبیه اینه که یک جوان از دنیا رفته اما ماها از اصل قضیه مطلع نیستیم اینکه این خانم رو کجا گرفتن قبلش کجا بوده چی خورده و.....خیلی حدس و گمان ها که شاید صلاح نیست و به نفع اون طرف نیست همه مردم بدونند.لذا کار رو به کاردان بسپارید و دعا کنید همه اخرمان ختم به خیر شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵
چقدر بعضیا خودشون به جای این خانواده تصمیم گرفتن

میشه اینقد تو کار مردم سرک نکشید

بعدشم مگه پلیس فقط به ایشون. تذکر داد
چرا بقیه. فوت نکردن
پرسپولیسی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
جالبه نکنه انتظار داره همه رو میکشتن .پلیس تذکر داده ولی با چیزی که طرف رو بکشه
نا شناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶
حجابش خیلی خوب بودمقصرااصلی خانم ...چادری بود که خودش باخودروون بانامحرمها کلی گپ می زنه دختر کردبا ابرووغیرتی هیچکی بهش خیانت نمیکنه خدا حق جوانای عزیزمان ازقاضی های دزدمملکت بگبره وگشت ارشادنابودبشه یکی میخواد اینها خودشان اصلاح بشن
ل
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱
والا بخدا دیگه فقط دوست داریم ازاین مملکت فرار کنیم جایی که بچمون تو مترو امنیت جانی نداره جای زندگی نیست خدا خودش نجاتمون بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸
هرکس موجب مرگ مهسای عزیز شده دستش بشکند .حیف به این دختر .
ساینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱
چرا جوون مردمو کشتین چیکارتون کرد مگه دل ندارین کرم
ازتون میباره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۴
خدا‌لعنتشون‌کنه
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۲
خدا رحمتش کنه چه روز خوبی به خاک رفت کل دنیا براش عزا داری کردند ما نباید دیگران قضاوت کنیم خداوند تنها قاضی خدا یه مادرش صبر یده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۵
روحت شاد مهسا امینی ....ولی لعنت به کسانی که از مرگ تو برای خود و افکار پلیدشان استفاده می‌کنند....و به انقلاب اسلامی و اهل بیت توهین می‌کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۹
لعنت بهتون
ایرونی
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۰
روحش شاد چیزی نمیدونم پس قضاوتم نمیکنم مردم انقد یه کلاغ چل کلاغ میکنن ....
م
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۷
نظری ندارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۴:۴۴
توکه میگی اول املا یاد بگیر خودتم برو یاد بگیر املارو (یاد)نوشتی باد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
این حرفها چین باید حجاب زن ایرانی درست باشد. خوش به غیرتش
مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۴:۴۷
مهسا هم مثل اتفاقای قبلی فدایی شد حجاب باید در جامعه فرهنگ سازی بشه گشت ارشاد صحيح نیست نهی از منكر دانش میخاد که چطور طرف رو با احترام و بدون خدشه ایی به روح و روانش نهی کنیم خشونت برای جوانان راه صحيحی نیست. تسلیت به خانواده مهسای عزیز
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۱
مگر لخت بوده عوضی این با خانوادش با وسیله شخصی برای تهران رفته وسط را گشت مبارزه باخانمهای باحجاب اینو این دختر بیچاره کنار خانوادش برد اسم این چیه مبارزه حجاب مثل این می مانه که شب کنار زن وبچت خوابید باشید بعدش بگن تو خلاف کردی این تو ماشین خودشون بودن
مرد
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۷
حیف از این گلی که حقش زندگی بود نه پرپر شدن .
خداوند به خانواده‌اش صبر بده
واقعا حیف و صد حیف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹
بر اساس منطق شما باید قانون جنگل حکم فرما باشه و هر هنجار شکنی و بی قانونی باید نادیده گرفته بشه اگر مثلا اموال شما دزدیده شد یا حقی از شما ضایع شد مسئولین مربوطه بگن به من چه؟(خاطی) خودش میدونه و خدای خودش بذار آزاد باشه و آزادانه هنجارشکنی کنه
خدا نابودتان کنه این چه دینیست این چه اسلامی،است
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷
واقعلا که این چه دین و چه اسلامی شد
خدایا منو ببین
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
به نظر من که حجابم متعارف هست خانم مهسا اصلا بی حجاب نبودن.مانتو بلند به این گشادی و شال سرشون .خیلی ظلم‌شد بهش یه کرد غیرت داره به غرورش برمیخوره یکی حرف زور بزنه .الهی به حق این روز عزیز خدا باعث و بانیشوبدجورمکافات کنه .اگر دختر و یاخواهر خودتونم بود همین نظری رو‌میدادین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
دختران کرد و کلا دختر ایرانی حیا و نجابت داره. شخصیت و اصالت داره کسی نمیخواد درس دین و اخلاق بشون بده. روح مهسا شاد .
جعفر
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
خدا از شماهای قاتل نگذره!؟این رفتار وحشیانه با زنان سرزمین من قابل گذشت نیست!؟مطمعن باشید که اونایی که دم از حجاب وبه بهانه حجاب نوامیس مردم را می کشند سخت مجازات میشندو نوبت به همه آنها میرسد!؟ از اینکه باشماهای ... شدیم ایرانی احساس شرم می کنم و از اینکه یک ایرانی هستم خجالت می کشم!؟روحت شاد ایران بانو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
خدا‌رحمتش‌کنه‌حجاب‌هرکیی‌به‌خودش‌مربوط‌میشود‌تواگه‌راست‌میگی.خوانوده‌خودتو‌ارشاد‌کن‌‌حجابس‌هم هیچ‌مشکلی‌نداشت‌برای‌چی‌به‌مردم‌گیر‌میدین‌رهبر‌گفت‌که‌حجاب‌در مرحله‌دهم‌هست‌خدا‌رحمتش‌کند‌این‌هم‌عرموش‌میشود‌مثل‌بقیه‌که‌فراموش‌شدند‌ونامی‌ویادی‌از انها‌نبست‌ونمشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
خدا خیرش بده ده نفرمیکشتن دخترای ایرانی خودشون جمع وجور میکردن این چ حجابیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
اگر یک چهارم جمعیت ایران را زنان جوان تشکیل بدهند .و ده میلیون هم کم کنیم از این جمعیت .میخواهن. ده میلیون جمعیت جوان زنان را به کلاس های توجیهی ببرند ؟
ایرانی وطن پرست
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
میگم خودتان چه فرض کردید بخدا این بر اثر ضربه کشتشتش جمع کنید جان مردم به لبش رساندید 30ثانیه نمیشه صداش میزنه آنوقت وارد شد سالن مشخصه روز هست فیلم سانسور میکنید مگه بچه های مردم مرغ هستن دارید این کارها را میکنید ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
حتما یک کاری کرده که پلیس گرفتش شما ها هم اینجوری سنگشو به سینه نزنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳
فقط می تونم خدالعنتان کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶
بشین بابا
ناشناس
United States of America
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹
متاسفانه دل یک ملت از خنجری که به قلب یک ملت توسط احمق های روزگار زده شد به درد آمده ....متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷
ما غیر از دروغ چیزی در این مملکت نداریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴
شما با این همه دلیل و سند از دلیل مرگ. طفره میرید. و دروغ. می گویید حالا ثبت احوال را زیر و رو کردید و خبر عجیب. انتشار میکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴
سلام روح مهسای عزیزشاد. خجالت داره تهمت وافتراء زدن بکسی که دستش ازدنیا کوتاه هستش،.حتما" مادرش بهترازمن وشمامیدونه که میگه دخترم مثل خانم فاطمه زهرا(ع) پاک بود. هرکس تهمت میزنه انشاالله سرعزیزانش بیادچه مردچه زن فرقی نداره ‌.درروزاربعین بخاک رفتن سعادت میخواد.خدااین زنهای گشت ارشادغول بیابونی رانابودکته .معلوم نیست چیکاره بودندکه الان خوش خدمت جمهوری اسلامی شدند.چرادزدان واوباش راکاری نمیکنند که زنان وفرزندان مابایددرماشین راقفل کنند.هفتهء یادوهفته یکباردزدساختمون خودمامیادچرا باانها برخوردنمیشه .مرگ برمفتخورهای مملکت .بکشیددختران وپسران مارا.دحتران وپسران خوددرحال خوشگذرانی درقایقهای خلرج ازکشوروخواندن شعرواوازومسخره بازی دراوردن .ازپول مفت هارشدند.کوفتشون باشه .انشاالله
ارش
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷
ننگ ونفرین ابدی بر مسئولان بی کفایت ورانت خور و زور گو
یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰
نسبت به قانون نبایدبی تفاوت باشیم قانون اسلامی حاکم وحجاب واجب شرعی...فقط می تونستن چشم پوشی کنندیاازش تعهدبگیرن برای باراول وآخریابعنوان مهمون درشهرغریب ازش گذشت کنند. که ماجرابه غم واندوه خانواده اش وجوانان ملت ختم نمی شد. متاسفانه این حادثه ی غم انگیز که بسیاری ارمسئولان محترم ریاست جمهور نمایندگان مجلس ومردم دلسوز رودرگیرخودش کرده....
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹
پلیس ها اگه عرضه دارن جلوی گرونی رو بگیرن.
Arad
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۸
اونایی ک موافق گشت ارشادو...هستین کمتر ... بخورین
یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۱
عادلانه سخن گفتن نشانه کرامت هرانسانی شما که میگی کاری کرده بنظر شما چکار کرده؟ پاشده اومده از دیار دور ودر غربت که فقط بخاطر انداختن یک شال درشهر غریب چه سودی براش داشت که دردیار غربت فقط برای انداختن روسری از سرش... ازخدا بترسید روز قیامت رودرنظر داشته باشید انسان باشیدیا قضاوت نکنید یاحرفهای بی خودی تهمت نزنید خداوند بزرگ ازخطاهای ماگذشت کنه آمین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۲
خدا کنه همون بچه هاتون که توی آمریکا و کانادا ولو هستند گیر پلیس های اونجا بیافتند و ارشادشون کنند درست مثل خودتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴
یکی باید گشت ارشاد را ارشاد کنه ۴۲ ساله پول مفت میریزن گلوی مشتی بی فرهنگ بعدش انتظار داریم این ارازل برای ایران کار فرهنگی انجام بدن چه چیزی را تونستن عوض کنن
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸
خدا رحمتش کنه
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰
باید اعتقاداتمونو درست کنیم دلیلی نداره کسی که پوششش مشکلی نداره را بازخواست کرد همه ما تووی این مملکت زندگی میکنیم باید هنجارها را نشکنیم
جانباز
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱
ای ظلم خانه ات ویران باد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
روحش شاد و خدا لعنت کنه باعث بانیش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
این که یک طرفه قضاوت بشه درست نیست.
قانون باید اجرا بشه.
چقدر از همین بد حجابها باعث متلاشی شدن زندگی ها میشن
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
چراتخطی یک پاسبان(امروزه میگن نیروی انتظامی)راکه چادرازسرزنی کشیده رابه پای رضاشاه وکشف حجابش که گفته چادروچاقچوررابرداریدوبجاش ازکلاه وروسری همراه لباس پوشیده وجوراب ضخیم استفاده کنیدمیگذاریدولی عملکردگشت رابه پای حاکم وروسای کشورنمیگذارید؟
ناشناس
Germany
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
عواقب قتل نفس زکیه طومار ظالمان را در هم می‌پیچند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
چرا تو کشور فرانسه یک دختر بچه ۷ ساله را بخاطر حجاب از درس محروم می کنند شما کجا بودید دم از آزادی وحقوق بشر بزنید اکثر این پیام ها از خائنین آلبانی نشین است یک بنده خدایی فوت کرده علت هم معلوم شد قانون هم هست اگر تخلفی شده برخورد می شود شما می خواهید کشور را به آشوب بکشید نوکد البانی نشین نه تو ونه اربابان دزد وغارتگرت هیچ غلطی نمی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲
هیچ ظلمی پایدار نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۷
سلام ده تا از اینجور زنایه بعد حجاب کشته شوند هی چی نمیشه به جای این حرفها خانوادهها مواظب دختر خانم های جوان باشند
زیان‌دیده از بورس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۷
لطفاً به گشت ارشاد آدرس منزل اختلاسگران و دزدان از بورس را بدهید که با آنها برخورد کنند .نه مردم ستم دیده
مردمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
بابا اصلا به نیرو انتظامی چه ربطی داره مردم چی میپوشن......همه مشکلات کشور رو الان درس کردن ..گرونی .دزدی...هزار تا برنامه دگه رو گزاشتن کنار.خودشون سرگرم حجاب ملت کردن.....بخدا خجالت بکشید.....رفتن نیرو گرفتن بهشون حقوق میدن توشهربگردن به پوشش مردم گیربدن.......والا این بنده خدا ازترس اینحوری شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
دو نفر از اعضای خانواده اش جز گروهک منافقین هستن،به نظرم این یه سناریو از پیش تعیین شده بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
یهدمشت گداگشنه عقده ای وبیسوادو میارن استخدتم میکنن توگشت ارشاد که اینجوری دخترو جوانهای دسته گلمونو بکشن و خونشون پایمال شه وکسی هم متاسفانه اجازه اعتراض وقصاص کردن نداره وهمه باید سکوت کنن تواین کشور
ف
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹
اگه ما حجاب رایت کنیم مملکتمون دورس میشه دیگه دوزدی نمیشه
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۵
خواهریازنت رالخت بفرست بگیرنش تابفعمی چطوربرخکردمیکنن کارپلیس همیتهاست مگرقراره به حرف عده ای کارکنن غیرت داری ناموست لخت نمیره خیابان که بگیرنش هرچنددلتان برای زنی نسوخته شما اراذل واوباش مزدور صهیونیست هاهستید هیچ غلطی هم نمیکنید چهارروز دیگه تک تک میفتیدالتماس اما نظام اگرکوتاه بیاید بملت ظلم کرده چون شماکفتارهای منافق آدم بشو نیستید غیرت هم ندارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۳
بله حفظ حجاب برای مرد و زن واجب است اما این همی سر و صدا و اهانت و ظلم و ااین اصول چرا برای آقا زادها نیست در کشورهای غربی و عربی و حتی در کاخهای لواسان و سایر شهرهای ایران با پول ملت فقیر ایران و با وضع مستهجن شرف برای ملت ایران نگذاشتن و الان اولیاء آنان شدن صاحب مملکت و برای دیگران کسب تکلیف و دستور موکد صادر میشود بی عدالتی و تبعیض و ظلم و اختلاس و دزدی و فحشا و فساد ایران را فرا گرفته و به ملت فقیر ظلم میشه حتی آنهائی که فیش حقوقی نجومی میگیرن و در کاخهای تصرف شده زندگی میکنن حاضر نیستن حقوق ناچیز بازنشستگان و کارگران اصلاح شود
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: