خبر بد برای استقلال رسید | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۲۶۶
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - 24 November 2022
به نظر می‌رسد بازی بعدی سید حسین حسینی در دربی تهران باشد و او را دیگر در ترکیب تیم ایران نخواهیم دید.

خبر بد برای استقلال رسید

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

سید حسین حسینی با ۶ گلی که از انگلیس خورد قاعدتا دیگر جایی در ترکیب اصلی تیم ملی ندارد. روحیه او هم این روزها چندان خوب به نظر نمی‌رسد و با این حساب باید گفت بازی بعدی حسینی ۲۹ آذر در دربی تهران خواهد بود.

شاید هر مربی دیگری هم باشد قید حسینی را در تیم ملی بزند اما قضیه استقلال و ساپینتو فرق می‌کند و آنها مجبورند از حسینی در دربی پایتخت استفاده کنند. ساپینتو نگران این است که با توجه به اتفاقات بازی ایران و انگلیس حسینی روحیه نداشته باشد و در دربی هم نتواند انتظارات را برآورده کند. او قطعا با حسینی صحبت می کند تا از نظر روحی شرایط این دروازه بان را بالا ببرد.

حسینی البته در لیگ خوب بوده و در بازی با انگلیس هم روی بیشتر گلها مقصر نبود اما بهرحال ۶ گل خورد و طبعا در بازی با ولز و آمریکا نیمکت نشین خواهد شد.

نظرات کاربران
سعید
France
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
شرف هم خوب چیزی هست که امثال شما ها ندارید بهتر که 2تا بازی بعدی نباشه وقتی موقع تعویض کی‌روش بی شرف اونجور میزنه سرش اشمایکل هم باشه باز روحیه اش رو می بازه. خوبه همه کارشناسان اهل فن نه اهل قلم مواجب بگیر گفتند حسینی مقصر نیست. شما نگران دروازه استقلال نباشید خیلی زوده برای حاشیه و فتنه درست کردن.
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲
خداجای حق نشسته بازی باولز این خبرگزاری رفت لادست بابامسعودش خخخخ
فدایی رهبر
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
کیروش مربی حرفه ای هست و هیچوقت فقط بخاطر یک بازی اونهم اونقدر بهم ریخته که دروازبان عزیزمون کلا روحیه نداشت، بخواد قضاوت بکنه و در بازی بعدی استفاده نکنه، اما چرا رسانه ها تیم ملی رو راحت نمی‌ذارن و حمایت عالی نمیکنن، با عجله برا خودشون نظر میدن، تو رو خدا یه مقدار واقع بین باشیم، دیدیم که در بازی دوم سید حسین علی بود دمش گرم
ارنا
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
باید بره گردو بازی با این دروازه‌بانی مسخره هر توپی تو چهارچوب بود نه نگفت رفت تو گل او در حد جام جهانی نبود مخصوصآ روی توپهای زمینی ضعف فاحشی دارابگرد همین لیگهای ایران تا دسته یک میخوره
H
| United States of America
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
شرف خوب چیزیه که شماها ندارید
Hh
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱
تو چی سرت میشه از فوتبال
...
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷
... با کدوم روحیه بازی کنن تحت کلی فشار و تهدید
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۵۱
دوزار هم حالیت نیست یعنی تو از کارشناس ها هم بیشتر حالیت هست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
بااین بازی تیم ملی و دفاع تیم مطمئن باش بیراندند مسخره هم بود همین گل ها رو میخورد
سروش
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
خب جطور شد تو که مطمین بودی نیمکت نشینه چرا نشد وچرا بهترین بازیکن شد وچرا کلین شیت کرد حتما چون گل نخرد بازی بعدی تو بارسلونا هس ها اینم از مخ تو وکارشناسیت خاک برسر بی عرضه ات
قنب ر
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱
امروزم فیکس بود بسوزین بی ...
جاوید
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰
تو هم برو قایم موشک نگاه کن چون از فوتبال چیزی نمیفهمی.اولیور کان هم بود اون گلهارو میخورد.تو بازی ولز دیدی هنرشو
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
ای بابا چه مشکل دارد این بچه مگه بزرگان استقلال ۶تا نخوردن قبلا که آلن دارن این بچه را نابود میکنن خب نباید اینکار کرد اول آن ۶تارا خوردن حالا ی بچه هم ۶تا خورد بزار بخورد نوش جانش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
حالت خوبه
سمیر
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
چی میگی عمووو ...اون شش تا هنوز که هنوز هیچ سند و مدرکی واسش پیدا نکردین منویچ خان ...به چن نفر پول دادن اومدن یه مشت چرندیات بخورد ملت دادن
فقط ابی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴
ببین مهندس اگه اون دفاع کی‌روش جلویی هر دروازه بانی بزارن ۲۰ تا میخوره مشکل از کی‌روش با اون سیاست بازی که همه رو سورپرایز کرد
اسی
| France
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲
خیلی ماایرانیابدبخت هستیم اینجاارغ ملی هستش نه بچه بازی دلمون خوشه امثال شماهاهستین که وضع روبه اینجارسوندین
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴
مگه خودتون نبودید با الغرافه ۵خوردید؟
Bofekor
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
... اگه از فتخ تهران شیشتا نخوری..... بازی با ولز رو تاجیا دراوردن واستون برو بشین تو تشت یخ
م
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
خیلی فرقی نداشت. اگه بیرو هم بود می‌خوردیم. روی گلها حسینی مقصر نبود. همون صحنه ای که بیرو مصدوم شد. روی خروج اشتباه خودش بود. خود بیرو هم ترسیده بود. با اینکه بیرو و طارمی رو دوست دارم.
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
خوش شانس ترین بازیکن تاریخ ایران، مطمینن، بیرانوند هست با اون مصدومیتی که واسش پیش اومد، وگرنه الان بجای حسینی یکباره، سیبل حملات شده بود، تو اون بازی و با آرنج کیروش، پیتر اشمایکل هم اگه تو گل بود، کاری ازدست برنمی‌آمد و نتیجه همان ۶ تا میشد. کمی واقع بین باشیم بدور از تعصب الکی واسه رنگهای آبی و قرمز.
سیاوش
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
اتفاقا بدلیل اینکه حسینی درگلهای خورده خودبه ۶عدد واکنشی اصلانشان نداد. مقصرنخست است واصلامناسب دروازبانی نیم ملی نیست .
کوروش بزرگ ایران
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵
....آخه آدم ناحسابی بیشعوربرو گلهاروببین ای نامرد... ببین کدوم یکی ازگلها اشتباه کردجایی زدن که صدتا حجازی وعابدزاده هم بودنمیتونس کاری بکنه ...
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
درپازبان تیم پاریسن ژرمن هم ۷تاخورد
مقصر سیدحسینی هست
لعنا به ادم نفهم
بنیامین
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
یه روز دفاع و دروازه تیم ملی رو دادن به استقلالیا ۶ تا گل خوردیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
فقط دفاع روزبه استقلالی بود بقیه پرسپولیسی بودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
امروز میدیم به پرسپولیس ها ببینیم چکار میکنن
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
درک و فهمت از فوتبال همینقدره و ازت انتظاری نیس، فکر نکنم، برزیلیها تو باخت ۷ تاییشون از آلمان تو برزیل، یا طرفدارای کاستاریکا، تو ۷ تایی شدنشون اینجور به دروازه بان کشورشون بی احترامی کردن که شماها دارید انجام میدزد، تو اون بازی، بیرانوند با اون مصدومیتی که روی اشتباه خودش ساخت، خوش شانس ترین آدم دنیا بود، با اون آرنج و اون تاکتیکی که کی‌روش چیده بود، انتظار بهتری نبازد دلست، مقصر اصلی کی‌روش هست، که هیچکدوم شما متعصبها، چشمتون ننیبینه، چون از روی تعصب رنگ قرمز حرف میزنید، کاش سن و سالت مشخص بود، که هنوز به حد بلوغ هم نرسیدی بچه جان
ف
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲
مگر فقط حسینی خورد.بقیه مگه چوب دستی بودن.خجالت داره مگر فقط حسینی به تنهایی بازی کرده.کاشکی ...روند مصدوم نمی شد تا میفهمیدین .
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
خجالت هم چیز خوبیست از خودتان حرف درست نکنید مواجب بگیران پولکی قلم به دست اگه بیرانوند بود بیشتر میخورد بیرانوندی که از عمر خربین ۴تا گل خورد از انگلیس ۱۰تا میخورد مطمئن باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۷
...باو
بیرانوند
پنالتی ابر ستاره جهان رو گرفته بود
پرتاب هاش رو دست نداره
حسینی چی داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
نه تورو خدا بذاریدش تو دروازه از کیروش نفهم بعیدم نیست
mohamad
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶
دیدی گذاشت بهترین دروازه هم شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۷
دیدی که گذاشت و حسابی هم آبرو داری کرد
فرامرز
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
مگرلنگ از الغرافه ۵ تا نخورده بود پس لطفا ساکت.عشق منی حسینی.با روحیه باش تا تیم حریف دق کند.در این صورت بقیه بازی کنان هویج بودن
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹
فقط عابدزاده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
سلام
از فدراسیون بگیر تا چند تا بازیکن تیم که در حق سرمربی تیم ملی نامردی کردن نفرین ان مربی گرفت بجاش کیروش رو آوردن
اگه اون بود شاید به این حد آبروریزی نمیشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷
حسینی شش گل از انگلیس خورد از تونس هم دو تاگل خورد یک دروازبان چند گل باید بخورد که مشخصش شود به درد نمیخورد حسینی دیگه به درد تیم ملی نمی خورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰
خدایی چطور روت میشه بگی
مالکیت توپ ۱۳به۸۷بود بعد انتظار دارید شیشتا نمیخوردیم با این مالکیت توپ باید دو رقمی میشدیم
ق ر
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷
حسینی اگر در درون دروازه تیم ملی نبود و ده نفر بازی میکردن همون ۶ گل میخوردیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰
تیم ایران کلا اگه شرکت نمی‌کردند، سه هیچ به نفع انگلیس تمام میشد . حداقل
۳گل خورده کمتر داشتیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷
درسته که ملی پوشان در این چند وقت اخیر حرکات غیر ورزشی داشتن ولی این بنده خدا حسینی چیکار میکرد با اون ترکیب مسخره کی‌روش بیرانوند کیه مگه اینقدر بزرگش کردید والتر زنگای مگه خودتونو مسخره گیر آوردین با این حرفا انگار تیم ملی فقط این چندتا رو داره پس چرا بقیه رو بردید قطر بیرانوند هم ببینیم چقدر روحیه این بچه ها رو تخریب میکنید بشه تور خدا معرفت نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
مربی به بقیه دروازن ها اعتماد نداره مربی نیست
ناشناس
| Germany
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
بیرون همونیه که تو جام قبلی پنالتی رونالدو رو گرفت بیشترین گل خوردش یک دونه بود نه شیش تا
کوروش بزرگ ایران
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱
شما راست میفرمائیدولی متاسفانه مزدوریداین کارروخراب میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱
این‌بازی‌ملی‌ناستقلال‌‌کدام‌دروازبان‌مقابل ۱۱بازیکن‌انگلیس دوام میاره، اصلا ایران بازی کرده گل نخورده بی شرفا
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵
باید به حرف نقی ایمان بیاریم احتمالا دروازه بان چهار هم بازی بهش میرسه کیروشپورها تحویل بگیرید
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳
حسینی ۶ تا گل خورد میخواست ثابت کنه از بزرگان استقلال کم نمیاره
جاوید
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۶
لنگی جماعت فرق تیم ملی و باشگاهی رو نمیفهمه و از باخت تیم ملیش اینجور خوشحالن
ناشناس
| United States of America
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۳
ای کاش بازی های بعد هم همین قدر گل بخورن و حذف بشن.خدا جای حق نشسته!اینجوربازی ها بازی بین تفاوت ها هست!تفاوت بین طرز تفکر ها و عقیده ها و فرهنگ ها و دین و مذهب ها و...هست!دولتی که با مردمش خوب نباشه نابود میشه توسط همون مردم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
دربازبان فقط حجازی
احمد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
... سید حسین و چشمی بخوره سر همتون لنگی ...
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶
مگه بیرانوند تو۳۰دقیقه۳گل نخوردازاستقلال؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۲
مثل رحمتی ازایمون زایدده دقیقه ده نفره سه گل خداراشکرهموزرکورددست استقلاله
پارسا
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲
ب کوری چشم تو فردا فیکس...تا کی تخریب ...
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۹
یاد غلام پور دوم افتادم
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۱
مگه رفتند جنگ جهانی شرکت کنند،بابا ورزش و سلامتی رقابت و رفاقت،حسینی زیباترین گلها را خورد چون زیباترین بازیکنانی دنیا زدند،هر دروازه بانی هم بود میخورد بجز یک گل،حسینی گل خورد چرا اون جلو کل نزدند وظیفه دفاع چیست،؟اول بازی بیرون فهمید چه اتفاقی میفته،بهتربن تیم این دوره انگلیس حالا تماشا کنید،
مظاهر
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
و شما هم مطمئن باش انگلیسیها نهایتا در۸تیم باشند.بالاترنمیرن.وفقطوفقط ناهماهنگی بازیکنها بخصوص در دفاع...چشمی،حسینی،پورعلی گنجی،محمدی و البته کریمی در ۶ماه گذشته یامصدوم بودن یاجزء بازیکن های ضعیف قایمشون بودن...ویا مثلا کجا دیدیم بیرانوند با چشمی،حسینی و...هماهنگ بوده!!!؟حتی در تمرینات تیم ملی زمان بازی تیمی بیرانوند با گروه شجاع کنعانی و...بود...پس فقط وفقط اشتباهات ویکدنگی پرتغالی که خودشا بالاترازهمه میدونه و باهیچکدوم کمکهاش هم ...وبایدهمانشب اخراج میشدتادرس عبرت براش بشه...با آبروی ملت وکشوربزرگ ایران در دنیا حتی فوتبالیش هم بازی نکنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۵۹
خدا لعنت کنه رونالدو رو یه پنالتی با غرور زد و بیرالوند هم دومتر از دروازه اومد بیرون حالا شده مرد میدان چرا عقل ندارن بعضی ها همون توپ مصدومیتش مقصر۱۰۰درصد بود خدا رحم کرد وگرنه هیچی بیشتر ازحسینی وعابدزاده و۰۰۰ نداره فقط خرشانسی همین حسینی بالا ۲۰ پنالتی هم لیگ و هم باشگاهها اسیا گرفت
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۲
سلام به نظرمن فوتبال ایران راجمع کنید غائله بخوابد ما اگر فوتبال نخوایم کی را باید ببینیم
ع ق
Qatar
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷
عزیز من هر که بود ۲۰ می خورد چیه اگه زود تیم را نبرده بودند همینطور تا بعد از بازی هم گل می خورد اصلا ایسون ژیمناستیک بازی می کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
فقط چون حسینی زانو نزد برای حکومت .پس علت باخت خودشه ..ما حقمونه ک کشورمون بد تر ازاینا بیاد سرش ..ی سری بی ...میان این حرفا رو میزنن....
rez@
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸
اخه لنگی چیکارش به فوتبال بعضیاشون دوزار شعور ندارند که حسینی چه گناهی داشت انگار که همشون خوب بودند فقط مقصر تنها دروازه بان بوده
حوبک گوک گا
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
حسینی دو تا بازی بعدی هم بمونه توی دروازه ،رکورد بیشترین گل خورده ادوار گذشته جام جهانی تا کنون را بدست میاریم
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
انگلیس6 استقلال 2
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
اگر توبازی ولز دربازبان حسینی باشه ایران این بازی میبره
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
واقعا فهم و شعور نداری با این خبر کذب و دروغت، اون... هم بود ۶ تا میخورد، بازی با ژاپن بادتونه؟ بازی پرسپولیس للهلال یادتونه هرچی گل مفت بود خورد، خاک بر سرت با خبر کذبت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
جوری زوم کردین روی گل خورده که کاستاریکا میخواد انصراف بده
Omid
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
این بنده خدا اصلا در حد لیگ برتر نیست با پول پارتی اومده بالا خود استقلالی ها میگن اصلا خوب نیست .برایش یه دفاع برزیلی خریدن ترکیب هجومی گذاشتن تا این بنده خدا با دعا جادو گل نخوره من خودم دروازبان هستم هر دربازبانی‌ بازی اینو ببینه متوجه میشه بعد کلی مربی خصوصی تمرین حرفه‌‌ای‌ شده این .استعداد‌نداره ‌‌‌زورکی .نمیشه.کاش زودتر میدونستن میخواد برای ایران بره تو دروازه یه دعای سنگین می‌گرفت دروازه ایران بسته می ماند .اتفاقی شد دیگه .اشکال ندارن .ترکیب رو هم بد چیده بود حتما میباختیم نهایت 4تا یا 3تا می‌خوردیم .حداقل دوتا رو می‌گرفت یه خروج از دروازه نداشت.روی دوتا گل هم جاگیری مناسب نداشت .امیدوارم برای امروز ازش استفاده نکن.
بابات
| Poland
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷
مطمئنی واترپلو نگاه نمیکنی؟! حسینی با پول و پارتی اومده؟ بلند شو بلند شو برو ت...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
خوش بحالتون ک هیچ فکری جز فوتبال ندارید
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
بیرانوند که دوستانش، ازش دارن بت میسازند، یکی از دلایل عمده باخت ۶ گله بود، خروج بی موقع و اشتباهش نه تنها نتوانست توپ ارسالی روی دروازه رو دفع کنه بلکه باعث مصدومیت خودش و مدافع تیم شد، حالا اگه تا آخر توی تیم بود، فکر نمی‌کنید الان بجای حسینی، آماج حملات فوتبال ناشناسان بود ؟؟
دلیل اصلی باخت ۶ گله ایران، جناب سر مربی بود با اون آرنج و تاکتیک بیخودی که چیده بود هست، ولی، هیچکدام از شماها جرات حمله به کی‌روش رو ندارید، چون اجنبی هست، ولی هموطن خودتون رو تخریب میکنید، اون هم به بیشرماتا ترین روش‌ها. کاش منصف بودید و فوتبال شناس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
به امیدبرد تیم ولز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
تو اون شرایط همین که ایستاد تو دروازه نشان داد خیلی با وجوده
طرفدار استقلال
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
اگر بیرانوند دروازبان خوبی بود تو یک باشگاه نامعتبر حداقل بازی بهش میرسید ناچار بود به پرسپولیس برگرده مثل مواد فاسد شدنی برگشتی به تاریخ فوتبال نگاه کنید هر چی سرشناسه از باشگاه استقلال بود
کیسه ... آسبا
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
کیسه کشایی که کیروش کیروش میکردن و زیراب اسکوچیچ زدن حالا تحویل بگیرن
احمد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
بوی سوختگی میاد ... لنگی ...
محمد
| United States of America
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
چی شد اینم کیروش وحسینی لنگیا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
عاشقتم سید
حیدر رضایی گرزالدینی سوادکوه
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
سید مرد روزهای سخت ، به کوری چشم بعضی ها امروز درون دروازه هست
امیر علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
حالا فعلا بسوزید گذاشتی تو ترکیب سید رو
Mohammad
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
حسینی رو گذاشت
کلین شیت کرد
ایران هم برد
شما هم بهتر از حوزه نوشتن خبر ورزشی کنار بری بجاش مطالب طنز بنویسی
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
درد و بلای سید حسین بخوره تو سره تمام این به ظاهر فوتبالی هایی که کامنت مخالفت با این بچه سید گذاشتن خدارو شکر پرچم استقلال رو کردی تو حلق این ....ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
عجب پیش بینی جهت داری ک ... رفت . دیدی ک جلوی ولز بازی کرد جلو امریکا هم باز میکنه تا با روحیه بالا دربی رو هم سد بشه جلو شیخ و لوکا
محمد
United States of America
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲
ولی خیلی زشت شدید بااین تیتر امروز بدجورخداجوابتون داد مقابل ولز
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲
هههههههه خوب ضایع شدی بااین خبر مزخرفت.دیدی که بازی ولز هم فیکس بازی کرد کلین شیت کرد.عقاب ایران زمین حسینی
کوروش کبیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱
اِ اِ اینی که در بازی با ولز دروازبان بود
داداش حسینی یود ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲
این متن رو هر ... نوشته بود الان قیافه ش دیدینیه با وجود بازی کردن سیدحسین و کلین شیت کردنش
جاوید
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸
بسوزززززززززز. امروز فیکس بود و گل نخورد
این حرف یه پرسپولیسی هم نیست ا...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴
بازی با ولز روی همه تون که در مخالفت با استقلالی ها صحبت کردید سیاه شد
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۴
چقدر گرفتی این مطلب رو گذاشتی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: