فروش فوری شاهین و کوییک از امروز / شرط شرکت در قرعه کشی اعلام شد | وقایع روز
کد خبر: ۴۵۷۳۲
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - 24 January 2023
طرح جدید فروش فوری محصولات سایپا شامل شاهین و کوییک اتومات ساعت ۱۴ امروز سه شنبه ۴ بهمن بوده و تا سه روز ادامه دارد.

فروش فوری شاهین و کوییک از امروز

وقایع روز ـ سرویس اقتصادی؛

طرح جدید فروش فوری محصولات سایپا شامل شاهین و کوییک اتومات ساعت ۱۴ امروز بوده و تا سه روز ادامه دارد.

براساس اعلام سایپا، واریز پول در زمان ثبت‌نام شرط شرکت در قرعه‌کشی است. متقاضیان از ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۴ بهمن ماه در صورتی که مطابق شرایط دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان مبلغ در بخشنامه باشند می توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا اقدام به ثبت نام کنند.

منبع: ایلنا
نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۳
هدف خودرو سازان ،،،،فقط پولداران از سود خودرو ها بتوانند استفاده کنند!!!
به خودرو ساز چه ربطی داره مشتری در حسابش پول داره یا نداره،طلا داره یا زمین داره یا خونه داره یا طلبکاره یا بدهکاره و،،،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲
چرا با مردم شدن بازیچه دست شما سایت از روز سه شنبه باز نمیکنه اصلا
امید
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵
باید فاتحه اول ما مردم خوند بعدم این نظام ک به اسم اسلام هر غلطی دوسداره میکنه میخوره انشالا باعث بانیش برن به درک
امیر فدایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱
مردم و کم سر کار بزارید اصلا سایتش باز نمیشه تو هیچ قسمتی مدیریت درستی ندارید مردم هر روز بی اعتماد تر میشن نسبت به دیروز
زره ای هم خجالت نمیکشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
ما مردم پوستمان کلفت تر شده وبی عاریم ،اگر ما مردم با هم اتحاد داشتیم شما رو باید تحریم کنیم ،شرکت نکنیم ونخریم ،،شما هام ،میدونید که ما چه ملت احمقی هستیم ،،،،واقعا تاسف‌بار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
عدالت کجا بود هر ایرانی حق دارد یک باد از قرعه کشی خودرو استفاده کند چه پول داشته باشه چی بخواد حواله را واگذار کننده‌بهتر نیست قشر ضیعف هر روز بااین تورم و گرانی ذلیل ترکنی به پولدارا واگذارکنید هر روز قوانین به نفع سرمایه دار نظام سرمایه داری
محمد زارع
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
لعنت خدا بر کسانی که باعث اذیت مردم میشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
مردم باید نخرند تا حساب کار دستشان بیاد
Ali
United States of America
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲
خاک عالم بر سر این ملت شده
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶
باعرض سلام.همان طورکه دوستمان عرض کردند فقط احمقی ملت باعث رشدتورم وتمام بدبختیهای که میکشیم هستش ولا غیر....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲
ما قشر ضعیف کجا باید پول بیاریم بریم دوزدی مسئولین عزیز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸
جالبه سایت باز نمیشد و مشکل داشت.بعد ۱۰ دقه دوباره رفتم نوشت تموم شده.اصلا کی شروع شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸
لعنت به کسی که به مهندسین ایرانی خودرو سازی را یاد داد!!!ولی نحوه ی فروش به مردم کشورش رو یاد نداد!!!
کیم
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
گی گفته ملت حقه نظر سنجی دارد نظام سرمایه داریه حرکت پول داشته باشه میره بالا هر کی نداره فقط بمیره تمام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
پس ویژه مادران چی شد؟ چراثبت نام نشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
تف به شرف نداشته شما که هر روز قشر ضعیف رو ضعیف تر میکنید ، با این طرح مزخرفتون فقط پولدار رو غنی تر میکنید ، خدا لعنتتون کنه ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴
عجب
احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
خدا لعنت کنه این مملکت داری؟؟؟
ذلیل بشید
جمع کنید برید بسه دیگه
دلاوری هستم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۵
شما چکار داری کسی توی حسابش پول باش یا نه شما قرعه کش تون بکن این کارهاتون یعنی من به مادران بی پول ضیف ماشین نمیدم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: