افزایش شانس ثبت نام خودرو / چگونه در ثبت نام خودرو موفق شویم؟ | وقایع روز
کد خبر: ۵۲۳۰
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - 08 June 2021
اگرچه فرآیند انتخاب برنده‌شدگان طرح پیش فروش خودرو کاملا تصادفی و بر مبنای قرعه‌کشی است، اما با انجام چند ترفند می‌توان شانس برنده‌شدن در ثبت نام خودرو را افزایش داد.

 وقایع روز- سرویس اقتصادی؛

قرعه‌کشیِ مهرماه طرح پیش فروش یکساله‌ی ایران‌خودرو نیز انجام شد و روز 27 مهرماه و از طریق ارسال پیامک، به برنده‌شدگان اطلاع ‌رسانی می‌شود. قرعه کشی این طرح زیر نظر نهادهای نظارتی انجام شده و روند انجام آن مورد تایید است. اگرچه این افراد به صورت تصادفی و با قرعه کشی انتخاب می‌شوند، اما این به معنای آن نیست که همه‌ی افراد شانس برابری برای برنده‌شدن در ثبت نام ایران خودرو دارند.


بیشتر بخوانید: اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز 27 مهر 99


اولین نکته در زمینه‌ی افزایش شانس برنده شدن در ثبت نام خودرو، توجه به نسبت عرضه و تقاضای خودروهاست. تعداد خودروهای عرضه شده توسط ایران‌خودرو و تقاضای مدل‌های مختلف با هم متفاوت است، در نتیجه شانس برنده شدن در طرح پیش فروش برای همه‌ی خودروها یکسان نیست. در جدول زیر، تعداد متقاضیان هر خودرو و تعداد خودروی عرضه شده در قرعه‌کشیِ مهرماه را مشاهده می‌کنید.

نام خودرو طرح تعداد خودروی عرضه شده تعدادمتقاضیان شانس برنده شدن به درصد
پژو ۲۰۶ معمولی طرح فروش فوق‌العاده 1000 دستگاه 718,128 نفر 0.139 درصد
پژو ۲۰۷ دستی طرح فروش فوق‌العاده 1450 دستگاه 1,233,057 نفر 0.117 درصد
پژو پارس طرح فروش فوق‌العاده 3500 دستگاه 1,009,342 نفر 0.347 درصد
سمند ال ایکس طرح فروش فوق‌العاده 3500 دستگاه 525,070 نفر 0.667 درصد
پژو ۲۰۶ معمولی طرح پیش فروش یک ساله 3250 دستگاه 77,456 نفر 4.19 درصد
پژو ۲۰۷ دستی طرح پیش فروش یک ساله 3250 دستگاه 113,165 نفر 2.87 درصد
پژو پارس طرح پیش فروش یک ساله 7350 دستگاه 26,890 نفر 27.33 درصد
پژو پارس TU5 طرح پیش فروش یک ساله 3400 دستگاه 161,979 نفر 2.099 درصد

همانطور که مشخص است، شانس برنده شدن در طرح پیش فروش یک ساله ایران خودرو، بسیار بیشتر از شانس برنده شدن در طرح فروش فوق العاده است. در حالی که احتمال برنده شدن پژو پارس در طرح پیش فروش یک ساله بیش از 27 درصد است، شانس برنده شدن پژو 206 معمولی در حدود 0.14 درصد است. یعنی از هر 720 نفری که برای خرید پژو 206 معمولی ثبت نام کرده اند، تنها یک نفر برنده می‌شود! توجه به تعداد خودروهای عرضه شده در قرعه‌کشی‌های آتی، می‌تواند شانس برنده شدن شما را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد.

مسئله‌ی بعدی که می‌تواند به شما در راه برنده‌شدن در طرح پیش فروش خودرو کمک کند، استفاده از چند پروفایل کاربری برای ثبت نام است. اگر در خانواده و افراد نزدیکتان، کسانی هستند که گواهی‌نامه دارند، شرایط ثبت نام را دارا می‌باشند و مایل به شرکت در قرعه کشی نیستند، می‌توانید از آن‌ها بخواهید تا به نیابت از شما، در قرعه کشی شرکت کنند.


بیشتر بخوانید: خودروی تازه وارد بازار ایران با طراحی بسیار جذاب + عکس / فیدلیتی محصول استراتژیک گروه بهمن


اگر شما بتوانید از دو نفر دیگر برای ثبت نام استفاده کنید، به عنوان مثال شانس برنده شدن شما برای فروش فوق‌العاده پژو پارس، سه برابر شده و به بالای یک درصد می‌رسد.

طرح ثبت نام ایران خودرو

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱
تبلیغت که عالیه این ماشینها رو با این قیمت کدوم ...ها میخرند؟ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
محمد پسندیده
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴
خوب
محمدامین حمیدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
ندارم
sh
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
خودروهای بی کیفیت با قیمت بالا اونم ثبت نام و قرعه کشی بقیه کشورها خودروهای جدید با تنوع بالا و با اقساط بلندمدت بدون بهره تا وقتی مردم برن ثبت نام کنن تو این طرحها اوضاع فرقی نمیکنه
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
خیلی وقته که ملت رو مسخره کردین .رای نمیدهم تا دلم خنک بشه .این همه پول ثبت نام دادم
سامان ایمانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
اصلا چرا باید قرعه کشی داشته باشه مگه قراره ماشین مجانی بدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
خواندن این مطالب از روی بیکاری خیلی جالبه
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
لعنت بهتون که برای خرید این لگنها باید تو قرعه کشی برنده بشیم
ناشناس
Germany
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۱
یک ماشین آشغال میخوای بخری باید چقد بدبختی بکشی نخواستیم بابا بعدم پول از کجا ۹۰ درصد افراد که ثبتنام کردن ۱۰۰۰تومن پول ندارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
خوشحالم که بعد از ده بار ثبت نام دی ماه ۹۹ یک ۲۰۶ برنده شدم.من هم ناامید بودم اما بالاخره برنده شدم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
دره مملکتو باز کنید باد بیاد. ماشین خارجی هم بیاد.کم آشغال حلبی باتکنونوژی چین سواربشیم.ماشین های آشغال ایرانخودرو وسایپا.دلالی راه انداختین مردم هجوم میارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
من هم از اول تا حالا دارم ثبت نام میکنم ولی هنوز اسمم در نیومده
ددددد
| Iran (Islamic Republic of)
۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
من ۲۴بار ثبت نام کردم ولی برنده نمیشم
نادر واقع
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
حیف بخدا میخواهی ماشین بخری باید در قرعه کشی برنده بشی .شرم ...
هادی
Germany
۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۳
بقران ۱۶ بار ثبت نام کردم اسمم در نمیاد اخه این چه وضعشه باید چیکار کنیم یه راهی برامون بذارین
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
سلام
من چند دوره ثبت نام کردم ولی متاسفانه اسمم در نیومد.
ما اصلا ماشین نداریم.بنظرم کسی که تو خونه یه ماشین داره نباید بیاد ثبت نام کنه که حق ما زایع بشه.
از مدیر ایران خودرو تقاضا میکنم برای مردم ارزش قائل بشه و مردم هم به خودشون ارزش قائل بشن.
در ضمن،شمایی که میگی الکیه و مردم چقدر فلانن؛خودت چرا اومدی اینارو میخونی؟
ص
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۰
چقدر ما ایرانی ها بدبختیم...
خدا ازتون نگذره ملت رو مسخره کردید وبه اسم دین و خدا پیامبر مردم رو تو قفسی به اسم ایران دارین سر کیسه میکنید /دیگه از ایران و ایرانی بودنم خسته شدم
اگر روز قیامتی وجود داشته باشه ازتون نمیگذریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
فقط و فقط خدا ازتون نگذره
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۱
تا حالا ۳۴بار ثبت نام کردم اما هنوز نتونستم برنده بشم.همه اش رانت بازی .تا کی ظلم میکنید.در حق این مردم .لعنت خدا به هر کی ظلم میکنه.شما از خدا نمی‌ترسید.واگذارتون به قرآن.نون شما که میدید زن و بچه هاتون از گوشت سگ کثیف تره . بدانید و باور داشته باشید روز حساب و کتابی هست .
دیاکو
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
سلام
برای ثبت نام با گوشی شخص دیگه میشه ثبت نام کرد
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
تا حال 43 بار برای خودمو داداشم اسم نوشتم برنده نشده ایم، نمیدونم چرا ولی عجیبه
احمذ
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
من پارسال اولین بارم بود که ثبتنام کردم و یه 206 برنده شدم امیییییید به خدا
s
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴
ملت ایران به بردگی گرفته شدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲
سلام چطوری میشه ثبت نام کرد زمان ثبت نام چه‌ موقعی هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
من بیش از بیست بار اسم نوشتم خبری نشد
مبین
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
الکیه
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۴
بسم الله الرحمن رحیم
سلام
ببینید دوستان هر جایی از این کره ی خاکی زندگی کنید مشکلات مرتبط به خودش رو داره خدارو شاکریم که اول از همه سلامتی و خانواده مان را داریم و در درجه دوم امنیت که بزرگترین نعمت هست امیدوارم دوستانی که زیاد ثبت نام کردن و امید بستن حتما برنده بشن با آرزوی خوشبختی برای همه هم وطنانم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
من هشت بار ثبت ن میکنم ولی شلغمم در نمیشه به اسمم فقط خدا میداند والسلام
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۲
خسته شدیم به خدا حالم ازاین همه ظلم بهم میخوره ازاول ثبت نام تا حالا همش ثبت نام کردیم باسه تاشانس ولی همش دروغه یه کم پول وام گرفتم اونم توبورس دولت بردش من یکی دیگه ازهمه چیزخسته شدم فقط میخوام بمیرم
aliza
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸
تا شما باشی طمع نکنی بری بورس قمار کنی عسیس، حقتونه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹
خدا لعنتتون کنه ...
شیما
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
بعضیا تویه خانواده ۴ نفری هر ۴ نفر برنده شدن ولی بعضیا هم یه نفر هزاربار نوشته درنیومده واقعا چه سری هست را خدا میدونه
حوریه میرزایی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۷
باسلام وخسته نباشید به مدیر وکارکنان زحمت کش ایران خودرو خدا قوت دستتون درد نکنه خدا خیرتون بده من از این طرح راضیم با اینکه برنده نشدم ولی راضیم به رضای خدا.
یحیی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
باید مدیران خودروسازان جایگزین بشن_ باید قرعه کشی حذف بشه و فروش نقدی باشه البته به مصرف کننده واقعی _باید سیستم قرعه کشی عوض شه_ و روش بهتری به اجرا بذارن که خودرو با قیمت پایین تر هر چه سریع تر برسه به دست مصرف کننده گان واقعی نباید مردم الاف بشن_ یه روزی میرسه که انقدر مردم خون شون به جوش میاد و میریزن تو خیابون همه مسئولین را ...
صالح
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۴:۳۳
من واقعا موندم این قرعه کشی چطور هست من ایندفعه ۲۶ بار دارم ثبت نام می‌کنم هنوز اسمم برنده نشده واقعا دیگه ناامید شدم نمی‌دونم چکار باید بکنم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
من یه بار ثبت نام کردم الکی الکی برنده شدم ولی پول واریز رو نداشتم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: