مقایسه نظامی ایالات متحده آمریکا در برابر ایران / چگونه دشمن با تاریک شدن هوا کمین کرده است | وقایع روز
کد خبر: ۶۸۸۲
نویسنده: پوریا فروتن
تاریخ انتشار: جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - 04 December 2020
ایالات متحده تقریباً 1.3 میلیون پرسنل فعال در حال انجام وظیفه دارد این در حالی است که ایران حدود 560 هزار سرباز آماده به خدمت گرفته است.

مقایسه نظامی ایران و آمریکا

وقایع روز - سرویس بین الملل ؛

اگر جنگی بین ایالات متحده و ایران آغاز شود، این یک جنگ نامتقارن خواهد بود. تا آنجا که نیروهای مسلح ایران به دلاوری مشهور هستند اما حداقل بر روی کاغذ سلاح ها و اندازه نظامی آنها با ایالات متحده، که قدرت نظامی شماره یک جهان است، قابل مقایسه نیست. برای مقایسه، ایران در جایگاه چهاردهم این لیست قرار دارد.


بیشتر بخوانید: بیوگرافی جونیور نگرائو ستاره اولسان هیوندای / بازیکن اخراجی که هیچ تیمی او را نخواست


دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریكا، گفته است كه كشور او نمی خواهد جنگی را در منطقه علیه ایران آغاز كند، در حالی كه تهران بیان کرده است انتقام خون ژنرال قاسم سلیمانی را خواهد گرفت و بمباران عین الاسد تنها سیلی به صورت آمریکا بوده است. کشته شدن [سردار] سلیمانی باعث خشمگین شدن تهران گردیده است. از زمان انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 تاکنون تنشها در منطقه بین ایران و آمریکا تا این حد بالا نرفته بوده است. اگر محاصره سفارت آمریکا پس از انقلاب را بزرگترین حمله ایران به ایالات متحده بدانیم، کشتن سردار قاسم سلیمانی نیز بزرگترین آسیبی بوده است که آمریکا تاکنون به تهران تحمیل کرده است.

در حالی که کل دنیا با نگرانی تئاتر خاورمیانه را تماشا می کند، این واقعیت همچنان باقی مانده است که ایالات متحده برای ایران دشمن قدرتمندی می باشد. ایالات متحده از همه جنبه های نظامی بر ایران تسلط دارد و توسط شبکه های اطلاعاتی گسترده ای در منطقه پشتیبانی می شود. ایالات متحده همچنین متحدانی مانند عربستان سعودی و اسرائیل را در منطقه نیز دارد.

از طرف دیگر، ایران دارای نیروی نظامی فوق العاده هدفمند و متعهدی است، اما سخت افزار آن با سلاح های پیشرفته آمریکا قابل مقایسه نمی باشد. مزیت بزرگی که ایران خواهد داشت این است که اگر جنگ آغاز شود، در حوزه نفوذ خود در منطقه دست بالا نسیت به آمریکا دارد. ایالات متحده، علیرغم قدرت برتر نظامی، در چند سال اخیر پیروزی های نظامی در خارج از کشورش را کسب نکرده است. ایران می تواند با استفاده از نیرو های هوادارش که در منطقه پرورش داده است، خسارات زیادی به آمریکا وارد کند.

ترامپ به ایران هشدار داده بوده است که اگر تلافی در قبال کشته شدن سلیمانی انجام شود، پاسخ شدید و سریع ایالات متحده را خواهد داشت. با این حال، کارشناسان ژئوپلیتیک فکر نمی کنند ایالات متحده وارد جنگی همه جانبه با ایران شود که شامل حمله زمینی نیز باشد. به احتمال زیاد شدیدترین واکنش آمریکا فقط به حملات هوایی به اهداف هدفمند در ایران محدود می شود.

مقایسه نظامی ایران و آمریکا

مقایسه تعداد نیروهای نظامی آمریکا با ایران 

ایالات متحده در تعداد سربازان بر ایران مسلط است و تقریباً 1.3 میلیون پرسنل فعال در حال انجام وظیفه دارد. تقریباً نیم میلیون سرباز آنها در لیست ذخیره قرار گرفته اند. اگرچه ایالات متحده بیشترین تعداد نظامی را در جهان دارد اما ارتش آنها از نظر عددی به اندازه هند و چین نمیرسد. برای مقایسه، ایران از نظر تعداد پرسنل فعال در حال انجام وظیفه، چیزی حدود 560،000 نیرو دارد، کمتر از نیمی از قدرت نظامی ایالات متحده.

پرسنل نظامی ایران

مقایسه تعداد تجهیزات نظامی زمینی آمریکا با ایران 

ایالات متحده در مجموع 6393 تانک و 41760 ماشین جنگی زرهی دارد. تعداد توپخانه های امریکا به 3269 فروند میرسد، در حالی که تعداد توپخانه موشکی آنها 1197 فروند است. برای مقایسه، ایران 2531 تانک و 1625 ماشین جنگی زرهی دارد. تعداد توپخانه های ایران 4096 فروند است در حالی که دارای 4381 توپخانه راکتی نیز می باشد. چیزی که در این جا قابل تامل است این است که ایران در زمینه توپخانه ای دست بالایی نسبت به دشمن دیرینه خود دارد.

تانک کرار


بیشتر بخوانید : احتمال آغاز عملیات بزرگ نظامی در خاورمیانه به دلیل ترور شهید فخری زاده


مقایسه تعداد تجهیزات نظامی هوایی آمریکا با ایران 

ایالات متحده در مجموع 12304 هواپیمای جنگی دارد، در حالی که ایران تنها 850 فروند هواپیمای جنگی به خدمت گرفته است. ایالات متحده همچنین 57 جنگنده، 2192 هواپیمای چند منظوره و 587 هواپیمای تهاجمی دارد. تعداد هواپیما های حمل و نقل آمریکا 1153 فروند است در حالی که 4889 هلیکوپتر دارد. در مقایسه، ایران دارای 130 فروند هواپیمای جنگنده ، 73 هواپیمای چند منظوره و 324 فروند هلیکوپتر است.

هواپیما کوثر

مقایسه تعداد تجهیزات نظامی دریایی آمریکا با ایران 

ایالات متحده در مجموع 437 کشتی جنگی شامل 20 ناو هواپیمابر، 85 فروند ناوشکن، 71 فروند زیردریایی، 22 فروند ناوجنگی و 15 فروند ناوچه دارد. ایران در مجموع 406 کشتی جنگی داشته که 40 فروند از آن شامل زیردریایی است. این در حالی است که ابران هیچ ناو هواپیمابر یا ناوشکن در نیروی دریایی خود ندارد. ایالات متحده 33 بندر و پایانه جنگی دارد اما این تعداد برای ایران تنها 3 بندر و پایانه میباشد.

ناو جنگی جمهوری اسلامی ایران

مقایسه تعداد تجهیزات نظامی هسته ای آمریکا با ایران 

در حالی که ایالات متحده 6500 کلاهک هسته ای دارد، ایران فاقد کلاهک هسته ای است، هرچند تخمین زده می شود که این کشور توانایی توسعه یک کلاهک هسته ای را در 1 الی 2 سال آینده داشته باشد.
موشک های قاره پیما جمهوری اسلامی ایران
 
_____
 
 

 
 
 
 

بخوانید
فعلread; sing; study; learn; intone; invite; orate; declaim; weigh; call; name

بخوانید
فعلread; sing; study; learn; intone; invite; orate; declaim; weigh; call; name

نظرات کاربران
ایرانی فهیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷
اگرخاینین کثیفی چون منافقین ودیگرگروهکها ی مزدوربن سلمان درایران قلع وقمع شوند,,امریکا یک هفته هم دربرابر ایران دوام نمی اورد,,اینهاسلاح هستند غرق دارند باانکس که منطقه میشناسد امریکا مردم باغیرت داردکه هرکدام یک نطامی محسوب میشوند ,,,,این مقایسه بریزدور,,,میگفتند ترامپ برمسندمیماند اماعاقبتش دیدیدکرونایی وباخفت باید تری کرونایی کفتارپیر برود,,
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۶
جون هرکی دوست داری کوتاه بیا. فقط هوای ساقیتو داشته باش که عجب جنسای توپی میذاره تو مشتت.
اکبر
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸
هیج وقت جنگ نمیشه می‌دونین جرا؟
ایران متحد زیاد داره و همایت میشه
متحد آمریکا هم که زیادن اگه اینجوری باشه جنگ جهانی در راه هستش
حقدوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸
مقایسه کاملا چرت و یکطرفه بود ، فقط یکی از ضعفهای بیشمار گزارش رو عرض میکنم ، میزان سلاح و تجهیزات امریکا در پایگاه های مختلف کره زمین گسترش یافته اما تجهیزات و امکانات و نفرات ایران در خود ایران و اطراف ایران که منطقه جنگ محسوب میشود گسترش یافته ، منافع اقتصادی امریکا هم از ضعفهای بزرگ این جنگ است و رگ حیاتی امریکا در منطقه ما قرار دارد ، اگر درست مقایسه کنید ما در منطقه چیز زیادی از امریکا کم نداریم و در جنگ نا متقارن دست بالا هم داریم ، اما به هر حال جنگ باعث خسارات عمده به ایران هم خواهد شد هر چند خسارات مادی امریکا به مراتب بالاتر باشد
امیر محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
کاملا چرته اگر چنگی صورت بگیره قطعا پیروز میدان ایران علاوه بر اون متحدان ایران مثل روسیه کره شمالی عراق سوریه حزب الله لبناو.... ردر نظر بگیر و چون منطقه چنگ احتمالی خاوره میانه است دست بالا رو ایران دارخ
محمد
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
دقیقا
اگه جنگ بشه ما از همه ی نیرو ها میتونیم استفاده کنیم ولی امریکا پایگاه هاشو نمیتونه تو کره و ژاپن و... ول کنه بیاد با همه توان مبارزه کنه
ش.ر
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
ما آمریکا رو دست کم گرفتیم مکه شما نیدید آمریکا ژاپن رو با چند تا بمب اتم کلن نابود کرد پس اگه ژاپن رو اینطوری نابود کرده نابود کردن ایران براش مثل خوردن اب میمونه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۳
ان تنصرالله ینصرکم ایران خدا را دارد و آمریکاه ندارد همین کافیست فهو حسب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۴
پس خدا خدای دروغگویان و اختلاسگران است و ما نمی دونستیم؟
امیرعباس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵
خدا مال همه مردم هست .بجز کافر آگه کسی کافر باشه دولت امریکایه(دولت نه مردم)
نظام تفکر اسلامی پاکی داره .این مردم هستند که به یه مشت آدم فاسد رای میدن.بعد آگه چیزی(گم)شد میاندازند گردن نظام بخصوص مقام معظم رهبری
یه بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱
کل نظرات رو داشتم میخوندم دیدم به طور کامل نظر منو پوشش داده
مگه ایران تو 8 سال دفاع در برابر عراق با کمک های فراوانی که بهش میشد چی داشت ؟ ایمان به خدا (وانتم الاعلون ان کنتم مومنین) و شما بر تر هستید اگر _مومن باشید _
ولی یه ترسی هست که آمریکا با رسیدن به اهداف جنگ نرم :گرفتن ایمان ما غیرت برخی مردان و توکل بر هر چیزی به غیر از خدا احتمالا در فکر تکرار آندلس هست ... ولی توکل بر خدا هر کس که دشمن دینم باشه دشمن خودم هست من که اگر توفیق حاصل بشه تا آخرین قطره خونم هستم. چون معتقدم چه زنده بمونم و چه بمیرم ( ان شاء الله شهادت ) برنده هستم ...
هنوز هم دیر نشده انه لغفّار .. بسیار آمرزنده هست ... معیاری داشته باشید اون هم این باشه که هر چی دشمنت بخواد ازت بگیره رو نگه دار .... با اینکه آمریکا سالانه 5 ملیون دلارو خودش اعلام کرده که برای نابودی اسلام خرج میکنه ... من دیگه حرفی ندارم ... ای کاش که به آبروی بدن اربن اربای (قطعه قطعه شده ) حضرت علی اکبر خدا همتونو عاقبت به خیر کنه
التماس دعای فرج امام زمان ارواحنا فداه
یاعلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
جوابت داد ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
پس عیسی مسیح پیامبر خدا نیست؟
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۲
اگر امریکا سلاح دارد ولی ایران مردانی دارد که از سلاح ایمان و شهادت بر گرفته است و در مورد سلاح توانایی ایران وقتی مشخص می شود که جنگ شود خاور میانه را بر سر آمریکاییها به آتش کشیده می شود و ما با ایمان به خدا و اهل بیت خواهید دید که چه خواهد شد انشالله و ایران ملت حضرت امام حسین هست
و چهل سال است گزینه نظامی به رخ ما می کشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲
جنگ چهره زشتی دارد ولی در صورت وقوع اجتناب ناپذیر است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰
ولی ما شیعه و اعتقاد راسخ به خداوند و مرگ در راه خدا و شهادت از نوع وجدانی که در مقابل ظالم ایستادن تا پای مرگ چون کفار هم در زمان حضرت محمد نسبت آمریکا به ایران بودند از لحاظ برتری انسانی آن زمان سلاح اینچنینی نبود ولی همین انسانی کار اتمی میکرد حالا اینها همه حرف مفت است بزنی میزنیم
خدا هم گفته کفار مرگشان برایشان پایان ورفتن به فنا است از آنها یکی که تلف بشه سقت بشه انگار ۱۰هزار نفر شان مردن و فرار را بر قرار ترجیح میدهند چون ریشه درستی آمریکاییا ندارند پس برادر چون خدا را داری باکی نداری فقط وفقط خون بیگناه نریز
حسین ازارومیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱
چرادالاوری ایران وامریکا رامقایسه نکردی ایرانی ازمرگ نمیترسد ولی آمریکای ازجون خودش میترسد. .....560هزارنیرورا ضرب کن به 5بله هرایرانی برابر5سربازامریکای این بدون یکطرفه چراقضاوت کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
عزیزم من دوسال توجنگ بودم اونقدرهم که فکرمیکنی سربازان ایرانی شجاع ودلاورنیستن....نمیخوام مخالفتی کنم ولی من حتی دیدم که چطور سربازان ایرانی شلوارشون راهم خیس کردن...نمیخوام فکرکنی من طرف امریکام ولی دست کم گرفتن دشمن وخودبزرگ بینی خطرناکتره
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۷
امریکا 6500کلاهک هسته ای داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
آمریکا توی کوبا که بیخ گوشش هست اندازه یه نخود بیشتر نیست هر کاری تونست بکنه اینجا هم می‌تونه
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
اگه مثل اعراب بزدل باشیم آمریکا خیلی قدرت داره ولی اگه وطن خواه باشی ایران مگه از ویتنام کمتره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
کدوم اعراب منظورت صدام حسین که رتبه ۴ در جهان گرفت همه اعرابو نگو بگو سعودیها نصف دنیارو اعراب گرفته اینجور که نمیشه همشون به قول خودت بزدل باشن
پارسا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
ببخشید ما توی قرن بیست و یک هستیم دوران جنگ سرد که نیست . بعدش به نظرت ایران کونیستی هست ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
اینرا هر دشمنی بداند به ظاهر ایران نگاه نکند که چند نظامی آماده دارد بفرمان امام راحل امروز ملت ایران پشت نظامیان خود مانند دژ محکمی چون بسیج ایستاده و ایران دارای ارتشی ۲۰ میلیونی هست ولی باید بگویم که امروز اگر جنگ شود ایران به تعداد نظامی زیادی احتیاج ندارد با حول وقوه الهی و مجاهدت وتلاش عزیزان در صنعت دفاعی کشور انقلابی شده که تا دشمن بیاید به خود حرکتی بدهد ده برابر نظامیانش موشک بر فرق سرهای کثیفشان فرود خواهد آمد و بعد از آن برای پاک سازی کاملشان هزاران پهباد از هوا وهزاران امکانات نظامی از دریا گسیل میشوند پس دشمنان حتی نمیتواند فرار کند وهمگی به زباله دان تاریخ خواهند پیوست والبته این را میدانند چون نمیدانستند تا حالا هزار مرتبه به ایران حمله میکردند پس حالا که میدانند بروند وگورشان را گم کنند ومشکلات کشور خودشانرا حل کنند اگر بتوانند .
الی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
ایران امام زمان داره حی یه یاهو کافیه که طوفان طبس بشه
سید رسول زنگانلی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
آی آی آی آی آی !!!!!!!!!!!!
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴
تو امام زمان را شنا ختی صا حب کشور ماراشناختی اما بقیه نشناختند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
باید در نظر داشت اقتصاد آمریکا داره نابود میشه وآمریکا طبق نظر کارشناسان جهانی داره نابود میشه وقدرت به سمت شرق میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
اره داره نابودمیشه چون دلارشون روزبه روزگرونتر میشه...خدابه دادامریکا برسه که ذلیل وبدبخت شد......خدایا کمی بصیرت وعقل بده انشالله
پارسا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
از کجت معلوم شرق بر علیه ایران نشه
جمیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
عزیز بهتر از جان دعا کن جنگی شروع نشه والا جز فلاکت وبدبختی چیزی نسیب کسی نمیشه جنگ از اسمش پیداست یعنی ویرانی کشتار بعدهم جنگ کوبا ویا ویتنام 50 سال قبل را با امروز مقایسه نکنید در جنگ امروزی سراباز چندان دخیل نیست شما دوستان یادتان نیست در جنگ 8ساله تمام پالایشگا های کشور بمباران شده بود و تنها پالایشگاه اصفهان فعال بود انهم بخاطر اینکه در مرکز کشور قرار داشت حال تصور کنید خدای ناکرده باسیستم های موشکی دور برد تمام تاسیسات ایران مورد هدف قرار بگیره بدبختی ان مال ما مردم ایرانه شهروندان امریکا چه اتفاقی برایشان میفته خلاصه اینکه جنگ همیشه خانمان سوز بوده جنگ زمانی برای برنده ان خوب بود که هرسرزمینی فتح میکرد مال خودش میشد نه امروز
MOHAMMAD
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹
برادر من؛ شما برای چی از جنگ می ترسی؟؟؟
زمان جنگ رو ول کن....
الآن تا به حال چند بار امریکا تلاش کرده به حریم ایران وارد بشه اما....
ایران، از وقتی شد دومین قدرت پهپادی جهان، که پهپاد "RQ170" امریکایی سعی کرد وارد ایران بشه و ما اون رو شکار کردیم.
سپس پهپاد فوق پیشرفته ی "گلوبال هاوک" رو توی خلیج فارس زدیم.
جالبه که هر سلاحی رو هم که به دست آوردیم، مهندسی معکوس کردیم، و بهترشو ساختیم.
ایران تانک های "کرار" رو از کجا بدست آورد؟؟؟
در زمان جنگ، ایران، تعداد خیلی زیادی تانک "T72"(که در آن زمان بهترین تانک موجود در جهان بود) رو به غنیمت گرفت، سپس اونا رو مهندسی معکوس کرد، و اونا رو بار ها ارتقاء داد. تا الآن خط تولید تانک های فوق پیشرفته ی کرار رو بر اساس همون تی ۷۲ ها راه انداختیم.
در ضمن، در زمان جنگ، هواپیما های دشمن بار ها سعی کردند پالایشگاه های اراک رو بزنن، اما "پدافند هوایی ارتش" مانع می شد. و نتونستن تاسیسات نفتی ایران رو توی اراک و اصفهان بزنن.(نمی دونم شما کدوم پالایشگاه رو می گید).
الآن، بیشتر قدرت نیروی زمینی ارتش و سپاه پاسداران، حاصل غنیمت هایی است که توی زمان جنگ از عراق گرفتیم.
همین طور، تعداد خیلی زیادی از هواپیما ها و بالگرد های موجود در کشور، حاصل از پناهنده شدن خلبان های عراقی و هواپیما هاشون به ایران هستن.
و تمام پهپاد هامون رو هم، مدیون امریکایی ها هستیم، که بار ها سعی کردن به حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران وارد بشن و ما بدون استثناء همه رو شکار کردیم. و تکنولوژی ساخت پهپاد رو بدست آوردیم.
تا اینجا که ما دیدیم، همیشه جنگ به نفع ایران بوده.
شاید توی زمان جنگ، چند تا از شهر های کوچک کشور عزیزمون دست عراق افتاد. اما همین دفاع جانانه ی ایرانی ها باعث شد، از چنان قدرت بازدارندگی ای برخوردار بشیم، که دیگه هیچ کشوری به فکر جنگ با ایران نیفته.
مطمئن باشید که اگر هنوز جنگ شود، تنها کشوری که از جنگ منفعت می برد، ایران است.
با سلام
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱
ما از جنگ نمیترسیم. برو اینا رو به کسی بگو که کافره انسان بعضی وقتا باید از همه چیزش بگزره مگه حضرت علی علیه السلام که در جنگ احد اونقدر زخم برداشت. امام ما نیست. خب اگه بدونی که ما هم اگر شیعه همون امامیم دیگه حرفی برای گفتن نمیمونه... امام حسین مگه نفهمید که بعد عاشورا چه اتفاقی میافته ؟؟؟ هر کی نفهمیده بفهمه ، ما ملت امام حسینیم. تمام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۴
من به تو درود می فرسام
نصیری
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
در دفاع از نظر شما ، کسی دوست داره بمب و موشک هسته ای بیاد بخوره توی خانه اش
مرتض غلامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند .این رو تجربه نشون داده، اون موقع که انقلاب شد و کشور تو اوج بی ثباتی بود و هم عراق به ما حمله کرده بود و ما هیچ سلاحی برای جنگیدن نداشتیم، آمریکا به خودش جرات حمله به ایران رو نداد .چه برسه الان که داریم تجهیزات و سلاح های پیشرفته جنگی و دفاعی صادر میکنیم.
بعدشم این امکانات آمریکا در سطح کشورها پخش هستش، مثلا سه مقدار تو کره هستش سه مقدار تو ژاپن سه مقدار تو آلمان یه مقدار تو ناتو.
ولی تجهیزات و نیروهای ایران در حالت تجمعی هستش که این برتری رو به ایران داده.
ولی در یک کلام دوران بزن و در رو تموم شده .و اینجا هم نه عراق نه افغانستان .این ها شعار نیست با دلیل گفتم که قانع بشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۸
آفرین برتو
نصیری
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
خب جنگ به نفع هیچ کس نیست چون ایران زیرساخت هاش و تاسیسات اش نابود میشه و آمریکا هم متحل ضرر زیادی میشه و چین میشه ابر قدرت اقصاد و این به نفع آمریکا نیست
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
ایران مردمانی از نسل اریابرزن لر.رستم سیستانی.میرزا شمالی .ستار خان وباقرخان ترک و....سپهسالان بی شماری ک نمیتوان رشادت انها رو بیان کرد ما از نسل کوروش شاه شاهان جهانیم هیچ کس جراعت تهاجم به خاک مارا ندارد ما مرد شهادتیم ما سردارانی از جنس سلیمانیها داریم درود بر ایران و ایرانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳
اون نسل خیلی وقته تمام شده
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
ایران مردمانی از نسل اریابرزن لر.رستم سیستانی.میرزا شمالی .ستار خان وباقرخان ترک و....سپهسالان بی شماری ک نمیتوان رشادت انها رو بیان کرد ما از نسل کوروش شاه شاهان جهانیم هیچ کس جراعت تهاجم به خاک مارا ندارد ما مرد شهادتیم ما سردارانی از جنس سلیمانیها داریم درود بر ایران و ایرانی
نصیری
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
آریوبرزن پارس بود نه لر
امیرحسین
France
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
روسیه ی به اون بزرگی وقدرمندی تو جنگ افغانستان به بن بست رسید و نتوست کاری بکنه و ایران و آمریکا که جای خود دارند
مثل حزب الله هی که تهی از تجهیزات است تونست تو جنگ 33 روزه اسراییل رو شکست بده
یعنی چی : یعنی اینکه این دنیا صاحب داره و بر خلاف صاحبش نمیتونه حتی برکی رو زمین بیافتد
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
درود برتو و اون حرفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
ما با دست خالی 8سال برابر 36 کشور جنگیدیم حالا مایم وآمریکا و لشکری که در کمترین زمان 20000000 می‌شود وتجهیزات که داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳
پس تجهیزات و جنگنده های زمان شاه کجا رفت؟
بهزاد
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
دوست عزیز چرا چرت میگی... چی زدی؟ ایران اون زمان مدرنترین نیروی هواییو داشت بعداز آمریکا و روسیه، اف 14 داشت ک هنوزم جز هواپیماهای پیشرفتس هلیکوپترهای قدرت مند کبرا، همشو شاه بدبخت خرید
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
این مقایسه مثل جنگ ایران و عراق اخرش دیدیم چیشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
آمریکا اندازه تمام دنیا تجهیزات نظامی داره
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
بله حرف شما تا یه جاهایی صحیحه ولی به صاحب اون تجهیزاتم ربط داره که کی پشتشه اونی که خدا داره یا اونی که نداره؟کدوم بنده است؟ تازه سربازای آمریکایی هم عاشق جنگ با ما نیستن اونا هزاران فرسخ دورتر از خونه وخونوادشونن و مثل مردم ایران اینقدر مصمم نیستن(البته به لطف ماهواره و شبکه هاشون دارن بدجوری جوونای مارو به فساد میکشن)
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹
ما همه در راه ایران عزیزمان و رهبری حکیم از هیچ قدرتی هراس نداریم.منطقه را قبرستان دشمنان خواهیم کرد.اللهم عجل لولیک الفرج.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷
یادتونه ی ناو جنگی آمریکارو با چند تا قایق گرفتیم و سربازاشون شلوارشونو خیس کرده بودن .این همون قدرتی هست که ایران داره و آمریکا نداره.قدرت و غیرت جوانان ایرانی
خودم
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۰
داداش ... مگه میشه ناو جنگی رو گرفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
ممکن‌است‌آمریکا ‌مراکزی‌حساس‌رابزند وخسارت
مالی‌زیادی‌بزند
‌ولی‌پیروزی‌بدست‌نمی اورد ‌‌تا‌خاک‌رااشغال‌نکند
کشور‌پیروز‌نیست ان‌وقت‌‌‌که‌سرباز‌امریکائی
پادر‌خاک‌ما‌بزارد‌‌قبرستان‌تاریخی‌برای‌آنها ‌خواهیم‌ساخت
که‌هزاران‌سال‌‌‌در‌دنیا‌تحقیر‌شوند
انا‌فتحنا‌لک‌فتحا ‌مبینا ‌پیروزی‌از‌ان‌‌ملت‌ایران‌است
انشاءالله
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
درود برشما جالبه دیگه مخالفم نزدن به این میگن حرف حساب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴
این تصویری که از تانک گذاشتی تی 90 نه کرار
بیک خراسانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹
سلام فقط خدابه اونها رحم کنه که قلطی ازشون سرنزنه والا تک تک سربازای امریکایی واسرايیلی رو مثل گوسفندی ...
ف
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲
ما آوارگان افغانستانی که درایران زندگی میکنیم فعلان فرزندان این خاکیم تاخون داریم از ایران دفاع میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱
درود بر غیرت شما ها
بهمن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶
ایران منو داره امریکا هیچ کس نداره ...
MOHAMMAD
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳
متاسفانه دوستانی که این مطلب رو نوشتن، در واقع یه کپی پیست از سایت گلوبال فایر پاور انجام دادن.
اولا جنگ برای ایران یک اتفاق خوب است که ما مدت ها منتظرش بودیم.
چرا؟؟؟
_جنگ برای کشوری مثل ایران، قدرت بازدارندگی در پی دارد.
_اگر ما بتوانیم در جنگ، ضرباتی غیر قابل جبران، به دشمن بزنیم. و دشمن را ضعیف و بی خطر کنیم، دیگر تهدیدی از جانب دشمن نخواهیم داشت.(همان طور که صدام بعد از جنگ کاملا بی خطر شد)
_در ضمن، غنائم جنگی از اهمیت زیادی برخورداره.(پهپاد هایی که مهندسی معکوس کردیم و توی اونا بهترین شدیم، تانک هایی که غنیمت گرفتیم و اونا رو مهندسی معکوس کردیم و توی اونا بهترین شدیم، یا هواپیما و بالگرد هایی که توی جنگ ایران و عراق بدست آوردیم و.... از آثار مثبت جنگه)

نکته ی دیگه ای که توی این مطلب ایراد داره تصویر ی از تانک کراره که گزاشته.
دوست عزیز این تانکی که تصویرش رو گزاشتید، تانک "T72S" هست. نه تانک کرار.

و نکته ی بعد اینه که، امریکا توی کشور های خیلی زیادی پایگاه نظامی داره.
و این مسئله، از لحاظ ژئوپولتیکی خسارت زیادی رو به امریکا می زنه.
در واقع ایران قرار نیست با تمام امریکا بجنگه.
ما فقط باید با پایگاه های آمریکایی توی منطقه ی خاورمیانه بجنگیم.

اشکال دیگه هم اینه که شما قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رو لحاظ نمی کنید.
سپاه، قوی تر از ارتش نباشه ضعیف تر هم نیست.
به نظر من سپاه به تنهایی ( منظورم اینه که بدون کمک ارتش و تمام زیر مجموعه هاش توی منطقه از جمله حزب الله لبنان، زینبیون، فاطمیون و....) هم می تونه مقابل امریکا بایسته و پیروز بشه.

و اما اشکال آخر اینه که، شما فقط بحث کمیّت رو نوشتید نه کیفیت.
منظورم اینه که مثلا توی مسئله ی موشک مهم تر از تعداد موشک (که جمهوری اسلامی ایران توی تعداد هم، خیلی از سایر کشور ها سره) بحث سرعت، برد و قدرت تخریب هست.
لطفا توجه فرمائید.
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶
امریکا هیچ قلطی نمیکپه انها فقط تجهیزات ارتش به حساب اوردن ولی بسیج قیرتمپد. وسپاه دلاور فراموش کردن اینها هرکدام برای خود یک ارتشن کجای کاری خالو
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶
امریکا هیچ قلطی نمیکپه انها فقط تجهیزات ارتش به حساب اوردن ولی بسیج قیرتمپد. وسپاه دلاور فراموش کردن اینها هرکدام برای خود یک ارتشن کجای کاری خالو
علی باقرنیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰
ما ارتش بیست میلیونی داریم هشت سال دفاع مقدس تمام دنیا مقابل ماایستادن اما غلطی نکردن وبعد از این هم نمی توانند
صلاح احمدپور
Iraq
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲
بخدا بعضیا طوری حرف میزنن که انگار یک بچه ی پنج ساله هستن نود درصد نظرا باعث تاسفه نه عقلی نه شعوری نه کارشناسیی نه فرهنگی من نمیفهمم تو این عصرو دوران اینا چرا اینجوری حرف میزنن بجای اینکه راه حل منطقی راهکاری برای صلحو دوستی و درصورت نبود راه کاری برای جنگیدن منطقی و ایدولوژی تاکتیکی اصلا ادم اعصابش خراب میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶
ولی هیچ حرکتی نمیتونهانجامبده فقط پارس میکنه
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱
کم من فئه قلیله غلبت فئه کثیره باذن الله والله مع صابرین
.نوید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۲
تجهیزات آمریکایی با حضور در منطقه نقاط ضعف و قوت شون لو رفته و دیگر کارایی ندارند و این یادتان باشد که داشتن تجهیزات مهم است اما نحوه استفاده و توانایی استفاده از آن هم مهم تر است حامیان آمریکا در منطقه توان رزم ندارند ولی حامیان محور مقاومت با سنگ هم قوی ترند.در آمریکا آمار نشان‌دهنده آن است که بخشی از کارکنان ارتش آمریکا برای پول.برای غذا.برای سرپناه و برای فرار از مدرسه عضو ارتش شدند آموزش های بسیار مفید می‌بینند اما موقع جنگ باید از تو سوراخ موش بیرونشون کشید.جنگ روی کاغذ نیست .حتما می خواهید برجام تو پاچه ملت بکنید دیگه تا به منافع شخصیتون برسید بگید مردم رای دادن مردم قهرماناند خدا ما از جنگ نمی‌ترسیم ما از خاعنین می‌ترسیم که سوزش خنجر از پوشت بیشتر .
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
امریکا‌دیگر‌نه‌تنها‌درایران‌‌بلکه‌درخاور‌میانه‌هم‌جایگاهی‌ندارد‌اینجا‌کشور‌امام‌زمان‌هست‌وامربکا‌هیچ‌غلطی‌نمی‌تواند‌بکند
رضا نوروزی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰
یک کلام ختم کلام آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند رو به نابودی است
یه نظامی ایرانی رقیب ۵سرباز آمریکایی هست شما قدرت ونفوذ ایران در منطقه را میدونید حامیانش یه طرف سپاه قدس هم یه طرف کلا موازنه را تغییر میده حالا حشدالشعبی و انصارالله یمن و،،،، حامی یه ایران است. بطورکلی چنین اشتباه وغلط اضافی از آمریکا بعیده در ضمن در تعداد سربازا بسیج و هم باید در نظر داشته باشیم که همیشه در هر صحنه حاظر و گوش به فرمان رهبر محبوب و دست نیافتنی مان هست پیروزی از آن کسی است که همراه با حق باشد جنایات آمریکا را فراموش نخواهیم کرد
پشتوانه ما فقط خداست ما قذرت و پیشرفت مون را از خدا و اهل بیت میگیریم پس نگران نباشید
باتشکر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
آخه یمن که یکی باید بیاد نجاتش بده چجوری میخواد در برابر آمریکا به ما کمک کنه بعدشم چرا فکر می‌کنید آمریکا کافره؟ تو ناو هواپیمابر شون خیلی ها نماز می خونن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۱
حرف حقیقت تلخه
E.d
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۰
جالبه هیچ کدوم از دوستان اشاره ای به قدرت هسته ای آمریکا نکرد.هیچ میدونید آمریکا حدود ۶ هزار تا کلاهک هسته ای داره و خدایی نکرده اگه علیه ما استفاده کنه چی به روزمون میاد.دوتا شهر ژاپن رو که یادتون نرفته.گفته میشه با این تعداد کلاهک کل دنیارو دوبار میشه زیرورو کرد.پس به جای این حرفا بهتره دعا کنیم جنگی صورت نگیره
احسان
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۹
برای همین از داشتن قدرت صلح‌امیز هسته‌ای هم توسط ایران ، نگرانه!
چون از قوی شدن ما می‌ترسه، می‌خواد که ما مثل لیبی و صدام همه‌چیز رو تحویلش بدیم ، تا بدون نگرانی ، کارش‌رو پیش ببره.
و در این میان مسیولان ... ، با برجام... در حال خدمت به ... و خیانت به ملت ایران هستن!
...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳
بله بمب دارد ولی باید با هواپیما روی خاک ایران بیاندازد پس سیستم راداری که پهباد رادار گریز را منهدم کرد چی آن که پهباد بود و کوچک و ردیابیش سخت ، این هواپیماها که قول پیکرند و البته سنگین و به راحتی قابل شناسایی هستند ، از راه دور هم نمی‌تواند موشک بزند چون احتمال سقوط موشک در کشور خودش یا هر کشور دیگری در این مسیر هست . خیالت راحت اگر آنها به همین راحتی می‌توانستند از بمب اتمی استفاده کنند سالها پیش این کار را انجام میدادند و البته هیچ نگرانی هم نداشتند چون جان انسانها ذره ای برایشان اهمیت ندارد .
علی ذاکری بلیلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۶
آمریکا به کشورهای ترسو آمریکاست نه به ایران عزیز ما ایران قهرمان بقرآن همه جاقبرستانشان میکنیم
سعید
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۵
اگر ایران جای امریکا بود و این همه بمب هسته ای داشت الان امریکایی وجود نداشت خدا میدونه قدرت رو به کی بده
کیان
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
فکر کردین من از کجا این همه اطلاعات اوردم اینترنت خودتون برین سرچ کنین
اشنایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۲
ایران زمین برای جنگ نامنظم به وسعط خاک ایران دارد که آمریکا محروم است درنهایت ایران ویتنام ثانی خواهد شد با این تفاوت که دیگر اسرائیل محو می‌شود صد البته که رنج و خسارت هم خواهیم داشت ولی در نهایت ما پیروزیم چرا که در ایران شهادت هست ولی آنها از جان عزیز تر ندارند
حسین چنانی فرجی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۷
باسلام ودرود برملت عزیزوشریف ایران اسلامی وشیعه امام حسین علیه السلام من یک مردعرب اهوازی که نه سواددارم نه سیاست بلدم اماجنگ باامریکا مطمن باشیدجنگ دربرابریهودواسرائیل صددرصدمیشه ایران اینقدر قدرت داره که امریکاواسرائیل شکست خواهدداداین خواست خداقدرت الان دست اسلام وجمهوری ایران است بااین سلاح که داریم پیروزخواهیم شدباورکنیداگه جنگ بشه کل مسلمانهاوعرب ودولت خلیج دربرابرامریکا میجنگد ماازامریکا نمیترسیم واماده ایم براجنگ شهادت افتخاره برامسلمان وشیعه درودبرمردم ایران
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۶
شعر و ور زیادی دارین میگین یک بوبم اتمی خرج مون میکنه تمام هیچ کسی هم تو دنیا جیکش در نمیاد ( فقط لب و دهنیم ) همین سردار ترور کردن با گستاخی تمام هم گفتن ما زدیم چه کارشون کردیم فقط یک شو اجرا شد برای ساکت کردن مردم انتقام سخت زرشک
رحیم
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸
دقیقا داداش زدی تو خال .
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴
به چند نکته توجه نکردید ۱ _ نیروهای بسیج و سپاه که میلیونی هستند ۲ _به قایق های تندرو ، نیروهای بسیجی ما با قایق های بسیار ابتدائی و با آر پی جی ، شاید باورش برای بسیاری سخت باشد ، شهید فدوی و چند بسیجی شجاع، با آر پی جی که بسیار هم در دسترس بود و هست چند ناو آمریکایی را مورد هدف قرار دادند و خسارت ۸۰ درصدی به آنها وارد کردند ، البته مستند هم هست با جستجو در اینترنت پیدا خواهید کرد و این یعنی شجاعت و هوشمندی ، حالا که قایق‌های تندرو جدید با امکانات پیشرفته ، روشن است چکار میکنند۳_ موشک های نقطه زن که از نمونه های روسی و آمریکایی دقیق تر هستند ، این هم گفته کارشناسان آمریکایی و اسرائیلی است نه آدم های عادی مثل من ۴_ اژدرهای منحصر به فرد ایرانی که حدود ۲ یا ۳ برابر اژدرهای دیگر کشورها سرعت دارند و کابوس ناوهای آمریکایی هستند و نکته آخر اینکه آمریکا نمی‌تواند هنگام جنگ با ایران ، تمام تجهیزات و نیروهایش را به این منطقه بیاورد و کشورش را خالی از ارتش و تجهیزات نظامی کند . تنها نقطه ضعف اساسی ایران کمبود هواپیماهای پیشرفته است که بسیار مهم است.
خرچنگ
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
واقعا مردم رو خر فرض کردین که مقایسه میکنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
ایران هرچقدرهم که قدرت داشته باشه به پشتیبانی مردمش نیازمنده ولی متأسفانه اینا انقد به مردم دروغ گفتن و حقشونو خوردن که اگه خدایی نکرده جنگی صورت بگیره مثه دوران دفاع مقدس نیست که همه داوطلبانه برن.این شکاف خیلی عمیقه باعث و بانیشم خود مسئولین هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
جنگ خیلی سخته اونایی که بستگان یا افرادی از خانواده از دست دادن میفهمن،ضمنا هیچ وقت از خدا جنگ نخواین صلح بهترین هدیه است برای بشریت
عليرضا نوروزى
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳
من ۱۶ سالمه و عاشق کشور هستم همش آرزو میکنم که آمریکا به ایران حمله کنه تا بتونم به کشورم خدمت کنم.پىروزى از آن ماست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
چه شیعه ،چه سنی،همگی فرزندان ایرانیم
نمیزاریم دشمنان ایران
خاکمان را تصرف کند
تا نفس داریم،تا لحظه عمرمون تا قطره اخر خونمون
با دشمن میجنگیم...
مرگ بر امریکا مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل
مرگ بر دشمنان ایران...
علی وقان
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
من وقتی بزرگ شدم می‌خوام وسایل های جنگی فوق پیشرفته بسازم برنامه حمله من به کشورها : اسرائیل-روسیه-امریکا و........... ما توپخانه توپخانه موشکی و هواپیما های جنگنده زیاد عرب داریم.
امیر حسین علیزاده
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
... آمریکا هم تو منطقه هم تو اروپا دارای نفوظ و قدرت بالایی هستش علاوه بر این تو همه چیز ابر قدرت جهانه اونم به کنار متحد های قدرتمندی داره مثل انگلیس آلمان اتریش و........ اونم به کنار آمریکا زیر دریایی جورجیا رو داره مجهز به سلاح هسته‌ای که همه دانشمندان گفتن این زیر دریای میتونه کل کره زمین رو در 13 دقیقه نابود کنه ایرانو که دیگه تو 5 دقیقه میزنه میگید نه برید تو گوگل سرچ کنید
من
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
همه نظرها قابل احترامه.ولی دوستان اگ کسی نظری چه موافق چه مخالف نظرها داده به این معنی نیس ک وطن دوس یا خیانت کاره. واقعیت چیزیس ک ما از آن بیخبریم.بقول معروف حلوای تنترانی تا نخوری ندانی
یاسین سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۲
بسم الله القاصم الجبارین برادران گوش کنید این آمار و ارقامی که شما اینجا میبینید همش مضخرفه و اراجیفه بنده خودم یک سپاهیم و سرتیپ هم هستم این آمار و ارقام رو هم ما بهتر از هرکس دیگه ای میدونیم ارتش ایران دارای یک میلیون و پونصد هزار پرسنل و سپاه یک میلیون نفر پرسنل داره روی هم دو و نیم میلیون نیروی نظامی و بیست دو میلیون نفر بسیجی یا همون شبه نظامی هست تعداد تانک های ایران ۶۲۰۰و تعداد جنگنده های ایران به طور کلی ۴۳۰۰فروند و تعداد خودروی نظامی ۷۰۰۰تا و تعداد هلکوپتر جنگی هم ۸۰۰۰عدد هست ایران ۳۵۰۰۰تا موشک داره ودارای ۵۰۰۰تا پهباد نظامی و ناوجنگی ۱۵تا داده و ناوچه ۲۰و ناو جنگی آبی خاکی ۳۵ تا ۱۶۰۰ تا قایق موتوری داره که دست سپاه پاسداران ناو موشکی هم ۸تا و اگه قرار باشه بمب اتمی ساخته بشه ایران توانایی ۴۵۰۰عدد رو داره به این میگن یه مقایسه ی حسابی البته بدون نیروهای نیابتی و خیلی چیزای خواهشا و لطفا آمار و ارقام درست رو قرار بدید در سایت،و یک چیز دیگه فرض کنید ایران اینارو هم نداشت شک نکنید ایران پیروز این میدونه چون همیشه حق بر باطل پیروز میشه و این رو هم بدونید این پرسنل نظامی آمریکا و این تسلیحات اونا در همه جای جهان پراکندست و آمریکا دیگه توان مقابله با ایران رو نداره ‌.باتشکر.
یاحسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
سلام. به نظرتون کدوم کشوری میاد اسرار خودش رو به همه بگه که ما فلان چیز رو داریم فلان چیزرو نداریم بدون شک همه کشورها علی الخصوص ایران که طی چند سال اخیر پیشرفت های فراوانی رو تو هر زمینه داشته قطعا چیزهایی رو در اختیار داره که ماها حتی نمیتونیم تصور کنیم هرچند که طی این ۴۲ ۴۳ سال موانعی جدی رو جلوی خودش دیده ولی بازهم تلاش میکنه تا پیشرفت کنه بدون شک ایران رتبه نخست رو تو تمام عرصه ها ومیدانهای جهانی داره شک نکنید. هرکس خدا با اوست اوپیروزاست چون قدرت متعلق به ذات مقدس پرودگار است ما با خدا باشیم درراه خدا باشیم پیروزی قطعی صددرصده.
کیان
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
خدا امریکا رو فرستاده تا از دنیا محافظت کنه اگه نبودن دنیا زندان بود خدایی امریکا خدا نداره خیلی هم داره کی گفته نداره نا سلامتی محافظ زمینن بعد شم تانک های کرار قویترن یا ابرامز هایی که تا انجایی که من تو اینترنت دیدم موشک اتمی نابودشون نمیکنه خوب معلومه ابرامز ٫هواپیماهاو هلیکوپتر های امریکایی قویترن یا ایرانی من جوابشو تو اینترنت دیدم امریکا هم قویترین هواپیما رو داره هم قویترین هلیکوپتر رو و از بین قویترین نفربر هم قویترینشونو رو داره که در کل کامیون‌،جیپ٫لانچر راکت٫قویترین دنیا رو داره همهی چیز ایی که گفتم رو تو اینترنت دیدم
ارشیا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
اولا قدرتی که چین در دست داره خیلی بیشتراز قدرت آمریکاست و آمریکا فقط حرف میزنه شما به عین الاسد نگا کنید بهترین پدافند های آمریکا اونجا بود اما همه به هدف خورد و اینکه جنگ اگه شروع بشه روسیه و چین هم قطعا به حمایت ایران میان از طرفی هم حزب الله لبنان خیلی راحت اسرائیلو از پا درمیاره نیازی به ایران نیست
قدرت آمریکا پراکنده است ما باید ببینیم چقدر قدرت تو منطقه داره
پایگاه های اطراف ایران همه در تیرس موشک های ما هستن از جمله ناو هاشون خیلی راحت میشه خسارت خیلی زیادیو بزنیم
اگرهم جنگی پیش بیاد دیگه مثل قدیم نیست باید بشینیم موشک هاشونو بالا سرمون بشماریم قدرت پدافند های ایران که غیر قابل تصور هست و همچنین قدرت موشکی ما برای اینکه تحریم نشیم تمام قدرتمونو نمایان نمیکنیم ولی در زمان جنگ شاید موشک های با برد بالا تر هم داشته باشیم وقتی بتونیم ماهواره بفرستیم پس به فناوریه موشک دور برد قاره پیماهم دست یافتیم آمریکا نمیتونه در جنگ پیروز باشه ما 30 سال پیش دربرابر 28 کشور جنگیدیم
ایمان از همه مهم تره وقتی سربازای آمریکایی رو دست گیر کردیم در خلیج فارس با اینکه میدونستن آزاد میشن اما از ترس شلوار هاشون خیس شده بود ولی وقتی ایمان داشته باشی یکی مثل شهید حججی که چاقو زیر گلوش بود اما سرش بالا بود غرور داشت یا مثل حاج قاسم سلیمانی که حتی یکبارهم سوار ماشبن ضد گلوله نشد
جبار
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳
خیلی هاتون کنار خانواده نشستین میگین ما میزنیم ما میکشیم
تو جنگ معلوم میشه چندمرده حلاجین بعدهم امریکا احتیاجی نداره با ایران بجنگنه همیه مردم رو با اقتصادش مارو بدبخت کرده...
پارسا
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
زیاد به دلتون صابون نزنید کره شمالی با ما متحد نیست
چون که فقط با آمریکا دشمنه نشد دلیل که با ما متحده
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
اگه جنگ بشه ایران براحتی پیروزمیشه چون تمام فرمانده هاشون روتوخودآمریکاترورمیکنه
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۴
اولاکه آریوبرزن لربودولربویراحمدی دوم فارسهاادعای سلسله ی هخامنشیان رادارن اماواقعیت هخامنشیان اجدادلرهابودن وزادگاه کوروش کبیردرشهرستان اندیکابخش سوسن دراستان خوزستان ودرمحدوده ی خاک بختیاری میباشدوحتی درشهرستان آنزان یاهمون ایذه مجسمه های بسیاری برصخره ها ودل کوه هاحک شده که نشان ازلربودن این سلسله داردوهیچ ربطی به فارس نداردفارسهااعرابی بودن که ازعربستان بسمت ایران حمله ورشدن ودراستان فارس سکناگزیدن وربطی هم به سرزمین پارس ندارنداماجنگ ایران وامریکاجوانان ومردم ایران مثل افغانی هابی غیرت نیستندکه آمریکایی پابه خاکش گذاردسربازآمریکایی پایش به خاک ایران برسدجوانان تکه تکه شان میکنن این جنگ هرگونه که باشدبیشترین زیان راآمریکامیکندوایران راقویترمانندجنگ عراق وایران
خودم
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶
این مطالب روی کاغذ درسته در واقعیت ایران جزو قدرت برتر جهانه و سربازان فعال ایران رو نمیشه از مردم جدا کرد و باید دانست ملت ایران در زمان جنگ و جهاد چهره قدرت میگیرند و ذره ای ترس در وجودشون دیده نخواهد شد اما نکته دیگر بحث تجهیزاته مگر از موشکهای دوربرد فضایی سپاه بی اطلاعند که پس از ورود به جو میتونه به هر کشوری با دقت بی نظیر حمله کنه البته ایران هرگز به کشوری تعرض نمیکنه و فقط در زمان دفاع ست که قدرت واقعی ایران دیده میشه حتی یک کارگر ساده به عنوان یک فرمانده ارشد آمریکاست
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برچسب منتخب
# انرژی هسته ای