خبری خوش برای بازنشستگان تامین اجتماعی | وقایع روز
کد خبر: ۷۰۵۰
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - 09 December 2020
بر مبنای گفته رئیس کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی، پرداخت مستمری بازنشستگان مشاغل سخت بر اساس قوانین جدید تا اواخر آذر ماه انجام می شود.

بازنشستگان

وقایع روز ـ سرویس اقتصادی؛

علی اصغر بیات در مورد زمان پرداخت حقوق بازنشستگان در مشاغل سخت و زیان‌آور بر اساس احکام جدید متناسب سازی گفت: در روزهای گذشته جلسات و مذاکرات فشرده‌ای با مدیر عامل و مسئولان سازمان تأمین اجتماعی انجام دادیم و برخلاف گمانه زنی‌های اخیر، حقوق بازنشستگان سخت و زیان‌آور در آذرماه با آخرین تغییرات پرداخت خواهد شد.


بیشتر بخوانید:واریز وام بازنشستگان به همراه حقوق آذرماه


وی خاطرنشان کرد: احکام متناسب‌سازی بازنشستگان سخت و زیان‌آور که مورد اعتراض این دسته از بازنشستگان بود، با مشارکت نمایندگان کانون‌ها اصلاح و فرمول جدیدی برای آن در نظر گرفته شد. این احکام در هیئت‌مدیره و هیئت امنای سازمان تأیید شد و در آذرماه، حقوق بازنشستگان مشاغل سخت و زیان‌آور بر اساس احکام جدید متناسب‌سازی پرداخت می‌شود.

رئیس کانون عالی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد: همچنین کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تأمین اجتماعی پیگیری مطالبات و انتظارات برحق جامعه بزرگ بازنشستگان و مستمری بگیران از طریق تعاملات سازنده با مسئولان و مطالبه‌گری هدفمند از مجاری و مسیرهای قانونی را به عنوان مهمترین وظیفه تشکیلاتی خود می‌داند به طوری که با پشتوانه عظیم آحاد بازنشستگان شاهد دستاوردهای بزرگی نیز در این خصوص بوده‌ایم.

بیات افزود: در مقطع حساس کنونی که نیازمند عزم همگانی جهت غلبه بر مسائل و مشکلات گوناگون هستیم، برگزاری هرگونه تجمعات اعتراضی را در ۲۳ آذرماه به صلاح و مصلحت ندانسته و از هر گونه اعلام فراخوان تجمع در این روز حمایت نخواهیم کرد و مؤثرترین راه تحقق درخواست‌ها و دغدغه‌های موجود را استفاده از ظرفیت‌های مؤثر مذاکرات و تعاملات اثربخش می‌دانیم.

نظرات کاربران
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴
خدا لعنتتون کنه که حق قشر ضعیف کارگر پایمال کردید واگذارتون کردیم به خدا
بعادر
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
مگه خودمون مردیم که به خدا واگذار کنیم بیاین دست به دست هم بدیم زنگیشون خراب کنیم همینجوری که زندگی مارو خراب کردن
اصفهان
| Poland
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
با سلام فکر نمی کنم فرقی بین باز نشستگان کشوری وتامین اجتماعی باشد
مهدی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۱
اینقدر کثیف و دروغگو هستید که آب تموم دریاها شمارو پاک نمیکنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
ماهی ده هزار تا سی هزارتومان خسته نباشی دلاور!!!!! عجب تقّی به نظرتون این تقّشون به اون توقّاشون میخوره ؟!با این همه گرونیو و این تورم سرسام اور
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۱
تف ... که ۴۸هزارتومن اضافه کردید و گفتین مبلغ چشم گیری اضافه میکنیم تا باری از دوش مشاغل سخت برداشته بشه خدا ازتون نگدره که اون جیره خوار هاتون رو میبرید جلوی دوربین به اسم نماینده بازنشسته و اعلام رضایت میکنن
اسحاق
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
بابااینا،دروغ میگن، من الان فیش،خقوقیم،چک کردم، اصلا سخت و زبان آور، اضافه،نشده، دروغ،میگن،بخدا، واگذارتون، میکنم به خدا، ،،
مستمری بگیر
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸
قبل از همسان‌سازی سال ۱۳۸۸ دریافتی اینجانب ۳۰ درصد بیشتر از یک کارمند حقوق بگیر خود سازمان بود اما بعد از گذشت این همه سال متاسفانه الان حقوق اینجانب نصف دریافتی یک کارمند ۲۰ سال سابقه سازمان می باشد
میر محمود آلنبی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۷
واقعان خجالت داره چقدر دروغ از خودتون خجالت نمیگشین از خدا خجالت بگشین منه آدم مریض با این حقوق نا چیز چکار کنم امروز ۲۰ آذر ماه همان حقوق دو میلیون و سیصد واریز کردین وپانصد هزار از قرز ما برداشتین من با یک میلیون و هشتصد چکار میتونم بکنم دکتر برم دارو بخرم خرج خونه بکشم تو خدا خجالت بگشید بس این همه دورغ
بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲
چرابدادبازنشستگان تأمین اجتمائی نمیرسیدمگرچه غرقی بابقیه دارند به کی بایددردشونوبگن به کی شکایت کنن ازخدابی خبرهامگربقیه تافته جدابافته هستن لعنت خدابه شما که براحتی حق کشی میکنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۵
مثل ... دروغ میگن
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹
جناب اقای بیات و یزدانی کیا مسئولین محترم بازنشستگان
لطفا ،خواهشا ،تمنا، ،برای بازنشستکانی که سال ۹۸ باز نشست شدند و به هزار و یک دلیل حکمشون سال ۹۹ خورده نیز طرح متناسب سازی و سختی کارشون رو لخاظ کنید
خدا رو خوش بیاد حق زن و بچه های ما سر تصمیم های سرسری ضایع نکنید ،درود بر شما
ناشناس
United States of America
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
۹ ماه گذشت تبعیض ادامه داره طلب تامین اجتماعی را خوردند وبه لشکری و کشوری اضافه کردن مگر ما ایرانی نیستیم راستی برای حق
پایمال شده باید بکدام کشور مراجعه کنیم نمایندگان دست بدست نکنند شاعری مداری را به مجلس بکشند ۴ماه ادب سال را نداد ولی برای لشکری و کشوری با اختلاف ۲تا۵ میلیون تلاش میکند شما آشنا است خجالت بکشید بیزار بودیم بیزار تر شدیم به هر کس نامه دا یم در سطل اشغال آموخت مرگ بر تبعیص
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
یعنی خاک بر سر اون سازمان تامین اجتماعی با افزایش حقوق دادنش خوبه خجالت بکشن با این افزایشاشون یعنی هرجای دنیا بگیم چقدر با این تورم برامون حقوق اضافه کردن بهمون می‌خندن کاش میشد بزنیم تو صورت آقای... اخه ... خودت میتونی با این حقوقا زندگی کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
مرگ بر امریییییکا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
یه معلم نشسته خونه حقوق ۷میلیونی میگیره تازه ناراضی ما اون همه شب وروز جون کندیم حالا با حقوق ۳میلیونی چکارکنیم
قشر زیرصفر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
الان حقوق ها برحسب تورم اضاف کنید،همه راضی هستند ،سال ۹۵حقوق۷۰۰تومن مایه سکه میشد الان باحقوق ۲۳۰۰نمیشه هیچی بخریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳
بر پدر و مادرتون لعنت خدا که حقوق مستمری بگیر ان اینقد کمه به هیچ چیز نمیرسه باید همش سیب زمینی پخته بخوریم
تنها
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷
چطورخجالت نمبکشیدواین حکمهای بازنشستگان تأمین اجتمائی راامضاء میکنید امیدوارم خداازتون نڴذره چرااینقدربه ماظلم میکنید تاکی دزدی وحق کشی لعنت برشماواجدادتون
اسمان
Germany
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
پدرمن ده سال بیمه داره باحقوق یه تومن ،اونم طی دوسه ماه اخیر شده یه تومن ،باجمعیت ۵نفرومستاجر ،خداوکیلی خودتون باشین بااین مبلغ زندگی میکنینن،نه وامی ،نه معیشتی نه سهام بی عدالتی ،خدالعنتتون کنه بایه تومن چه میشه کرد،بخدا خیلی سختمونه ،همش قرض میگیریم ،اخه تاکی نمیخواین توجه کنین ،بازنشتگان کشوری با۳۰سال خدمت حقوقشون شد ده میلیون ،گناه ماچیه که باید بخاطر ندانم کاری دولت بسوزیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
مرگ برتبعیض مرگ بربی عدالتی. حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی روهم مثل کشوری ولشکری اضافه کنید.جیره خورهای مملکت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
این بی همه چیزا حرف رهبرو زیر پا میزارن ماکه جای خود داریم لگدمال میکنن هیچی براشون مهم نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
هر چی بدبختی داریم از ریس و تمام دست اندرکاران تأمین اجتماعی هست...آقایون خودشون ببین چه حقوقهای نجومی میگیرن.....توی این مملکت نابود شدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
با سلام ما که سال ۹۹ باز نشیت شدیم افزایش حوق نداریم با دوملیون و سیصد هزارتومن ما آدم نیستیم چه جوری با این حوق زندگی کنیم خو دتونم با همین حوق زندگی می کنید ولی برای ارتشیها امسال سه ملیون حوقشون زیاد کردید چرا اینقدر فرق می زارید مگه خون اونها از ما رنگین تر تورا به خدا یه فکری برای تامین اجتماعیربکنید که حوقشون زیاد بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
از خودتون خجالت نمیکشید کل مدیریتتون بر پایه دروغ و تزویره
حناتون پیش ملت رنگ نداره دزدهای بی سر وپا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
دمشون گرم...من راضیم..از خوشحالی نمی‌دونم چی کار کنم...خدایا شکرت...
کارمن قرار دادی باز نشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
ای اف بر مسئولینی که به جای رسیدگی به امور مردم به فکر پر کردن جیب خودشون هستن وبا ثروت این اب و خاک که متعلق به همه مردم هست برای خود و خانواده های خود زندگی پر زرق برق درست کردن و باور ندارن که با حقوق حقه امثال ما زندگی میکنند......و عدالت معنا ندارد
م
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰
واقعا متاسفم برای وزارت رفاه...برای حقوق کارگران سازمان اجتماعی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
خیلی بی عدالتی کرددن تف تف
M
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
خاک عالم برسر مسئولین تامین اجتماعی که نمی توانندحق گارکران را بگیرند مخصوصا وزیر رفاه گفتن درسال ۹۹کسی حقوق پائین تر از۰۰۰ ۲۸نمی گیری ما که ندیم اگثر کارگران دارند ۱۹۰۰۰حقوق میگرند خجالت بکشید
چقدر دروغ هرروزهم درهمه جا اعلام میکنند همسازی حقوق بازنشتگان یکی دومیلیون اصافه میکنند یکی را۶۰۰هزارتومان خاک بر سرمسئولی بااین تصمیم شب راحت میخوابه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
اگه یک مسئول ده درصد شرف داشته باشه اینا میدوه باسی وسه روز حقوق داشتن دوتا دانشجو نمی تونم دوکیلو گوشت بخرم میوه ولباس مسافرت وووووووهمه پیشکش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
وای برمابازنشسته ها
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
باسلام بزرگترین خیانت سازمان تامین اجتماعی بادستوردولت وهمفکری نوبخت با دزدی بی اندازه ازاین سازمان وپاسخگونبودندفعلاً پایشان را روی گلوی بازنشیتگان وکارگران گذاشته وتاحدمرگ فشارآورده وبی اندازه دروغگویی میکنند که همسانسازی شدبه هرکه می پرستید دروغه دروغه متناسبسازی شد که زمین تا آسمان فرق دارد به کشوری ازیک ونیم میلیون به بالا اضافه شد به تامین اجتماعی پانصدتا هفتصدتومان...
قربانمحمد اودک
United States of America
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
تامین اجتماعی برای بازنشستگان ۹۹ خیانت کرد ومتناسب سازی را انجام نداد در صورتیکه تمام کارگزاریهای بیمه این طرح را برای این قشر انجام داده اند.و دولت نیز برای کارمندان خودش که با بیمه تامین احتماعی بازنشست شده بودند نیز خیانت کرد وطرح همسان سازی شامل حال آنها نشده وتبعیض وفاصله طبقاتی بوجود آورد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
خداوند لعنت کنه هرکسی که حق کارگروپایمال کنه
بازنشسته مستاجر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
بجای کمک به کشورهای بیگانه از مردم خودتون حمایت کنید که تو فقرو بدبختی دارن غرق میشن خدایی انصاف نیست کشورهایی که خودتون میدونید کار نمیکنن با پول یارانه ای و نفت بهترین زندگی رو دارن اما بازنسشته ها با دست رنج فراوان گذاشتن عمرشون تو این راه . تو فلاکت و بدبختی زندگی کنن آخه تا کی دروغ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
لامپی که در خانه رواست در مسجد حرام است.من از کار افتاده هستم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۵
سلام هم کاران عزیز بند خداها زحمت زیاد کشیدم تا بتواند حقوق ما را به یک صدم حقوقشان برسانند تا هزار چهار صد سپر کنید بعد همه میمریم وزیر کار می ماند و حقوق ماهای پانصد میلیون تومنانخدا جواب دزدی هایشان میدهد
مریم غ بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
اول سلام ...شما واقعآ چقدر میخواهید سر کارگر وبازنشستگان شیره بمالید و حق شان را بخورید.اصلآ شماها بوی از خدا پیغمبر نبردید...چطور سال 99داره پایان می رسه اما شماها شکم تان سیر وغمه نه خانواده ونه کرایه ندارن دوا ونه قسط وام ندارید که آنوقت فکری بحال ما هم نکردید خدا ازتون نمی گذره حتی ما اگه بگذریم ..شما بوی از خدا نبردید...بی دین ایمان هستی ...فقط فساد مالی گرفته شمارا...وسلام..شما قدر انسان خوب را ندارید...بخاطر همان مارا در تنگنای قرار دادهاید...خداهم انشالا سر خانواده تان بیاره عزیزترین عضو خانواده شما بیاد..انشالا
با زن نشسته
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
سلام چطوری میگید مشاغل سخت و زیان آور تو آذر ماه اصلاح حقوق میشه درحالی کا احکام آذرماه را صادر کردید؟
ایزدی گناباد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
به خدا قسم اگه مسلمون هستین که شک دارم از خدا بترسین. سه ماه هست که اعلام میکنید افزایش حقوق بازنشستگان سختی کار رو آذر ماه واریز میکنید حالا که هفتاد هزار تومان اضافه کردین ما باید جشن بگیریم. خدا از شما نگزره با روحیه ما بازی میکنید.
پویا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
حقوق پدر من ۲ هزار ۵۰۰ اضافه شده
شیراز
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
واقعاً خجالت آور هست حق بیمه سی سال از ما که شامل سخت وزیان آور هستیم گرفتند ولی متناسب سازی زیر صد هزار تومان دادند تف ... مگر تامین اجتماعی با اینهمه شرکتهای شستا نداره که بازنشستگان درفقر وتنگدستی باید زندگی کنند،مگر کشوری ولشکری درآمدی بغیر بودجه‌ای کشور دارد که درسال دونوبت حقوقشان افزایش پیدا می‌کند وهمسان سازی بالای 4میایون تومان دارند
ناشناس
Germany
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
دروغگو بیش نیستید
Masdy
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
خدا الهی لعنتتان کنه که به بازنشستگان کشوری بین ۲تا۳میلیون اضافه شد و به تامین اجتماعی حداکثر ۱میلیون
مهدی صادقی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
شما هر دفعه میکن واریز میلیونی به حساب بازنشستگان انجام میدهیم و منت بر بازنشسته می گذارید فقط حرف می زنید شما هیچ مشکلی از مردم را حل نمکنید بیست در صد حقوق اضافه کردین اندازه سیصد در صد تورم ایجاد کردین فقط حقوق های میلیونی برای مدیرانتان قائل هستین بابا دست بردارید از این همه وعده های دروغین
فرشید مقدسی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
بابا کم دوروغ بگید به مردم یه عمر کار کردیم حقمونو خوردیت یه عمر بازنشست شدیم حقومونو بخوریت نترسید از خدا چون به وجود خدا شک دارید چون کسی که از خدا بترسه حق هیچکسی پایمال نمیکنه اقای ریس تامین اجتماعی تو نشستی احق ما دفاع کنی ولی فکر کنم فقط به فکر جیب خودت هستی از خدا بترس که از حق ناس نمیگذره
رضا
United States of America
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
واگذارمهتون بخدا چون ماداریم واقعا بامشقت زندگی میگذرونیم نامردای دزد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
خدا ازتون نگذره بحق علی که انقدر فرق میزاریند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
خاک بر سرتون با این اضافه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
ایا توجه به نطر مردم می کنید ی سری به این نطرات بزنید خواهشا اگه من جای شما بودم این کار را می کردم مردم به زجر امدن خرجها به دخلها نمی خوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
خدا ازتون نگذره من یه خانم تنها با دوتا فرزند اجاره بالا ومخارج بالا چطور با این 2300زندگی کنم اه یتیم بگیره شما هارو
امیرحسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
از نمایندگان بازنشستگان می پرسم چرا باید حقوق بازنشستگان راشورایعالی کار مشخص کند میزان عیدی را دولت اعلام میکند ومزایا یی مانند حق اولاد و...راهیئت امنای امنای تامین اجتماعی این چه قانون شتر گاو پلنگی است اگر بگوئید قانون این امررامشخص کرده اولا قانون اشتباه است و باید اصلاح شود واگر خیر پس چرا دولت و تامین اجتماعی قوانین تکلیفی مانند پرداخت بدهی به کارگران ومواد قوانین تامین اجتماعی و قانون و کار را انجام نمیدهد مانند ماده ۹۶و.. ودر آخر شما ناتوان دراین امر هستید چرا هنوز خودرانماینده کارگران می دانید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
خدا ازشون نگذره حقوق ماهم خیلی کمه سی سال به کشور خدمت کردیم آخرشم این حقوق ماست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
خداازسرشون نگذره زنان سرپرست خانواده مستمری بگیرودیگربازمانده گان باحقوق کم تامین اجتماعی دختری که دم بخت هست وجهیزیه میخاداجاره خونه ازطرفی دیگه حالاخودتون قضاوت کنید ی زن تتهابااین همه مشکلات وتورم لحظه ای بایدچه جوری ازپس این هم مشکلات بربیاید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
ببریدبدیداقازادهاتون توکشورهای خارج خرج او،،،،،،، بکنند خاک عالم برسر ما بازنشته گان این سازوان
حسن امیری
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
خدا لعنتشون کنه که اینقدر در حق بازنشستگان تامین اجتماعی ظلم میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
خدا لعنت کنه ...بعداز چندماه وعده وعید49000تومن اضافه شده اونم بدون مابه التفاوت این چندماه شما شرف ندارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
خسته نباشید نماینده های کارگر بعد از این بازنگری حقوق سخت و زیان آور واقعا خجالت بکشید
ناشناس
France
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
آقای بیات خجالت بکش حرف نزن ...بشو با این ننگی که ببار آوردی شریک دز دی رفیق قافله همدست تامین اجتماعی ودولت هستی کجا از حقوق ما دفاع کردی بیچاره مشاعل سخت وزیان اور را سرگرم کردی ما به حقوق خود نمی رسیم مگر با اعتراض و برکناری تو امثال تو
یوسف حسن پور
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
از اینکه طبق گفتای شما احکام مشاغل سخت تهیه گردیده پس چرا در فیش صادرمثلا برای فقط ۴۳۰۶۰ریال وعنوان ان دو در صد خالص پرداخت همان مبلع توصیح دهید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
چرا تیترهای نامربوط می نویسید؟ فقط برای اینکه بازدید صفحه و خبر بالا بره همش تیتر میزنید خبر خوش خبر خوش یا واریز میلیونی به حساب بازنشستگان. این کارها چیه میکنید. پس شرافت حرفه ای چی میشه؟ نکنید این کارها رو.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
از بازنشسته لشکری وکشوری میترسن ما کارکر بدبخت چی داریم ازما بترسن
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
انقدر دروغ گفتید دیگه من هیچ خداپیغمبری رو قبول ندارم گناهم به گردن شما مسولین سالاری گیلان وبد بخت کرد الانم تامین اجتماعی روبیچاره کرد ...نوبخت خداازت نگذره اینقدر دروغ میگی فرق کشوری ولشکر باتامین اجتماعی چیه مارو بیچاره کردین خدالعنت کنه هرکس حق کارگر وبازنشسته تامین اجتماعی روپایمال میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
مادر من 900تومان می گیره با پنج تا نون خور واقعا می تونین خودتان با این پول زندگی کنید تازه نه وام معیشتی دادن نه ریانه چه جوری باید زندگی کرد شما بگید با این گرانی پول نون خالیش فقط
ججج ججج نننننه
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳
شما رحم مروذ نذاریذ کمک بیکانه مکنیذ ولی همو تن هیج نکنید خدارا ذر نز بکیردذورغ بسبی بس بی بس
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵
جواب اینها رابایددرتجمع خیابانی داد به غیرازتضاهرات هیچ چی حالیشان نیست.مرگ یکبار شیون یکبار.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶
من با ۱۲ سال سابقه ۹۷۰ تومن حقوق میگیرم ایا این رواست الان یه کارگر ساده بره سر ساختمان کار کنه روزانه کم بگیره ۲۰۰ تومن میگیره ماهی میشه ۶ تومن ولی ما چی ۱۲ سال که دولت چند سال ما را هم در بیمه گم کردن زیر یک تومن میده پارسال عیدی ۴۰۰ تومن به ما عیدی دادن چرا عیدی را کسر میکنید خدا روزیتون را کسر کند
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
نمیدانم ما بازنشستگان صندوق آینده ساز که چند ماه است پیگیر همین همسان‌سازی که برای همه بازنشستگان اتفاق افتاده می‌باشیم وتا کنون نه آن صندوق جواب ما را می‌دهد نه وزیر کار و رفاه، ونمیدانم آقای شریعتمداری چگونه شبها میخوابد، ظلمی که به ما شده کسی جوابگو نیست وحتی هیچ رسانه‌ای به یاد ما نیست.،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
سلام از خدا بترسید فقط
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲
خدا نابودتون کنه من با مستمری ۲/۲۰۰چکار کنم یه ماه با دو بچه دانش آموز این همه گرانی چی باهاش بخرم
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷
خواهشاً این یادداشت منو که فرستادم بزار
قنبر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳
والله تمام حرفها و درد دلها رو دوستان دیگه گفتند.
منم میگم چرا ترس از خدا ندارین.. بی شرمی هم حد و مرزی داره.. فقط دروغ و دروغ به خرد ملت میدین.. با حقوق دو میلیون و سیصد تو این مملکت چکار میشه کردخودتون میدونین این حقوق ناچیز فقط پول آرایشگاه رفتن زنهاتون میشه ما بدبختها با این حقوق ناچیز باید کل امورات زندگی رو بچرخونیم... شب و روز من و خانواده ام نفرینت ن میکنیم. کِی و کجا نفرینها مون دامن گیرتون بشه خدا داند و بس.. کمی به فکر بازنشسته ها و مستمری بگیران تامین اجتماعی هم باشین.. سال هزار و چهارصد لااقل تصمیمات عالی برامون بگیرین.تا شاید از گناه تون کم بشه.
معلم
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۹
سلام عزیزان همه ی معلمها هفت میلیون نمگیرند من با نوزده سال سابقه با دوتا بچه یک شوهر مریض مستمری بگیر دارم 1780000 تومان میگیرم شکایت میکنیم فایدهای نداره امثال من زیاده تازه انتقالی هم نمیدن هرسال هرروز از کرج به شهریار با دوتا بچه توراهم خرج عملهای شوهرم بالای بیست میلیون ه نه وام داریم نه حق اعتراض حق تدریسی هستیم با این سابقه خدا کجاست بله خیلیها از ما پایینترن و بالاتر میگیرن عدالت مرده
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴
زحمت نکشید بهترین کار اعاده حق خودمان بوسیله تجمع کردنه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴
مقطع حساس چیه دقیقا این که میگید فقط به بازنشتگان تامین اجتماعی تعلق میگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶
وزیر کار بیا برو دهاتتون گوسففنداتو ببر صحرا به خدا چوپان قدیم ازتو بیشتر حالیش میشه
بینوا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
دوستان، عزیزهمدرد وبینوا شما چراگول این بازی خودساخته وزرگری وفریبکارانه کشوری ولشکری وتامین اجتماعی راخورده اید،!!!؟؟ بازی خوردید، این فراربه جلو کانون عالی وسایرکانون های استانی وشهرستانی زیرنظرشان است!؟ که طراح این مدل فریبکارانه وستم کارانه وبدورازهرگونه انصاف متناسب سازی درتامین اجتماعی هستند که باترفندعدالت بیمه ایی وکاملادرراستای منافع اعضای کانون عالی وسایرکانون هاکه اکثرا سقف بگیرو میانه بگیرند بدون توجه به قانون تعارض منافع طراح مدلی غیرقانونی ازمتناسب سازی بوده اند که نتیجه آن افزایش حداکثری حقوق خودشان بوده است!!!؟وگویا افزایش های میلیونی مستمری خودشان به مزاق شان خوش نیامده!!! واین بازی لشکری وکشوری وتامین اجتماعی راه انداخته اندتااصل قضیه وتخلفات گسترده وتناقض های ازحدشمارمتناسب سازی غیرشفاف وغیرقانونی وناعادلانه که کاملا مخالف بند(ب) ماده12برنامه ششم توسعه مصوب مجلس است به فراموشی سپرده شود!!! تنها راه منطقی وقانونی شکایت بردن ازتامین اجتماعی وکانون عالی مستمری بگیران به عنوان مجریان وطراحان متناسب سازی سراسرتناقض وابهام وکاملا غیرقانونی است تاواداربه پاسخگویی درمراجع ذیصلاح ازجمله دیوان عدالت اداری وکمسیون اصل 90مجلس شوندوبااین هیاهوها راه به جایی نبرده وبه فرض محال اگرهم گشایشی حاصل شودبازهم کانون عالی واردعمل شده وباترفندعدالت بیمه ایی ویااختراع وابداع اصلی جدیدنتیجه زحمات وپیگیریها وخون دل خوردن حداقل65درصدمستمری بگیران حداقل بگیر که مستمری آنان زیر2800000است رابه سرقت خواهند برد، پس به هوش باشید وفریب نخورید، ازماست که برماست
اکبر سلطانی
Germany
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷
دستد در نکنه آقای بیات با این دفاع کردن از بازنشستگان تامین اجتماعی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
تو رو خدا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی زیاد کنید آخه با این حقوق نمیشه زندگی کرد با این همه گرونی...مگه خدا خودش کمک کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰
همش که نمی شه به باز نشسته اضافه کرد پس چگونه سوریه رابازسازی کنندوچگونه جیب خودشان راپر کننداگر فیشهای حقوقی کارمندان تامین اجتماعی را منتشر کنند می بینید که بیچاره ها برجی پانزده ملیون یاسی وپنج ملیون بیشتر نمی گیرنداینقدر نق نزنید
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳
من یه دخترم پدر من به علت بیماری از کارافتاده و مستمری بگیره تامین اجتماعیه آخه این درسته با این حقوق ناچیز بدون داشتن برادر دارم توی این جامعه دستو پا میزنم که بتونم زندگیو بچرخونم تا پدرم و مادرم و خواهر کوچکم به جز بیماریه پدرم به چیز دیگه فکر نکنن ‌... دارم له میشم
چرا به داد من و امثال من نمیرسین.!!!!!!؟؟؟؟؟؟
جواد
United States of America
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴
خبر خوش شما از صد فحش بیشتر است حیا کنید اگر داشته باشید خبر خوش دروغین برای برده های باز نشستگان تامین اجتماعی ندهید
ولی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۹
متاسفانه بازنشستگان تامین اجتماعی وخانواده هايشان در فقر و مشگلات تورم ودولتمردان با روزی ٣٠ تومن افزایش حقوق چی میشه خرید حتی کرایه خونه رانمیشه داد وچرا؟ بازنشسته بازنشسته است چه فرقی دارد هرکس دولتمردان ما کارگری نکرداند زحمت نه کشیده اند تا درد بازنشستگان تامین اجتماعی وخانواده هايشان را درک کنند
محسن
Netherlands
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱
دروغ پشت سر دروغ این اقای‌بیات برج ساز به عنوان رئیس فرمایشی کانون عالی با اون جنایت متناسب سازی در برابر بازنشستگان کسوری ولشکری وحقوق حداقلی ۴ میلیون تومانی یک معلم در برابر حقوق حداقلی دومیلیون وهشت صد هزار تومانی تامین حالا هم من به عنوان یک بازنشسته سخت مبلغ ۱۹ هزار تومان همسان سازی شد پول دو تا پفک به خدا یکی نیست به این اقا وسالاری بگه دست از اجرای شوهای مسخره وجوک سال برای اصحاب رسانه بردارید پول دو تا پفک ۱۹ هزار تومان در ماه
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲
چرا اینقدر مثل آدمهای بدبخت و عاجز نفرین میکنید؟
آگه راست میگید بهتون ظلم شده و حق شما ضایع شده
بسم الله،وعده کنید همه باهم جلوی سازمان تامین اجتماعی جمع بشیم و احقاق حق کنیم،احقاق حق نه چیز دیگر،بدونه شعار سیاسی،فقط یه کم غیرت داشتن خوبه
ناشناس
United States of America
۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۴
خاک برسر همه مسئولین تامین اجتماعی و خائنین دوروی کانون بازنشستگان ...که هم رفیق دزدن و هم شریک قافله هرچی می کشیم از همجنس خودمون می کشیم اول اومدن دودستگی بین بازنشستگان انداختن بنام لشگری کشوری و تامین اجتماعی و بعد چند دستگی بین تامین اجتماعی به اسم بیمه کامل و سخت و زیان آور و از کار افتاده و مستمری بگیر و همه رو از هم جدا کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۷
سیاست کثیف انگلیسی تفرقه بنداز و ... و در همین کشور انگلیس کثیف حزب کارگر حرف اول و آخر را میزند
عمو بازفتی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۲
سلام خدمت همه حضار هی دزیدی بکنین من با حقوق یک میلیون چطورزندگی بکنم ای مردم ایران شما بگید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
یعنی رهبر رئیس چمهور یا قالیباف یا رئیس یا مسئولین این همه شکایتها رو نببینن مردم با چه بدبختی زندگی میکنن خودشون با این حقوق زندگی میکنن آقای خامنه ای شما به این مردم بدبخت کمک کنید چون رئیس ها دزد دراومدن لطفا شما به داد مردم برسید
سنگتراش
United States of America
۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
باسلام خدمت همه بازنشستگان وعده افزایش حقوق برای مشاغل سخت وزیان اور که قرار بود رقم قابل توجهی باشی مثل تمام وعدوعید هایشان با حقوق اذر ما که واریز شد دروغی بیش نبود برای همکارم با ۳۵ سال سابقه سخت وزیان اور ۱۵۰ هزار تومان افزایش داشته قضاوت با شما هنوز خیلی فاصله با حقوق کشوری وبقیه بازنشته ها هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
خبر خوش بخوره تو اون سرتون، بچه گول میزنن واقعاا خجالت داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
خدا ازتون نگذره
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
سلام .تومملکت ما فقط کشوری . لشکری .همیشه دولت این دو را حمایت میکند..ما باید خودمان حقمان را بگیریم ..انشاالله وسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
همه داريم ميميريم از خوشي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
داشتم تظرات بازنشسته ها را میخواندم .واقعا جای تاسف دارد که مسئولین به درد دل ما بازنشسته ها توجهی ندارن . وحدانا با دومیلیون ونیم میشد زندگی کرد .آقا متم سی سال حق بیمه پرداخت کردم با صندوقهای دیگه برابر . چرا دادرسی نیست. به خدا عمر پست عمر زندگی تمام میشود آنوقت پشیمانی سودی ندارد.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۶
به قول شاعر که میگه
گوش اگر گوش تو ناله اگر ناله من
آنچه البته به جایی نرسد فریاد است
حق گرفتنی ست نه دادنی
برای گرفتن حق باید عمل کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
خجالت بکش بیات ومدیران تامین احتماعی چرا حمایتونمکنید از تحسن بجای اینکه به کانونهای دیگر شهرها اعلام بکنید که خود کارگران بازنشسته خقشان را خودشان بگیرند درب مجلس تحسن کنند بمیریم بهتر از این ذلت است اعلام کن حامی باشید اگر خودتان دستتان با انها تو یک کاسه نیست هیچ کس نیاد من تنهایی میرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
چرا نوشته های ما پخش نمیشه تکلیف چی اقای بیات ومدیران پاچه خور چون جیباتون پر چرا حمایت نمکنید ازتحسن چرا برای گرفتن حق موقعیت مناسب نیست ولی بافقر ما مناسب است ماکارگران خودمان تحسن میکنیم شکم گرسنه دین وایمان ندارد خجالت بکشید ای خاینین
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: